Was gewoon walgelijk om naar te kijken.quote:Op maandag 25 juni 2007 18:20 schreef webextreme.nl het volgende:
hebben jullie vanacht trouwens nog gezien iedereen tegen lieke toen huub naar het ziekenhuis was.
echt brain maakte lieke wel 100x uit voor vieze stink hoer etc, dat was echt niet normaal, totaal geen respect voor een vrouw heeft die antiliaan.
en toen huub er weer was was iedereen muis stil.
Ze mag zelf niet koken van Dr. Clavan.quote:Op maandag 25 juni 2007 18:21 schreef Rotterdammert het volgende:
natasia zou toch niet eten als lieke kookt?
Hou eens op....... 3 keer op 1 dag?quote:Op maandag 25 juni 2007 18:23 schreef Suikeroom het volgende:
zie za ziekenhuis
bron: huubfeedsyourhead.web-log.nl
Hoezo?quote:Op maandag 25 juni 2007 18:25 schreef Rotterdammert het volgende:
gisteren was een echte afgang voor huub en lieke
Amen.quote:Op maandag 25 juni 2007 18:23 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Was gewoon walgelijk om naar te kijken.
Zou graag willen zien hoe het zou gaan als de bangroep zo werd gepakt.
Maar zoals gewoonlijk blijven die weer buiten schot.
En daar baal ik als kijker het meest van.
Wat raar, die plukken watten uit zijn oren!quote:Op maandag 25 juni 2007 18:19 schreef shinegoldie het volgende:
[..]
weet ik niet is van een site. is een foto van mijn favoriet dennis!![]()
Vond het meer een afgang voor de rest.quote:Op maandag 25 juni 2007 18:25 schreef Rotterdammert het volgende:
Stop daar eens mee. We weten wel dat je Jaap bovenaan wilt hebben.quote:Op maandag 25 juni 2007 18:23 schreef Suikeroom het volgende:
zie za ziekenhuis
Het was voor heel veel mensen een afgang, maar niet voor Huub en Liekequote:Op maandag 25 juni 2007 18:25 schreef Rotterdammert het volgende:
Precies.quote:Op maandag 25 juni 2007 18:30 schreef Tissik het volgende:
[..]
Het was voor heel veel mensen een afgang, maar niet voor Huub en Lieke![]()
Wat doe je vervelend Suikeroom...quote:Op maandag 25 juni 2007 18:23 schreef Suikeroom het volgende:
zie za ziekenhuis
Heb het filmpje net ff gekeken, idd een afgang voor Huub en kuthoer Liekequote:Op maandag 25 juni 2007 18:25 schreef Rotterdammert het volgende:
WTF. Daarom is hij dus gekozen?quote:Op maandag 25 juni 2007 18:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze zijn er aardig van overtuigd
http://kleinefrankie.web-(...)moet_huub_oplet.html
blij om te zien dat je je taalgebruik hebt aangepast aan het nivo van enkele bewoners uit dgkquote:Op maandag 25 juni 2007 18:36 schreef CoT het volgende:
[..]
Heb het filmpje net ff gekeken, idd een afgang voor Huub en kuthoer Lieke
huub stond bijna te janken, net goed dat die zn vinger heeft gebroken
toen eric werd uitgescholden liepen lieke en huub wel vooraanquote:Op maandag 25 juni 2007 18:23 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Was gewoon walgelijk om naar te kijken.
Zou graag willen zien hoe het zou gaan als de bangroep zo werd gepakt.
Maar zoals gewoonlijk blijven die weer buiten schot.
En daar baal ik als kijker het meest van.
Ja, ben je blij?quote:Op maandag 25 juni 2007 18:38 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
blij om te zien dat je je taalgebruik hebt aangepast aan het nivo van enkele bewoners uit dgk![]()
Beter kijken.quote:Op maandag 25 juni 2007 18:36 schreef CoT het volgende:
[..]
Heb het filmpje net ff gekeken, idd een afgang voor Huub en kuthoer Lieke
huub stond bijna te janken, net goed dat die zn vinger heeft gebroken
gelukkig heeft Amanda dat nooit gedaan; Eric uitschelden, dat is zo laag.quote:Op maandag 25 juni 2007 18:39 schreef robert2006 het volgende:
[..]
toen eric werd uitgescholden liepen lieke en huub wel vooraan
Ik heb gekeken, heb het gister ook gezien, op een gegeven moment heeft die echt een jankkopquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |