Wat vind men van het westen?quote:Twente (Begin van de jaartelling de Tubanti, in het oude Latijn vermeld als Tuihanti, in 797 Tuianti, in 799 Tueanti, in 851 Thuehenti en in de elfde eeuw Tuente en tenslotte Twente of Twenthe) is een streek in het oosten van Nederland, die het oostelijke deel van de provincie Overijssel omvat en min of meer begrensd wordt door de rivieren Regge en Dinkel en de grenzen met Duitsland en de Achterhoek (provincie Gelderland). De naam Twente is afkomstig van de Romeinse benaming Tuihanti oftewel Tubanten voor de Germanen die in dit gebied woonachtig waren en in de Vroege Middeleeuwen door de Germaanse stam der Saksen geassimileerd en hevig beïnvloed werden.
Tukkersquote:Uit de gouden korenaren,
schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten,
de mensen uit het Westen.
Is er ook een volkslied?quote:Tukker is de bijnaam die door sommige Nederlanders wordt gegeven aan Twentenaren.
Tukker komt waarschijnlijk van het woord "tuk" in het dialect, dat broekzak betekent - wellicht verwijzend naar de gewoonte om met beide handen in de broekzak over straat te gaan, hetgeen voor de stedeling boers overkwam. Tukker zou daarom een weinig vleiende beschrijving kúnnen zijn, ware het niet dat het voor Twentenaren tegenwoordig een geuzennaam is. Zo gebruiken fans van de Twentse voetbalclub FC Twente het woord Tukker veel op spandoeken.
Afgeleid van het woord Tukker wordt soms naar Twente verwezen als Tukkerije, met name als het om een negatieve associatie gaat.
Er is toch ook een serie over Twente?quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
Komen er ook voetbalclubs uit Twente?quote:Van Jonge Leu en Oale Groond is een Twentse soapserie die in opdracht van RTV Oost door NL Film & TV werd geproduceerd. De regie was in handen van Johan Nijenhuis (afl. 1-4, bekend van onder andere Costa! en ZOOP), Steven de Jong, Geert Lautenschutz, Jan van den Nieuwenhuijzen en Jan Albert de Weerd. De verhaallijnen waren van Ingrid van den Heuvel. Het oorspronkelijke script was in het Nederlands. De eindredactie van de dialogen in het Twents was in handen van Herman Finkers, die zelf ook meespeelde. De dertig afleveringen werden wekelijks uitgezonden door RTV Oost. De serie geniet grote bekendheid in de regio Overijssel. De eerste aflevering op zondag 2 oktober 2005 trok 300.000 kijkers, later is wel eens een aantal van 375.000 gehaald. Ondernemers uit de regio, onder andere Wehkamp, Grolsch en Bolletje, sponsoren de productie. Inmiddels hebben Omroep Gelderland, RTV Noord-Holland, RTV Utrecht en RTV Noord de serie ook uitgezonden. Vanaf 21 mei 2007 wordt de serie ook dagelijks om 18.45 uur op Nederland 2 uitgezonden door de KRO.
In augustus 2006 werden de opnames voor een tweede serie van 24 afleveringen afgerond. Dit deel werd vanaf 8 oktober 2006 op RTV Oost uitgezonden. De Twentse vertaling van de dialogen was deze keer in handen van Goaitsen van der Vliet.
enquote:Heracles of AVC Heracles is een Nederlandse betaald voetbalclub uit Almelo, opgericht op 3 mei 1903. De club behoort daarmee tot de oudste voetbalverenigingen van Nederland. Heracles heeft verscheidene landskampioenschappen gewonnen (1926/1927 en 1940/1941). Vanaf 1974 bestond de betaaldvoetbalorganisatie onder de naam 'SC Heracles'74'; sinds 1998 luidt de officiële naam 'Heracles Almelo'.
De eerste maal dat Heracles, toen nog SC Heracles, in de Eredivisie uitkwam was van 1961 tot 1965. Daarna hebben ze tot 1985 weer in de Eerste Divisie gespeeld om in 1985 voor de duur van één seizoen terug te keren in de hoogste afdeling van het betaald voetbal. Daarna heeft het twintig jaar, namelijk tot het Eerste Divisiekampioenschap van het seizoen 2004-2005, geduurd voordat Heracles weer kon uitkomen in de Eredivisie.
De club speelt in een verticaal zwart/wit gestreept shirt met een witte broek en zwart/witte kousen. Een van de bekendste spelers uit de clubgeschiedenis is de Zuid-Afrikaan Steve Mokone. Andere bekende oud-spelers zijn Hendrie Krüzen en Folkert Velten. Krüzen vertrok naar FC Den Bosch. Velten en Krüzen zijn momenteel lid van de trainingsstaf van Heracles.
Haar thuiswedstrijden speelt Heracles in het Polman Stadion, dat plaats biedt aan 8500 toeschouwers. Na de rappe uitverkoop van seizoenskaarten voor het seizoen 2005/2006 smeedde het bestuur een plan om nog voor de start van de competitie het stadion met zo'n 3000 zitplaatsen uit te breiden tot bijna 10.000 zitplaatsen. Ook is het de bedoeling dat er een hele reeks nieuwe skyboxen wordt gebouwd. Waar normaliter bovenop de bestaande tribune wordt gebouwd, is het in het Polman Stadion de bedoeling dat de tribunes naar onderen doorgetrokken worden tot aan het veld, iets wat een zogenaamd "Engels sfeertje" moet gaan creëren. Inmiddels zijn de plannen ten uitvoer gebracht en is de totale capaciteit van het stadion opgekrikt van 6900 (400 plaatsen voor de bezoekende club) tot 8500. Heracles speelt haar thuiswedstrijden als enige ploeg in de eredivisie op kunstgras. De huidige trainer is Ruud Brood , die met ingang van het seizoen 2006/2007 de trainer van de club is. Hij kwam over van Helmond Sport. Met ingang van 1 januari 2007 is Nico-Jan Hoogma de algemeen directeur. In de winterstop 2006/2007 is er veel gebeurd op transfer gebied, zo zijn Peter Reekers en Bernard Hofstede naar respectievelijk VVV Venlo en Volendam(verhuurd) gegaan. Als opvolgers voor deze spelers is Igor Glusevic voor de rest van het seizoen gehuurd en is aangetrokken voor volgend seizoen, ook is Rob Friend op de laatste dag van de transfermarkt gehuurd van SC Heerenveen.
Welke FOK!-users komen er allemaal uit Twente dan?quote:FC Twente is de betaalde voetbalclub van Enschede en omstreken (Twente) die in de Eredivisie speelt. FC Twente is opgericht in 1965 als fusieclub van Sportclub Enschede en de Enschedese Boys. Eerste voorzitter was de ondernemer en oud-verzetsman Cor Hilbrink.
FC Twente speelt haar thuiswedstrijden in het Arke Stadion. Deze werd op 10 mei 1998 geopend. De eerste officiële wedstrijd die hier gespeeld werd was die tegen PSV. De eindstand: 3-0 voor de Tukkers. Daarvoor werd er gespeeld in het Diekmanstadion. Het bestuur van Twente heeft concrete plannen getoond over de uitbreiding van het huidige stadion wat er rond augustus 2008 moet staan. De capaciteit van het stadion zal na deze uitbreiding 24.244 zitplaatsen zijn.
De meest bekende trouwe aanhang van FC Twente zijn de Ultras Vak-P. Maar ook de Vriendenkring is een trouwe Twente aanhang. De Vriendenkring is veruit de oudste supportersvereniging van Twente, in de jaren 80 begon zich echter een groep (vooral jonge) Twente fans zich van de oudere gevestigde supportersgroep af te splitsen. Deze jongere groep Twentse supporters wilden samen nieuwe activiteiten ondernemen voor jongeren gericht op FC Twente. Eind jaren 80 zal de (op dat moment nog niet officiële supportersvereniging) van Vak-P de fundamenten leggen voor de Ultras cultuur in Nederland. Er zijn momenteel tien officieel erkende supportersverenigingen verspreid door de regio, ook in Duitsland is er een erkende Twente fanclub.
FC Twente speelde éénmaal een Europacup finale. In 1975 werd de finale van de UEFA Cup over twee wedstrijden verloren van Borussia Mönchengladbach, nadat in de halve finale Juventus was uitgeschakeld.
In het seizoen 1971/1972 kreeg FC Twente in 34 competitiewedstrijden slechts dertien tegengoals. Dit is nog altijd een record. Twente won twee maal de KNVB beker, in 1977 en 2001.
Sander Boschker is de speler die de meeste competitieduels voor FC Twente speelde. De thuiswedstrijd tegen FC Groningen op 12 november 2006 (7-1) was zijn 424e; daarmee haalde hij Epi Drost (423 wedstrijden) in. De uitslag van de wedstrijd tegen Groningen is tevens de grootste in het Arke stadion ooit. Clubtopscorer is Jan Jeuring met 103 nationale en 19 Europese doelpunten.
FC Twente was in 2006 één van de elf UEFA Intertoto Cup winnaars door na een 1-0 nederlaag tegen Kalmar FF in Zweden, deze achterstand thuis met een 3-1 winst te compenseren. Daarmee is Twente de tweede club van Nederland die een Intertoto Cup wint. De wedstrijd erna tegen FC Levadia werd echter thuis met 1-1 gelijkgespeeld en uit in Letland werd met 1-0 verloren, waardoor Twente werd uitgeschakeld in de UEFA Cup.
Ja die van mij ook donderdag bij het staion in Almeloquote:Op maandag 25 juni 2007 17:56 schreef dennistd het volgende:
mien fiets is jat...
Almelo pauper jweetsquote:Op maandag 25 juni 2007 18:04 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja die van mij ook donderdag bij het staion in Almelo
Anders heb je t aan jezelf te danken. Welke waus zet er dan ook een nieuwe fiets neer op t station in Almeloquote:
mijn fietstassen zijn ooit gejat op station Bornequote:Op maandag 25 juni 2007 18:04 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja die van mij ook donderdag bij het staion in Almelo
Typte ik alquote:Op maandag 25 juni 2007 18:14 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
alsof je een goede/nieuwe fiets überhaupt op een station neerzet
Het was ook nog eens aan de kant van de Kerkelandenquote:Op maandag 25 juni 2007 18:08 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Anders heb je t aan jezelf te danken. Welke waus zet er dan ook een nieuwe fiets neer op t station in Almelo! Vraag je om problemen
![]()
Hej t aquote:Op maandag 25 juni 2007 18:21 schreef Remzz het volgende:
[..]
Het was ook nog eens aan de kant van de Kerkelanden
Maar het was idd een brakke fiets.
quote:Op maandag 25 juni 2007 18:21 schreef Remzz het volgende:
[..]
Het was ook nog eens aan de kant van de Kerkelanden
Maar het was idd een brakke fiets.
Draak! Wierdensestraat, welke school zit jij dan?quote:Op maandag 25 juni 2007 18:49 schreef Erosjuhhh het volgende:
moin! kep nog fietsje gejat vandaag bij mij op schoolbij wierdensestraat.. iemand kope?
die van mij niet iig....quote:
ppffff. Begin ik niet aan, fiets van 25 euri is mooi zatquote:Op maandag 25 juni 2007 18:54 schreef dennistd het volgende:
[..]
die van mij niet iig....
wel een tweedehands, maar het was nog een goeie....
januari 2005 gekocht voor 225 euro
eensch!!quote:Op maandag 25 juni 2007 18:56 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
ppffff. Begin ik niet aan, fiets van 25 euri is mooi zat!
die grote schijtschoolquote:Op maandag 25 juni 2007 18:52 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Draak! Wierdensestraat, welke school zit jij dan?
Oooh die jaquote:
Lame..quote:Op maandag 25 juni 2007 19:46 schreef rulerofdeath het volgende:
heey lui goedeavond
remco gefeliciteerd met je diploma![]()
Dennis en remzz gecondoleerd met het verlies van je fiets
en iedereen gecondoleerd met het verlies van majoor boshardt![]()
![]()
[afbeelding]
je weet wel, dat huge ass rare gebouwquote:
K weet me god niet wat je bedoeldquote:Op maandag 25 juni 2007 20:26 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
je weet wel, dat huge ass rare gebouw
die school bij t station, met die halve kubus op t dakquote:Op maandag 25 juni 2007 20:59 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
K weet me god niet wat je bedoeld!
ROC is dat toch?quote:Op maandag 25 juni 2007 21:07 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
die school bij t station, met die halve kubus op t dak
Ooh ja, vond dat wel een mooi schooltje. Moest daar werken voor Asito, vloeren doen enzoquote:
Asitoquote:Op maandag 25 juni 2007 21:47 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ooh ja, vond dat wel een mooi schooltje. Moest daar werken voor Asito, vloeren doen enzo!
quote:Herman Wessels overleden
Gepost door Daan JvJ (helldeskr) - Bron: TC Tubantia
Gepubliceerd: dinsdag 26 juni 2007 @ 06:53
Ondernemer en oud-voorzitter van FC Twente Herman Wessels is in de nacht van zondag op maandag op 53-jarige leeftijd overleden. Wessels leed al enkele jaren aan kanker.
De bouwondernemer was van 1999 tot 2004 voorzitter van FC Twente en werd vorige week zaterdag onderscheiden tot Ridder in de Orde van Oranje Nassau. Hij werd 53 jaar. Maandagavond om 17.21 uur zendt RTV Oost een interview met Herman Wessels uit dat op 29 mei 2001 is opgenomen in de serie De Hunnen.
ik weet hetquote:Op dinsdag 26 juni 2007 07:13 schreef LilDutchPrincess het volgende:
oeff jij bent er vroeg bij!!
WTF?????quote:
Gefeliquote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:51 schreef Rumille het volgende:
Ik ben verdomme over.
Ik ben verdomme een fucking genie.
ANW: 4,0 (dikke schijt)
SK: 6,8(eerste proefwerk voor SK boven de 6!
NA: 6,2
NE: 9,3
GLO: 6,6
FA: 1 (waarschijnlijk iets mis gegaan...)
DU: 8,1
EN: 7,2
WI: 7,3
GS: 6,3
topper, mooi werkquote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:51 schreef Rumille het volgende:
Ik ben verdomme over.
Ik ben verdomme een fucking genie.
ANW: 4,0 (dikke schijt)
SK: 6,8(eerste proefwerk voor SK boven de 6!
NA: 6,2
NE: 9,3
GLO: 6,6
FA: 1 (waarschijnlijk iets mis gegaan...)
DU: 8,1
EN: 7,2
WI: 7,3
GS: 6,3
Scheit hem toch niksquote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:45 schreef LilDutchPrincess het volgende:
ANW onvoldoende??? wtf heb je alleen je naam ingevuld ofzo??
Wij mochten het boek er altijd bij hebbenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:25 schreef Rumille het volgende:
ANW is bij ons net zo lastig. Je leert voor het pw en je haalt alsnog een 5.
Ik leer half voor het pw en haal een 4.
ja precies... boek erbij en dat was al niet eens nodig... anw haalde je bij ons met gemak al keek je maar 1x in het boek...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:26 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Wij mochten het boek er altijd bij hebben! En we moesten een praktisch opdracht maken, hebben t gedaan over t cholesterol gehalte
![]()
Ik gelukkig niet, na het 3e jaar geloof ik nooit meer gehad. Vreselijke grafvakkenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:30 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ja precies... boek erbij en dat was al niet eens nodig... anw haalde je bij ons met gemak al keek je maar 1x in het boek...
(ok wij deden al natuur/scheikunde dus anw voegde nog weinig toe sowieso)
ik vond geschiedenis/frans erger... dus tjahhquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:31 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ik gelukkig niet, na het 3e jaar geloof ik nooit meer gehad. Vreselijke grafvakken!
En terecht natuurlijkquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:32 schreef Rumille het volgende:
Ja, maar wij mogen dat dus niet.
En voegt idd weinig toe, maar die gast kijkt zo streng na, dat je zelfs als je een antwoord voor 2/3e goed hebt, hij 0 punten geeft.
Klootzak.
Ikke lekker niet, lekker puh uhquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:35 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ik vond geschiedenis/frans erger... dus tjahh
Dan kun je er juist met een gerust hart over praten omdat je het hebt afgerond!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:37 schreef ReMcOrE het volgende:
waarom gaat het nu over de middelbare schoolik heb vakantie, ik wil niks meer horen over school
![]()
ej draak, k heb ook weer ff kleren besteld bij Abercrombie. 2 polo's en 2 t shirtsquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:38 schreef Vince22 het volgende:
Even tvp, kom wel terug als het niet meer over studies gaat![]()
dat is dan ook wel weer waarquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:38 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Dan kun je er juist met een gerust hart over praten omdat je het hebt afgerond!![]()
Volgende week vrij, wierdense zomerfeesten enzo!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:43 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Ohw ik heb me mondeling trouwens gehaald..........
wat gaan jullie allemaal doen in de vakantie?
gefeliciteerd Andreaquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:43 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Ohw ik heb me mondeling trouwens gehaald..........
wat gaan jullie allemaal doen in de vakantie?
2 weekjes vrij en dan vakantiewerk... verder nog een zooi feestjes gepland staan.. komt wel goedquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:45 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Volgende week vrij, wierdense zomerfeesten enzo!![]()
Daarna 3 weken werken, beetje geld verdienen. Daarna op vakantie (waarheen geen idee)! Dan ben ik bang dat we moeten klussen in het huis, waar we mee bezig zijn om te regelen!![]()
En jij?
Wat doe je voor vakantiewerk dan??quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:51 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
2 weekjes vrij en dan vakantiewerk... verder nog een zooi feestjes gepland staan.. komt wel goed
helaas waarschijnlijk geen vakantie dus ik hoop nog op beter weer![]()
![]()
poetsen en stofzuigen bij oude omaatjes... en koekjes eten...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:52 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Wat doe je voor vakantiewerk dan??
Ooh ja, had je al eens gezegd. BETERquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:57 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
poetsen en stofzuigen bij oude omaatjes... en koekjes eten...![]()
best relaxt werk en verdiend lekker
ach er zijn leukere baantjes maar geld is ook wel erg nicequote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:59 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ooh ja, had je al eens gezegd. BETER![]()
Dvd's bekijken?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:07 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ach er zijn leukere baantjes maar geld is ook wel erg nice
ik verveel me dood nu ik geen schoolwerk meer heb.. wtf deed ik altijd toen ik geen 40 uur p/w aan school besteedde.......
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:55 schreef Roycoooooo het volgende:
Was toch een jonge meid overleden, 21 jaar. In Enschede geloof ik, ze is op de verkeerde weg helft terecht gekomen door niet nader bekende oorzaken. Bleek het een meid te zijn van onze studie, kreeg net mail van school.
Heb nog geen idee wie t is![]()
Tyfushondquote:
Denk ik niet, naam weet ik wel maar weet me god niet hoe ze er uit ziet!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:00 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
hopelijk geen bekende van je dan
jah? netjes voor hem!quote:
kerel had gisteren presentatie, geslaagd met een 7. Viert t vrijdag (als ik t goed heb). Jij mssn Awakenings ofzo had die t van?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:03 schreef Breemz het volgende:
[..]
jah? netjes voor hem!
jij je engels al terug?
was gistermorgen rond 08.30 gebeurd, tussen Haaksbergen en Enschede. de weg was in beide richtingen afgesloten, dus ik moest via Boekelo gaan om naar Enschede te komen (had namelijk die scriptieverdedigingquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:55 schreef Roycoooooo het volgende:
Was toch een jonge meid overleden, 21 jaar. In Enschede geloof ik, ze is op de verkeerde weg helft terecht gekomen door niet nader bekende oorzaken. Bleek het een meid te zijn van onze studie, kreeg net mail van school.
Heb nog geen idee wie t is![]()
Aah op die manier, wist dat het ergens in die riching was. Had jij je presentatie ook in 1 of andere villa ofzo vh Saxion?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:08 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
was gistermorgen rond 08.30 gebeurd, tussen Haaksbergen en Enschede. de weg was in beide richtingen afgesloten, dus ik moest via Boekelo gaan om naar Enschede te komen (had namelijk die scriptieverdediging) die meid van 21 was door nog onbekende oorzaak op de andere weghelft terechtgekomen, waarna ze frontaal met haar auto op een vrachtwagen is geklapt...
Goed van je jonge! je bent nu dus eigenlijk al geslaagd zeg maar?!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:07 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
kerel had gisteren presentatie, geslaagd met een 7. Viert t vrijdag (als ik t goed heb). Jij mssn Awakenings ofzo had die t van?
Nope, nog niet, wel tentamen van vorige week. Gehaald met een 8,6! Krijg denk ik eind vd week engels terug..
Nee, nog niet.. Alleen engels nogquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:10 schreef Breemz het volgende:
[..]
Goed van je jonge! je bent nu dus eigenlijk al geslaagd zeg maar?!
Jah Dancevalley was kaart voor over, maar ga ik niet heen weinig zin aan![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:10 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Aah op die manier, wist dat het ergens in die riching was. Had jij je presentatie ook in 1 of andere villa ofzo vh Saxion?![]()
Geen idee waar dat is, Krake had t daar ook al...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]die villa achter het Saxion zeg maar...
keej keej.. ach engels zal ook goed gaan !quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:11 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Nee, nog niet.. Alleen engels nog! Maar wel zo ongeveer geslaagd
![]()
Dacht ook al joh, wist dat je mssn daar heen kon maar wist t niet van Awekening, vond t al zo gek.
psst.. awAkening he... *vreest het ergste voor roys engelse briefquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:11 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Nee, nog niet.. Alleen engels nog! Maar wel zo ongeveer geslaagd
![]()
Dacht ook al joh, wist dat je mssn daar heen kon maar wist t niet van Awekening, vond t al zo gek.
Laten we biddenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:13 schreef Breemz het volgende:
[..]
keej keej.. ach engels zal ook goed gaan !
Dan dus vrijdags / zaterdags een feestje? mooi man!
Weet ik veel man, kom niet op die feesten!!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:15 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
psst.. awAkening he... *vreest het ergste voor roys engelse brief*
sorry kuuknquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:18 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Weet ik veel man, kom niet op die feesten!!
Leuk ben jij![]()
true.. true.. Dan is tays geheim toch ook jarig niet?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:17 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Laten we bidden!
Voor mij niet, denk de 14e, heb ik ook officeel mijn diploma. Wordt dan wel heel erg krap om alles te regelen.
Vrijdag bij Krake, kunnen dan wel biertje bij mij drinken zaterdag (als ik het resultaat al weet)!![]()
maakt niet uit Dré!!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:18 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
sorry kuuknik kon het niet laten... het spijt me ok?
![]()
Dan is Mr. Geheim ook jarig iddquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:19 schreef Breemz het volgende:
[..]
true.. true.. Dan is tays geheim toch ook jarig niet?
Moat, vakantie! doe het gewoon door de weeksquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:21 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Dan is Mr. Geheim ook jarig idd! Anders moet ik het weer een week later doen, duurt dan ook weer te lang
![]()
LilDutchPrincess a.k.a. Dréquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:20 schreef Roycoooooo het volgende:
Dré!!
Kan niet, moet dan werken!! Ben volgende week vrij (met de wiezo), daarna werk ik 3 weken dus dat gaat ook niet ''werken''!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:22 schreef Breemz het volgende:
[..]
Moat, vakantie! doe het gewoon door de weeks
Thiemo de Bakker is op dit moment bezig met winnen tegen Arthurs uit Australië. eerste 2 sets gewonnen met 7-6, beide keren 9-7 in de tiebreak! 3e set staat het 5-5...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:36 schreef Rumille het volgende:
Hehe, that's the spirit.
Krajicek gewonnen
tjah het is wel balen. en je kunt je er wel onmeunig druk om maken maar daar wordt het toch niks anders van.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:36 schreef Rumille het volgende:
Hehe, that's the spirit.
Krajicek gewonnen
I know, heb de tv naast me.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:23 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Thiemo de Bakker is op dit moment bezig met winnen tegen Arthurs uit Australië. eerste 2 sets gewonnen met 7-6, beide keren 9-7 in de tiebreak! 3e set staat het 5-5...
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:29 schreef rulerofdeath het volgende:
hallo ik weer.
ik heb net te horen gekregen dat mijn verslag niet goed genoeg was.
beetje klote maja in september maar ff opnieuw proberen
3e set verloren met 6-4quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:34 schreef Rumille het volgende:
[..]
I know, heb de tv naast me.
Maar staat wel een mini-break achter.
En er uitquote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:45 schreef Rumille het volgende:
Denk 7-4 in tiebreak.
Ach zonde....
Nog 1 setje winnen ^^.
Idd zonde, toch een talentje in de dopquote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hoorde het net, balen man, zeker omdat je de eerst 2 sets wel pakt...
wat is een talantje??quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:48 schreef Roycoooooo het volgende:
talantje
TYPO!!!!!!!quote:
jaah eeeuuuh, je kunt ook niet perfect zijn qua tennis op je 18e hequote:
Mogguhquote:
Ach, zolang t niet structureel gebeurd..quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:07 schreef rulerofdeath het volgende:
ik had me gister uurtje verslapen
achjah
hoe ist dan?
goedemorgenquote:
goed hoor, vandaag ff paar dingen op m''n kamer opruimen, en allemaal andere kleine klusjes doenquote:Op woensdag 27 juni 2007 10:07 schreef rulerofdeath het volgende:
hoe ist dan?
zie Stage SCquote:Op woensdag 27 juni 2007 10:48 schreef Roycoooooo het volgende:
Kleine maar vervelende klusjes zeker?![]()
Daar zit je nu inquote:
Whehe top.quote:
nee afstuderen voor vakantie gaat niet lukken.quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:08 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ach, zolang t niet structureel gebeurd..
Toppie, laatste weekje he. Daarna heerlijk weekje vakantie![]()
Jij al bijna klaar?
Hmm minder, moet je er nu ook een half jaar langer over doen dus?quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:13 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee afstuderen voor vakantie gaat niet lukken.
en ik ga deel van deze vakantie doorwerken bij afstudeerbedrijf en andere helft op de camping
in september kan ik weer opnieuw dus valt mee.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:17 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Hmm minder, moet je er nu ook een half jaar langer over doen dus?
Camping, als wat?
Dennenoordquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:22 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
in september kan ik weer opnieuw dus valt mee.
op camping dennenoord in de buitendienst
daar lachen jullie elke keer weer om hequote:Op woensdag 27 juni 2007 11:45 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Dennenoord! Buitendienst, klanten ontvangen?
Tuurlijk, Dennenoord is toch ook een giller manquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:53 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
daar lachen jullie elke keer weer om hepfff
goedemorgen![]()
nee geen klanten ontvangen. de gasten 's avonds en 's nachts int gareel houdenquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:45 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Dennenoord! Buitendienst, klanten ontvangen?
ben je wel eens op dennenoord geweest?quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:55 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Tuurlijk, Dennenoord is toch ook een giller man!
Goedemorgen zegt ze 5 minuten voor 12![]()
Jup, 1x 2 dagen. Stonden paar dames waar we bleven slapen daarquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:56 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ben je wel eens op dennenoord geweest?
ga er eens een week staan dan. dan weet je pas waar je over praatquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:57 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Jup, 1x 2 dagen. Stonden paar dames waar we bleven slapen daar![]()
kan ik het alleen maar roerend mee eens zijnquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:12 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ga er eens een week staan dan. dan weet je pas waar je over praat![]()
Dennenoord is donders gezellig![]()
ik ben heel blij dat hij het doet, hoef ik het niet te doen hequote:Op woensdag 27 juni 2007 12:51 schreef Blawh het volgende:
Ik ben in tegenstelling tot de rest wel blij dat je plezier in je werkt hebt hoor Wouter.
Goedemiddag trouwens.
Dat klopt inderdaad als een bus.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:54 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ik ben heel blij dat hij het doet, hoef ik het niet te doen he
Hey Andrea!quote:Haii Bas!
nu ff CD-hoesjes uitprinten en uitknippen, straks ff afstoffen op zolder (krijg je als je vakantie hebtquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:57 schreef Blawh het volgende:
Iemand nog leuke dingen op de planning staan voor vandaag? (Kan het me amper voorstellen met dit baggerweer.)![]()
ik ga stappenquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:57 schreef Blawh het volgende:
Hey Andrea!
Iemand nog leuke dingen op de planning staan voor vandaag? (Kan het me amper voorstellen met dit baggerweer.)![]()
Ik weet niet wat voor jou de definitief van 'leuk' is, maar ik kan me wel leukere dingen voorstellen. Ik zou het eerder omschrijven als 'nuttige' dingen. Helaas zijn dat van die dingen die je altijd maar weer moet doen eens in de zoveel tijd.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:01 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nu ff CD-hoesjes uitprinten en uitknippen, straks ff afstoffen op zolder (krijg je als je vakantie hebt) en daarna m'n bureau+lades op- en uitruimen
daarom, en aangezien ik vandaag niks te doen heb in de categorie 'leuk' moet dit maar gebeuren...quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:03 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor jou de definitief van 'leuk' is, maar ik kan me wel leukere dingen voorstellen. Ik zou het eerder omschrijven als 'nuttige' dingen. Helaas zijn dat van die dingen die je altijd maar weer moet doen eens in de zoveel tijd.
SLB, wat houdt dat precies in?quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:03 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ik ga stappen![]()
verder bezig met SLB![]()
![]()
en jij?
SLB = StudieLoopbaanBegeleidingquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:05 schreef Blawh het volgende:
[..]
SLB, wat houdt dat precies in?
Ik ga lekker op mijn luie gat zitten/ liggen en kijken of er zometeen nog wat live tennis (Wimbledon) op TV is. Als het daar alleen maar regent dan zap ik ik een beetje rond en huppel ik heen en weer tussen de TV en PC. Niet echt een boeiende dag dus.
Inderdaad, je mag het ook wel vermelden als je minder leuke dingen moet doen. Vroeg alleen bewust naar leuke dingen om een deprimerende inslag te voorkomen. Stoffen enzo kan overigens ook nog wel redelijk meevallen als je er een beetje goede muziek bij hebt.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:05 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
daarom, en aangezien ik vandaag niks te doen heb in de categorie 'leuk' moet dit maar gebeuren...
Dan was SLB toch inderdaad wat ik dacht ja.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:07 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
SLB = StudieLoopbaanBegeleiding
en ik zal ook eens even kijken of er tennis op is, ook altijd wel leuk om te zien
suffe opdrachtjes maken om je persoonlijkheid te ontdekken....... en je sterkte en zwakke verbeterpunten.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:08 schreef Blawh het volgende:
[..]
Dan was SLB toch inderdaad wat ik dacht ja.
ja want je kent jezelf nog niet hequote:Op woensdag 27 juni 2007 13:13 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
suffe opdrachtjes maken om je persoonlijkheid te ontdekken....... en je sterkte en zwakke verbeterpunten.
*zucht*
Ik herinner het allemaal ja, meest waardeloze gedoe dat ik kan herinneren van mijn CE-opleiding tot nu toe.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:13 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
suffe opdrachtjes maken om je persoonlijkheid te ontdekken....... en je sterkte en zwakke verbeterpunten.
*zucht*
Nee daar heb ik in 22 jaar nog nooit over nagedacht......quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:17 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja want je kent jezelf nog niet he
Nee... wel procesverslagen....quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:18 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik herinner het allemaal ja, meest waardeloze gedoe dat ik kan herinneren van mijn CE-opleiding tot nu toe.![]()
Heb je ook een projectgroep? Dan krijg je zeker ook nog wel peer assesment?![]()
Het klinkt in ieder geval al een stuk nuttiger al denk ik dat het ongeveer op hetzelfde neer komt. Moet je daarbij alleen de voortgang van het proces beschrijven of moet je ook de inbreng per persoon beoordelen?quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:32 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Nee... wel procesverslagen....
ja dat ja.. volgens de wijze methode van Dhr Grit. Mega irritante kerelquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:51 schreef Blawh het volgende:
[..]
Het klinkt in ieder geval al een stuk nuttiger al denk ik dat het ongeveer op hetzelfde neer komt. Moet je daarbij alleen de voortgang van het proces beschrijven of moet je ook de inbreng per persoon beoordelen?
Maar goed, het maakt niet uit welke naam ze het geven. Het is en blijft een beetje overbodig... Alsof je jezelf niet zou kennen.![]()
oow diequote:Op woensdag 27 juni 2007 14:13 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ja dat ja.. volgens de wijze methode van Dhr Grit. Mega irritante kerel
Roel Grit? Volgens mij heb ik wel zo'n boekje gehaald in het 1e of 2e jaar omdat hij op de boekenlijst stond. Kan me alleen niet herinneren dat ik het boekje ook daadwerkelijk gebruikt hebt. Maar zoals ik al zei wil in dat soort waardeloze dingen zsm vergeten.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:13 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ja dat ja.. volgens de wijze methode van Dhr Grit. Mega irritante kerel
Ben blij voor je dat je hem niet kent en hoop dat je het ook nooit zult kennen, het is namelijk beetje nutteloos gedoe. Al heeft volgens mij iedere studie wel zijn nutteloze kanten, of heb jij nooit wat nutteloos hoeven te doen?quote:
volgens mij was dat Projectmanagement van Gritquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:34 schreef Blawh het volgende:
[..]
Roel Grit? Volgens mij heb ik wel zo'n boekje gehaald in het 1e of 2e jaar omdat hij op de boekenlijst stond. Kan me alleen niet herinneren dat ik het boekje ook daadwerkelijk gebruikt hebt. Maar zoals ik al zei wil in dat soort waardeloze dingen zsm vergeten.![]()
Roel gritquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:34 schreef Blawh het volgende:
[..]
Roel Grit? Volgens mij heb ik wel zo'n boekje gehaald in het 1e of 2e jaar omdat hij op de boekenlijst stond. Kan me alleen niet herinneren dat ik het boekje ook daadwerkelijk gebruikt hebt. Maar zoals ik al zei wil in dat soort waardeloze dingen zsm vergeten.![]()
[..]
Ben blij voor je dat je hem niet kent en hoop dat je het ook nooit zult kennen, het is namelijk beetje nutteloos gedoe. Al heeft volgens mij iedere studie wel zijn nutteloze kanten, of heb jij nooit wat nutteloos hoeven te doen?![]()
standaardvoer in het 1e jaar bij Bedrijfseconomie...quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:38 schreef LilDutchPrincess het volgende:
tjah weinig keus he als het op je boekenlijst staat
1e jaar heb ik volgens mij gewoon zo goed als de hele boekenlijst gekocht terwijl ik de helft niet eens gebruikt heb. Die jaren erna maar eerst de colleges ingedoken en gekeken welke boeken echt noodzakelijk waren.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:38 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Roel Grit heb ik nog thuis liggen. Kopen?quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:38 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Roel grit![]()
project en competentiemanagement.. zinloos gedoe idd
Staat trouwens op: "Bestseller; meer dan 100.000 exemplaren verkocht"
Zei je vanmorgen ook alquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:50 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ga nu beginnen met het opruimen van m'n bureau, wish me luck
Nee!quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:48 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Roel Grit heb ik nog thuis liggen. Kopen?![]()
Net ff gefitnessd![]()
Zet hem op!quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:50 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ga nu beginnen met het opruimen van m'n bureau, wish me luck
Goddomme, nu je t zegt. Met die gare vent iddquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:53 schreef Blawh het volgende:
[..]
Nee!
Was toch waarmee we ook die gesprekken met die Davids hadden ofzo?
quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:54 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Goddomme, nu je t zegt. Met die gare vent idd!!
Was toch die gozert die zo stonk naar alcohol??quote:
Ja, en er bij liep als een vaatdoek.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:04 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Was toch die gozert die zo stonk naar alcohol??![]()
Whehe weet ik wel wie je bedoeld! Giller die vent hoorquote:
Zou best, ik ben niet anders gewendquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:11 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Whehe weet ik wel wie je bedoeld! Giller die vent hoor!
Heerlijk zo'n middagje vrij![]()
völle wille der metquote:
Handschoentjes aan?quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb m'n bureau klaar, nu verder met de 3 laden
hmm bij mij waren alle boeken wel aardig noodzakelijk... 800 euro... en heb er nog voor 200 bijgekocht in de loop van het jaar.. laatste periode heb ik mooi geen boek meer gekocht, was nog es 200 euro erbijquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:43 schreef Blawh het volgende:
[..]
1e jaar heb ik volgens mij gewoon zo goed als de hele boekenlijst gekocht terwijl ik de helft niet eens gebruikt heb. Die jaren erna maar eerst de colleges ingedoken en gekeken welke boeken echt noodzakelijk waren.
Maar ik herinner me die grit nu wel ja, was inderdaad in het 1e jaar CE. Niet alleen dat boekje was een kwelling, ook die docent die het werk controleerde was geen pretje.![]()
En bestsellerslist: Wat wil je als er zoveel studies zijn waarbij dat boekje op de boekenlijst staat.
Er moet toch een moment komen dat er iemand van een bepaalde school/ studie ook inziet dat het enorm overbodige informatie is.
De tering, 800 euri, niet normaal man!quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:24 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
hmm bij mij waren alle boeken wel aardig noodzakelijk... 800 euro... en heb er nog voor 200 bijgekocht in de loop van het jaar.. laatste periode heb ik mooi geen boek meer gekocht, was nog es 200 euro erbijtjow
en nee roycoo, dat boek hebben we dus allemaal al
Auuuuuwwww, dan ben je niet blijquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:25 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Zullen we dit spelletje ook op de nederlandse tv doen? Hilarisch!!
http://www.youtube.com/watch?v=aEKqU1fkYCI
oh ja sorry Roy!quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:26 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
De tering, 800 euri, niet normaal man!![]()
Noem me maar Roy, typt wt makkelijker/sneller he! Jammer, moet mijn hele boekenshizzle nog verkopen
![]()
dat zorgt er wel voor dat je je best doetquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:27 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Auuuuuwwww, dan ben je niet blij!
Maakt niet uit Dreétje!!quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:30 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
oh ja sorry Roy!![]()
en ja pijnlijk... maar ik moest er wel heel hard om lachen...![]()
Roy heeft zojuist een nieuw spel uitgevondenquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:32 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Maakt niet uit Dreétje!!
Zouden ze eens bij jou moeten doen, met een bal of wat t ook wezen mag tegen je borsten aan. Wordt jij ook niet vrolijk van!
Dit was idd best hilarisch!
Nu alleen nog proefpersonenquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Roy heeft zojuist een nieuw spel uitgevonden
mwah ik denk dat dat een stuk minder zeer doet als dat spelletje van die japanners...quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:32 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Maakt niet uit Dreétje!!
Zouden ze eens bij jou moeten doen, met een bal of wat t ook wezen mag tegen je borsten aan. Wordt jij ook niet vrolijk van!
Dit was idd best hilarisch!
Ik heb geen idee, heb geen tietjesquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:34 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
mwah ik denk dat dat een stuk minder zeer doet als dat spelletje van die japanners...
gevonden:quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:34 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
mwah ik denk dat dat een stuk minder zeer doet als dat spelletje van die japanners...
Jaja, dat zeggen ze allemaal.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:23 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nee hoor, er ligt geen zooi/troep in, gewoon veel spullen
Was wel wat geweest voor het kijkcijferkanon Talpa.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:25 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Zullen we dit spelletje ook op de nederlandse tv doen? Hilarisch!!
http://www.youtube.com/watch?v=aEKqU1fkYCI
quote:
Ooeeh geilquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:49 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
stelletje gekken... is goed ik doe mee als jullie het ook doen!!!![]()
ik heb een hele rappe tong, dus pas maar opquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:49 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
stelletje gekken... is goed ik doe mee als jullie het ook doen!!!![]()
Hengelo is ook dichtbij voor mijquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:50 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ooeeh geil! Ga je stappen in Hengelo zat. Dré?
Hebben we iig al een plaats waar we t gaan doenquote:
jullie zetten jullie balletjes toch niet op het spel...quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:51 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb een hele rappe tong, dus pas maar op
[..]
Hengelo is ook dichtbij voor mij![]()
Ach, als je t niet probeert weet je ook niet wat t isquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:55 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
jullie zetten jullie balletjes toch niet op het spel...
(letterlijk in dit geval...)
alsof jij je ballen wel op het spel gaat zettenquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:55 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
jullie zetten jullie balletjes toch niet op het spel...
(letterlijk in dit geval...)
tuurlijk...quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:56 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ach, als je t niet probeert weet je ook niet wat t is!
Maar ga je nog stappen in Hengelooooo?
Mssn ook Hengelo een keerquote:
Merlijnquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:17 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Mssn ook Hengelo een keer! Nog ff overleggen maar heb ik wel keer weer zin in.. Waar ga je altijd heen?
Merlijn is toch ouder als 23 of is dat Genux? Zijn we nog nooit heen geweest, moet wel mooi zijnquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:22 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Merlijn![]()
en de 3 musketeers en genux.... jij?
Goed werk Rem! Zo ff etuuuuuuuuhquote:
eet zequote:Op woensdag 27 juni 2007 16:46 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Goed werk Rem! Zo ff etuuuuuuuuh!
Tnx, zal de kant en klaar maaltijd zo ff klaar makenquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
eet zestraks maar ff kijken welke spullen de container inkunnen...
merlijn is 23+ ja...quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:33 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Merlijn is toch ouder als 23 of is dat Genux? Zijn we nog nooit heen geweest, moet wel mooi zijn!
Zijn al tijdje niet meer in Hengelo geweest (lees: jaar ofzo al niet meer)
Merliin komen we dan toch niet binnen, hebben niet een ouderziende blikquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:55 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
merlijn is 23+ ja...
Genux is 20+ maar de laatste tijd vragen die iedereen om hun ID, meenemen dan dus...
deldenerstraat... als je vanaf pleintje langs merlijn loopt dan links aan de overkant van de "drukke" straat.. bij de muziekschool weetjewel!!quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:56 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Merliin komen we dan toch niet binnen, hebben niet een ouderziende blik!
Waar zit Genux precies? Bij Pleintje ofzo toch?
Heb altijd id mee dus geen probleem!
![]()
neequote:Op woensdag 27 juni 2007 16:57 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
deldenerstraat... als je vanaf pleintje langs merlijn loopt dan links aan de overkant van de "drukke" straat.. bij de muziekschool weetjewel!!
Uuh neej haha.. Welke richting loop je dan op?quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:57 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
deldenerstraat... als je vanaf pleintje langs merlijn loopt dan links aan de overkant van de "drukke" straat.. bij de muziekschool weetjewel!!
ok wacht... richting EUROSNACK (eetgelegenheden ken je zeker wel he... kerels..quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:28 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Uuh neej haha.. Welke richting loop je dan op?![]()
K weet me god niet waar Merlijn is![]()
Kan ik jou niet voor een avondje lenen? hahaquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:32 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ok wacht... richting EUROSNACK (eetgelegenheden ken je zeker wel he... kerels..)
dan loop je dus langs Jeruzalem van de shoarma... en dan dus die "drukke" straat... ga je links en is het aan de overkant van de straat.......
en anders koop je maar een plattegrond/tom tom hoor
Zow tof, wat mis ik die middelbare schoolquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:15 schreef Rumille het volgende:
Biw.
Morgen en overmorgen sportdagen.
Oftewel
Sudoku (morgen), over koord lopen (morgen )en een of ander stom circus-cirquit afleggen (overmorgen).
quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:25 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Zow tof, wat mis ik die middelbare school![]()
![]()
Yeah men, wij waren tenminste nog bikkelsquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:42 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ik ook
sudoku op een sportdag... wij moesten tenminste nog voetballen, basketballen en rugby-en...
en ja vrouwen rugby is gevaarlijk![]()
ik stel me nu echt levend sudoku voor... net zoiets als levend ganzenbordquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:59 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Yeah men, wij waren tenminste nog bikkels![]()
Je hebt een blauwtje gelopen of was er geen flikker aan waardoor je zo vroeg thuis bent?quote:Op donderdag 28 juni 2007 03:19 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ik stel me nu echt levend sudoku voor... net zoiets als levend ganzenbord
stappen was leuk maar ik ben weer eens te vroeg thuis.... pff...![]()
![]()
Ikke niet, lekker om half 10 gaan slapenquote:Op donderdag 28 juni 2007 08:30 schreef rulerofdeath het volgende:
Goedemorgen
ik lag er weer eens te laat in. ik ga echt naar de klote van zo'n week
quote:Op donderdag 28 juni 2007 08:21 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Je hebt een blauwtje gelopen of was er geen flikker aan waardoor je zo vroeg thuis bent?
Mogguh![]()
Neej, weet ik nietquote:Op donderdag 28 juni 2007 10:33 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
kom zeg ik loop nooit blauwtjes (kerels komen maar naar mij toe weetjewel...
)
maar was wel heel leuk maar mijn lieve klasgenootjes waren moe enzo...
goedemorgen![]()
Goedemorgenquote:Op donderdag 28 juni 2007 10:33 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
kom zeg ik loop nooit blauwtjes (kerels komen maar naar mij toe weetjewel...
)
maar was wel heel leuk maar mijn lieve klasgenootjes waren moe enzo...
goedemorgen![]()
ik ben niet zo'n versierder... vind ik zonde van de tijdquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:05 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Neej, weet ik niet.. Ken je niet
![]()
quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:32 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Goedemorgen
Maar dan moet je je klasgenootjes nog iets meer leren
dat heb ik ook. toen ik nog geen vriendin had vond ik bier drinken belangrijker dan allemaal rare dingen doen om zo'n meid te versieren. als ze dronken genoeg waren kwamen ze vanzelf welquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:34 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ik ben niet zo'n versierder... vind ik zonde van de tijd(ja erg) ga liever lol trappen met vriendinnen enzo...
[..]
ach jaaa... zaterdag de schade weer inhalen...
jaja ondertussen maar je postcount oprikkenquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:34 schreef LilDutchPrincess het volgende:
ewww een dubbelpost...
voor deze uitspraak kun je alleen maar respect hebbenquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:36 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat heb ik ook. toen ik nog geen vriendin had vond ik bier drinken belangrijker dan allemaal rare dingen doen om zo'n meid te versieren. als ze dronken genoeg waren kwamen ze vanzelf wel
verkapte-zie-mij-eens-populair-zijn-als-meiden-dronken-zijn-postquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:36 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat heb ik ook. toen ik nog geen vriendin had vond ik bier drinken belangrijker dan allemaal rare dingen doen om zo'n meid te versieren. als ze dronken genoeg waren kwamen ze vanzelf wel
K ook niet alhoewel ik t niet zonde van de tijd vindtquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:34 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ik ben niet zo'n versierder... vind ik zonde van de tijd(ja erg) ga liever lol trappen met vriendinnen enzo...
[..]
ach jaaa... zaterdag de schade weer inhalen...
dat ligt inderdaad in de planningquote:
neuh dat mocht ik willen. heel vaak ging ik toendertijd zelf kruipend naar huisquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:44 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
verkapte-zie-mij-eens-populair-zijn-als-meiden-dronken-zijn-post![]()
Whehe tuurlijk wel. En dan de volgende dag afvragen hoe die meid nu ook alweer heettequote:Op donderdag 28 juni 2007 11:50 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
neuh dat mocht ik willen. heel vaak ging ik toendertijd zelf kruipend naar huisen daar past dan geen versiersel bij
en nu je wel een vriendin hebt? is bier drinken nog steeds belangrijker toch?quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:36 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik ben ze wel eens een week later tegengekomen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:53 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Whehe tuurlijk wel. En dan de volgende dag afvragen hoe die meid nu ook alweer heette![]()
tuurlijkquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:57 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
en nu je wel een vriendin hebt? is bier drinken nog steeds belangrijker toch?
juistquote:Op donderdag 28 juni 2007 12:00 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tuurlijk
met of zonder vriendin
vandaag was het: afwassen, stofzuigen, PC op kamer verplaatsen, PC op zolder repareren (XP er opnieuw opzetten, programma's installeren)... vanavond nog de laatste training van het seizoen en daarna misschien nog het café in, omdat vriendin diploma-uitreiking heeftquote:
Net gebak gehaald. Laatste dag hier bij t bedrijfquote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:30 schreef rulerofdeath het volgende:
nog plannen vandaag/dit weekend?
lekkerquote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:21 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Net gebak gehaald. Laatste dag hier bij t bedrijf![]()
Vanaaf geen idee, denk beetje kaarten/poolen in t café! Morgen ff los gaan denk ik zo![]()
![]()
![]()
Heb je er wel grafweer bij!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:32 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
lekker
ik vanavond barbecue en dan zuipen in assen
morgen beetje slapen en bijkomen denk k
en zondag familiedag. is ook altijd feesten het eten is goed
tjah. daar kan ik ook niets aan doenquote:
Ik kan jammer genoeg de weergoden ook niet waarschuwenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:38 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah. daar kan ik ook niets aan doen
gewoon het beste van maken
en ik kan ze niet op hun donder gevenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:45 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ik kan jammer genoeg de weergoden ook niet waarschuwen![]()
Wou net zeggen, volgens mij is dat hier voluit gepostquote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:52 schreef Vince22 het volgende:
Mogge tukkers! Van't weekend nog leuke plannen een ieder?
Vanavond ff lekker uit eten naar Texas Rib House, morgen verjaardag, maar daarna nog effe lekker los in de stad!
hmmm Rib Housequote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:52 schreef Vince22 het volgende:
Mogge tukkers! Van't weekend nog leuke plannen een ieder?
Vanavond ff lekker uit eten naar Texas Rib House, morgen verjaardag, maar daarna nog effe lekker los in de stad!
Denk hengelo anders ook naar de waag of Bill denk ikquote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:32 schreef Vince22 het volgende:
Ja waarschijnlijk wel, even munten opmakenJij nog ergens heen?
Doa dat maquote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:00 schreef bobsqaud het volgende:
Moin tukkers
onmeunig leuk topic dit jammer dat ik dit nie eerder hebt gezien
naja dan ga ik hier mien tied ma verkloten
Idd, doet ze netjes dat stekelvarkentjequote:
Varkentje? Voor een tennister ist gewoon een vark'n!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:14 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Idd, doet ze netjes dat stekelvarkentje![]()
![]()
Wat jij wilquote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:24 schreef Blawh het volgende:
[..]
Varkentje? Voor een tennister ist gewoon een vark'n!
Dat absoluut, doe t haar niet na!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:36 schreef Blawh het volgende:
[..]
Moet er wel bij zeggen dat het gewoon een puike prestatie is.
Nopes, weinig zin in. Paul/Krake gaan ook niet.. Tays had er ook weinig zin in, stond nu in de file. De rest is er nietquote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:51 schreef Breemz het volgende:
Vanavond (lees zometeen) nog Hek Roycoooooo?
Ik kom oet het roemruchte De Luttquote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:13 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Doa dat ma! Woar binnie dr ene van da
?
Woar kom ie vedan?
WTF!!!quote:
Kun ie beter sharapova hebben die is veel beter man bin ie blind ofzo?quote:
Daar valt ze idd wel mee.. Nog niet iemand waarvan ik zeg: toppertjequote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:02 schreef Breemz het volgende:
[afbeelding]
Lelijk? mwa vind wel meevallen..
Kerl zit zich te fappen op deze fotoquote:
Veel spieren in de borst voor een jochiequote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:17 schreef Rumille het volgende:
Nog net niet.
Maar scheelt niet veel nee
[afbeelding]![]()
Mooi. Gelukkig wel ja, we zouden maar allemaal op dezelfde vallenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:21 schreef Rumille het volgende:
Nou vooruit.
Maar smaken verschillen he.
whehe kreeg die vrouw t mooi benauwdquote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:25 schreef Rumille het volgende:
Dat zou wat zijn.
Met zn 3 miljard op 1 vrouw vallen
of die kerels juist.... zoveel concurrentiequote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:27 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
whehe kreeg die vrouw t mooi benauwd!
Zou idd ook een optie zijnquote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:08 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
of die kerels juist.... zoveel concurrentie
en de rest van de vrouwen op de wereld dan?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:23 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Zou idd ook een optie zijn! Moeten ze maar heumeaux worden
! Neem ik dat ene meisje wel
![]()
Pot worden?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:08 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
en de rest van de vrouwen op de wereld dan?
Das de enige juiste methodequote:
opzich hadden we laatst toch al een discussie waar mannen nou eigenlijk goed voor waren... we hadden vrij weinig argumenten...quote:
Bier drinkenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:26 schreef Rumille het volgende:
Voortplanting
Repareren van dingen
Geld geven
Werken
En zo kan ik wel even doorgaan.
NEEquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |