K weet me god niet wat je bedoeldquote:Op maandag 25 juni 2007 20:26 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
je weet wel, dat huge ass rare gebouw
die school bij t station, met die halve kubus op t dakquote:Op maandag 25 juni 2007 20:59 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
K weet me god niet wat je bedoeld!
ROC is dat toch?quote:Op maandag 25 juni 2007 21:07 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
die school bij t station, met die halve kubus op t dak
Ooh ja, vond dat wel een mooi schooltje. Moest daar werken voor Asito, vloeren doen enzoquote:
Asitoquote:Op maandag 25 juni 2007 21:47 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ooh ja, vond dat wel een mooi schooltje. Moest daar werken voor Asito, vloeren doen enzo!
quote:Herman Wessels overleden
Gepost door Daan JvJ (helldeskr) - Bron: TC Tubantia
Gepubliceerd: dinsdag 26 juni 2007 @ 06:53
Ondernemer en oud-voorzitter van FC Twente Herman Wessels is in de nacht van zondag op maandag op 53-jarige leeftijd overleden. Wessels leed al enkele jaren aan kanker.
De bouwondernemer was van 1999 tot 2004 voorzitter van FC Twente en werd vorige week zaterdag onderscheiden tot Ridder in de Orde van Oranje Nassau. Hij werd 53 jaar. Maandagavond om 17.21 uur zendt RTV Oost een interview met Herman Wessels uit dat op 29 mei 2001 is opgenomen in de serie De Hunnen.
ik weet hetquote:Op dinsdag 26 juni 2007 07:13 schreef LilDutchPrincess het volgende:
oeff jij bent er vroeg bij!!
WTF?????quote:
Gefeliquote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:51 schreef Rumille het volgende:
Ik ben verdomme over.
Ik ben verdomme een fucking genie.
ANW: 4,0 (dikke schijt)
SK: 6,8(eerste proefwerk voor SK boven de 6!
NA: 6,2
NE: 9,3
GLO: 6,6
FA: 1 (waarschijnlijk iets mis gegaan...)
DU: 8,1
EN: 7,2
WI: 7,3
GS: 6,3
topper, mooi werkquote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:51 schreef Rumille het volgende:
Ik ben verdomme over.
Ik ben verdomme een fucking genie.
ANW: 4,0 (dikke schijt)
SK: 6,8(eerste proefwerk voor SK boven de 6!
NA: 6,2
NE: 9,3
GLO: 6,6
FA: 1 (waarschijnlijk iets mis gegaan...)
DU: 8,1
EN: 7,2
WI: 7,3
GS: 6,3
Scheit hem toch niksquote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:45 schreef LilDutchPrincess het volgende:
ANW onvoldoende??? wtf heb je alleen je naam ingevuld ofzo??
Wij mochten het boek er altijd bij hebbenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:25 schreef Rumille het volgende:
ANW is bij ons net zo lastig. Je leert voor het pw en je haalt alsnog een 5.
Ik leer half voor het pw en haal een 4.
ja precies... boek erbij en dat was al niet eens nodig... anw haalde je bij ons met gemak al keek je maar 1x in het boek...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:26 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Wij mochten het boek er altijd bij hebben! En we moesten een praktisch opdracht maken, hebben t gedaan over t cholesterol gehalte
![]()
Ik gelukkig niet, na het 3e jaar geloof ik nooit meer gehad. Vreselijke grafvakkenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:30 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ja precies... boek erbij en dat was al niet eens nodig... anw haalde je bij ons met gemak al keek je maar 1x in het boek...
(ok wij deden al natuur/scheikunde dus anw voegde nog weinig toe sowieso)
ik vond geschiedenis/frans erger... dus tjahhquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:31 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ik gelukkig niet, na het 3e jaar geloof ik nooit meer gehad. Vreselijke grafvakken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |