En er uitquote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:45 schreef Rumille het volgende:
Denk 7-4 in tiebreak.
Ach zonde....
Nog 1 setje winnen ^^.
Idd zonde, toch een talentje in de dopquote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hoorde het net, balen man, zeker omdat je de eerst 2 sets wel pakt...
wat is een talantje??quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:48 schreef Roycoooooo het volgende:
talantje
TYPO!!!!!!!quote:
jaah eeeuuuh, je kunt ook niet perfect zijn qua tennis op je 18e hequote:
Mogguhquote:
Ach, zolang t niet structureel gebeurd..quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:07 schreef rulerofdeath het volgende:
ik had me gister uurtje verslapen
achjah
hoe ist dan?
goedemorgenquote:
goed hoor, vandaag ff paar dingen op m''n kamer opruimen, en allemaal andere kleine klusjes doenquote:Op woensdag 27 juni 2007 10:07 schreef rulerofdeath het volgende:
hoe ist dan?
zie Stage SCquote:Op woensdag 27 juni 2007 10:48 schreef Roycoooooo het volgende:
Kleine maar vervelende klusjes zeker?![]()
Daar zit je nu inquote:
Whehe top.quote:
nee afstuderen voor vakantie gaat niet lukken.quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:08 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ach, zolang t niet structureel gebeurd..
Toppie, laatste weekje he. Daarna heerlijk weekje vakantie![]()
Jij al bijna klaar?
Hmm minder, moet je er nu ook een half jaar langer over doen dus?quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:13 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee afstuderen voor vakantie gaat niet lukken.
en ik ga deel van deze vakantie doorwerken bij afstudeerbedrijf en andere helft op de camping
in september kan ik weer opnieuw dus valt mee.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:17 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Hmm minder, moet je er nu ook een half jaar langer over doen dus?
Camping, als wat?
Dennenoordquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:22 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
in september kan ik weer opnieuw dus valt mee.
op camping dennenoord in de buitendienst
daar lachen jullie elke keer weer om hequote:Op woensdag 27 juni 2007 11:45 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Dennenoord! Buitendienst, klanten ontvangen?
Tuurlijk, Dennenoord is toch ook een giller manquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:53 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
daar lachen jullie elke keer weer om hepfff
goedemorgen![]()
nee geen klanten ontvangen. de gasten 's avonds en 's nachts int gareel houdenquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:45 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Dennenoord! Buitendienst, klanten ontvangen?
ben je wel eens op dennenoord geweest?quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:55 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Tuurlijk, Dennenoord is toch ook een giller man!
Goedemorgen zegt ze 5 minuten voor 12![]()
Jup, 1x 2 dagen. Stonden paar dames waar we bleven slapen daarquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:56 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ben je wel eens op dennenoord geweest?
ga er eens een week staan dan. dan weet je pas waar je over praatquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:57 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Jup, 1x 2 dagen. Stonden paar dames waar we bleven slapen daar![]()
kan ik het alleen maar roerend mee eens zijnquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:12 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ga er eens een week staan dan. dan weet je pas waar je over praat![]()
Dennenoord is donders gezellig![]()
ik ben heel blij dat hij het doet, hoef ik het niet te doen hequote:Op woensdag 27 juni 2007 12:51 schreef Blawh het volgende:
Ik ben in tegenstelling tot de rest wel blij dat je plezier in je werkt hebt hoor Wouter.
Goedemiddag trouwens.
Dat klopt inderdaad als een bus.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:54 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ik ben heel blij dat hij het doet, hoef ik het niet te doen he
Hey Andrea!quote:Haii Bas!
nu ff CD-hoesjes uitprinten en uitknippen, straks ff afstoffen op zolder (krijg je als je vakantie hebtquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:57 schreef Blawh het volgende:
Iemand nog leuke dingen op de planning staan voor vandaag? (Kan het me amper voorstellen met dit baggerweer.)![]()
ik ga stappenquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:57 schreef Blawh het volgende:
Hey Andrea!
Iemand nog leuke dingen op de planning staan voor vandaag? (Kan het me amper voorstellen met dit baggerweer.)![]()
Ik weet niet wat voor jou de definitief van 'leuk' is, maar ik kan me wel leukere dingen voorstellen. Ik zou het eerder omschrijven als 'nuttige' dingen. Helaas zijn dat van die dingen die je altijd maar weer moet doen eens in de zoveel tijd.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:01 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nu ff CD-hoesjes uitprinten en uitknippen, straks ff afstoffen op zolder (krijg je als je vakantie hebt) en daarna m'n bureau+lades op- en uitruimen
daarom, en aangezien ik vandaag niks te doen heb in de categorie 'leuk' moet dit maar gebeuren...quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:03 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor jou de definitief van 'leuk' is, maar ik kan me wel leukere dingen voorstellen. Ik zou het eerder omschrijven als 'nuttige' dingen. Helaas zijn dat van die dingen die je altijd maar weer moet doen eens in de zoveel tijd.
SLB, wat houdt dat precies in?quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:03 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ik ga stappen![]()
verder bezig met SLB![]()
![]()
en jij?
SLB = StudieLoopbaanBegeleidingquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:05 schreef Blawh het volgende:
[..]
SLB, wat houdt dat precies in?
Ik ga lekker op mijn luie gat zitten/ liggen en kijken of er zometeen nog wat live tennis (Wimbledon) op TV is. Als het daar alleen maar regent dan zap ik ik een beetje rond en huppel ik heen en weer tussen de TV en PC. Niet echt een boeiende dag dus.
Inderdaad, je mag het ook wel vermelden als je minder leuke dingen moet doen. Vroeg alleen bewust naar leuke dingen om een deprimerende inslag te voorkomen. Stoffen enzo kan overigens ook nog wel redelijk meevallen als je er een beetje goede muziek bij hebt.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:05 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
daarom, en aangezien ik vandaag niks te doen heb in de categorie 'leuk' moet dit maar gebeuren...
Dan was SLB toch inderdaad wat ik dacht ja.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:07 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
SLB = StudieLoopbaanBegeleiding
en ik zal ook eens even kijken of er tennis op is, ook altijd wel leuk om te zien
suffe opdrachtjes maken om je persoonlijkheid te ontdekken....... en je sterkte en zwakke verbeterpunten.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:08 schreef Blawh het volgende:
[..]
Dan was SLB toch inderdaad wat ik dacht ja.
ja want je kent jezelf nog niet hequote:Op woensdag 27 juni 2007 13:13 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
suffe opdrachtjes maken om je persoonlijkheid te ontdekken....... en je sterkte en zwakke verbeterpunten.
*zucht*
Ik herinner het allemaal ja, meest waardeloze gedoe dat ik kan herinneren van mijn CE-opleiding tot nu toe.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:13 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
suffe opdrachtjes maken om je persoonlijkheid te ontdekken....... en je sterkte en zwakke verbeterpunten.
*zucht*
Nee daar heb ik in 22 jaar nog nooit over nagedacht......quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:17 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja want je kent jezelf nog niet he
Nee... wel procesverslagen....quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:18 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik herinner het allemaal ja, meest waardeloze gedoe dat ik kan herinneren van mijn CE-opleiding tot nu toe.![]()
Heb je ook een projectgroep? Dan krijg je zeker ook nog wel peer assesment?![]()
Het klinkt in ieder geval al een stuk nuttiger al denk ik dat het ongeveer op hetzelfde neer komt. Moet je daarbij alleen de voortgang van het proces beschrijven of moet je ook de inbreng per persoon beoordelen?quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:32 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Nee... wel procesverslagen....
ja dat ja.. volgens de wijze methode van Dhr Grit. Mega irritante kerelquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:51 schreef Blawh het volgende:
[..]
Het klinkt in ieder geval al een stuk nuttiger al denk ik dat het ongeveer op hetzelfde neer komt. Moet je daarbij alleen de voortgang van het proces beschrijven of moet je ook de inbreng per persoon beoordelen?
Maar goed, het maakt niet uit welke naam ze het geven. Het is en blijft een beetje overbodig... Alsof je jezelf niet zou kennen.![]()
oow diequote:Op woensdag 27 juni 2007 14:13 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ja dat ja.. volgens de wijze methode van Dhr Grit. Mega irritante kerel
Roel Grit? Volgens mij heb ik wel zo'n boekje gehaald in het 1e of 2e jaar omdat hij op de boekenlijst stond. Kan me alleen niet herinneren dat ik het boekje ook daadwerkelijk gebruikt hebt. Maar zoals ik al zei wil in dat soort waardeloze dingen zsm vergeten.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:13 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ja dat ja.. volgens de wijze methode van Dhr Grit. Mega irritante kerel
Ben blij voor je dat je hem niet kent en hoop dat je het ook nooit zult kennen, het is namelijk beetje nutteloos gedoe. Al heeft volgens mij iedere studie wel zijn nutteloze kanten, of heb jij nooit wat nutteloos hoeven te doen?quote:
volgens mij was dat Projectmanagement van Gritquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:34 schreef Blawh het volgende:
[..]
Roel Grit? Volgens mij heb ik wel zo'n boekje gehaald in het 1e of 2e jaar omdat hij op de boekenlijst stond. Kan me alleen niet herinneren dat ik het boekje ook daadwerkelijk gebruikt hebt. Maar zoals ik al zei wil in dat soort waardeloze dingen zsm vergeten.![]()
Roel gritquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:34 schreef Blawh het volgende:
[..]
Roel Grit? Volgens mij heb ik wel zo'n boekje gehaald in het 1e of 2e jaar omdat hij op de boekenlijst stond. Kan me alleen niet herinneren dat ik het boekje ook daadwerkelijk gebruikt hebt. Maar zoals ik al zei wil in dat soort waardeloze dingen zsm vergeten.![]()
[..]
Ben blij voor je dat je hem niet kent en hoop dat je het ook nooit zult kennen, het is namelijk beetje nutteloos gedoe. Al heeft volgens mij iedere studie wel zijn nutteloze kanten, of heb jij nooit wat nutteloos hoeven te doen?![]()
standaardvoer in het 1e jaar bij Bedrijfseconomie...quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:38 schreef LilDutchPrincess het volgende:
tjah weinig keus he als het op je boekenlijst staat
1e jaar heb ik volgens mij gewoon zo goed als de hele boekenlijst gekocht terwijl ik de helft niet eens gebruikt heb. Die jaren erna maar eerst de colleges ingedoken en gekeken welke boeken echt noodzakelijk waren.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:38 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Roel Grit heb ik nog thuis liggen. Kopen?quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:38 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Roel grit![]()
project en competentiemanagement.. zinloos gedoe idd
Staat trouwens op: "Bestseller; meer dan 100.000 exemplaren verkocht"
Zei je vanmorgen ook alquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:50 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ga nu beginnen met het opruimen van m'n bureau, wish me luck
Nee!quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:48 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Roel Grit heb ik nog thuis liggen. Kopen?![]()
Net ff gefitnessd![]()
Zet hem op!quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:50 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ga nu beginnen met het opruimen van m'n bureau, wish me luck
Goddomme, nu je t zegt. Met die gare vent iddquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:53 schreef Blawh het volgende:
[..]
Nee!
Was toch waarmee we ook die gesprekken met die Davids hadden ofzo?
quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:54 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Goddomme, nu je t zegt. Met die gare vent idd!!
Was toch die gozert die zo stonk naar alcohol??quote:
Ja, en er bij liep als een vaatdoek.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:04 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Was toch die gozert die zo stonk naar alcohol??![]()
Whehe weet ik wel wie je bedoeld! Giller die vent hoorquote:
Zou best, ik ben niet anders gewendquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:11 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Whehe weet ik wel wie je bedoeld! Giller die vent hoor!
Heerlijk zo'n middagje vrij![]()
völle wille der metquote:
Handschoentjes aan?quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb m'n bureau klaar, nu verder met de 3 laden
hmm bij mij waren alle boeken wel aardig noodzakelijk... 800 euro... en heb er nog voor 200 bijgekocht in de loop van het jaar.. laatste periode heb ik mooi geen boek meer gekocht, was nog es 200 euro erbijquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:43 schreef Blawh het volgende:
[..]
1e jaar heb ik volgens mij gewoon zo goed als de hele boekenlijst gekocht terwijl ik de helft niet eens gebruikt heb. Die jaren erna maar eerst de colleges ingedoken en gekeken welke boeken echt noodzakelijk waren.
Maar ik herinner me die grit nu wel ja, was inderdaad in het 1e jaar CE. Niet alleen dat boekje was een kwelling, ook die docent die het werk controleerde was geen pretje.![]()
En bestsellerslist: Wat wil je als er zoveel studies zijn waarbij dat boekje op de boekenlijst staat.
Er moet toch een moment komen dat er iemand van een bepaalde school/ studie ook inziet dat het enorm overbodige informatie is.
De tering, 800 euri, niet normaal man!quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:24 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
hmm bij mij waren alle boeken wel aardig noodzakelijk... 800 euro... en heb er nog voor 200 bijgekocht in de loop van het jaar.. laatste periode heb ik mooi geen boek meer gekocht, was nog es 200 euro erbijtjow
en nee roycoo, dat boek hebben we dus allemaal al
Auuuuuwwww, dan ben je niet blijquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:25 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Zullen we dit spelletje ook op de nederlandse tv doen? Hilarisch!!
http://www.youtube.com/watch?v=aEKqU1fkYCI
oh ja sorry Roy!quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:26 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
De tering, 800 euri, niet normaal man!![]()
Noem me maar Roy, typt wt makkelijker/sneller he! Jammer, moet mijn hele boekenshizzle nog verkopen
![]()
dat zorgt er wel voor dat je je best doetquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:27 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Auuuuuwwww, dan ben je niet blij!
Maakt niet uit Dreétje!!quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:30 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
oh ja sorry Roy!![]()
en ja pijnlijk... maar ik moest er wel heel hard om lachen...![]()
Roy heeft zojuist een nieuw spel uitgevondenquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:32 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Maakt niet uit Dreétje!!
Zouden ze eens bij jou moeten doen, met een bal of wat t ook wezen mag tegen je borsten aan. Wordt jij ook niet vrolijk van!
Dit was idd best hilarisch!
Nu alleen nog proefpersonenquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Roy heeft zojuist een nieuw spel uitgevonden
mwah ik denk dat dat een stuk minder zeer doet als dat spelletje van die japanners...quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:32 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Maakt niet uit Dreétje!!
Zouden ze eens bij jou moeten doen, met een bal of wat t ook wezen mag tegen je borsten aan. Wordt jij ook niet vrolijk van!
Dit was idd best hilarisch!
Ik heb geen idee, heb geen tietjesquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:34 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
mwah ik denk dat dat een stuk minder zeer doet als dat spelletje van die japanners...
gevonden:quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:34 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
mwah ik denk dat dat een stuk minder zeer doet als dat spelletje van die japanners...
Jaja, dat zeggen ze allemaal.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:23 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nee hoor, er ligt geen zooi/troep in, gewoon veel spullen
Was wel wat geweest voor het kijkcijferkanon Talpa.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:25 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Zullen we dit spelletje ook op de nederlandse tv doen? Hilarisch!!
http://www.youtube.com/watch?v=aEKqU1fkYCI
quote:
Ooeeh geilquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:49 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
stelletje gekken... is goed ik doe mee als jullie het ook doen!!!![]()
ik heb een hele rappe tong, dus pas maar opquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:49 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
stelletje gekken... is goed ik doe mee als jullie het ook doen!!!![]()
Hengelo is ook dichtbij voor mijquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:50 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ooeeh geil! Ga je stappen in Hengelo zat. Dré?
Hebben we iig al een plaats waar we t gaan doenquote:
jullie zetten jullie balletjes toch niet op het spel...quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:51 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb een hele rappe tong, dus pas maar op
[..]
Hengelo is ook dichtbij voor mij![]()
Ach, als je t niet probeert weet je ook niet wat t isquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:55 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
jullie zetten jullie balletjes toch niet op het spel...
(letterlijk in dit geval...)
alsof jij je ballen wel op het spel gaat zettenquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:55 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
jullie zetten jullie balletjes toch niet op het spel...
(letterlijk in dit geval...)
tuurlijk...quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:56 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ach, als je t niet probeert weet je ook niet wat t is!
Maar ga je nog stappen in Hengelooooo?
Mssn ook Hengelo een keerquote:
Merlijnquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:17 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Mssn ook Hengelo een keer! Nog ff overleggen maar heb ik wel keer weer zin in.. Waar ga je altijd heen?
Merlijn is toch ouder als 23 of is dat Genux? Zijn we nog nooit heen geweest, moet wel mooi zijnquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:22 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Merlijn![]()
en de 3 musketeers en genux.... jij?
Goed werk Rem! Zo ff etuuuuuuuuhquote:
eet zequote:Op woensdag 27 juni 2007 16:46 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Goed werk Rem! Zo ff etuuuuuuuuh!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |