Mwah.. laten we zeggen dat ik geoefend SOGger benquote:Op maandag 25 juni 2007 17:20 schreef Swowie het volgende:
Zo, dat is heel wat!!
Hoe kwam het dan dat je een negatief bindend studieadvies kreeg?
En ben je sowieso iemand die snel met dingen stopt/ dingen snel niet meer leuk vind (hobby's, vrienden oid)?
En als je niet genoeg punten haalt in je eerste jaar kun je een negatief bindend studieadvies krijgen, wat inhoudt dat je inderdaad niet verder mag met die opleiding.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:44 schreef Nuna het volgende:
Ja, dat kan bij ons dus niet. Je moet in 2 jaar je propedeuse halen en binnen 10 jaar een diploma hebben, anders word je studiefinanciering en OV-jaarkaart niet kwijt gescholden.
een soortgenootquote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:19 schreef uberbert het volgende:
VWO in 6 jaar gedaan.
Daarna na een half jaar bouwkunde aan TUE overstapt op International Business and Management Studies (HBO). Dit jaar overgestapt naar UVT om International Business te doen.... en dat doe ik dus nog steeds
Ahzo. Hier is geen studiefinanciering en geen OV-kaart, dus afpakken lukt nietquote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:44 schreef Nuna het volgende:
Ja, dat kan bij ons dus niet. Je moet in 2 jaar je propedeuse halen en binnen 10 jaar een diploma hebben, anders word je studiefinanciering en OV-jaarkaart niet kwijt gescholden.
- in 5 jaar de havo gehaald (E&M met M&O)quote:Op maandag 25 juni 2007 17:10 schreef Kluupkluup het volgende:
Mijn vraag is dus hoe jullie studieverloop eruit ziet vanaf de middelbare school..
VWO doe ik ook - volgende week wiskunde A2 zomercursus bij het JBIquote:Op dinsdag 26 juni 2007 03:15 schreef -Hahaha- het volgende:
Hetzelfde als jij, maar dan net wat anders.
MAVO > MBO (gestopt) > HAVO > HBO accountancy (afgerond) > daarnaast ook VWO certificaten Na1,2 Sk1, Bi12, Wi B1 gehaald, en doe nu geneeskunde.
Edit: heb dus MAVO, HAVO, VWO én MBO, HBO en WO gedaan.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 03:15 schreef -Hahaha- het volgende:
heb dus MAVO, HAVO, VWO én MBO, HBO en WO gedaan.
Jij bent zeker gemotiveerdquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:27 schreef kreischer2000 het volgende:
6 jaar over VWO NT (Tweetalig)
Nu 3 jaar SK aan de universiteit van Leiden
Volgend jaar Psychologie erbij aan de universiteit van Leiden
Geschiedenis kent over het algemeen weinig contacturen. Voordeel: weinig college, kan je er dus prima naast doen. Nadeel: weinig college, je moet wel over enige zelfdiscipline beschikken.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:24 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Euhm,
VWO gedaan in 7jaar(blijven zitten op duits in de derde, argh.. ik haat die vent nogsteeds)
Economics aan Universiteit Maastricht(negatief BSA na 1 jaar)
nu bezig met
Bedrijfswetenschappen aan de VU.(2e jaar)
(en in overweging om er geschiedenis bij te gaan doen)
Hoezo gestopt?quote:Op maandag 25 juni 2007 17:10 schreef Kluupkluup het volgende:
- Digital Video Design, Hogeschool Utrecht (gestopt na 3 weken)
Ik had verwacht veel meer met filmen bezig te zijn en monteren e.d.quote:
Was het de HKU? Jammer, klinkt wél tof.quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:55 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Ik had verwacht veel meer met filmen bezig te zijn en monteren e.d.
Maar we kregen alleen maar les in JAVA, Dreamweaver en hoe een pc in elkaar zat van binnen..
En nu zaten er een aantal nerds in de klas die elkaar en de docent gingen becommentariën waardoor ik er echt helemaal niks meer van begreep..Toen wist ik al snel dat dat het niet was..
Jep, HKU..quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:57 schreef Skic. het volgende:
[..]
Was het de HKU? Jammer, klinkt wél tof.
We've got a winner!quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:08 schreef Viking84 het volgende:
HBO Communicatie Hanzehogeschool
HBO Bedrijfseconomie, LOI ()
HBO lerarenopleiding Nederlands, LOI (), alleen propedeuse
RUG Nederlandse taal en cultuur
RUG Engelse taal en cultuur, niet afgemaakt
RUG Algemene taalwetenschappen, niet afgemaakt
Ben bijna klaar met mijn studie Nederlands.
Nee joh, de kerel die zowel mavo, havo, vwo, mbo, hbo als wo gedaan heeft wint met afstandquote:
quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 03:15 schreef -Hahaha- het volgende:
Hetzelfde als jij, maar dan net wat anders.
MAVO > MBO (gestopt) > HAVO > HBO accountancy (afgerond) > daarnaast ook VWO certificaten Na1,2 Sk1, Bi12, Wi B1 gehaald, en doe nu geneeskunde.
Edit: heb dus MAVO, HAVO, VWO én MBO, HBO en WO gedaan.
nicequote:Op donderdag 28 juni 2007 23:36 schreef Space-Chinees het volgende:
MAVO >
2,5 jr MBO Medewerkerbeheer ICT (afgerond)>
1 jr. MBO Applicatieontwikkelaar (afgerond) >
1 jr. HBO Rechten (Propedeuse behaald) >
... > WO Fiscaal recht (heden)
Die keuze lijkt me niet al te moeilijkquote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:13 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
* brugklas HAVO/VWO
* gymnasium, klas 2, 3, 4
* HAVO, klas 4 en 5
* HBO Maatschappelijk Werk en Dienstverlening, propedeuse
* WO Arabisch, nu naar het 3e jaar
En na mijn master wil ik nog Internationale Betrekkingen, Criminologie, Bestuurskunde of Politicologie gaan doen...
Die was wel érg gemakkelijk he?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:47 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Die keuze lijkt me niet al te moeilijk![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:24 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
[..]
Die was wel érg gemakkelijk he?![]()
mooie studiequote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:06 schreef GebakkenEi het volgende:
Wijsbegeerte, EU Rotterdam.
Eerstejaars.
Zeker. Het bevalt me ook erg goed. Behalve Logica (2), waarvan ik afgelopen dinsdag het hertentamen verziekt heb.quote:
Nee, ik gebruik die account gewoon niet meer, deze doet het ook prima.quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:09 schreef -Hahaha- het volgende:
Steijn
Trouwens, waarom mag je van yvonne nog steeds niet terugkeren naar je oude account?
ken je ferdinand?quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:04 schreef GebakkenEi het volgende:
[..]
Zeker. Het bevalt me ook erg goed. Behalve Logica (2), waarvan ik afgelopen dinsdag het hertentamen verziekt heb.![]()
Mag ik dat volgend jaar weer doen..maar voor de rest![]()
Rrrrrrright. Om 1 enkel verslag, geloof je het zelf?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:05 schreef Syytön het volgende:
1 jaar MBO International Business Studies (er af gekickt, had een verslag te laat ingeleverd)
En het dan ook nog International Business Studies.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:46 schreef sjeppert het volgende:
en dat nog wel op een mbo school
Advies (zullen mede FOK'ers ook wel zeggen): Stel 'ns prioriteiten: Ga 'ns studeren, en laat al die commissies, studieverenigingen (en eventueel voetballen) vallen! Staat later erg slecht op je CV als je maar geen studie kunt afronden. Nevenactiviteiten zijn leuk, maar zijn geen kernactiviteiten! Iemand die later jouw CV leest denkt al gauw dat jij geen zaken kunt afronden, omdat je geen bij- van hoofzaken kunt scheidenquote:Op maandag 25 juni 2007 17:24 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Mwah.. laten we zeggen dat ik geoefend SOGger ben
En ik doe veel voor mijn studievereniging (meerdere commissies) en ook moest ik ieder weekend weer naar mijn ouders om te voetballen. In de weekenden kwam het nooit van studeren..
Ik had deze opleiding heel graag af willen maken en ga daarom nog in beroep. Maar de kans is klein dat het gaat lukken, dit jaar is het eerste jaar dat het BSA is doorgevoerd en ik verwacht dat ze streng zullen zijn.
Ja.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:30 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Rrrrrrright. Om 1 enkel verslag, geloof je het zelf?
Oh sorry, jij doet WO natuurlijk.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:51 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
En het dan ook nog International Business Studies.Zo pauper als een studie zich zo nodig in het engels aan moet prijzen omdat het anders geen donder voorstelt.
Dan ga ik nu nog even flink m'n best doen op mijn stageeindverslag.quote:
Voltijdquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:04 schreef krioro het volgende:
na vwo: bedrijfseconomie aan de universiteit. begonnen in 1998. nu nog steeds bezig..
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:04 schreef krioro het volgende:
na vwo: bedrijfseconomie aan de universiteit. begonnen in 1998. nu nog steeds bezig..
ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |