dat zijn wel de leuke spelertjes...quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:05 schreef Lennox het volgende:
Philipp Gahn
TSI = 12 910, 21 jaar, redelijk in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: wonderbaarlijk
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
Hopen dat deze in tussenseizoen op passen gaat stijgen (+2 nu en bij redelijk gekocht). Laat hem lekker als back staan. Geen omkijken naar verder.
hmmz ik zou em dan toch nog een paar weekjes extra trainen zodat ie wereldklasse is... maar formi wing en wonderbaarlijk verdedigenquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:09 schreef Lennox het volgende:
Hij is ook wonderbaarlijk + 5 of 6, maar geswitched en geen zin om voor zo weinig te verkopen. Bij formidabel wing ofzo doe ik hem pas weg. Prima speler en die trainingsplek op de backskanten is toch enigzins te verwaarlozen.
http://alltid.org/country/netherlands/level,8/index/. Bookmarken helpt!quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:25 schreef Tazmaniac het volgende:
heej heej heej mensen
heeft iemand die site/link voor me waar ik alle info van de 8e divisie kan vinden, met die gemiddeldes enzo allemaal per divisie... thanks in de vooruit
dank u vriendelijk!quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:29 schreef rompompom het volgende:
[..]
http://alltid.org/country/netherlands/level,8/index/. Bookmarken helpt!
Wow, leuke speler man!quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:05 schreef Lennox het volgende:
Philipp Gahn
TSI = 12 910, 21 jaar, redelijk in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: wonderbaarlijk
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
Hopen dat deze in tussenseizoen op passen gaat stijgen (+2 nu en bij redelijk gekocht). Laat hem lekker als back staan. Geen omkijken naar verder.
1,1 miljoen voor betaald, mooi prijsje?quote:Derik Turnwald (54345836)
24 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft matig ervaring en is een waardeloos leider.
Specialiteit: Koppen
Nationaliteit: Deutschland
Total Skill Index (TSI): 18 300
Loon: 12 504 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Red Daemons
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: matig Verdedigen: wereldklasse
Scoren: waardeloos Spelhervatting: bovennatuurlijk
Deze speler heeft al eens 7 sterren gehaald, ik ben best benieuwd naar wat hij nu kan halenquote:Hallo daar,
Joachim Stamsneijder: Hij is een ambitieuze jonge vent en ik ben blij dat dit in zijn vooruitgang is terug te vinden. Zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen zijn door de trainingssessies verbeterd.
Houdoe!
Mijn backup trainingquote:Hello!
Marco Prins is an ambitious young boy, and I'm happy to say it is paying off. Especially with his Passing ability, which has improved with training.
Cheers!
Dit verklaart in ieder geval zn rode kaart van afgelopen dinsdagquote:Hoe gaat het? Goed hoop ik. Maar laten we over voetbal praten...
Bram de Brave: Hij speelde een prachtige wedstrijd deze week. Hij vocht harder dan al onze andere spelers.
Dat is het wel zo'n beetje. Tot de volgende keer.
Nieuwe eigenschappen van een speler in aantocht ofzo?quote:José de Hoon: Na een slechte wedstrijd is hij de eerste die zich over de teleurstelling heen zet en begint te praten over de volgende wedstrijd.
wat een kut Duitser...quote:Op donderdag 28 juni 2007 08:54 schreef Daemon19 het volgende:
FFS, interesseert mij die k*t trainingupdates van jullie..
Geef liever een leuke reactie op mijn nieuwste aanwinst!
ja, wel goeie aankoopquote:Op donderdag 28 juni 2007 08:54 schreef Daemon19 het volgende:
FFS, interesseert mij die k*t trainingupdates van jullie..
Geef liever een leuke reactie op mijn nieuwste aanwinst!
quote:John Quigley [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 48 540, 29 jaar, redelijk in vorm
Heeft goed ervaring en is een matig leider [Snel]
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: buitenaards Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: magisch
haha ja ik dacht ook al: "ik heb toch niet van skin gewisseld"quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:10 schreef Yankee_One het volgende:
Ik schrik me rot, nieuwe kleurtjes ineens
quote:Internationale vriendschappelijke wedstrijd! Voor deze wedstrijd moet je naar Nippon reizen.
quote:Artemio Torrio (166016671)
22 jaar, slecht in vorm, gezond
Een controversieel persoon die temperamentvol en berucht is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een waardeloos leider.
Nationaliteit: flag Liechtenstein
Total Skill Index (TSI): 1 040
Loon: 936 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Destron Elsloo FC
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: zwak Keepen: waardeloos
Positiespel: matig Passen: slecht
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: goed
Scoren: slecht Spelhervatting: redelijk
Doelpunten in carrière: 0
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
trainer krijgt een hernia alleen van al die vertaalwoordeboekenquote:De spelers van deze club zijn afkomstig uit de volgende landen:
[Argentina] [België] [Bosna i Hercegovina] [Česká republika] [Cyprus] [Danmark] [Deutschland] [Eesti]
[España] [Israel] [Italia] [Liechtenstein] [Nederland] [Oceania] [Panamá] [Portugal]
[Schweiz] [Srbija] [Sverige]
quote:Howard Hubbard ]
TSI = 3 240, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider [Onvoorspelbaar]
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: goed
Vleugelspel: formidabel Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: redelijk
quote:
quote:Onne Verdoes (15937217)
29 years, solid form, bruised, but playing
A pleasant guy who is balanced and honest.
Has outstanding experience and poor leadership abilities.
Nationality: Nederland
Total Skill Index (TSI): 68 590
Wage: 36 340 ¤/week
Owner: Real Club de Culo
Warnings: 0
Injuries: Bruised
Stamina: solid Goalkeeping: disastrous
Playmaking: extra-terrestrial Passing: passable
Winger: poor Defending: inadequate
Scoring: weak Set Pieces: weak
Een 1-2-2 opstelling bij je jeugdfriendly. Have another!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:36 schreef Flappekz het volgende:
Tsssk......iedere dag stappen en zuipen is niet goed voor je. Zie net dat ik gisteren mijn jeugdopstelling was vergeten, en mijn training stond nog steeds op conditie![]()
Maar Taco heeft wel een hattrick gemaaktquote:Luuk Splinter van JDD werd door iedereen gefeliciteerd. Deze jongen heeft toekomst! Taco Ribbens liep huilend terug naar de kleedkamers, hij wist dat hij vandaag de minste was.
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:36 schreef Flappekz het volgende:
Tsssk......iedere dag stappen en zuipen is niet goed voor je. Zie net dat ik gisteren mijn jeugdopstelling was vergeten, en mijn training stond nog steeds op conditie![]()
quote:Marat Derevyanchenko [1 maal een kaart gekregen] [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 3 070, 18 jaar, goed in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: formidabel
Scoren: matig Spelhervatting: matig
quote:Eduardo Sánchez [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 2 190, 18 jaar, matig in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider [Snel]
Positiespel: matig Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: formidabel
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
welkom...het topic is pas bij deel 227, dus zoveel heb je niet gemist hoorquote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:19 schreef tomttt het volgende:
Wist niet dat er een Hattricktopic, maarja dat komt waarschijnlijk doordat ik nooit in Games & Consoles kom![]()
Ik zit op Hattrick sinds 2003 (seizoen 8). Mijn team heet tom en de tommen (zonder hoofdletters ja). Nadat ik vorig jaar ben gedegradeerd zit ik weer in de 6e divisie, waar ik rustig meedraai.
Ik gebruik overigens nog steeds de oude ratings, omdat het bij de nieuwe ratings lijkt alsof mijn team slecht is![]()
vanavond weer een jeugdfriendlyquote:Hoi!
Benny Wakker: Even terzijde - het was zijn verjaardag deze week. De tijd vliegt.
Bye, bye - tot binnenkort.
Zullen wij eens tegen elkaar spelenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:28 schreef GeneraalUli het volgende:
Rechterverdediging goed (zeer hoog)
Centrale verdediging uitmuntend (zeer hoog)
Linkerverdediging uitstekend (heel laag)
Na m'n internationale jeugdfriendly van vanavond had mijn verdediging deze stats..
[afbeelding]
Benieuwd wat mijn spelers gaan doen als ik ze binnenkort promoveer..
quote:Middenveld rampzalig (hoog)
Rechterverdediging waardeloos (hoog)
Centrale verdediging slecht (heel laag)
Linkerverdediging slecht (laag)
Rechteraanval zwak (heel laag)
Centrale aanval uitmuntend (hoog)
Linkeraanval redelijk (hoog)
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:45 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Zullen wij eens tegen elkaar spelen
[..]
[afbeelding]
Dus dan kan ik pas weer een friendly regelen...quote:De volgende trainingswedstrijd kan niet eerder geboekt worden dan 16-07-2007
Maar die was dan ook al 17 toen ik hem scouttequote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:55 schreef GeneraalUli het volgende:
Die Boden zal wel uitstekend zijn als je 'm naar je eerste team promoveert.
Je bent gewoon jaloersquote:
you wishquote:
Kost nauwelijks tijdquote:Op zaterdag 30 juni 2007 09:28 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
you wish
Nee ik heb het ff aangezien maar ik heb daar gewoon te weinig tijd voor om die hele jeugdzooi bij te houden..
En de spelers op de juiste plaats opstellen..quote:Op zaterdag 30 juni 2007 09:33 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Kost nauwelijks tijd1x per week speler scouten, wedstrijdopstelling maken en eens in de 3 weken een friendly regelen.. piece of cake
Dat doe je 1x, daarna staan ze en evt. nieuwe gescoutte spelers weet ik het meestal ook van. Ik varieer iig niet meer in mijn line-up... weet van de meeste allang waar ze moeten staanquote:Op zaterdag 30 juni 2007 09:36 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
En de spelers op de juiste plaats opstellen..
Door er mee te stoppen...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:51 schreef Tomhoog het volgende:
wo hoo
me eerste wereldklasse spelerTSI=10 570, 20 jaar, slecht in vorm
Zijn ervaring is waardeloos en zijn leiderschap slecht.
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Spelmaken: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: wereldklasse Spelhervatting: matig
tussendoor:
hoe kan ik zorgen dat ik geen 10k betaal voor die jeugdopleiding?
Klopt, maar dat komt omdat je erminder kan trainenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:53 schreef Tomhoog het volgende:
SPiITSEN trainen is veel leuker dan defs ben ik achter!
Ze lijken veel sneller te poppen maar kan ook aan mij lggen dat ik niet zo vaak meer dit spelletje speel
dankje man voor de snelle reactiequote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:23 schreef Ruudt het volgende:
Waarschijnlijk had hij laag goed ervaring toen je hem aankocht. Het heeft niets met z'n leeftijd te maken en spelers kunnen hun ervaring ook niet kwijtraken.
Ben benieuwdquote:Arjen Butselaar lijkt me wel wat. Hij is 16 jaar oud en heeft in mijn ogen iets extra.
Op dit moment kan zijn vaardigheid qua Scoren omschreven worden als zwak. Met zijn vaardigheden die globaal gezien matig zijn, is hij misschien iets voor ons?
Mag hij zijn krabbel zetten, baas?
quote:Om eerlijk te zijn, ik denk dat ik een toekomstige ster heb ontdekt. Hij zegt dat hij Harold Eilert heet en 16 jaar oud is.
Zijn vaardigheden overall? Die zijn op dit moment matig volgens mij. Volgens mij is deze speler bemoedigend op het gebied van Vleugelspel. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens redelijk kunnen worden.
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
Ik heb ook zin in volgende week....dan zit ik namelijk met mn luie reet in de Portugese zonquote:Op zondag 1 juli 2007 13:45 schreef Yankee_One het volgende:
ik heb meer zin in volgende week,
P/D duel
Idem.. ik heb 10x gewonnen, 2x gelijk, 1x verloren doelsaldo van 50-13..... triestquote:Op zondag 1 juli 2007 14:36 schreef Yankee_One het volgende:
wat kut is, is dat ik in het begin van het seizoen 2 keer onnodig punten heb laten liggen waardoor ik onder die streep sta.
2e seizoenshelft alles gewonnen
Ja eitje, net als ik toen ik bij Uddel zat en de p/d op 1e Kerstdag viel en ik zat te eten met familie en de tegenstander een kutteam had (farmer) en ik had wel een slechte opstelling gemaakt, maar niet slecht genoeg... en toen zat ik in Vquote:Op zondag 1 juli 2007 16:51 schreef Yankee_One het volgende:
nee man, gelijk kampioen worden en promoveren. eitje
Ik won 3-0 en de rest is geschiedenis:quote:racecats
Spelersrapport en ploegopstelling
Type wedstrijd: (verborgen)
Tactiek: normaal
Tactische vaardigheid: (geen tactiek)
Middenveld: rampzalig (heel hoog)
Rechterverdediging: goed (heel hoog)
Centrale verdediging: goed (heel laag)
Linkerverdediging: goed (hoog)
Rechteraanval: slecht (heel laag)
Centrale aanval: slecht (heel hoog)
Linkeraanval: slecht (laag)
HatStats 123
Verdediging 80
Middenveld 12
Aanval 31
LoddarStats 2.71
Kristiansund
Type wedstrijd: speel het rustig
Middenveld: waardeloos (heel hoog)
Rechterverdediging: zwak (hoog)
Centrale verdediging: zwak (laag)
Linkerverdediging: zwak (hoog)
Rechteraanval: waardeloos (heel hoog)
Centrale aanval: redelijk (hoog)
Linkeraanval: redelijk (hoog)
HatStats 122
Verdediging 44
Middenveld 24
Aanval 54
LoddarStats 4.91
Ik vraag me af wat er was gebeurd als ik bij Uddel had gebleven.. nu had ik al mn spelers verkocht en 1 jaar gecashed, maar ik vraag me af of ik daar echt heel heel veel beter van ben gewordenquote:18-04-2007 In het 21e seizoen bereikte de ploeg de 4e ronde van de beker.
11-03-2007 Kristiansund eindigde als nummer 2 in VI.647 seizoen 20
27-12-2006 In het 20e seizoen bereikte de ploeg de 4e ronde van de beker.
19-11-2006 Kristiansund eindigde als nummer 4 in VI.647 seizoen 19
30-08-2006 In het 19e seizoen bereikte de ploeg de 3e ronde van de beker.
30-07-2006 Kristiansund eindigde als nummer 2 in VI.647 seizoen 18
10-05-2006 In het 18e seizoen bereikte de ploeg de 3e ronde van de beker.
09-04-2006 Kristiansund eindigde als nummer 8 in V.27 seizoen 17
18-01-2006 In het 17e seizoen bereikte de ploeg de 3e ronde van de beker.
18-12-2005 Kristiansund eindigde als nummer 1 in VI.568 seizoen 16
28-09-2005 In het 16e seizoen bereikte de ploeg de 3e ronde van de beker.
28-08-2005 Kristiansund eindigde als nummer 1 in VII.494 seizoen 15
01-06-2005 In het 15e seizoen bereikte de ploeg de 2e ronde van de beker.
08-05-2005 Kristiansund eindigde als nummer 1 in VIII.154 seizoen 14
02-02-2005 In het 14e seizoen bereikte de ploeg de 1e ronde van de beker.
16-01-2005 Kristiansund eindigde als nummer 2 in IX.882 seizoen 13
6-0 gewonnen...quote:FC Uddel
Middenveld: slecht (hoog)
Rechterverdediging: matig (heel laag)
Centrale verdediging: redelijk (hoog)
Linkerverdediging: redelijk (heel laag)
Rechteraanval: slecht (laag)
Centrale aanval: uitstekend (heel laag)
Linkeraanval: slecht (heel hoog)
HatStats 145
Verdediging 61
Middenveld 33
Aanval 51
LoddarStats 7.27
yakusa united
Middenveld: rampzalig (hoog)
Rechterverdediging: waardeloos (hoog)
Centrale verdediging: slecht (laag)
Linkerverdediging: waardeloos (heel hoog)
Rechteraanval: waardeloos (laag)
Centrale aanval: waardeloos (hoog)
Linkeraanval: waardeloos (laag)
HatStats 53
Verdediging 25
Middenveld 9
Aanval 19
LoddarStats 0.97
Als ik het geld had gehad, was het geen probleem geweest...sorrie....quote:Op zondag 1 juli 2007 19:10 schreef fabianf het volgende:
Fok!Cup-image geupdate, tekst kwam toch iets te klein over... Nog andere ideeen?
[spam]Oh en iemand die even hulpvaardig wil zijn? Er loopt over een half uur een speler af en ik heb 4 spelers gelist voor 1000 waar even een aardig startbod (4x 150k oid) op moet komen wil ik hem kunnen halen.[/spam]
Graag gedaan, laat straks wel ff zien of het het waard was voor onsquote:Op zondag 1 juli 2007 19:27 schreef fabianf het volgende:
Ik ben er dankzij Flappekz en nicker100, mijn dank is groot.
Wordt een mooie spelerquote:Op zondag 1 juli 2007 19:27 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Graag gedaan, laat straks wel ff zien of het het waard was voor ons
quote:
Dat ga ik daarna bekijken. Alle opties zijn open.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:17 schreef komrad het volgende:
succes JD, ik speel een wedstrijdje op niets, nou ja ik kan 2e of 4e worden maar dat is natuurlijk in de marge.
Als je kampioen wordt, ga je dan voor promotie??
Kom op JD, je kan het!quote:Op zondag 1 juli 2007 21:14 schreef -J-D- het volgende:
Hoolieganzen - Hattrick Artistic (58 minuten gespeeld) 6 - 0
Nat'Korima Koron - Kowet Adelaars (58 minuten gespeeld) 2 - 2
Virtueel kampioen met deze tussenstanden, maar ik zie Kowet helaas nog wel winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |