Je bent gewoon jaloersquote:
you wishquote:
Kost nauwelijks tijdquote:Op zaterdag 30 juni 2007 09:28 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
you wish
Nee ik heb het ff aangezien maar ik heb daar gewoon te weinig tijd voor om die hele jeugdzooi bij te houden..
En de spelers op de juiste plaats opstellen..quote:Op zaterdag 30 juni 2007 09:33 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Kost nauwelijks tijd1x per week speler scouten, wedstrijdopstelling maken en eens in de 3 weken een friendly regelen.. piece of cake
Dat doe je 1x, daarna staan ze en evt. nieuwe gescoutte spelers weet ik het meestal ook van. Ik varieer iig niet meer in mijn line-up... weet van de meeste allang waar ze moeten staanquote:Op zaterdag 30 juni 2007 09:36 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
En de spelers op de juiste plaats opstellen..
Door er mee te stoppen...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:51 schreef Tomhoog het volgende:
wo hoo
me eerste wereldklasse spelerTSI=10 570, 20 jaar, slecht in vorm
Zijn ervaring is waardeloos en zijn leiderschap slecht.
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Spelmaken: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: wereldklasse Spelhervatting: matig
tussendoor:
hoe kan ik zorgen dat ik geen 10k betaal voor die jeugdopleiding?
Klopt, maar dat komt omdat je erminder kan trainenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:53 schreef Tomhoog het volgende:
SPiITSEN trainen is veel leuker dan defs ben ik achter!
Ze lijken veel sneller te poppen maar kan ook aan mij lggen dat ik niet zo vaak meer dit spelletje speel
dankje man voor de snelle reactiequote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:23 schreef Ruudt het volgende:
Waarschijnlijk had hij laag goed ervaring toen je hem aankocht. Het heeft niets met z'n leeftijd te maken en spelers kunnen hun ervaring ook niet kwijtraken.
Ben benieuwdquote:Arjen Butselaar lijkt me wel wat. Hij is 16 jaar oud en heeft in mijn ogen iets extra.
Op dit moment kan zijn vaardigheid qua Scoren omschreven worden als zwak. Met zijn vaardigheden die globaal gezien matig zijn, is hij misschien iets voor ons?
Mag hij zijn krabbel zetten, baas?
quote:Om eerlijk te zijn, ik denk dat ik een toekomstige ster heb ontdekt. Hij zegt dat hij Harold Eilert heet en 16 jaar oud is.
Zijn vaardigheden overall? Die zijn op dit moment matig volgens mij. Volgens mij is deze speler bemoedigend op het gebied van Vleugelspel. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens redelijk kunnen worden.
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
Ik heb ook zin in volgende week....dan zit ik namelijk met mn luie reet in de Portugese zonquote:Op zondag 1 juli 2007 13:45 schreef Yankee_One het volgende:
ik heb meer zin in volgende week,
P/D duel
Idem.. ik heb 10x gewonnen, 2x gelijk, 1x verloren doelsaldo van 50-13..... triestquote:Op zondag 1 juli 2007 14:36 schreef Yankee_One het volgende:
wat kut is, is dat ik in het begin van het seizoen 2 keer onnodig punten heb laten liggen waardoor ik onder die streep sta.
2e seizoenshelft alles gewonnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |