quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
Z'n vriendinnetje durft er niet eens naar te kijken :quote:Op maandag 25 juni 2007 14:38 schreef Cypress_Hill het volgende:
Herman van idols lust hun prutjes ook niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
Dat geloof ik ook ja! Er is namelijk erg veel frisdrank gedronken!quote:
iddquote:Op maandag 25 juni 2007 14:51 schreef Razor21 het volgende:
Echt waar : OMG is het enige wat ik kan uitroepen![]()
Voel je je schuldig ?quote:Op maandag 25 juni 2007 14:53 schreef Frrreek het volgende:
Damn Razor. Zijn deze mensen nog niet genoeg uitgebuit?
Jij weerquote:Op maandag 25 juni 2007 14:53 schreef Frrreek het volgende:
Damn Razor. Zijn deze mensen nog niet genoeg uitgebuit?
Neen. Ik heb medelijden met onze Bram. Familie, vrienden, allemaal belachelijk gemaakt met z'n open-dir. En uiteindelijk komt hij erachter, en gooit hij zichzelf voor een trein.quote:
quote:Op maandag 25 juni 2007 14:50 schreef Razor21 het volgende:
[afbeelding]zijn gulp staat openSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goedkoop bier = gegarandeerd plezierige foto's.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:32 schreef alki het volgende:
Ik wacht met smacht op de fotos van het feestje van komende vrijdag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Dusssss op 26-06-2007 15:24:33 ]
zoek de verschillenquote:
quote:Bram *****
Studie: Natuurkunde
Anno: 09-11-1983
Actief lid:
* Bestuur 2003/2004
* Bestuur 2004/2005
* Internetcommissie 2003/2004
> aandachtspunt: opzetten uniform fotoboek
* Internetcommissie 2004/2005
> aandachtspunt: verbetering scripts
* Internetcommissie 2005/2006
> aandachtspunt: lay-out
* Internetcommissie 2006/2007
> aandachtspunt: beveiliging verbeteren
* Najaarscompetitie 2002/2003 Team 1
* Najaarscompetitie 2003/2004 Team 1
* Najaarscompetitie 2004/2005 Team 2
* Najaarscompetitie 2005/2006 Team 3
* Najaarscompetitie 2006/2007 Team 3
* Voorjaarscompetitie 2002/2003 Team 1
* Voorjaarscompetitie 2003/2004 Team 1
Dat dansen ook de hele tijd.quote:
Ongeloveloos.quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:04 schreef Pilstonnetje het volgende:
Zoek de verschillen:
[afbeelding] [img=578xnull]http://www.phys.uu.nl/%7Elangenbr/foto/2007/0106-zeeland/P1060002.jpg[/img]
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:00 schreef Razor21 het volgende:
[afbeelding]There was this one time....... at bandcamp badmintoncamp...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
It's pure evil to make a Captain walk the plank of his own ship, twice in one lifetime.
No good can come of it.
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:00 schreef Razor21 het volgende:
[afbeelding]ah, voor de verandering eens een foto die te maken heeft met eten...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
de oude meepse barg ligt nimmermeer in drab
Oh was die dan nog niet geplaatst ?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:29 schreef meepseBarg het volgende:
[..]
ah, voor de verandering eens een foto die te maken heeft met eten...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
Ze fitnessen in de metro, lekker goedkoopquote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:32 schreef Garisson72 het volgende:
met dat badmintonnen moet je dan toch calorieën verbranden als een nieuwe, als die Bram zo'n Auschwitz-geraamte is.
Jaquote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:41 schreef Puckzzz het volgende:HIER zitten jullie!! Ik was het topic al een week kwijt!
vanavond is het feestje toch?
Piovan ?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:01 schreef GateWayX het volgende:
mammie mag ik nog een keertje met de draaimolen ? ahhh toe nou.....
[afbeelding]
neuh ik weet al weer ze zit bij fc utrecht op de citysidequote:
hup posten dan!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:05 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
neuh ik weet al weer ze zit bij fc utrecht op de citysideze is wel bekend zijn wel meer foto's van dr in omloop
Ben dr naam kwijt had al gezocht is zoeken naar een spel in een hooiberg sjeweetsquote:
Kan toch niet moeilijk zijnquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:12 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ben dr naam kwijt had al gezocht is zoeken naar een spel in een hooiberg sjeweets
Nou ze is best lief enzoquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:52 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
Kan toch niet moeilijk zijn
Anita ofzo.. een van die kampnamen!
He's gonna kill ya!quote:
Ik weet r naam welquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:12 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ben dr naam kwijt had al gezocht is zoeken naar een spel in een hooiberg sjeweets
Hoe heet ze ookalweer, ze is leukquote:
Hilde, en anders móet het een gekloonde versie van haar zijn.quote:Op zondag 1 juli 2007 11:22 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Hoe heet ze ookalweer, ze is leuk
Ze is toen veel in beeld geweest bij de dood van di tomasso
quote:Op maandag 2 juli 2007 14:37 schreef MevrouwLili het volgende:
[afbeelding]
Die rechter jodokus heeft ooit bij ons gehospiteerd!!! Peter heet hij, en zijn hobbies (geen gein) waren gedichten schrijven, beetje filosoferen en, jawel, streetdance....
Je snapt wel dat hij hetd us niet was geworden
quote:Ik heb mijn site (tijdelijk) offline gehaald. Dit omdat zekere mensen kwetsende teksten over mijn vrienden hebben geschreven op internet. Ik vind het niet erg dat er een beetje lol om wordt gemaakt (hetgeen de eerste zoveel series foto's deed vermoeden), maar later ontdekte ik teksten die ik zwaar vervelend vind. Ik vind het niet fijn voor mijn vrienden dat ze belachelijk worden gemaakt door mijn foto's. Dus heb ik alles verwijderd. Misschien dat er ooit iets terug komt.
Bram
Oh well....it was fun while it lastedquote:
idd. ons vermaak wat doen zequote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:15 schreef wendy4ever het volgende:
wel een beetje zielig...
Maar, we hebben de foto´s nogquote:
Gelukkig hebben we de foto's nog iddquote:
Tevens nominatie geweldigste reeks dit jaarquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:16 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de foto's nog idd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |