Elke vorm van coke is strafbaar volgens mij. Maar, 1/20e gram is wel heel weinig, je legt zeg maar 4 lijnen van een gram? dan is 1/20e echt heel weinigquote:Op maandag 25 juni 2007 13:40 schreef outcast_within het volgende:
hoe strafbaar = 1/20ste gram cocaine?
Ik zou de cocaine weggooien en het geld houdenquote:Op maandag 25 juni 2007 13:39 schreef Oksel het volgende:
Fuck, wat ik nu weer heb..!
Wat zou de politie doen als ze hem zouden vinden, en de inhoud zouden bekijken? En wat zou jij doen als je een portomonnee vond, met ¤80 cash, een creditcard, 2 pinpassen én cocaine!?
quote:Op maandag 25 juni 2007 13:41 schreef Matty___ het volgende:
ik zou het geld uitgeven, een klein lijntje leggen en flink gaat winkelen met je creditcard
Het enige wat ze kunnen bewijzen is dat er in jouw gestolen portemonnee cocaine zit. Dat maakt het verdacht maar meer ook niet. Ze kunnen nooit ontkrachten dat iemand anders met jouw portemonnee heeft rondgelopen en daar cocaine bij heeft gedaan en de portemmonnee toen weer is verloren.quote:
zelfs de coke mag die houden ik hoef die rommel niet maar verder zou ik net als jij zorgen dattie geen nieuw ID hoef te kopenquote:Op maandag 25 juni 2007 13:42 schreef Strychnine het volgende:
Ik zou de cocaine en het geld houdenen dan gooi ik hem gewoon door een brievenbus, de post zoekt het dan wel uit verder
lekkere moeder heb je dan als die je portemonnee doorzoekt.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:53 schreef Sant het volgende:
sucks
zeker als ze hem langs komen brengen bij je moede thuis![]()
quote:Op maandag 25 juni 2007 13:50 schreef Oksel het volgende:
Of dat ik mijn portomonnee van de politie terug krijg, met alles er nog in, behalve de coke.. en een vette knipoog krijg van dienstdoenend agent..
Nee natuurlijk is ie zijn portemonnee niet kwijt, kan je niet lezen??quote:Op maandag 25 juni 2007 13:59 schreef andre347 het volgende:
Ik vond laatst een portemonnee op een markt, ben je die kwijt ?
quote:Op maandag 25 juni 2007 14:02 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Nee natuurlijk is ie zijn portemonnee niet kwijt, kan je niet lezen??
Waarom loop je uberhaupt met je creditcard rond. Die zou ik lekker thuis laten en alleen mee nemen als ik naar het buitenland ga.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:05 schreef Petre het volgende:
Als ik TS was had ik eerst mijn creditcard(s) en bankpas(sen) geblokkeerd.
de wouten 'vertellen' misschien over de inhoud...quote:Op maandag 25 juni 2007 13:54 schreef Matty___ het volgende:
[..]
lekkere moeder heb je dan als die je portemonnee doorzoekt.![]()
Als er geld in zit, was ik die kwijt.. stuur maar op.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:59 schreef andre347 het volgende:
Ik vond laatst een portemonnee op een markt, ben je die kwijt ?
Nu zit er inmiddels geen geld meer inquote:Op maandag 25 juni 2007 14:12 schreef MM-Luna het volgende:
[..]
Als er geld in zit, was ik die kwijt.. stuur maar op.
kansloosquote:
Oh, dan is die niet van mij.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:13 schreef andre347 het volgende:
[..]
Nu zit er inmiddels geen geld meer in![]()
Ik zou alles houdenquote:Op maandag 25 juni 2007 13:39 schreef Oksel het volgende:
Wat zou de politie doen als ze hem zouden vinden, en de inhoud zouden bekijken? En wat zou jij doen als je een portomonnee vond, met ¤80 cash, een creditcard, 2 pinpassen én cocaine!?
Ik ben compleet gefoeilleerd in Bangkok. Geen prettig iets, ookal weet je zeker dat je niets bij je hebt.. je staat toch onder een bordje met "Drugs = deathpenalty".quote:Op maandag 25 juni 2007 15:40 schreef Razor21 het volgende:
Had het leuker gevonden als dit was gebeurd in Alayna of Singapore en dat de politie dan bij de Gate stond te wachten om je in te rekenen![]()
quote:Op maandag 25 juni 2007 15:46 schreef Oksel het volgende:
[..]
Ik ben compleet gefoeilleerd in Bangkok. Geen prettig iets, ookal weet je zeker dat je niets bij je hebt.. je staat toch onder een bordje met "Drugs = deathpenalty".
D'r is nu dus een stonede pool met jouw naam en kaarten flink aan het feesten ergens met een gehuurde auto.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:26 schreef Oksel het volgende:
Dat geld boeit me eerlijk gezegd weinig. Die pasjes + rijbewijs.. dat is pas irritant als je ze kwijtraakt.
Wat nou als je later bent geboren ?! Wijsneus,quote:Op maandag 25 juni 2007 15:57 schreef Buschetta het volgende:
[..]
D'r is nu dus een stonede pool met jouw naam en kaarten flink aan het feesten ergens met een gehuurde auto.
Coke is zoooo '80s
Ik zou de portemonnee houden, de coke opsnuiven en de eigenaar uitlachenquote:Op maandag 25 juni 2007 13:39 schreef Oksel het volgende:
Fuck, wat ik nu weer heb..!
Ik denk dat ik mijn portemonnee op een kraampje heb laten liggen op de markt! Heb zelfs de kraameigenaar aan de lijn gehad, en die had niets gevonden. Ookal de politie gebeld, die wisten ook van niets. Ook degene geSMS'ed waar ik ben geweest nadat ik op de markt was.. die wist van niets, maar zou nog even zoeken thuis.
Maargoed, afgelopen donderdag klein feestje gehad, en ik had samen met een vriend een halve gram coke gehaald.. waar dus nog een miniscuul klein beetje (misschien 1/20ste gram) van over was.. dus dat zit nog een ponypack in mijn portomonnee..
Fuck. Gedoe zeg.
quote:Op maandag 25 juni 2007 16:02 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Wat nou als je later bent geboren ?! Wijsneus,
Inderdaad. Die kant van het verhaal valt wel mee, maar de vraag of je je portemonnee ooit nog terugziet valt niet mee.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:53 schreef JacsReality het volgende:
Jongen maak je niet druk, ook al was die halve nog helemaal gevuld. Een halve gram coke wordt gedoogd, hoogstens moet je het inleveren. Er wordt zelfs geen aantekening van gemaakt. Net of hun het iets kan verotten dat je jezelf backstabbed.
Mwhehe ik las spermabankquote:Op maandag 25 juni 2007 13:56 schreef Adfundum het volgende:
Ik zou hem terugbrengen als ik je adres kon achterhalen. Anders aangeven bij politie, niet afgeven.
(vorige week is mij hetzelfde overkomen, portemonnee met 110 ¤ cash, creditcard, bankpasje, tankpasjes bij de supermakt laten liggen. 2 Dagen later lag hij netjes compleet bij de filiaalmanager. Die wilde alleen niet zeggen wie hem gevonden had. Jammer, bedankje was wel op zijn plaats geweest)
50-60 euro per gram.quote:Op maandag 25 juni 2007 17:01 schreef Florian_ het volgende:
das balen idd, maar ik zou geld meenemen (misschien), niet die coke, wat je weet natuurlijk nooit 100% zeker wat het is als je zoiets vindt, en daarna naar politie brengen
hoe duur is dat spul trouwens? gewoon uit nieuwsgierigheid
retouradres achterop hehquote:Op maandag 25 juni 2007 18:34 schreef Maikuuul het volgende:
Pff zoeen easy stylz vraag:
1.Neem de geld truit
2. Alst een kk stylz portomonnee is pak ik deze ook
3. Doe de pasjes in een envelop en stuur em naar degene van wie de portomonnee is.
Klaar
Hoezo datquote:
ik was het :'Pquote:Op maandag 25 juni 2007 13:56 schreef Adfundum het volgende:
Ik zou hem terugbrengen als ik je adres kon achterhalen. Anders aangeven bij politie, niet afgeven.
(vorige week is mij hetzelfde overkomen, portemonnee met 110 ¤ cash, creditcard, bankpasje, tankpasjes bij de supermakt laten liggen. 2 Dagen later lag hij netjes compleet bij de filiaalmanager. Die wilde alleen niet zeggen wie hem gevonden had. Jammer, bedankje was wel op zijn plaats geweest)
Die kraameigenaar zat net tevoren natuurlijk aan een heel andere lijnquote:Op maandag 25 juni 2007 13:39 schreef Oksel het volgende:
Heb zelfs de kraameigenaar aan de lijn gehad, en die had niets gevonden.
ok bedankt.quote:
het is portEmonneequote:Op maandag 25 juni 2007 22:52 schreef Oksel het volgende:
Jep.
En alleen mensen met geld verliezen portomonnees. En alleen wijze mensen verliezen portomonnees met biebpasjes erin.
Net als dat je nick een nieuw virus is waaraan je langzaam doodgaat?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:27 schreef C21H23NO5 het volgende:
[..]
het is portEmonnee
dat komt van porter, wat zoiets als dragen betekent, niet van porto, wat zoiets als frankeren betekent
Dure grap. Dat spul kost toch iets van 25.000 per kilo ofzo puur.....quote:Op maandag 25 juni 2007 18:48 schreef Oksel het volgende:
[..]
50-60 euro per gram.
(Nu komen er allemaal stoere mensen die het voor 40-50 kunnen krijgen..)
Zn nick is Heroinequote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:34 schreef Sant het volgende:
[..]
Net als dat je nick een nieuw virus is waaraan je langzaam doodgaat?
jankerd... t gaat hier om de coke, niet om de spelling
Mooi want ik werk voor narcotica.. Meteen een promotie in de wacht slepen.. hehequote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:37 schreef Oksel het volgende:
Geen idee, koop het nooit per kilo.
Maar als ik het ooit doe, doe ik het goed. Meteen een container..En dan zal ik het je laten weten.
Allereerst maar eens melding doen van dat je je creditcard kwijtbent he, dat ie geblokkeerd wordt.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:39 schreef Oksel het volgende:
Fuck. Gedoe zeg.
Stoned is the way of the walk.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:28 schreef Hagelkaas het volgende:
Ik was ook een keer mijn portemonnee kwijtgeraakt, zat een dikke zak wiet in en iets van 200 euro cash
Hehe, ik ken het wel. Maar ik was toen niet stoned hoor, ik had hem gewoon in alle haast vergeten (had een afspraak). Volgende dag kon ik hem gelukkig netjes weer ophalen bij de sportschool, met alles er nog in, inclusief een semi-preek dat wiet slecht voor je isquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:33 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Stoned is the way of the walk.
Ik heb in een coffeeshop gewerkt. Moest eens weten wat mensen zoal vergeten ....
En een week later werd de sport school eigenaar gepakt voor illigale stereoide handel ?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:24 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
Hehe, ik ken het wel. Maar ik was toen niet stoned hoor, ik had hem gewoon in alle haast vergeten (had een afspraak). Volgende dag kon ik hem gelukkig netjes weer ophalen bij de sportschool, met alles er nog in, inclusief een semi-preek dat wiet slecht voor je is
Naar zo'n sportschool ga ik nietquote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:26 schreef Buschetta het volgende:
[..]
En een week later werd de sport school eigenaar gepakt voor illigale stereoide handel ?
De volgende persoon die dat boek leende blij!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:48 schreef LostFormat het volgende:
Ja, das kut.
Zo had ik laatst wat zegels LSD gekocht (die je droog en uit het licht moet bewaren) en die snel even in een boek gestopt. Weekje later bleek dat dat een biebboek was die ik al weer terug gebracht had.
Jong en naïef heet dat. Komt wel als je ouder (en wijzer) wordt.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:55 schreef Koewam het volgende:
Ik zou gewoon alle shit teruggeven inclusief cash. Ben blijkbaar 1 van de weinige.
Voor zo'n kleine hoeveelheid krijg je geen boete.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:08 schreef Robin__ het volgende:
Verkapt ik snuif en wij weten de prijs van coke topic
wat de politie zou doen.. (als ze het al vinden, ze zullen waarschijnlijk eerst je pasjes er uit halen om je naam en adres te achterhalen.. als je t daar niet tussen hebt zitten denk ik niet dat ze het vinden) en anders.. denk ik nog niet dat er iets gebeurt (behalve een opmerking van de diender die m je terugbezorgt oid) Tis overduidelijk een gebruikershoeveelheid (nog minder eigenlijk) ik weet niet precies wat de wet daar over zegt.. maar volgens mij kunnen ze helemaal niets doen behalve je een boete geven voor drugsbezit. Balen.. maarja dan moet je maar niet je portomonee verliezen met sos dr in
(ohja.. coke)
Dan ga je naar de Albert Heijn. Zegels genoegquote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:48 schreef LostFormat het volgende:
Ja, das kut.
Zo had ik laatst wat zegels LSD gekocht (die je droog en uit het licht moet bewaren) en die snel even in een boek gestopt. Weekje later bleek dat dat een biebboek was die ik al weer terug gebracht had.
ja men dat zou egt kkreleks sijn hej!? wajoooo gekquote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:30 schreef weasel85 het volgende:
had ik maar 1000 kilo coke om te verkopen -.-
en maar plakkenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:55 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Dan ga je naar de Albert Heijn. Zegels genoeg
de één is nog dommer dan de anderquote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:48 schreef LostFormat het volgende:
Ja, das kut.
Krijg je wel heul mooi kristal!quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:44 schreef Litso het volgende:
Deze thread brengt me op ideeën. Een portemonnee met oude/neppe pasjes, wat kleingeld wat je toch wel kon missen en een half grammetje zout of waspoeder (of iets wat overtuigender op coke lijkt) achterlaten. Kijken wat men doet
quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:40 schreef het.ismij het volgende:
Ik zou de coke opmaken, voor 80 eur coke bijkopen/wegsnuiven, en de rest wegpleuren.
Whehe, het enige wat ik ooit heb gesnoven is suiker, en als je door de pijn heen bent word je er gruwelijk druk vanquote:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:39 schreef PizzaSalami het volgende:
Gebruikershoeveelheid, zullen ze niet moeilijk over doen.
En waarom bewaar je zo'n heel klein beetje, maak het dan op.
Ik heb zo vaak thee gerookt, als poging om te stoppen met roken.. Het is alleen maar heel erg smerig, je wordt er niet high van oid.quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:35 schreef star_gazer het volgende:
Tip van de week: peper snuiven. Heb je lang plezier vanThee roken trouwens ook
Pasjes kun je houden om mooie lijntjes te maken.quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Geld en coke houden, rest weggooien.
Inderdaad, je kan ook genaaid worden door andere mensen, die stoppen even wat coke in je bagage.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:50 schreef Razor21 het volgende:
[..]
![]()
daarom zal ik dus nooit van mijn leven naar zulke landen gaan..je weet maar nooit![]()
Vertel.. hoe?quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:44 schreef Oksel het volgende:
Mensen die anti-drugs zijn..
![]()
![]()
Anyway, alles is allang terecht.
mensen die nutteloze info verspreiden.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:07 schreef leolinedance het volgende:
Je bent een stomme mongool omdat je coke gebruikt![]()
Geen idee,..quote:Op dinsdag 17 juli 2007 08:38 schreef PeZu het volgende:
zijn er nu echt serieus mensen in dit topic die denken dat je problemen kan krijgen als je gepakt met een klein beetje sos?_!
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:12 schreef Ashram het volgende:
Ik gebruik niets, maar ik zou voor die 80 euro coke bijkopen en samen bij die 1/20ste stoppen.
Daarna inleveren in de bus bij de politie![]()
je krijgt nog niet eens boete als je 3 gram bij je hebt laat staan voor een restje in pakjequote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:07 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Geen idee,..
Ligt een beetje aan de situatie.
Hoogstens een boete kan je krijgen voor zulke beetjes.
Afhankelijk van waar je ermee gepakt wordt ja.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
je krijgt nog niet eens boete als je 3 gram bij je hebt laat staan voor een restje in pakje_!
mensen die oordelen,..quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:09 schreef Apokalypse het volgende:
Mensen die Coke snuiven.![]()
Nee man das tsjil jeweettog![]()
![]()
de humor ligt op straat!quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:41 schreef Motar het volgende:
Bedankt voor je portemonnee man!
Lekker uit eten geweest en naar de bios en die coke heb ik aan een junk achter het centraal gegeven.
![]()
![]()
quote:Op maandag 25 juni 2007 13:41 schreef Matty___ het volgende:
ik zou het geld uitgeven, een klein lijntje leggen en flink gaat winkelen met je creditcard
Godverdomme zeg, wat voor reuze lijnen leg jij?!quote:Op maandag 25 juni 2007 13:41 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Elke vorm van coke is strafbaar volgens mij. Maar, 1/20e gram is wel heel weinig, je legt zeg maar 4 lijnen van een gram? dan is 1/20e echt heel weinig
lijnen van 1/80 gramquote:Op woensdag 18 juli 2007 19:45 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Godverdomme zeg, wat voor reuze lijnen leg jij?!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |