Inderdaad, je kan ook genaaid worden door andere mensen, die stoppen even wat coke in je bagage.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:50 schreef Razor21 het volgende:
[..]
![]()
daarom zal ik dus nooit van mijn leven naar zulke landen gaan..je weet maar nooit![]()
Vertel.. hoe?quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:44 schreef Oksel het volgende:
Mensen die anti-drugs zijn..
![]()
![]()
Anyway, alles is allang terecht.
mensen die nutteloze info verspreiden.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:07 schreef leolinedance het volgende:
Je bent een stomme mongool omdat je coke gebruikt![]()
Geen idee,..quote:Op dinsdag 17 juli 2007 08:38 schreef PeZu het volgende:
zijn er nu echt serieus mensen in dit topic die denken dat je problemen kan krijgen als je gepakt met een klein beetje sos?_!
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:12 schreef Ashram het volgende:
Ik gebruik niets, maar ik zou voor die 80 euro coke bijkopen en samen bij die 1/20ste stoppen.
Daarna inleveren in de bus bij de politie![]()
je krijgt nog niet eens boete als je 3 gram bij je hebt laat staan voor een restje in pakjequote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:07 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Geen idee,..
Ligt een beetje aan de situatie.
Hoogstens een boete kan je krijgen voor zulke beetjes.
Afhankelijk van waar je ermee gepakt wordt ja.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
je krijgt nog niet eens boete als je 3 gram bij je hebt laat staan voor een restje in pakje_!
mensen die oordelen,..quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:09 schreef Apokalypse het volgende:
Mensen die Coke snuiven.![]()
Nee man das tsjil jeweettog![]()
![]()
de humor ligt op straat!quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:41 schreef Motar het volgende:
Bedankt voor je portemonnee man!
Lekker uit eten geweest en naar de bios en die coke heb ik aan een junk achter het centraal gegeven.
![]()
![]()
quote:Op maandag 25 juni 2007 13:41 schreef Matty___ het volgende:
ik zou het geld uitgeven, een klein lijntje leggen en flink gaat winkelen met je creditcard
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |