Elke vorm van coke is strafbaar volgens mij. Maar, 1/20e gram is wel heel weinig, je legt zeg maar 4 lijnen van een gram? dan is 1/20e echt heel weinigquote:Op maandag 25 juni 2007 13:40 schreef outcast_within het volgende:
hoe strafbaar = 1/20ste gram cocaine?
Ik zou de cocaine weggooien en het geld houdenquote:Op maandag 25 juni 2007 13:39 schreef Oksel het volgende:
Fuck, wat ik nu weer heb..!
Wat zou de politie doen als ze hem zouden vinden, en de inhoud zouden bekijken? En wat zou jij doen als je een portomonnee vond, met ¤80 cash, een creditcard, 2 pinpassen én cocaine!?
quote:Op maandag 25 juni 2007 13:41 schreef Matty___ het volgende:
ik zou het geld uitgeven, een klein lijntje leggen en flink gaat winkelen met je creditcard
Het enige wat ze kunnen bewijzen is dat er in jouw gestolen portemonnee cocaine zit. Dat maakt het verdacht maar meer ook niet. Ze kunnen nooit ontkrachten dat iemand anders met jouw portemonnee heeft rondgelopen en daar cocaine bij heeft gedaan en de portemmonnee toen weer is verloren.quote:
zelfs de coke mag die houden ik hoef die rommel niet maar verder zou ik net als jij zorgen dattie geen nieuw ID hoef te kopenquote:Op maandag 25 juni 2007 13:42 schreef Strychnine het volgende:
Ik zou de cocaine en het geld houdenen dan gooi ik hem gewoon door een brievenbus, de post zoekt het dan wel uit verder
lekkere moeder heb je dan als die je portemonnee doorzoekt.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:53 schreef Sant het volgende:
sucks
zeker als ze hem langs komen brengen bij je moede thuis![]()
quote:Op maandag 25 juni 2007 13:50 schreef Oksel het volgende:
Of dat ik mijn portomonnee van de politie terug krijg, met alles er nog in, behalve de coke.. en een vette knipoog krijg van dienstdoenend agent..
Nee natuurlijk is ie zijn portemonnee niet kwijt, kan je niet lezen??quote:Op maandag 25 juni 2007 13:59 schreef andre347 het volgende:
Ik vond laatst een portemonnee op een markt, ben je die kwijt ?
quote:Op maandag 25 juni 2007 14:02 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Nee natuurlijk is ie zijn portemonnee niet kwijt, kan je niet lezen??
Waarom loop je uberhaupt met je creditcard rond. Die zou ik lekker thuis laten en alleen mee nemen als ik naar het buitenland ga.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:05 schreef Petre het volgende:
Als ik TS was had ik eerst mijn creditcard(s) en bankpas(sen) geblokkeerd.
de wouten 'vertellen' misschien over de inhoud...quote:Op maandag 25 juni 2007 13:54 schreef Matty___ het volgende:
[..]
lekkere moeder heb je dan als die je portemonnee doorzoekt.![]()
Als er geld in zit, was ik die kwijt.. stuur maar op.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:59 schreef andre347 het volgende:
Ik vond laatst een portemonnee op een markt, ben je die kwijt ?
Nu zit er inmiddels geen geld meer inquote:Op maandag 25 juni 2007 14:12 schreef MM-Luna het volgende:
[..]
Als er geld in zit, was ik die kwijt.. stuur maar op.
kansloosquote:
Oh, dan is die niet van mij.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:13 schreef andre347 het volgende:
[..]
Nu zit er inmiddels geen geld meer in![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |