Als Jaap heeft nagedacht over die SMS-poll dan zal hij inzien dat hij als 'meeloper' van Huub geen enkele kans maakt om van Huub te winnen.. Door zijn eigen pad in te slaan wint hij mss stemmen van Huub en die van de anti-Huub mensen..quote:Op maandag 25 juni 2007 12:25 schreef akveor het volgende:
[..]
Er moet niet vergeten worden dat Jaap een beperkte tijd heeft om het miljoen te winnen. Jaap weet dat ie de stelletjes moet breken. Nu is Jaap het derde wiel aan de wagen van Lieke en Huub. Dus heeft ie geen keus. Ik denk dat er geen immuniteit meer in het huis komt omdat de show nog even moet doorlopen. Dus heeft Jaap nu de kans. Als Lieke weg is moet Huub zich wel bij Jaap aansluiten en die is dan in control. Daarnaast kan Jaap het moeilijk verkroppen dat ie zoveel minder stemmen heeft in de PP door Jaap nu schimpend afgedaan als SMS - Poll...
Overigens denkt Brian misschien aan de veilige kant te zitten maar ik denk dat HL en JD zullen samenwerken om ook Brian en Amanda te breken.
Ik heb veel respect voor Lieke. Jammer dat ze speltechnisch niet goed anticipeerd en zelfs iets te langzaam is.
huub roept dat altijd wel maar is echt niet in de positie om op Jaap of dennis te kunnen vertrouwen.quote:Op maandag 25 juni 2007 12:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar zolang Huub er is gaat Lieke nooit weg natuurlijk. Andersom net zo. En Huub weet dat hij Jaap niet kan vertrouwen. Dus een scenario dat Huub Lieke laat vallen of andersom lijkt me volkomen ondenkbaar.
Huub is toch ook een zwaar irritant ventje, maar omdat hij een tijd lang enorm de underdog was, kreeg hij opeens enorm veel fans. Als de hele groep Lieke blijft terroriseren zoals afgelopen dag, dan krijgt ze vanzelf veel meer stemmen denk ikquote:Op maandag 25 juni 2007 12:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Deels, denk ik. Het andere deel van de stemmen die aan Lieke wordt gegund is imho ingegeven door de oneerlijke strijd die ze met Amanda, Brian en Natasia moet leveren en de (in dit verband) volwassen manier waarop ze daarmee omgaat. Dat maakt haar sympathieker.
Maar je moet niet vergeten dat zij steeds meer discussies en rotzooi onderling krijgen als er aan ze wordt getrokken... 'alles kan kapot'quote:Op maandag 25 juni 2007 12:29 schreef 2live het volgende:
[..]
huub roept dat altijd wel maar is echt niet in de positie om op Jaap of dennis te kunnen vertrouwen.
Dat zou wel heel dom zijn als hij dat deed.
Ik zie Lieke ook niet vertrekken.... maar toch moet Jaap iets doen...quote:Op maandag 25 juni 2007 12:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar zolang Huub er is gaat Lieke nooit weg natuurlijk. Andersom net zo. En Huub weet dat hij Jaap niet kan vertrouwen. Dus een scenario dat Huub Lieke laat vallen of andersom lijkt me volkomen ondenkbaar.
Hoe meer ze Huub en Lieke gaan aanvallen, hoe sterker ze beide zullen worden denk ik.quote:Op maandag 25 juni 2007 12:30 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Maar je moet niet vergeten dat zij steeds meer discussies en rotzooi onderling krijgen als er aan ze wordt getrokken... 'alles kan kapot'..
En Huub is niet dom, dusquote:Op maandag 25 juni 2007 12:29 schreef 2live het volgende:
[..]
huub roept dat altijd wel maar is echt niet in de positie om op Jaap of dennis te kunnen vertrouwen.
Dat zou wel heel dom zijn als hij dat deed.
huub was sympathiek en de underdog, je kreeg als kijker ook t gevoel van dat hem onrecht aan werd gedaan. ik persoonlijk vind lieke minder sympathiek en zou nooit op der gaan stemmen.quote:Op maandag 25 juni 2007 12:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Huub is toch ook een zwaar irritant ventje, maar omdat hij een tijd lang enorm de underdog was, kreeg hij opeens enorm veel fans. Als de hele groep Lieke blijft terroriseren zoals afgelopen dag, dan krijgt ze vanzelf veel meer stemmen denk ik
quote:Op maandag 25 juni 2007 12:28 schreef Talitha het volgende:
[..]
Eeeeh....wel met vieze plaatjes. Is dat ook goed?![]()
Maar jij stemt nu op Dennis, dat dat verbaast me dan weer nietsquote:Op maandag 25 juni 2007 12:32 schreef easysatellite het volgende:
[..]
huub was sympathiek en de underdog, je kreeg als kijker ook t gevoel van dat hem onrecht aan werd gedaan. ik persoonlijk vind lieke minder sympathiek en zou nooit op der gaan stemmen.
quote:Op maandag 25 juni 2007 12:07 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik heb gisteren een (voorlopig) stukje geschreven op mijn blog... misschien eens lezen? Ben wel benieuwd wat mensen hier daar van vinden.
In wat voor opzicht "volwassen" dan?quote:Op maandag 25 juni 2007 12:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Deels, denk ik. Het andere deel van de stemmen die aan Lieke wordt gegund is imho ingegeven door de oneerlijke strijd die ze met Amanda, Brian en Natasia moet leveren en de (in dit verband) volwassen manier waarop ze daarmee omgaat. Dat maakt haar sympathieker.
Kom Scan, wake up and smell the coffee.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Doe dat maar, want denk nou eens na. Denk je ECHT dat de redactie tegen Jaap gaat zeggen dat terror tegen brian verboden is? Kom op zeg, als je gewoon helder nadenkt weet je zelf toch ook dat dat nergens op slaat.
Na die zin ben ik gestopt met lezen, sorry.quote:Op maandag 25 juni 2007 12:38 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Kom Scan, wake up and smell the coffee.
Het barst van de taalfouten.quote:Op maandag 25 juni 2007 12:07 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik heb gisteren een (voorlopig) stukje geschreven op mijn blog... misschien eens lezen? Ben wel benieuwd wat mensen hier daar van vinden.
Als Lieke ondergemiddeld scoort, dan zijn er nog een paar die nog veel beroerder scoren. Voor een redelijk nieuwe bewoner scoort ze vrij goed volgens mij. En Lieke is wmb zeker een aanwinst. Tot nu toe is ze de enige die het op niveau speelt en niet heel ver afzakt.quote:Op maandag 25 juni 2007 12:37 schreef Gert het volgende:
[..]
In wat voor opzicht "volwassen" dan?
Ik zie haar alleen maar herhalen wat Huub zegt.
Overigens scoort Lieke zwáár ondergemiddeld. Als je er vanuit gaat dat elke bewoner ongeveer 1 op de 7 stemmen zou moeten scoren: Lieke haalt 1 op de 14.
Lieke is m.i. allesbehalve een aanwinst voor het programma. Ze heeft zelf weinig te bieden, en Huub kan achterover leunen dankzij deze "dubbele dekking."
dat zal best wel, maar ik heb haar nu een aantal keren gezien waarin zij alleen was met BAN [ jaap e/o dennis vanmorgen erbij] en waarin zij echt voor rotte vis wordt uitgemaakt en ik heb haar nog nooit terug horen schelden en ze loopt niet weg.quote:Op maandag 25 juni 2007 12:37 schreef Gert het volgende:
[..]
In wat voor opzicht "volwassen" dan?
Ik zie haar alleen maar herhalen wat Huub zegt.
Overigens scoort Lieke zwáár ondergemiddeld. Als je er vanuit gaat dat elke bewoner ongeveer 1 op de 7 stemmen zou moeten scoren: Lieke haalt 1 op de 14.
Er staat toch dat ze toestemming voor acties moeten vragen. Meer bewijs dat er geen script is kun je haast niet krijgen toch.quote:Op maandag 25 juni 2007 12:40 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Het barst van de taalfouten.
Verder het bekende onzinverhaal van de Sint Hubertuskerk over scripten zonder dat echt te onderbouwen.
Doorspoelen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |