Niet met dezelfde personen natuurlijk, maar vervang Lieke door Sylvia, Dennis door NL bijvoorbeeld...quote:
Helemaal eenschquote:Op maandag 25 juni 2007 12:07 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik heb gisteren een (voorlopig) stukje geschreven op mijn blog... misschien eens lezen? Ben wel benieuwd wat mensen hier daar van vinden.
Okee, dat kunnen we nu dus wel uitroepen tot woord van de dag.quote:
En ooo wat zal Jaap dan balen.quote:Op maandag 25 juni 2007 12:14 schreef scanman01 het volgende:
Door die massale terror richting Lieke en Huub gaan ze alleen maar weer meer stemmen krijgen.... en Jaap zal weer wat gaan zakken denk ik. Jaap heeft hier echt een verkeerde keuze gemaakt.
toch verrast het me niet, ik heb Jaap nooit 100 % vertrouwd als back up naar Huub. Het was een beetje noodgedwongen.Jaap zegt zelf al onze beider ego's zijn te groot. Van Jaap dus zo dat hij Huub er wel uit zou willen heben. Maar dat kan morgen zomaar anders zijn, want ook met Dennis is maar tijdelijk.quote:Op maandag 25 juni 2007 12:14 schreef scanman01 het volgende:
Door die massale terror richting Lieke en Huub gaan ze alleen maar weer meer stemmen krijgen.... en Jaap zal weer wat gaan zakken denk ik. Jaap heeft hier echt een verkeerde keuze gemaakt.
Beetje pissed dat je het op moest zoeken?quote:Op maandag 25 juni 2007 12:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Okee, dat kunnen we nu dus wel uitroepen tot woord van de dag.
Zou het geen stunt zijn als Jaap er vlak voor zijn huwelijk uitvliegt?quote:Op maandag 25 juni 2007 12:18 schreef 2live het volgende:
[..]
toch verrast het me niet, ik heb Jaap nooit 100 % vertrouwd als back up naar Huub. Het was een beetje noodgedwongen.Jaap zegt zelf al onze beider ego's zijn te groot. Van Jaap dus zo dat hij Huub er wel uit zou willen heben. Maar dat kan morgen zomaar anders zijn, want ook met Dennis is maar tijdelijk.
Die moeite heb ik niet genomen. Ik weet nog steeds niet wat het betekent.quote:Op maandag 25 juni 2007 12:20 schreef demins het volgende:
[..]
Beetje pissed dat je het op moest zoeken?![]()
Oh, zalige onwetendheid...quote:Op maandag 25 juni 2007 12:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die moeite heb ik niet genomen. Ik weet nog steeds niet wat het betekent.![]()
Laten we het vanaf nu 'bindende sturing' noemenquote:Op maandag 25 juni 2007 12:05 schreef demins het volgende:
[..]
Jij maakt er een semantische kwestie van. Dat is geen zuiver discussieren. Maar goed, noem het dan geen script maar iets anders. De gebeurtenissen veranderen er niet door. En die bieden voldoende aanleiding om over inmenging van de redactie/productie/regie te spreken. Ongewenste inmenging wat mij betreft.
Inmiddels mag dat dus kennelijk welquote:Op maandag 25 juni 2007 11:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Shirts kapot scheuren mag, vingers breken mag volgens mij nog niet
vanuit mijn idiolecte beeldvorming kan ik het niet anders dan geheel met u eens zijnquote:Op maandag 25 juni 2007 12:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Okee, dat kunnen we nu dus wel uitroepen tot woord van de dag.
Huub blijft populair, daar zal geen verandering in komen. Maar Lieke heeft het gewoon niet in zich om veel stemmen te krijgen. Ik heb de indruk dat Huub-fans haar gedogen, omdat ze aan de "goede" kant staat, niet omdat zijzélf sympathiek gevonden wordt.quote:Op maandag 25 juni 2007 12:14 schreef scanman01 het volgende:
ik hoor hem de laatste dagen alleen maar zeggen dat hij niet wil trouwen of dat hij er niet over wil praten.quote:Op maandag 25 juni 2007 12:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zou het geen stunt zijn als Jaap er vlak voor zijn huwelijk uitvliegt?
Maar dat gaat idd niet gebeuren. Dat de redactie daar een handje in zou kunnen hebben lijkt me niet geheel onwaarschijnlijk.
Tuurlijk, het ene moment is ze goed omdat ze Huub helpt, maar het andere moment is ze een bitch omdat ze weer eeuwig doorzevert over kansloze discussiepuntenquote:Op maandag 25 juni 2007 12:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Huub blijft populair, ik zie daar geen verandering in komen. Maar Lieke heeft het gewoon niet in zich om veel stemmen te krijgen. Ik heb de indruk dat Huub-fans haar gedogen, omdat ze aan de "goede" kant staat, niet omdat zijzélf sympathiek gevonden wordt.
Er moet niet vergeten worden dat Jaap een beperkte tijd heeft om het miljoen te winnen. Jaap weet dat ie de stelletjes moet breken. Nu is Jaap het derde wiel aan de wagen van Lieke en Huub. Dus heeft ie geen keus. Ik denk dat er geen immuniteit meer in het huis komt omdat de show nog even moet doorlopen. Dus heeft Jaap nu de kans. Als Lieke weg is moet Huub zich wel bij Jaap aansluiten en die is dan in control. Daarnaast kan Jaap het moeilijk verkroppen dat ie zoveel minder stemmen heeft in de PP door Jaap nu schimpend afgedaan als SMS - Poll...quote:Op maandag 25 juni 2007 12:14 schreef scanman01 het volgende:
ff snel offtopic. jij komt toch uit alkmaar? schietpartij in het station.quote:
Deels, denk ik. Het andere deel van de stemmen die aan Lieke wordt gegund is imho ingegeven door de oneerlijke strijd die ze met Amanda, Brian en Natasia moet leveren en de (in dit verband) volwassen manier waarop ze daarmee omgaat. Dat maakt haar sympathieker.quote:Op maandag 25 juni 2007 12:24 schreef Gert het volgende:
Maar Lieke heeft het gewoon niet in zich om veel stemmen te krijgen. Ik heb de indruk dat Huub-fans haar gedogen, omdat ze aan de "goede" kant staat, niet omdat zijzélf sympathiek gevonden wordt.
nee joh..nie tmooi...kan veel mooier..maar moest effe snel snel..dis in een minuutje gemaakt..on topic..leuk hoor lieke bij de kapper dan zie je namelijk goed dat ze best een leuke misschien zelf wel mooie meid is.quote:
de ns spoort echt nietquote:Op maandag 25 juni 2007 12:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ff snel offtopic. jij komt toch uit alkmaar? schietpartij in het station.![]()
Maar zolang Huub er is gaat Lieke nooit weg natuurlijk. Andersom net zo. En Huub weet dat hij Jaap niet kan vertrouwen. Dus een scenario dat Huub Lieke laat vallen of andersom lijkt me volkomen ondenkbaar.quote:Op maandag 25 juni 2007 12:25 schreef akveor het volgende:
Ik denk dat er geen immuniteit meer in het huis komt omdat de show nog even moet doorlopen. Dus heeft Jaap nu de kans. Als Lieke weg is moet Huub zich wel bij Jaap aansluiten en die is dan in control.
Als Jaap heeft nagedacht over die SMS-poll dan zal hij inzien dat hij als 'meeloper' van Huub geen enkele kans maakt om van Huub te winnen.. Door zijn eigen pad in te slaan wint hij mss stemmen van Huub en die van de anti-Huub mensen..quote:Op maandag 25 juni 2007 12:25 schreef akveor het volgende:
[..]
Er moet niet vergeten worden dat Jaap een beperkte tijd heeft om het miljoen te winnen. Jaap weet dat ie de stelletjes moet breken. Nu is Jaap het derde wiel aan de wagen van Lieke en Huub. Dus heeft ie geen keus. Ik denk dat er geen immuniteit meer in het huis komt omdat de show nog even moet doorlopen. Dus heeft Jaap nu de kans. Als Lieke weg is moet Huub zich wel bij Jaap aansluiten en die is dan in control. Daarnaast kan Jaap het moeilijk verkroppen dat ie zoveel minder stemmen heeft in de PP door Jaap nu schimpend afgedaan als SMS - Poll...
Overigens denkt Brian misschien aan de veilige kant te zitten maar ik denk dat HL en JD zullen samenwerken om ook Brian en Amanda te breken.
Ik heb veel respect voor Lieke. Jammer dat ze speltechnisch niet goed anticipeerd en zelfs iets te langzaam is.
huub roept dat altijd wel maar is echt niet in de positie om op Jaap of dennis te kunnen vertrouwen.quote:Op maandag 25 juni 2007 12:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar zolang Huub er is gaat Lieke nooit weg natuurlijk. Andersom net zo. En Huub weet dat hij Jaap niet kan vertrouwen. Dus een scenario dat Huub Lieke laat vallen of andersom lijkt me volkomen ondenkbaar.
Huub is toch ook een zwaar irritant ventje, maar omdat hij een tijd lang enorm de underdog was, kreeg hij opeens enorm veel fans. Als de hele groep Lieke blijft terroriseren zoals afgelopen dag, dan krijgt ze vanzelf veel meer stemmen denk ikquote:Op maandag 25 juni 2007 12:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Deels, denk ik. Het andere deel van de stemmen die aan Lieke wordt gegund is imho ingegeven door de oneerlijke strijd die ze met Amanda, Brian en Natasia moet leveren en de (in dit verband) volwassen manier waarop ze daarmee omgaat. Dat maakt haar sympathieker.
Maar je moet niet vergeten dat zij steeds meer discussies en rotzooi onderling krijgen als er aan ze wordt getrokken... 'alles kan kapot'quote:Op maandag 25 juni 2007 12:29 schreef 2live het volgende:
[..]
huub roept dat altijd wel maar is echt niet in de positie om op Jaap of dennis te kunnen vertrouwen.
Dat zou wel heel dom zijn als hij dat deed.
Ik zie Lieke ook niet vertrekken.... maar toch moet Jaap iets doen...quote:Op maandag 25 juni 2007 12:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar zolang Huub er is gaat Lieke nooit weg natuurlijk. Andersom net zo. En Huub weet dat hij Jaap niet kan vertrouwen. Dus een scenario dat Huub Lieke laat vallen of andersom lijkt me volkomen ondenkbaar.
Hoe meer ze Huub en Lieke gaan aanvallen, hoe sterker ze beide zullen worden denk ik.quote:Op maandag 25 juni 2007 12:30 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Maar je moet niet vergeten dat zij steeds meer discussies en rotzooi onderling krijgen als er aan ze wordt getrokken... 'alles kan kapot'..
En Huub is niet dom, dusquote:Op maandag 25 juni 2007 12:29 schreef 2live het volgende:
[..]
huub roept dat altijd wel maar is echt niet in de positie om op Jaap of dennis te kunnen vertrouwen.
Dat zou wel heel dom zijn als hij dat deed.
huub was sympathiek en de underdog, je kreeg als kijker ook t gevoel van dat hem onrecht aan werd gedaan. ik persoonlijk vind lieke minder sympathiek en zou nooit op der gaan stemmen.quote:Op maandag 25 juni 2007 12:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Huub is toch ook een zwaar irritant ventje, maar omdat hij een tijd lang enorm de underdog was, kreeg hij opeens enorm veel fans. Als de hele groep Lieke blijft terroriseren zoals afgelopen dag, dan krijgt ze vanzelf veel meer stemmen denk ik
quote:Op maandag 25 juni 2007 12:28 schreef Talitha het volgende:
[..]
Eeeeh....wel met vieze plaatjes. Is dat ook goed?![]()
Maar jij stemt nu op Dennis, dat dat verbaast me dan weer nietsquote:Op maandag 25 juni 2007 12:32 schreef easysatellite het volgende:
[..]
huub was sympathiek en de underdog, je kreeg als kijker ook t gevoel van dat hem onrecht aan werd gedaan. ik persoonlijk vind lieke minder sympathiek en zou nooit op der gaan stemmen.
quote:Op maandag 25 juni 2007 12:07 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik heb gisteren een (voorlopig) stukje geschreven op mijn blog... misschien eens lezen? Ben wel benieuwd wat mensen hier daar van vinden.
In wat voor opzicht "volwassen" dan?quote:Op maandag 25 juni 2007 12:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Deels, denk ik. Het andere deel van de stemmen die aan Lieke wordt gegund is imho ingegeven door de oneerlijke strijd die ze met Amanda, Brian en Natasia moet leveren en de (in dit verband) volwassen manier waarop ze daarmee omgaat. Dat maakt haar sympathieker.
Kom Scan, wake up and smell the coffee.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Doe dat maar, want denk nou eens na. Denk je ECHT dat de redactie tegen Jaap gaat zeggen dat terror tegen brian verboden is? Kom op zeg, als je gewoon helder nadenkt weet je zelf toch ook dat dat nergens op slaat.
Na die zin ben ik gestopt met lezen, sorry.quote:Op maandag 25 juni 2007 12:38 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Kom Scan, wake up and smell the coffee.
Het barst van de taalfouten.quote:Op maandag 25 juni 2007 12:07 schreef akveor het volgende:
[..]
Als Lieke ondergemiddeld scoort, dan zijn er nog een paar die nog veel beroerder scoren. Voor een redelijk nieuwe bewoner scoort ze vrij goed volgens mij. En Lieke is wmb zeker een aanwinst. Tot nu toe is ze de enige die het op niveau speelt en niet heel ver afzakt.quote:Op maandag 25 juni 2007 12:37 schreef Gert het volgende:
[..]
In wat voor opzicht "volwassen" dan?
Ik zie haar alleen maar herhalen wat Huub zegt.
Overigens scoort Lieke zwáár ondergemiddeld. Als je er vanuit gaat dat elke bewoner ongeveer 1 op de 7 stemmen zou moeten scoren: Lieke haalt 1 op de 14.
Lieke is m.i. allesbehalve een aanwinst voor het programma. Ze heeft zelf weinig te bieden, en Huub kan achterover leunen dankzij deze "dubbele dekking."
dat zal best wel, maar ik heb haar nu een aantal keren gezien waarin zij alleen was met BAN [ jaap e/o dennis vanmorgen erbij] en waarin zij echt voor rotte vis wordt uitgemaakt en ik heb haar nog nooit terug horen schelden en ze loopt niet weg.quote:Op maandag 25 juni 2007 12:37 schreef Gert het volgende:
[..]
In wat voor opzicht "volwassen" dan?
Ik zie haar alleen maar herhalen wat Huub zegt.
Overigens scoort Lieke zwáár ondergemiddeld. Als je er vanuit gaat dat elke bewoner ongeveer 1 op de 7 stemmen zou moeten scoren: Lieke haalt 1 op de 14.
Er staat toch dat ze toestemming voor acties moeten vragen. Meer bewijs dat er geen script is kun je haast niet krijgen toch.quote:Op maandag 25 juni 2007 12:40 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Het barst van de taalfouten.
Verder het bekende onzinverhaal van de Sint Hubertuskerk over scripten zonder dat echt te onderbouwen.
Doorspoelen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |