Niet met dezelfde personen natuurlijk, maar vervang Lieke door Sylvia, Dennis door NL bijvoorbeeld...quote:
Helemaal eenschquote:Op maandag 25 juni 2007 12:07 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik heb gisteren een (voorlopig) stukje geschreven op mijn blog... misschien eens lezen? Ben wel benieuwd wat mensen hier daar van vinden.
Okee, dat kunnen we nu dus wel uitroepen tot woord van de dag.quote:
En ooo wat zal Jaap dan balen.quote:Op maandag 25 juni 2007 12:14 schreef scanman01 het volgende:
Door die massale terror richting Lieke en Huub gaan ze alleen maar weer meer stemmen krijgen.... en Jaap zal weer wat gaan zakken denk ik. Jaap heeft hier echt een verkeerde keuze gemaakt.
toch verrast het me niet, ik heb Jaap nooit 100 % vertrouwd als back up naar Huub. Het was een beetje noodgedwongen.Jaap zegt zelf al onze beider ego's zijn te groot. Van Jaap dus zo dat hij Huub er wel uit zou willen heben. Maar dat kan morgen zomaar anders zijn, want ook met Dennis is maar tijdelijk.quote:Op maandag 25 juni 2007 12:14 schreef scanman01 het volgende:
Door die massale terror richting Lieke en Huub gaan ze alleen maar weer meer stemmen krijgen.... en Jaap zal weer wat gaan zakken denk ik. Jaap heeft hier echt een verkeerde keuze gemaakt.
Beetje pissed dat je het op moest zoeken?quote:Op maandag 25 juni 2007 12:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Okee, dat kunnen we nu dus wel uitroepen tot woord van de dag.
Zou het geen stunt zijn als Jaap er vlak voor zijn huwelijk uitvliegt?quote:Op maandag 25 juni 2007 12:18 schreef 2live het volgende:
[..]
toch verrast het me niet, ik heb Jaap nooit 100 % vertrouwd als back up naar Huub. Het was een beetje noodgedwongen.Jaap zegt zelf al onze beider ego's zijn te groot. Van Jaap dus zo dat hij Huub er wel uit zou willen heben. Maar dat kan morgen zomaar anders zijn, want ook met Dennis is maar tijdelijk.
Die moeite heb ik niet genomen. Ik weet nog steeds niet wat het betekent.quote:Op maandag 25 juni 2007 12:20 schreef demins het volgende:
[..]
Beetje pissed dat je het op moest zoeken?![]()
Oh, zalige onwetendheid...quote:Op maandag 25 juni 2007 12:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die moeite heb ik niet genomen. Ik weet nog steeds niet wat het betekent.![]()
Laten we het vanaf nu 'bindende sturing' noemenquote:Op maandag 25 juni 2007 12:05 schreef demins het volgende:
[..]
Jij maakt er een semantische kwestie van. Dat is geen zuiver discussieren. Maar goed, noem het dan geen script maar iets anders. De gebeurtenissen veranderen er niet door. En die bieden voldoende aanleiding om over inmenging van de redactie/productie/regie te spreken. Ongewenste inmenging wat mij betreft.
Inmiddels mag dat dus kennelijk welquote:Op maandag 25 juni 2007 11:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Shirts kapot scheuren mag, vingers breken mag volgens mij nog niet
vanuit mijn idiolecte beeldvorming kan ik het niet anders dan geheel met u eens zijnquote:Op maandag 25 juni 2007 12:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Okee, dat kunnen we nu dus wel uitroepen tot woord van de dag.
Huub blijft populair, daar zal geen verandering in komen. Maar Lieke heeft het gewoon niet in zich om veel stemmen te krijgen. Ik heb de indruk dat Huub-fans haar gedogen, omdat ze aan de "goede" kant staat, niet omdat zijzélf sympathiek gevonden wordt.quote:Op maandag 25 juni 2007 12:14 schreef scanman01 het volgende:
ik hoor hem de laatste dagen alleen maar zeggen dat hij niet wil trouwen of dat hij er niet over wil praten.quote:Op maandag 25 juni 2007 12:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zou het geen stunt zijn als Jaap er vlak voor zijn huwelijk uitvliegt?
Maar dat gaat idd niet gebeuren. Dat de redactie daar een handje in zou kunnen hebben lijkt me niet geheel onwaarschijnlijk.
Tuurlijk, het ene moment is ze goed omdat ze Huub helpt, maar het andere moment is ze een bitch omdat ze weer eeuwig doorzevert over kansloze discussiepuntenquote:Op maandag 25 juni 2007 12:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Huub blijft populair, ik zie daar geen verandering in komen. Maar Lieke heeft het gewoon niet in zich om veel stemmen te krijgen. Ik heb de indruk dat Huub-fans haar gedogen, omdat ze aan de "goede" kant staat, niet omdat zijzélf sympathiek gevonden wordt.
Er moet niet vergeten worden dat Jaap een beperkte tijd heeft om het miljoen te winnen. Jaap weet dat ie de stelletjes moet breken. Nu is Jaap het derde wiel aan de wagen van Lieke en Huub. Dus heeft ie geen keus. Ik denk dat er geen immuniteit meer in het huis komt omdat de show nog even moet doorlopen. Dus heeft Jaap nu de kans. Als Lieke weg is moet Huub zich wel bij Jaap aansluiten en die is dan in control. Daarnaast kan Jaap het moeilijk verkroppen dat ie zoveel minder stemmen heeft in de PP door Jaap nu schimpend afgedaan als SMS - Poll...quote:Op maandag 25 juni 2007 12:14 schreef scanman01 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |