Whehe....quote:Op maandag 25 juni 2007 13:15 schreef OA het volgende:
[..]
Ongetwijfeld.![]()
[..]
Klopt. Thuis op de laptop lukt het ook niet...![]()
quote:Op maandag 25 juni 2007 13:24 schreef eer-ik het volgende:
zo, nieuwe topic alweer
Ben weer thuis ook
hebben jullie weer wat geleerdquote:Op maandag 25 juni 2007 13:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[afbeelding]
Ik krijg nog steeds een cursus van Eer-ik![]()
quote:Op maandag 25 juni 2007 13:17 schreef OA het volgende:
Speciaal voor Houniet heb ik een toevoeging gedaan aan mij sig! [afbeelding]
Cursus: "Smileys-voor-dummies?"quote:Op maandag 25 juni 2007 13:24 schreef eer-ik het volgende:
zo, nieuwe topic alweer
Ben weer thuis ook
WPzquote:Op maandag 25 juni 2007 13:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Cursus: "Smileys-voor-dummies?"[url=http://images.fok.nl/s/frown.gif]
Als je heel lief bent, wordt #300 voor de 300e post op slot gegooid en gaat ie open als jij weer terug bent en daar om vraagt.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:31 schreef Houniet het volgende:
299 alik mis 300 waarschijnlijk
moet straks weer werken
Een Koffie versie van Bullit-time. Whehehequote:Op maandag 25 juni 2007 13:32 schreef OA het volgende:
[..]
Als je heel lief bent, wordt #300 voor de 300e post op slot gegooid en gaat ie open als jij weer terug bent en daar om vraagt.![]()
Niet?quote:
Dan moet je eerst een modje neuken, of de intentie daartoe hebbenquote:Op maandag 25 juni 2007 13:32 schreef OA het volgende:
[..]
Als je heel lief bent, wordt #300 voor de 300e post op slot gegooid en gaat ie open als jij weer terug bent en daar om vraagt.![]()
quote:Op maandag 25 juni 2007 13:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan moet je eerst een modje neuken, of de intentie daartoe hebben
jullie hoeven voor mij niet te stoppen hoorquote:Op maandag 25 juni 2007 13:32 schreef OA het volgende:
[..]
Op het belangrijkste moment in de geschiedenis van KSC ben je er niet bijquote:Op maandag 25 juni 2007 13:31 schreef Houniet het volgende:
299 alik mis 300 waarschijnlijk
moet straks weer werken
Alphen a/d Rijnquote:Op maandag 25 juni 2007 13:40 schreef Aarti het volgende:
affa?
Of gewoon een hele favoriete user zijn, die dan toevallig op vakantie is!quote:Op maandag 25 juni 2007 13:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan moet je eerst een modje neuken, of de intentie daartoe hebben
quote:Op maandag 25 juni 2007 13:42 schreef OA het volgende:
[..]
Alphen a/d Rijn![]()
[..]
Of gewoon een hele favoriete user zijn, die dan toevallig op vakantie is!![]()
quote:Op maandag 25 juni 2007 13:43 schreef MPG het volgende:
[..]
[afbeelding]
spreek voor jezelf
ow wacht dat doe je al [afbeelding]
sorry ik heb ook nog een sociaal leven, waar gewerkt moet worden enzoquote:Op maandag 25 juni 2007 13:40 schreef JortK het volgende:
[..]
Op het belangrijkste moment in de geschiedenis van KSC ben je er niet bij [afbeelding]
Hallo collegaquote:Op maandag 25 juni 2007 13:45 schreef Houniet het volgende:
[..]
sorry ik heb ook nog een sociaal leven, waar gewerkt moet worden enzo [afbeelding]
het is hier nog niet droog geweestquote:Op maandag 25 juni 2007 13:45 schreef Pheno het volgende:
Vies weer.
* JortK klikt posthistory aanquote:Op maandag 25 juni 2007 13:48 schreef Pheno het volgende:
Ik ben net door dat baggerweer naar de macstore gelopen. Om reden die in mijn posthistory makkelijk terug te vinden zijn.
Niet mijn sex topics!quote:
Moet je niet werken?quote:
ik zit te leren.... koffietje, dictaatje..... en leren maar:quote:
Goed bezig. Ik ben mijn postvak aan het opruimen. Was tijd ook whehehehequote:Op maandag 25 juni 2007 14:07 schreef MPG het volgende:
[..]
ik zit te leren.... koffietje, dictaatje..... en leren maar: [afbeelding]
werken heb ik zaterdag gedaan [afbeelding] , van 8:00 tot 20:30
Leren @ TU/e?quote:Op maandag 25 juni 2007 14:07 schreef MPG het volgende:
[..]
ik zit te leren.... koffietje, dictaatje..... en leren maar: [afbeelding]
Opruimen of verwijderen?quote:Op maandag 25 juni 2007 14:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Goed bezig. Ik ben mijn postvak aan het opruimen. Was tijd ook whehehehe
Op de TU/e jaquote:Op maandag 25 juni 2007 14:08 schreef OA het volgende:
[..]
Leren @ TU/e?
Niet eens gewoon lekkel thuis?!![]()
Nuttige bezigheid. Na de tentamens ga ik mijn bureau opruimen. Ws heb ik dan wel een stapel werk voor jouquote:Op maandag 25 juni 2007 14:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Goed bezig. Ik ben mijn postvak aan het opruimen. Was tijd ook whehehehe
Zo'n collega heb ik ook op de zwemclub... Die is gisteren ff lekkel loos gegaanquote:Op maandag 25 juni 2007 14:09 schreef OA het volgende:
[..]
Opruimen of verwijderen?
Mijn geachte collega vindt verwijderen nl hetzelfde als opruimen...![]()
Ik sorteer eerst. De helft word idd verwijdertquote:Op maandag 25 juni 2007 14:09 schreef OA het volgende:
[..]
Opruimen of verwijderen?
Mijn geachte collega vindt verwijderen nl hetzelfde als opruimen...![]()
hmmm, ja, daar zit wat in...quote:Op maandag 25 juni 2007 14:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Op de TU/e ja
Kan ik tenminste bij de docent binnenwandelen als ik er geen zak van snap
Hier is zojuist weer een 10m3 papiercontainer opgehaald.....quote:[..]
Nuttige bezigheid. Na de tentamens ga ik mijn bureau opruimen. Ws heb ik dan wel een stapel werk voor jou.
Als mijn collega mail krijgt leest ie het en wordt het al dan niet beantwoord..quote:[..]
Zo'n collega heb ik ook op de zwemclub... Die is gisteren ff lekkel loos gegaanNu is het teamlokaal weer begaanbaar
.
Toch al snel groter dan de helft...quote:
Je gooit alleen weg?quote:
arbeit macht frei!quote:
TRRrrrring....quote:
mijn broer had een collega die Hui heet... "wie" dusquote:Op maandag 25 juni 2007 14:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
TRRrrrring....
"Hallo met Wie"
"Ja hoi Wie, met Mij"
ik laat het opstapelen tot het niet meer kan en dan gooi ik alles wegquote:
Beter laat dan nooitquote:Op maandag 25 juni 2007 14:19 schreef OA het volgende:
[..]
hmmm, ja, daar zit wat in...![]()
Deed ik eigenlijk in het laatste jaar
de allerlaatste tentamenweek ook...![]()
Dat trek ik niet met alleen mijn bureauquote:[..]
Hier is zojuist weer een 10m3 papiercontainer opgehaald.....
Mail gaat bij mij het archief in. Papier alleen als het zinnig is, anders wordt het versnipperd en verwijderd.quote:[..]
Als mijn collega mail krijgt leest ie het en wordt het al dan niet beantwoord..
Vervolgens print hij het uit, als ie het belangrijk genoeg acht en anders wordt het direct verwijderd...![]()
En dan gewoon achteraf keihard ontkennen een mail te hebben gehadof iets niet kunnen vinden...
![]()
Gelukkig gooi ik helemaal niets weg, ik archiveer slechts!![]()
Zodoende kan ik hem immer met van alles en nog wat om den oren meppen!! [afbeelding]
Dat weet ik, lieverdquote:
Ik schat m op 2x de helftquote:
und mude.quote:
wat is op de radio?quote:Op maandag 25 juni 2007 14:28 schreef OA het volgende:
Oeh en alweer ..... op de radio!!!![]()
♪♪♫♫♫♪♪♪♪♫♪♫♫♪♪♫♫♫♪♪♫♪♫
![]()
[afbeelding]
Hint: het regent hier momenteel vrij hard....quote:
Rhianna met haar umbrellaaa.... heeee....heeeee....heeeeequote:
quote:Op maandag 25 juni 2007 14:30 schreef OA het volgende:
[..]
Hint: het regent hier momenteel vrij hard....![]()
Edit: daar heb je dus iets bij nodig...
das behoorlijk kutquote:Op maandag 25 juni 2007 14:30 schreef eer-ik het volgende:
Ik wordt ook echt altijd genaaid he
Ik rij een winkelcentrum in, loop naar boven, koop iets, loop naar beneden, auto naast de ingang, winkel boven naast de ingang, tijdsbestek: 1:30, max, kom bij m'n auto: boete![]()
Tyfuscholeragrafpauperparkeerwachters![]()
Krijg een leven, ga iets fatsoenlijks voor je geld doen
Het stomme is, dat ze die garage aan het verbouwen zijn, en je niet hoefde te betalen, dat stond in elk geval een tijdje terug op borden.
of die er nu nog steeds hangen weet ik niet, ben knetterboos die garage uitgescheurd
Ik heb echt áltijd van die soort dingen...
Ze doen het expresquote:Op maandag 25 juni 2007 14:30 schreef eer-ik het volgende:
Ik rij een winkelcentrum in, loop naar boven, koop iets, loop naar beneden, auto naast de ingang, winkel boven naast de ingang, tijdsbestek: 1:30, max, kom bij m'n auto: boete![]()
Het stomme is, dat ze die garage aan het verbouwen zijn, en je niet hoefde te betalen, dat stond in elk geval een tijdje terug op borden.
of die er nu nog steeds hangen weet ik niet, ben knetterboos die garage uitgescheurd
I was born for bad luckquote:
Daar ben je dan idd mooi mee genaaid...quote:Op maandag 25 juni 2007 14:30 schreef eer-ik het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
idd, ik haat parkeerwachters.quote:
Ja zon mooi grote witte die je zo overaal neer kan pleurenquote:Op maandag 25 juni 2007 14:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
idd, ik haat parkeerwachters.
Dat vind ik echt het schraalste beroep van de eeuw.
Volgende keer ga ik gewoon weer met m'n werkbus, die mag ik gewoon overal parkeren
Bijna auto in puin?quote:Op maandag 25 juni 2007 14:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
I was born for bad luck
Daar lijkt het in elk geval wel op, ik heb altijd van dit soort knullige ondingen.
Hoewel ik stiekem ook wel erg veel geluk heb gehad met parkeren...
Verschrikkelijk veel geluk eigenlijk
quote:Op maandag 25 juni 2007 14:34 schreef OA het volgende:
[..]
Daar ben je dan idd mooi mee genaaid...![]()
![]()
Maar ja, krijg je weer "laat ze iets fatsoenlijks doen"
Zij doen tenminste iets...Het is ook nooit goed...
het is inderdaad nooit goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar goed, ik vind parkeerwachter, gewoon pure mensennaaierij, het was zo goed als leeg in die garage, ik verhinder niemand met die anderhalve minuut dat ik daar even sta, al was ik wel een kaartje gaan halen, had het net zo lang geduurd.
Misschien dat ik nog even terugrij om een kaartje van iemand anders over te nemen
Signature.
awwwwww, kusje erop?quote:Op maandag 25 juni 2007 14:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
I was born for bad luck
Daar lijkt het in elk geval wel op, ik heb altijd van dit soort knullige ondingen.
Hoewel ik stiekem ook wel erg veel geluk heb gehad met parkeren...
Verschrikkelijk veel geluk eigenlijk
quote:
quote:
Nee, ik parkeerde altijd op een plek in alphen, waarvan ik dacht dat je daar gratis kon staan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |