Doe eens niet zo klefquote:
Bah daar gaat de sepoquote:
Ik kon de T niet helemaal thuis brengenquote:Op maandag 25 juni 2007 01:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
What The Schnitzel
Dat hoor je als die-hard SC'er toch te weten trouwens
Dacht ook dat het een P moest zijnquote:Op maandag 25 juni 2007 01:32 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik kon de T niet helemaal thuis brengen![]()
Snel veranderen in Fepo.quote:
Ach het gaat om ut gebaarquote:Op maandag 25 juni 2007 01:34 schreef Veulen het volgende:
[..]
Snel veranderen in Fepo.
Niet te verwarren met febo
Heb je het wel echt geprobeerd?!quote:Op maandag 25 juni 2007 01:36 schreef petraa het volgende:
Ben ik weer, ik kan niet slapen.
Waar is me hamerquote:Op maandag 25 juni 2007 01:36 schreef petraa het volgende:
Ben ik weer, ik kan niet slapen.
quote:Op maandag 25 juni 2007 01:38 schreef Leandra het volgende:
Heb je het wel echt geprobeerd?!![]()
OMG.. ik zit in de moedermodus![]()
Jaaaaaaaaaaaaaa, maar ik lig te malen heb wat stoms gedaanquote:Op maandag 25 juni 2007 01:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heb je het wel echt geprobeerd?!![]()
OMG.. ik zit in de moedermodus![]()
Das minder... is het ernstig? Wil je het kwijt??quote:Op maandag 25 juni 2007 01:39 schreef petraa het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaa, maar ik lig te malen heb wat stoms gedaan![]()
Niet ernstig wel stom enne nu spijt, klinkt alsquote:Op maandag 25 juni 2007 01:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Das minder... is het ernstig? Wil je het kwijt??
quote:Op maandag 25 juni 2007 01:41 schreef petraa het volgende:
[..]
Niet ernstig wel stom enne nu spijt, klinkt als
Ben dus niet de enige stommeling.quote:
Voor me neefjes zong ik altijd een bijzonder slaapliedje...quote:
Ben benieuwdquote:Op maandag 25 juni 2007 01:43 schreef Veulen het volgende:
[..]
Voor me neefjes zong ik altijd een bijzonder slaapliedje...
Even kijken of ik die nog ergens heb.
Wat Soury zegt: Been there, done that... hoop dat het iig lekker wasquote:Op maandag 25 juni 2007 01:41 schreef petraa het volgende:
[..]
Niet ernstig wel stom enne nu spijt, klinkt als![]()
quote:Op maandag 25 juni 2007 01:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat Soury zegt: Been there, done that... hoop dat iig een lekkere vrijpartij was
Stom is geen goed woord... Ik voelde me destijds rot omdat ik daarna zeker wist dat het voorgoed over was. Klinkt raar maar (ik was belazerd door hem dus hem eruit gekickt) maar die (sex met ex) aktie was een soort van overwinning voor me ...(had no best wel gevoelens maar dat was echt over daarna)quote:
Oeps geef ik me blootquote:
Dan zal ik je quote wissen.quote:Op maandag 25 juni 2007 01:50 schreef Soury het volgende:
Dan wis k die van mij ook maar
Je post editten... niet quoten..... dat knopje naast quote moet je hebbenquote:
Tada Nou ....quote:
quote:
Done itquote:Op maandag 25 juni 2007 01:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee... check ff die eerste reactiepost....
Duurde evenquote:Op maandag 25 juni 2007 01:44 schreef petraa het volgende:
Ben benieuwd
En niet zuinig ook... ik vind het echt niet leuk meer...quote:Op maandag 25 juni 2007 02:00 schreef petraa het volgende:
Ohhh er is ruzie in de kooi
En dit was de enige reactie:quote:Op maandag 25 juni 2007 01:44 schreef Leandra het volgende:
Wat een verschil met een paar maanden geleden: Toen organiseerden we een kaartenactie omdat we het gedrag tegen Huub te hufterig voor woorden vonden... algemene verontwaardiging enz.
En nu kan het gedrag kennelijk niet hufterig genoeg zijn om de streamers tevreden te houden
quote:Op maandag 25 juni 2007 01:47 schreef voyeur het volgende:
[..]
Het ontluisterende van dit experiment. De normen vervagen, ook bij de streamers. Het programma duurt zo lang dat het zijn kijkers compromitteert.
Dit is echt me laatste maand streamen.quote:Op maandag 25 juni 2007 02:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
En niet zuinig ook... ik vind het echt niet leuk meer...
Ik kijk al 7 weken niet, en volgens mij mis ik niksquote:Op maandag 25 juni 2007 02:04 schreef petraa het volgende:
Dit is echt me laatste maand streamen.
Ik weet nog wel wat er gaande is omdat ik de COS lees... maar ik lees al niet meer terug, want wat ik in de COS lees vind ik al te triest voor woorden.quote:Op maandag 25 juni 2007 02:06 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik kijk al 7 weken niet, en volgens mij mis ik niks![]()
Ben bijna zover dat ik Natasia symphatiek en verstandig ga vindenquote:Op maandag 25 juni 2007 02:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
En niet zuinig ook... ik vind het echt niet leuk meer...
Ik was een paar weken geleden al op het punt dat ik dat kreng bijna gunde die hele fucking kutvilla te winnen... niet omdat zij zo geweldig is, maar omdat er helemaal niemand zit die het verdient en in haar geval haar (schatten van) kinderen er nog voordeel aan hebben.quote:Op maandag 25 juni 2007 02:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben bijna zover dat ik Natasia symphatiek en verstandig ga vinden![]()
Ik lees de updates en villa vandaag. Verder soms de COS als ik er ben. Maar COS is vaak verwarrend en tegenwoordig ook veel geharrewar om niks.quote:Op maandag 25 juni 2007 02:11 schreef Leandra het volgende:
Ik weet nog wel wat er gaande is omdat ik de COS lees... maar ik lees al niet meer terug, want wat ik in de COS lees vind ik al te triest voor woorden.
Das waar, en 10 keer dezelfde post.... alsof ze allemaal de boodschapper van die ene mededeling moeten zijn.quote:Op maandag 25 juni 2007 02:14 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik lees de updates en villa vandaag. Verder soms de COS als ik er ben. Maar COS is vaak verwarrend en tegenwoordig ook veel geharrewar om niks.
Nou als je deze ruzie hoorde, absoluut niet meerquote:Op maandag 25 juni 2007 02:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben bijna zover dat ik Natasia symphatiek en verstandig ga vinden![]()
quote:Op maandag 25 juni 2007 02:17 schreef petraa het volgende:
[..]
Nou als je deze ruzie hoorde, absoluut niet meer
Dit gevoel heb ik ook al een tijdje ... Tis gewoon zo . Huub is in mijn ogen een arrogante lul de B. geworden (die had ik nogal hoog)en de rest is altijd al 0,0 geweest.quote:Op maandag 25 juni 2007 02:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik was een paar weken geleden al op het punt dat ik dat kreng bijna gunde die hele fucking kutvilla te winnen... niet omdat zij zo geweldig is, maar omdat er helemaal niemand zit die het verdient en in haar geval haar (schatten van) kinderen er nog voordeel aan hebben.
Huub zei het zelf al toen die kaarten binnenkwamen: als ik nou maar niet te arrogant word...quote:Op maandag 25 juni 2007 02:21 schreef Soury het volgende:
[..]
[..]
Dit gevoel heb ik ook al een tijdje ... Tis gewoon zo . Huub is in mijn ogen een arrogante lul de B. geworden (die had ik nogal hoog)en de rest is altijd al 0,0 geweest.
Die hele underdog postie was puur gespeeld om sympathie mee te krijgenquote:Op maandag 25 juni 2007 02:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Huub zei het zelf al toen die kaarten binnenkwamen: als ik nou maar niet te arrogant word...
En ja, die doorgaande steunbetuigingen aan Huub hebben hem arrogant gemaakt
Huub is gewoon niet leuk meer sinds Syl weg isquote:Op maandag 25 juni 2007 02:40 schreef PC eend het volgende:
Die hele underdog postie was puur gespeeld om sympathie mee te krijgen![]()
Ik weet niet of het wel daar door komt, ik zelf merk eigenlijk weinig verschil tussen met en zonder Sylquote:Op maandag 25 juni 2007 02:49 schreef Veulen het volgende:
[..]
Huub is gewoon niet leuk meer sinds Syl weg is![]()
Dat geloof ik niet, Brian, Natasia en Nathanael zijn natuurlijke pesters, en degenen die (vroeger) gepest zijn hebben dat zo door (de pesters hebben ook zo door wie tot target te maken is) dus ik denk niet dat Huub die underdog gespeeld heeft, ik ben er vrij zeker van dat dat zijn natuurlijke houding in zo'n situatie is.quote:Op maandag 25 juni 2007 02:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die hele underdog postie was puur gespeeld om sympathie mee te krijgen![]()
Ik denk dat jaap z'n lichaam altijd z'n enige verdediging is geweest.quote:Op maandag 25 juni 2007 02:58 schreef Leandra het volgende:
Ik denk overigens ook dat Brian bang is voor Jaap... vooral omdat Jaap zo groot is.
En het zou me niets verbazen als Jaap expres niets aan zijn dieet doet... hij zegt wel dat hij wil afvallen maar zijn enorme lichaam is in de villa de enige verdediging die hij heeft.
Nee niet altijd hoor ... Was een redelijk normaal postuur jongen totdat zijn broer overleed. Daarna gleed ie af in eten.quote:Op maandag 25 juni 2007 03:01 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik denk dat jaap z'n lichaam altijd z'n enige verdediging is geweest.
Hij is wel altijd lang geweest, maar niet altijd zo dik, en hij kan dat dikke wel vervelend vinden, maar volgens mij werd hij toen hij minder dik was ook al gepest...quote:Op maandag 25 juni 2007 03:01 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik denk dat jaap z'n lichaam altijd z'n enige verdediging is geweest.
Pffff ik weet niet of je dat dronkemans gelul van hem in het begon tegen NL heb meegekregenquote:Op maandag 25 juni 2007 02:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet, Brian, Natasia en Nathanael zijn natuurlijke pesters, en degenen die (vroeger) gepest zijn hebben dat zo door (de pesters hebben ook zo door wie tot target te maken is) dus ik denk niet dat Huub die underdog gespeeld heeft, ik ben er vrij zeker van dat dat zijn natuurlijke houding in zo'n situatie is.
Je ziet echter wat voor effect het heeft gehad om ineens wel populair te zijn.. daar kan hij niet mee omgaan, en je ziet aan Jaap nog steeds dat hij eigenlijk bang is voor Brian... waarom? Omdat hij al lang blij is dat Brian hem niet aanpakt.
Jaap moest volgens mij gestuurd backup van brian en natas wordenquote:Je ziet dus ook dat bij een 2-8 verhouding de pesters nog niet de overhand hadden en zich nog relatief fatsoenlijk gedroegen, echter toen het 3-6 werd, kregen de pesters de overhand... en gingen het spel bepalen.
Ik denk dat Jaap er juist ingezet is omdat hij iemand is die vroeger gepest werd en wel even de boel op scherp zou gaan zetten... dat Jaap zich daarom bij Huub zou aansluiten was niet meer dan logisch, helaas kwam zijn angst voor de pester gelijk al boven drijven en maakte hij Huub immuun, waardoor er uit BAN niemand weggestemd kon worden.
Ik heb dat dronkenmansgelul idd meegekregen, maar dat was pas na een flink tijdje treiteren... hij is toen gewoon geknapt volgens mij.quote:Op maandag 25 juni 2007 03:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Pffff ik weet niet of je dat dronkemans gelul van hem in het begon tegen NL heb meegekregen
Hij was zo vol van zichzelf hij wist zeker dat hij iedereen de baas kon zijn en er nooit uitgestemd ging wordeb enz enz....
Hij is vanaf het begin al heel sneaky bezig geweest met manipuleren en heeft zelf toegegeven dat hij met guard down naar binnen ging en dus doelbewust alles over zich heen liet gaan....
Hij is toch ook niet dom??? hij had bart NL en brian toen ook van repliek kunnen dienen toen??
Daar wachtte hij dus bewust mee....
[..]
Jaap moest volgens mij gestuurd backup van brian en natas worden
En ik dacht dat mijn dag- en nachtritme verstoord wasquote:Op maandag 25 juni 2007 03:20 schreef Soury het volgende:
Tis half 4 en ik ben gewoon piepers aan het bakken![]()
Hoiquote:Op maandag 25 juni 2007 03:35 schreef mootie het volgende:
Wat een kutuser!
Ach ja... kutnewbies hèquote:Op maandag 25 juni 2007 03:35 schreef mootie het volgende:
Wat een kutuser!
quote:Op maandag 25 juni 2007 03:20 schreef Soury het volgende:
Tis half 4 en ik ben gewoon piepers aan het bakken![]()
Wie?quote:Op maandag 25 juni 2007 03:35 schreef mootie het volgende:
Wat een kutuser!
Met mayoquote:
Wat een leuke FOK!kers bewoners hadden we nog in de eerste 100 COSsen hè....quote:
Ik denk niet dat het voor niks was dat er voordat hij de kooi inging er al een interwiew van hem in de media kwam, waarin hij vertelde dat hij brian en natas mocht en huub niet, terwijl hij veel meer raakvakken met huub had....quote:Op maandag 25 juni 2007 03:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom Jaap er ingezet is als back-up voor Brian en Natasia?? Die hadden dat niet nodig.
quote:Op maandag 25 juni 2007 03:41 schreef Leandra het volgende:
Wat een leuke FOK!kers bewoners hadden we nog in de eerste 100 COSsen hè....
Het lijk hier idd wel een afspiegeling van de bewoners te worden...![]()
![]()
![]()
Ik zie een hoofdletterquote:
Ik zeg dat niet zomaar hoorquote:
Je zat mn nemesis te steunen!!!!quote:Op maandag 25 juni 2007 03:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zeg dat niet zomaar hoor![]()
Ik kreeg ook al op mijn kop van moots![]()
![]()
Je ben net opquote:
Ooi.... Releendquote:Op maandag 25 juni 2007 03:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zeg dat niet zomaar hoor![]()
Ik kreeg ook al op mijn kop van moots![]()
![]()
En uiteindelijk wordquote:
Een eend kan heul nooit een zwaan wordenquote:Op maandag 25 juni 2007 03:59 schreef Soury het volgende:
[..]
En uiteindelijk word
je een mooie zwaan![]()
Weet je wel hoe lelijk ik benquote:Op maandag 25 juni 2007 03:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Een eend kan heul nooit een zwaan worden![]()
Ik geloof(de) nog in sprookjesquote:Op maandag 25 juni 2007 03:59 schreef mootie het volgende:
[..]
quote]Op maandag 25 juni 2007 04:02 schreef PC eend het volgende:quote:Op maandag 25 juni 2007 03:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar dat was stiekum een babyzwaantje! Dit is gewoon een ouwe releend, die wordt nooit een zwaan.quote:
Ik wist het,... jij met je inkoppertjesquote:
hooguit rans(hooli)gans misschien?quote:Op maandag 25 juni 2007 04:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar dat was stiekum een babyzwaantje! Dit is gewoon een ouwe releend, die wordt nooit een zwaan.
Hmmmmmm ransgans. Ik zie mogelijkheden!quote:Op maandag 25 juni 2007 04:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
hooguit rans(hooli)gans misschien?![]()
Of is dat al te hoog gegrepen denk je?
Schandalig hèquote:Op maandag 25 juni 2007 09:36 schreef Talitha het volgende:
Dames jullie moeten beter editten, want ik kan nog steeds teruglezen wat jullie hebben uitgespookt.![]()
Morguh FOK!
Inderdaad! Jullie zouden het editten onderhand toch wel onder de knie moeten hebben.quote:
ben ziek thuis, vandaarquote:
Dat schijnt idd nogal lastig te zijnquote:Op maandag 25 juni 2007 12:33 schreef Talitha het volgende:
[..]
Inderdaad! Jullie zouden het editten onderhand toch wel onder de knie moeten hebben.
Morguh Leandra!![]()
Ik hoopte vroeger altijd dat de sportdag werd afgelast. Niks zo erg als datquote:Op maandag 25 juni 2007 12:56 schreef Leandra het volgende:
Mijn zoon baalt ook al dat het morgen waarschijnlijk rotweer is... die heeft morgen sportdag![]()
't Is hier best lekker weer hoor.quote:Op maandag 25 juni 2007 12:53 schreef debuurvrouw het volgende:
tjonge, het is echt heerlijk zomers hè.... sportdag van oudste is afgelast...was in het (openlucht)zwembad, dat is nu misschien niet zo verstandig...
Moest wel lachen: ze moesten groepjes van 3 maken voor morgen.... (het zou voornamelijk softbal worden) dus ze hadden met z'n 3en het sterkste groepje gevormd, had de leraar de groepen weer opgesplitst... dus ik ga er vanuit dat het 3 teams worden waarbij van ieder groepje 1 speler isquote:Op maandag 25 juni 2007 13:15 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik hoopte vroeger altijd dat de sportdag werd afgelast. Niks zo erg als dat![]()
Dat is helemaal erg... Softbal en nog niet eens een winnend team hebben.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:20 schreef Leandra het volgende:
Moest wel lachen: ze moesten groepjes van 3 maken voor morgen.... (het zou voornamelijk softbal worden) dus ze hadden met z'n 3en het sterkste groepje gevormd, had de leraar de groepen weer opgesplitst... dus ik ga er vanuit dat het 3 teams worden waarbij van ieder groepje 1 speler is
Ach... op deze manier zijn de beste spelers wel mooi verdeeld natuurlijkquote:Op maandag 25 juni 2007 13:21 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat is helemaal erg... Softbal en nog niet eens een winnend team hebben.![]()
Ziekmeldenquote:Op maandag 25 juni 2007 13:23 schreef petraa het volgende:
Middag![]()
sportdag, nouuu er kijkt er hier al een naar uit, volgende week sportdag softbal wel te verstaan. Absoluut niet haar ding. Maar wel lekker als afsluiting van het schooljaar.![]()
quote:Op maandag 25 juni 2007 13:25 schreef Leandra het volgende:
Goh... is dat standaard ofzo?? Softbal sportdag?!
Petraa
Die van mij heeft dus morgen ook Softbal sportdag.... zal wel hip zijn ofzoquote:Op maandag 25 juni 2007 13:27 schreef petraa het volgende:
[..]
Bij haar op school wel! Pff moet er niet aan denken die krengen zoooooooolang thuis te hebben.
![]()
Hmm hier vertikken ze het te gaan werken, oudste heeft krantenwijkje 2 straten en verdient 5 euro in 15 min. Ze zegt je denkt toch niet dat ik in winkel ga staan ofzo. Verdien meer met me krantenwijk. Heb haar gister gevraagd of ze mij wil helpen met faktureren enzo voor 5 euro per uur. Staat ze me aan te kijken... zo van .... kinderarbeid is verboden.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die van mij heeft dus morgen ook Softbal sportdag.... zal wel hip zijn ofzo
Maakt mij trouwens vrij weinig uit dat de kid vrij is van school... is ook wel gezellig enzo, daarbij is hij dan toch alleen maar op zondag en maandag overdag thuis want de rest van de week is ie aan t werk.
5 euro per uur??!! Jij bent maf... en zij nog maffer dat ze weigert.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:33 schreef petraa het volgende:
[..]
Hmm hier vertikken ze het te gaan werken, oudste heeft krantenwijkje 2 straten en verdient 5 euro in 15 min. Ze zegt je denkt toch niet dat ik in winkel ga staan ofzo. Verdien meer met me krantenwijk. Heb haar gister gevraagd of ze mij wil helpen met faktureren enzo voor 5 euro per uur. Staat ze me aan te kijken... zo van .... kinderarbeid is verboden.![]()
quote:Op maandag 25 juni 2007 13:33 schreef petraa het volgende:
Hmm hier vertikken ze het te gaan werken, oudste heeft krantenwijkje 2 straten en verdient 5 euro in 15 min. Ze zegt je denkt toch niet dat ik in winkel ga staan ofzo. Verdien meer met me krantenwijk. Heb haar gister gevraagd of ze mij wil helpen met faktureren enzo voor 5 euro per uur. Staat ze me aan te kijken... zo van .... kinderarbeid is verboden.![]()
Zoveel is dat nou ook weer niet hoor. Krantenwijk betaald inderdaad veel beter.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:35 schreef Leandra het volgende:
5 euro per uur??!! Jij bent maf... en zij nog maffer dat ze weigert.
Tja zei ik ook al, maar ze zegt ik neem er nog wel een krantenwijk bij in de vakantie verdien ik meerquote:Op maandag 25 juni 2007 13:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
5 euro per uur??!! Jij bent maf... en zij nog maffer dat ze weigert.
Dat is toch standaard? Ik heb op 2 middelbare scholen gezeten en daar was dat ook altijd zo. Op het MBO was het nog beter, een maand er tussenquote:Op maandag 25 juni 2007 13:35 schreef petraa het volgende:
Officieel krijgen ze hier trouwens pas 23 juli vrij, maar ik weet niet wat het voortgezet uithaalt, maar hier hebben ze nu alle 2 repetitieweek en dan zijn ze vrij op afentoe een uurtje naar school na.
Hier idem... deze week is de laatste normale schoolweek, daarna zijn ze... hou je vast: oproepbaarquote:Op maandag 25 juni 2007 13:35 schreef petraa het volgende:
Officieel krijgen ze hier trouwens pas 23 juli vrij, maar ik weet niet wat het voortgezet uithaalt, maar hier hebben ze nu alle 2 repetitieweek en dan zijn ze vrij op afentoe een uurtje naar school na.
Precies, de middelste moet omdat ze uren tekort komen in deze week een uur eerder op school komen om te leren en dan de 2 uurtjes voor de repetities.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hier idem... deze week is de laatste normale schoolweek, daarna zijn ze... hou je vast: oproepbaar![]()
De eerste keer dat ik dat hoorde had ik echt zo iets van WTF??
Oproepbaar?? Waarvoor? Een educatief noodgeval???
En natuurlijk mogen ze dan nog niet op vakantie... niet dat dat erin zit hier, maar toch... ik vind het te achterlijk voor woorden.
Voor een 15-jarige is ¤ 5,= per uur een schandalig hoog uurloon.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:36 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zoveel is dat nou ook weer niet hoor. Krantenwijk betaald inderdaad veel beter.
(En de zondagskrant nog beter)
Zijn ze al opnames aan t maken?quote:Op maandag 25 juni 2007 13:38 schreef debuurvrouw het volgende:
* bang is
het onweert nu wel heel hard, en het blijft toch echt wel hangen.... en eht regent nog steeds heel hard...![]()
ik zal naar jullie zwaaien vanavond op het journaal....ff op straat kijken. volgens mij kan al dit water nooit allemaal weg...
![]()
Zeker weten!!! Maar de pest is dat ze voor haar krantenwijkje van 2 straten die ze in 15 min. doet ook 5 euro krijgt dus ze is gewoon verpest daardoor. Plus ze maakt afentoe een website voor een bedrijfje en dat kost haar ook niet veel moeite en daar verdient ze ook lekker mee. Dus ze heeft zoiets denk je nou echt dat ik voor 5 euro per uur wat ga doen.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Voor een 15-jarige is ¤ 5,= per uur een schandalig hoog uurloon.
quote:Op maandag 25 juni 2007 13:38 schreef debuurvrouw het volgende:
* bang is
het onweert nu wel heel hard, en het blijft toch echt wel hangen.... en eht regent nog steeds heel hard...![]()
ik zal naar jullie zwaaien vanavond op het journaal....ff op straat kijken. volgens mij kan al dit water nooit allemaal weg...
![]()
Petraa en ik stammen nog uit de tijd (vroegâh) dat je op de lagere school klassen had ipv groepen en dat je op de middelbare school gewoon les had tot de vakantie begon... de enige uitzondering daarop was het examenjaar, dan was je wel eerder vrij dan de rest van de school en dat was dan ook geweldigquote:Op maandag 25 juni 2007 13:37 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat is toch standaard? Ik heb op 2 middelbare scholen gezeten en daar was dat ook altijd zo. Op het MBO was het nog beter, een maand er tussen![]()
die heb ik er net af gesonjabakkerdquote:
quote:Op maandag 25 juni 2007 13:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Petraa en ik stammen nog uit de tijd (vroegâh) dat je op de lagere school klassen had ipv groepen en dat je op de middelbare school gewoon les had tot de vakantie begon... de enige uitzondering daarop was het examenjaar, dan was je wel eerder vrij dan de rest van de school en dat was dan ook geweldig
Tenzij je een herexamen had natuurlijk
Pf ben 1 week aan het bakkeren en maar 1 kg kwijt.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:45 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
die heb ik er net af gesonjabakkerd![]()
* opblaasnijlpaard begint op te blazen.
OMG... mijn generatie...quote:Op maandag 25 juni 2007 13:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Petraa en ik stammen nog uit de tijd (vroegâh) dat je op de lagere school klassen had ipv groepen en dat je op de middelbare school gewoon les had tot de vakantie begon... de enige uitzondering daarop was het examenjaar, dan was je wel eerder vrij dan de rest van de school en dat was dan ook geweldig
Tenzij je een herexamen had natuurlijk
ben vandaag begonnen aan week 6 en de teller staat op -7!quote:Op maandag 25 juni 2007 13:45 schreef petraa het volgende:
[..]
Pf ben 1 week aan het bakkeren en maar 1 kg kwijt.![]()
Kutuser nr. 1!!!quote:Op maandag 25 juni 2007 14:09 schreef petraa het volgende:
ik reageer me ff hier af op een aantal irritante cossers(*)U()#@$*(#*(#$*)(#@*$()#
quote:Op maandag 25 juni 2007 14:19 schreef mootie het volgende:
Ik ga flippen...
Wie of wat ben je aan het voeden?quote:Op maandag 25 juni 2007 14:46 schreef mootie het volgende:
Neeeeeeeeeee Peeeeeeeeeet! Ik houd wel op met voeden!!!
Moots als ik moordneigingen krijg achter me pctjuh is het toch niet goed !!!!! Dan maar ff geen cos meer.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:46 schreef mootie het volgende:
Neeeeeeeeeee Peeeeeeeeeet! Ik houd wel op met voeden!!!
quote:Op maandag 25 juni 2007 15:03 schreef mootie het volgende:
Life is good!
Veulert.......... jij zou ontploft zijn!quote:Op maandag 25 juni 2007 15:29 schreef Veulen het volgende:
Moordneigingen?
Gaat dat niet wat ver stelletje brians![]()
Het regent hier heerlijk![]()
quote:
Ben je geploft?quote:Op maandag 25 juni 2007 15:48 schreef Veulen het volgende:
Wat betreft paardrijles kunnen zowel brian als amanda nog wel een paar lesjes gebruiken![]()
Ennen Yvonne is echt een toppertje he![]()
Neehquote:
quote:Op maandag 25 juni 2007 15:50 schreef Veulen het volgende:
[..]
NeehEr waren een hoop berichtjes weggehaald
![]()
Maar dat zijn wel de mensen die ik het liefst wel even met me rijzweep zou bewerken (tot bloedens toe).
ik krijg sjieneesquote:Op maandag 25 juni 2007 17:16 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik hoopte eigenlijk dat iemand me zou uitnodigen.
Kan beter, kan slechterquote:
Salade met spekjes en feta?quote:Op maandag 25 juni 2007 17:16 schreef Talitha het volgende:
[..]
Schiet dan wel op, het staat koud te worden hierquote:Op maandag 25 juni 2007 17:16 schreef Talitha het volgende:
[..]
je doelt op puma?quote:Op maandag 25 juni 2007 17:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Kan beter, kan slechter
Ik denk zeg het maar ff hier om de cos te ontlasten
Wat een vreemde combi, feta met snoepquote:
wie is er niet groot mee geworden?quote:Op maandag 25 juni 2007 17:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat een vreemde combi, feta met snoep![]()
Ik lees bijna nooit terug, maar weet nu wel waar je op doeltquote:
En sojasaus, anders zijn de spekkies zo roze....quote:Op maandag 25 juni 2007 17:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat een vreemde combi, feta met snoep![]()
de vibraties van jullie ontluikende liefde waren op afstand te voelenquote:Op maandag 25 juni 2007 17:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik lees bijna nooit terug, maar weet nu wel waar je op doelt
Puma geilt op mij geloof ik en ik mag die narcist zelf ook wel![]()
Ze hebben mijn ontluikende liefde gewoon een permaban gegeven.quote:Op maandag 25 juni 2007 17:27 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
de vibraties van jullie ontluikende liefde waren op afstand te voelen![]()
Dus dat bedoelde je echtquote:Op maandag 25 juni 2007 17:26 schreef mootie het volgende:
[..]
En sojasaus, anders zijn de spekkies zo roze....
Oe, wat staat er koud te worden?quote:Op maandag 25 juni 2007 17:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Schiet dan wel op, het staat koud te worden hier
Dat wil puma mij ook aansmerenquote:Op maandag 25 juni 2007 17:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze hebben mijn ontluikende liefde gewoon een permaban gegeven.![]()
easysatellite?quote:Op maandag 25 juni 2007 17:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze hebben mijn ontluikende liefde gewoon een permaban gegeven.![]()
Soja, tofu en weet ik veel wat nog meer rotzooi wat ik voor je in huis heb gehaaldquote:Op maandag 25 juni 2007 17:30 schreef Talitha het volgende:
[..]
Oe, wat staat er koud te worden?Ik stap nu op m'n fiets.
![]()
Het is best wel een schatje hoorquote:
quote:Op maandag 25 juni 2007 17:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dus dat bedoelde je echt![]()
![]()
Ik dacht even dat je talitha aan het vlees wou brengen
Net zo raar als,quote:
Kan jij een beetje lekker koken dan?quote:Op maandag 25 juni 2007 17:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Soja, tofu en weet ik veel wat nog meer rotzooi wat ik voor je in huis heb gehaald![]()
Alsof iemand die zooi lekker kan krijgenquote:
Mijn draadloze router heeft wel een groot bereik zeg. Ben al bijna Eindhoven uit.quote:Op maandag 25 juni 2007 17:38 schreef PC eend het volgende:
Ik ga even snel mijn huis aan kant maken en mijn bed verschonen en hopen dat Talitha een goede conditie heeft
Ik kan niet wachten![]()
Surrogaatquote:
Of 'het komt met bakken de hemel uit'.quote:Op maandag 25 juni 2007 17:41 schreef Veulen het volgende:
[..]
Net zo raar als,
It is raining cats and dogs.
Je gaat de verkeerde kant op dan........quote:Op maandag 25 juni 2007 17:45 schreef Talitha het volgende:
[..]
Mijn draadloze router heeft wel een groot bereik zeg. Ben al bijna Eindhoven uit.![]()
(Bed verschonen? You presume too much)
Wacht maar tot je van mijn eten gegeten hebt, dan piep je wel andersquote:Op maandag 25 juni 2007 17:45 schreef Talitha het volgende:
[..]
(Bed verschonen? You presume too much)
Ik niet in ieder geval.quote:Op maandag 25 juni 2007 17:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Alsof iemand die zooi lekker kan krijgen![]()
Man als ze het je voor zetten en ze zeggen dat het konijn is dat heb jij echt niet door dat hete geen konijn is en vind je het heus lekkerquote:Op maandag 25 juni 2007 17:46 schreef PC eend het volgende:
Surrogaat![]()
Er gaat niks boven de real deal![]()
![]()
Talithaquote:Op maandag 25 juni 2007 17:46 schreef Talitha het volgende:
Of 'het komt met bakken de hemel uit'.
Veulen.![]()
![]()
Is dat de tactiek? Je maakt ze zo ziek dat ze niet meer weg kunnen en wel in je bed moeten blijven slapen?quote:Op maandag 25 juni 2007 17:47 schreef PC eend het volgende:
Wacht maar tot je van mijn eten gegeten hebt, dan piep je wel anders![]()
Doe je wel aan ei en vis?quote:Op maandag 25 juni 2007 17:47 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik niet in ieder geval.Kan niet koken en eet geen tofu/soja.
*geeft Talitha een stuk van haar vegetarische schnitzel*quote:Op maandag 25 juni 2007 17:47 schreef Talitha het volgende:
Ik niet in ieder geval.Kan niet koken en eet geen tofu/soja.
Ik blief geen Katenspek.quote:Op maandag 25 juni 2007 17:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Je gaat de verkeerde kant op dan........![]()
Vis is toch ook vleesquote:Op maandag 25 juni 2007 17:49 schreef mootie het volgende:
Doe je wel aan ei en vis?
Tongelre, ik pluk de spekkies er wel uitquote:Op maandag 25 juni 2007 17:50 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik blief geen Katenspek.
Waar ergens woon jij? Ik Woensel-Zuid.
Zo kan je het ook bekijken, ik wou juist bewijzen dat de liefde van een vrouw, ook door de maag kan gaanquote:Op maandag 25 juni 2007 17:49 schreef Veulen het volgende:
[..]
Is dat de tactiek? Je maakt ze zo ziek dat ze niet meer weg kunnen en wel in je bed moeten blijven slapen?![]()
Jaja, wat heb je door het eten gedaan?!quote:Op maandag 25 juni 2007 17:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wacht maar tot je van mijn eten gegeten hebt, dan piep je wel anders![]()
quote:Op maandag 25 juni 2007 17:50 schreef yvonne het volgende:
Zal ik eens wat ergs vertellen?
Gisteren gingen Johan ( iteejer) en Brechtje naar het weiland, de een paardrijden en papa het weiland van schrikdraad voorzien.
Toen ze hier weggingen zei ik ik tegen ze: Dag kindjes van God, doe voorzichtig
In jou geval zou ik het houden op restaurant en afhaalquote:Op maandag 25 juni 2007 17:51 schreef PC eend het volgende:
Zo kan je het ook bekijken, ik wou juist bewijzen dat de liefde van een vrouw, ook door de maag kan gaan![]()
Gisteren gingen Johan ( iteejer) en Brechtje naar het weiland, de een paardrijden en papa het weiland van schrikdraad voorzien.
Toen ze hier weggingen zei ik tegen ze: Dag kindjes van God, doe voorzichtig
Wel ei en geen vis. En vleesvervangers zijn oké, zolang ze maar niet echt als vlees smaken.quote:
Da's lief van je.quote:Op maandag 25 juni 2007 17:50 schreef Veulen het volgende:
[..]
*geeft Talitha een stuk van haar vegetarische schnitzel*
Ik dacht eerst ff dat je de weg kwijt was, maar je past je juist prima aanquote:Op maandag 25 juni 2007 17:50 schreef yvonne het volgende:
Nee, ik wilde wel mezelf wurgenquote:
quote:
Ga ik zo even naar je zwaaien op m'n balkon.quote:Op maandag 25 juni 2007 17:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Tongelre, ik pluk de spekkies er wel uit![]()
Dat zijn heul geen echte vegetariers. Die weten niet dat vissen ook lijden onder onze ongenadige vraatzuchtquote:Op maandag 25 juni 2007 17:54 schreef mootie het volgende:
Nou ........ sommige vegatariers doen heus wel aan visjes!![]()
Dat heb jij toch helemaal niet nodig.quote:Op maandag 25 juni 2007 17:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zo kan je het ook bekijken, ik wou juist bewijzen dat de liefde van een vrouw, ook door de maag kan gaan![]()
quote:Op maandag 25 juni 2007 17:56 schreef Veulen het volgende:
[..]
![]()
Had ik al gezegt dat ik vind dat je de laatste tijd geweldig goed opdreef bent hier?![]()
Oeh, dan ga ik voor de zekerheid toch maar even mijn bed verschonenquote:
Als een ander het mag mag ik het ook, en ik meen hetquote:
Wat werkt? Ik ben toch niet onderdeel van 1 of ander experiment hequote:
quote:Op maandag 25 juni 2007 18:05 schreef Veulen het volgende:
[..]
Wat werkt? Ik ben toch niet onderdeel van 1 of ander experiment he![]()
quote:Op maandag 25 juni 2007 17:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Oh datquote:
Maar, wat is daar erg aan ???quote:Op maandag 25 juni 2007 17:50 schreef yvonne het volgende:
Timmmmmmmmmmmmmmm je bent erquote:
speciaal voor jou hequote:
ghehe allrighty..welk filmpje?quote:Op maandag 25 juni 2007 19:34 schreef kleinzusje het volgende:
Ik geef je wel een snelle introductie, begint met een SC filmpje
Ligt aan je studiequote:Op maandag 25 juni 2007 19:43 schreef Tim86 het volgende:
jeetje hebben jullie hier zo'n hechte ehmm...GK sekte
Naja ik voel me vereerd![]()
Kan ik een eventuele onvoldoende op jou verhalen?![]()
ik heb even tijd nodig om dit alles te verwerken denk ikquote:Op maandag 25 juni 2007 19:47 schreef kleinzusje het volgende:
De SC
Leandra is al jaren op Fok, de queen van de SC
Ian-Nick is nieuw, maar heeft het gepresteerd om in zeer korte tijd bijna net zo veel te posten als Tong. Ian wil mod worden maar heeft nu problemen met zn PC. Hij woont in Duitsland. Beiden hebben geen streams van DGK ( = nu voor geld ipv gratis)
PC eend is ook oud, een lieve zuiger, dol op vrouwen met een gouden hartje, maar pas op voor hem. Mootie = een kikker met veel verschillende jurkjes. Woont samen en zit midden in een verbouwing. Gert, Avonnne en Day zijn de mods. Zij posten hier ook en worden hier lief en hard genomen. Peter6000, HiDiHo en Demins zijn mijn schatten. Ze posten hier weinig maar zijn lief en ik ben een slet. Veulen is een dierenvriend. Yvonne is de opperbaas, post zelden, maar slaat met haar zweep en noemt haar gezin kindjes van god ( kan ze niet helpen). Lobasca is een rare eend die verliefd is op Andy ( tennis) verder meer en meer.............
Vraag maar raak
Dat klopt ja..daar wordt je niet altijd vrolijk vanquote:
ik ben een hele lieve jongenquote:Op maandag 25 juni 2007 19:52 schreef kleinzusje het volgende:
We moesten sinds kort betalen voor de streams en sommigen hebben dat niet gedaan. Dus kletsen hier verder over alles.
HiDiHo heeft een progje gemaakt voor gratis streams en die heb ik, naast 100 anderen. Peter6000 is een uniek user. Hij is ook op VOL en heeft zn eigen stijl. Thalitha is een lieverd, PC eend is gek op haar en Demins ook...............
Veel posten overdag, een aantal s'nachts.
Leandra en Ian zijn de keuringsdienst............. dus wees lief![]()
quote:Op maandag 25 juni 2007 19:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ik heb even tijd nodig om dit alles te verwerken denk ik![]()
IK help mensen met problemenquote:Op maandag 25 juni 2007 19:55 schreef Tim86 het volgende:
economie in utrecht..et toi?
Had je hem niet beter op msn kunnen uitnodigen?quote:Op maandag 25 juni 2007 19:58 schreef kleinzusje het volgende:
Tim we zijn hier nu gewoon helemaal alleen![]()
Geen studie dus?quote:
op fok ben je nooit alleenquote:Op maandag 25 juni 2007 19:58 schreef kleinzusje het volgende:
Tim we zijn hier nu gewoon helemaal alleen![]()
touché..quote:Op maandag 25 juni 2007 20:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Had je hem niet beter op msn kunnen uitnodigen?![]()
quote:Op maandag 25 juni 2007 19:52 schreef kleinzusje het volgende:
Leandra en Ian zijn de keuringsdienst............. dus wees lief![]()
Heb ik al gedaanquote:Op maandag 25 juni 2007 20:06 schreef Leandra het volgende:
Zeg eend... zo valt het natuurlijk wel op hè.... ze zitten de hele tijd met z'n 2en en nu komen wij weer tegelijk binnen... ik dacht dat jij eerst het beddengoed nog even zou verschonen![]()
dat is geen antwoordquote:
Tim ik ben stokoud, lelijk en heb geen PM en msnquote:
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, dat was een welkomquote:
Als je je daar druk om moet makenquote:Op maandag 25 juni 2007 20:10 schreef Lobasca het volgende:
Ik zoek al 20 minuten naar de COS...
Lobascaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, Tim86 is er, heb hem meesmokkeld van het sporttopic, we hebben Andy gekeken. Andy is door !!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 25 juni 2007 20:10 schreef Lobasca het volgende:
Ik zoek al 20 minuten naar de COS...
Hee Eend , ik heb 2 vragen , mag het ?quote:
lol ik vroeg alleen hoe oud je bentquote:Op maandag 25 juni 2007 20:10 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Tim ik ben stokoud, lelijk en heb geen PM en msn
Maar ik vind je lief en heet je echt welkom hier![]()
Alleen via PMquote:Op maandag 25 juni 2007 20:13 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Hee Eend , ik heb 2 vragen , mag het ?
Oeh Babe!quote:Op maandag 25 juni 2007 20:12 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Lobascaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, Tim86 is er, heb hem meesmokkeld van het sporttopic, we hebben Andy gekeken. Andy is door !!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Alleen als Talitha het niet vinden kanquote:Op maandag 25 juni 2007 20:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ga ff tukken.
Tonight same place?
![]()
![]()
dank je lekker ding, de wedstrijd was saai...............maar Andy mag in de op blijven en er is nu regenquote:Op maandag 25 juni 2007 20:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Oeh Babe!Wat bende gij toch een lieverdje!
![]()
Net ietsje pietsie ouder dan Ian en jonger dan Leandra en PC eendquote:
kut, vraag 2 al beantwoordquote:Op maandag 25 juni 2007 20:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Alleen als Talitha het niet vinden kan![]()
![]()
ja nu weet ik het echt haha..dat avatarfilmpje had zo veel info..quote:Op maandag 25 juni 2007 20:17 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Net ietsje pietsie ouder dan Ian en jonger dan Leandra en PC eend![]()
Ik ben echt oud... genoeg om je moeder te kunnen zijn, jonge moeder dan, dat welquote:Op maandag 25 juni 2007 20:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ja nu weet ik het echt haha..dat avatarfilmpje had zo veel info..![]()
Heb je mij in mijn kruisloze string gezien?quote:Op maandag 25 juni 2007 20:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Timmy, misa is bezig, druppels zijn overquote:Op maandag 25 juni 2007 20:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |