Doe eens niet zo klefquote:
Bah daar gaat de sepoquote:
Ik kon de T niet helemaal thuis brengenquote:Op maandag 25 juni 2007 01:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
What The Schnitzel
Dat hoor je als die-hard SC'er toch te weten trouwens
Dacht ook dat het een P moest zijnquote:Op maandag 25 juni 2007 01:32 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik kon de T niet helemaal thuis brengen![]()
Snel veranderen in Fepo.quote:
Ach het gaat om ut gebaarquote:Op maandag 25 juni 2007 01:34 schreef Veulen het volgende:
[..]
Snel veranderen in Fepo.
Niet te verwarren met febo
Heb je het wel echt geprobeerd?!quote:Op maandag 25 juni 2007 01:36 schreef petraa het volgende:
Ben ik weer, ik kan niet slapen.
Waar is me hamerquote:Op maandag 25 juni 2007 01:36 schreef petraa het volgende:
Ben ik weer, ik kan niet slapen.
quote:Op maandag 25 juni 2007 01:38 schreef Leandra het volgende:
Heb je het wel echt geprobeerd?!![]()
OMG.. ik zit in de moedermodus![]()
Jaaaaaaaaaaaaaa, maar ik lig te malen heb wat stoms gedaanquote:Op maandag 25 juni 2007 01:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heb je het wel echt geprobeerd?!![]()
OMG.. ik zit in de moedermodus![]()
Das minder... is het ernstig? Wil je het kwijt??quote:Op maandag 25 juni 2007 01:39 schreef petraa het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaa, maar ik lig te malen heb wat stoms gedaan![]()
Niet ernstig wel stom enne nu spijt, klinkt alsquote:Op maandag 25 juni 2007 01:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Das minder... is het ernstig? Wil je het kwijt??
quote:Op maandag 25 juni 2007 01:41 schreef petraa het volgende:
[..]
Niet ernstig wel stom enne nu spijt, klinkt als
Ben dus niet de enige stommeling.quote:
Voor me neefjes zong ik altijd een bijzonder slaapliedje...quote:
Ben benieuwdquote:Op maandag 25 juni 2007 01:43 schreef Veulen het volgende:
[..]
Voor me neefjes zong ik altijd een bijzonder slaapliedje...
Even kijken of ik die nog ergens heb.
Wat Soury zegt: Been there, done that... hoop dat het iig lekker wasquote:Op maandag 25 juni 2007 01:41 schreef petraa het volgende:
[..]
Niet ernstig wel stom enne nu spijt, klinkt als![]()
quote:Op maandag 25 juni 2007 01:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat Soury zegt: Been there, done that... hoop dat iig een lekkere vrijpartij was
Stom is geen goed woord... Ik voelde me destijds rot omdat ik daarna zeker wist dat het voorgoed over was. Klinkt raar maar (ik was belazerd door hem dus hem eruit gekickt) maar die (sex met ex) aktie was een soort van overwinning voor me ...(had no best wel gevoelens maar dat was echt over daarna)quote:
Oeps geef ik me blootquote:
Dan zal ik je quote wissen.quote:Op maandag 25 juni 2007 01:50 schreef Soury het volgende:
Dan wis k die van mij ook maar
Je post editten... niet quoten..... dat knopje naast quote moet je hebbenquote:
Tada Nou ....quote:
quote:
Done itquote:Op maandag 25 juni 2007 01:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee... check ff die eerste reactiepost....
Duurde evenquote:Op maandag 25 juni 2007 01:44 schreef petraa het volgende:
Ben benieuwd
En niet zuinig ook... ik vind het echt niet leuk meer...quote:Op maandag 25 juni 2007 02:00 schreef petraa het volgende:
Ohhh er is ruzie in de kooi
En dit was de enige reactie:quote:Op maandag 25 juni 2007 01:44 schreef Leandra het volgende:
Wat een verschil met een paar maanden geleden: Toen organiseerden we een kaartenactie omdat we het gedrag tegen Huub te hufterig voor woorden vonden... algemene verontwaardiging enz.
En nu kan het gedrag kennelijk niet hufterig genoeg zijn om de streamers tevreden te houden
quote:Op maandag 25 juni 2007 01:47 schreef voyeur het volgende:
[..]
Het ontluisterende van dit experiment. De normen vervagen, ook bij de streamers. Het programma duurt zo lang dat het zijn kijkers compromitteert.
Dit is echt me laatste maand streamen.quote:Op maandag 25 juni 2007 02:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
En niet zuinig ook... ik vind het echt niet leuk meer...
Ik kijk al 7 weken niet, en volgens mij mis ik niksquote:Op maandag 25 juni 2007 02:04 schreef petraa het volgende:
Dit is echt me laatste maand streamen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |