quote]Op maandag 25 juni 2007 04:02 schreef PC eend het volgende:quote:Op maandag 25 juni 2007 03:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Een eend kan heul nooit een zwaan worden![]()
Maar dat was stiekum een babyzwaantje! Dit is gewoon een ouwe releend, die wordt nooit een zwaan.quote:
Ik wist het,... jij met je inkoppertjesquote:
hooguit rans(hooli)gans misschien?quote:Op maandag 25 juni 2007 04:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar dat was stiekum een babyzwaantje! Dit is gewoon een ouwe releend, die wordt nooit een zwaan.
Hmmmmmm ransgans. Ik zie mogelijkheden!quote:Op maandag 25 juni 2007 04:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
hooguit rans(hooli)gans misschien?![]()
Of is dat al te hoog gegrepen denk je?
Schandalig hèquote:Op maandag 25 juni 2007 09:36 schreef Talitha het volgende:
Dames jullie moeten beter editten, want ik kan nog steeds teruglezen wat jullie hebben uitgespookt.![]()
Morguh FOK!
Inderdaad! Jullie zouden het editten onderhand toch wel onder de knie moeten hebben.quote:
ben ziek thuis, vandaarquote:
Dat schijnt idd nogal lastig te zijnquote:Op maandag 25 juni 2007 12:33 schreef Talitha het volgende:
[..]
Inderdaad! Jullie zouden het editten onderhand toch wel onder de knie moeten hebben.
Morguh Leandra!![]()
Ik hoopte vroeger altijd dat de sportdag werd afgelast. Niks zo erg als datquote:Op maandag 25 juni 2007 12:56 schreef Leandra het volgende:
Mijn zoon baalt ook al dat het morgen waarschijnlijk rotweer is... die heeft morgen sportdag![]()
't Is hier best lekker weer hoor.quote:Op maandag 25 juni 2007 12:53 schreef debuurvrouw het volgende:
tjonge, het is echt heerlijk zomers hè.... sportdag van oudste is afgelast...was in het (openlucht)zwembad, dat is nu misschien niet zo verstandig...
Moest wel lachen: ze moesten groepjes van 3 maken voor morgen.... (het zou voornamelijk softbal worden) dus ze hadden met z'n 3en het sterkste groepje gevormd, had de leraar de groepen weer opgesplitst... dus ik ga er vanuit dat het 3 teams worden waarbij van ieder groepje 1 speler isquote:Op maandag 25 juni 2007 13:15 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik hoopte vroeger altijd dat de sportdag werd afgelast. Niks zo erg als dat![]()
Dat is helemaal erg... Softbal en nog niet eens een winnend team hebben.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:20 schreef Leandra het volgende:
Moest wel lachen: ze moesten groepjes van 3 maken voor morgen.... (het zou voornamelijk softbal worden) dus ze hadden met z'n 3en het sterkste groepje gevormd, had de leraar de groepen weer opgesplitst... dus ik ga er vanuit dat het 3 teams worden waarbij van ieder groepje 1 speler is
Ach... op deze manier zijn de beste spelers wel mooi verdeeld natuurlijkquote:Op maandag 25 juni 2007 13:21 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat is helemaal erg... Softbal en nog niet eens een winnend team hebben.![]()
Ziekmeldenquote:Op maandag 25 juni 2007 13:23 schreef petraa het volgende:
Middag![]()
sportdag, nouuu er kijkt er hier al een naar uit, volgende week sportdag softbal wel te verstaan. Absoluut niet haar ding. Maar wel lekker als afsluiting van het schooljaar.![]()
quote:Op maandag 25 juni 2007 13:25 schreef Leandra het volgende:
Goh... is dat standaard ofzo?? Softbal sportdag?!
Petraa
Die van mij heeft dus morgen ook Softbal sportdag.... zal wel hip zijn ofzoquote:Op maandag 25 juni 2007 13:27 schreef petraa het volgende:
[..]
Bij haar op school wel! Pff moet er niet aan denken die krengen zoooooooolang thuis te hebben.
![]()
Hmm hier vertikken ze het te gaan werken, oudste heeft krantenwijkje 2 straten en verdient 5 euro in 15 min. Ze zegt je denkt toch niet dat ik in winkel ga staan ofzo. Verdien meer met me krantenwijk. Heb haar gister gevraagd of ze mij wil helpen met faktureren enzo voor 5 euro per uur. Staat ze me aan te kijken... zo van .... kinderarbeid is verboden.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die van mij heeft dus morgen ook Softbal sportdag.... zal wel hip zijn ofzo
Maakt mij trouwens vrij weinig uit dat de kid vrij is van school... is ook wel gezellig enzo, daarbij is hij dan toch alleen maar op zondag en maandag overdag thuis want de rest van de week is ie aan t werk.
5 euro per uur??!! Jij bent maf... en zij nog maffer dat ze weigert.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:33 schreef petraa het volgende:
[..]
Hmm hier vertikken ze het te gaan werken, oudste heeft krantenwijkje 2 straten en verdient 5 euro in 15 min. Ze zegt je denkt toch niet dat ik in winkel ga staan ofzo. Verdien meer met me krantenwijk. Heb haar gister gevraagd of ze mij wil helpen met faktureren enzo voor 5 euro per uur. Staat ze me aan te kijken... zo van .... kinderarbeid is verboden.![]()
quote:Op maandag 25 juni 2007 13:33 schreef petraa het volgende:
Hmm hier vertikken ze het te gaan werken, oudste heeft krantenwijkje 2 straten en verdient 5 euro in 15 min. Ze zegt je denkt toch niet dat ik in winkel ga staan ofzo. Verdien meer met me krantenwijk. Heb haar gister gevraagd of ze mij wil helpen met faktureren enzo voor 5 euro per uur. Staat ze me aan te kijken... zo van .... kinderarbeid is verboden.![]()
Zoveel is dat nou ook weer niet hoor. Krantenwijk betaald inderdaad veel beter.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:35 schreef Leandra het volgende:
5 euro per uur??!! Jij bent maf... en zij nog maffer dat ze weigert.
Tja zei ik ook al, maar ze zegt ik neem er nog wel een krantenwijk bij in de vakantie verdien ik meerquote:Op maandag 25 juni 2007 13:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
5 euro per uur??!! Jij bent maf... en zij nog maffer dat ze weigert.
Dat is toch standaard? Ik heb op 2 middelbare scholen gezeten en daar was dat ook altijd zo. Op het MBO was het nog beter, een maand er tussenquote:Op maandag 25 juni 2007 13:35 schreef petraa het volgende:
Officieel krijgen ze hier trouwens pas 23 juli vrij, maar ik weet niet wat het voortgezet uithaalt, maar hier hebben ze nu alle 2 repetitieweek en dan zijn ze vrij op afentoe een uurtje naar school na.
Hier idem... deze week is de laatste normale schoolweek, daarna zijn ze... hou je vast: oproepbaarquote:Op maandag 25 juni 2007 13:35 schreef petraa het volgende:
Officieel krijgen ze hier trouwens pas 23 juli vrij, maar ik weet niet wat het voortgezet uithaalt, maar hier hebben ze nu alle 2 repetitieweek en dan zijn ze vrij op afentoe een uurtje naar school na.
Precies, de middelste moet omdat ze uren tekort komen in deze week een uur eerder op school komen om te leren en dan de 2 uurtjes voor de repetities.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hier idem... deze week is de laatste normale schoolweek, daarna zijn ze... hou je vast: oproepbaar![]()
De eerste keer dat ik dat hoorde had ik echt zo iets van WTF??
Oproepbaar?? Waarvoor? Een educatief noodgeval???
En natuurlijk mogen ze dan nog niet op vakantie... niet dat dat erin zit hier, maar toch... ik vind het te achterlijk voor woorden.
Voor een 15-jarige is ¤ 5,= per uur een schandalig hoog uurloon.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:36 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zoveel is dat nou ook weer niet hoor. Krantenwijk betaald inderdaad veel beter.
(En de zondagskrant nog beter)
Zijn ze al opnames aan t maken?quote:Op maandag 25 juni 2007 13:38 schreef debuurvrouw het volgende:
* bang is
het onweert nu wel heel hard, en het blijft toch echt wel hangen.... en eht regent nog steeds heel hard...![]()
ik zal naar jullie zwaaien vanavond op het journaal....ff op straat kijken. volgens mij kan al dit water nooit allemaal weg...
![]()
Zeker weten!!! Maar de pest is dat ze voor haar krantenwijkje van 2 straten die ze in 15 min. doet ook 5 euro krijgt dus ze is gewoon verpest daardoor. Plus ze maakt afentoe een website voor een bedrijfje en dat kost haar ook niet veel moeite en daar verdient ze ook lekker mee. Dus ze heeft zoiets denk je nou echt dat ik voor 5 euro per uur wat ga doen.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Voor een 15-jarige is ¤ 5,= per uur een schandalig hoog uurloon.
quote:Op maandag 25 juni 2007 13:38 schreef debuurvrouw het volgende:
* bang is
het onweert nu wel heel hard, en het blijft toch echt wel hangen.... en eht regent nog steeds heel hard...![]()
ik zal naar jullie zwaaien vanavond op het journaal....ff op straat kijken. volgens mij kan al dit water nooit allemaal weg...
![]()
Petraa en ik stammen nog uit de tijd (vroegâh) dat je op de lagere school klassen had ipv groepen en dat je op de middelbare school gewoon les had tot de vakantie begon... de enige uitzondering daarop was het examenjaar, dan was je wel eerder vrij dan de rest van de school en dat was dan ook geweldigquote:Op maandag 25 juni 2007 13:37 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat is toch standaard? Ik heb op 2 middelbare scholen gezeten en daar was dat ook altijd zo. Op het MBO was het nog beter, een maand er tussen![]()
die heb ik er net af gesonjabakkerdquote:
quote:Op maandag 25 juni 2007 13:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Petraa en ik stammen nog uit de tijd (vroegâh) dat je op de lagere school klassen had ipv groepen en dat je op de middelbare school gewoon les had tot de vakantie begon... de enige uitzondering daarop was het examenjaar, dan was je wel eerder vrij dan de rest van de school en dat was dan ook geweldig
Tenzij je een herexamen had natuurlijk
Pf ben 1 week aan het bakkeren en maar 1 kg kwijt.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:45 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
die heb ik er net af gesonjabakkerd![]()
* opblaasnijlpaard begint op te blazen.
OMG... mijn generatie...quote:Op maandag 25 juni 2007 13:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Petraa en ik stammen nog uit de tijd (vroegâh) dat je op de lagere school klassen had ipv groepen en dat je op de middelbare school gewoon les had tot de vakantie begon... de enige uitzondering daarop was het examenjaar, dan was je wel eerder vrij dan de rest van de school en dat was dan ook geweldig
Tenzij je een herexamen had natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |