Ik weet nog wel wat er gaande is omdat ik de COS lees... maar ik lees al niet meer terug, want wat ik in de COS lees vind ik al te triest voor woorden.quote:Op maandag 25 juni 2007 02:06 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik kijk al 7 weken niet, en volgens mij mis ik niks![]()
Ben bijna zover dat ik Natasia symphatiek en verstandig ga vindenquote:Op maandag 25 juni 2007 02:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
En niet zuinig ook... ik vind het echt niet leuk meer...
Ik was een paar weken geleden al op het punt dat ik dat kreng bijna gunde die hele fucking kutvilla te winnen... niet omdat zij zo geweldig is, maar omdat er helemaal niemand zit die het verdient en in haar geval haar (schatten van) kinderen er nog voordeel aan hebben.quote:Op maandag 25 juni 2007 02:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben bijna zover dat ik Natasia symphatiek en verstandig ga vinden![]()
Ik lees de updates en villa vandaag. Verder soms de COS als ik er ben. Maar COS is vaak verwarrend en tegenwoordig ook veel geharrewar om niks.quote:Op maandag 25 juni 2007 02:11 schreef Leandra het volgende:
Ik weet nog wel wat er gaande is omdat ik de COS lees... maar ik lees al niet meer terug, want wat ik in de COS lees vind ik al te triest voor woorden.
Das waar, en 10 keer dezelfde post.... alsof ze allemaal de boodschapper van die ene mededeling moeten zijn.quote:Op maandag 25 juni 2007 02:14 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik lees de updates en villa vandaag. Verder soms de COS als ik er ben. Maar COS is vaak verwarrend en tegenwoordig ook veel geharrewar om niks.
Nou als je deze ruzie hoorde, absoluut niet meerquote:Op maandag 25 juni 2007 02:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben bijna zover dat ik Natasia symphatiek en verstandig ga vinden![]()
quote:Op maandag 25 juni 2007 02:17 schreef petraa het volgende:
[..]
Nou als je deze ruzie hoorde, absoluut niet meer
Dit gevoel heb ik ook al een tijdje ... Tis gewoon zo . Huub is in mijn ogen een arrogante lul de B. geworden (die had ik nogal hoog)en de rest is altijd al 0,0 geweest.quote:Op maandag 25 juni 2007 02:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik was een paar weken geleden al op het punt dat ik dat kreng bijna gunde die hele fucking kutvilla te winnen... niet omdat zij zo geweldig is, maar omdat er helemaal niemand zit die het verdient en in haar geval haar (schatten van) kinderen er nog voordeel aan hebben.
Huub zei het zelf al toen die kaarten binnenkwamen: als ik nou maar niet te arrogant word...quote:Op maandag 25 juni 2007 02:21 schreef Soury het volgende:
[..]
[..]
Dit gevoel heb ik ook al een tijdje ... Tis gewoon zo . Huub is in mijn ogen een arrogante lul de B. geworden (die had ik nogal hoog)en de rest is altijd al 0,0 geweest.
Die hele underdog postie was puur gespeeld om sympathie mee te krijgenquote:Op maandag 25 juni 2007 02:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Huub zei het zelf al toen die kaarten binnenkwamen: als ik nou maar niet te arrogant word...
En ja, die doorgaande steunbetuigingen aan Huub hebben hem arrogant gemaakt
Huub is gewoon niet leuk meer sinds Syl weg isquote:Op maandag 25 juni 2007 02:40 schreef PC eend het volgende:
Die hele underdog postie was puur gespeeld om sympathie mee te krijgen![]()
Ik weet niet of het wel daar door komt, ik zelf merk eigenlijk weinig verschil tussen met en zonder Sylquote:Op maandag 25 juni 2007 02:49 schreef Veulen het volgende:
[..]
Huub is gewoon niet leuk meer sinds Syl weg is![]()
Dat geloof ik niet, Brian, Natasia en Nathanael zijn natuurlijke pesters, en degenen die (vroeger) gepest zijn hebben dat zo door (de pesters hebben ook zo door wie tot target te maken is) dus ik denk niet dat Huub die underdog gespeeld heeft, ik ben er vrij zeker van dat dat zijn natuurlijke houding in zo'n situatie is.quote:Op maandag 25 juni 2007 02:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die hele underdog postie was puur gespeeld om sympathie mee te krijgen![]()
Ik denk dat jaap z'n lichaam altijd z'n enige verdediging is geweest.quote:Op maandag 25 juni 2007 02:58 schreef Leandra het volgende:
Ik denk overigens ook dat Brian bang is voor Jaap... vooral omdat Jaap zo groot is.
En het zou me niets verbazen als Jaap expres niets aan zijn dieet doet... hij zegt wel dat hij wil afvallen maar zijn enorme lichaam is in de villa de enige verdediging die hij heeft.
Nee niet altijd hoor ... Was een redelijk normaal postuur jongen totdat zijn broer overleed. Daarna gleed ie af in eten.quote:Op maandag 25 juni 2007 03:01 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik denk dat jaap z'n lichaam altijd z'n enige verdediging is geweest.
Hij is wel altijd lang geweest, maar niet altijd zo dik, en hij kan dat dikke wel vervelend vinden, maar volgens mij werd hij toen hij minder dik was ook al gepest...quote:Op maandag 25 juni 2007 03:01 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik denk dat jaap z'n lichaam altijd z'n enige verdediging is geweest.
Pffff ik weet niet of je dat dronkemans gelul van hem in het begon tegen NL heb meegekregenquote:Op maandag 25 juni 2007 02:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet, Brian, Natasia en Nathanael zijn natuurlijke pesters, en degenen die (vroeger) gepest zijn hebben dat zo door (de pesters hebben ook zo door wie tot target te maken is) dus ik denk niet dat Huub die underdog gespeeld heeft, ik ben er vrij zeker van dat dat zijn natuurlijke houding in zo'n situatie is.
Je ziet echter wat voor effect het heeft gehad om ineens wel populair te zijn.. daar kan hij niet mee omgaan, en je ziet aan Jaap nog steeds dat hij eigenlijk bang is voor Brian... waarom? Omdat hij al lang blij is dat Brian hem niet aanpakt.
Jaap moest volgens mij gestuurd backup van brian en natas wordenquote:Je ziet dus ook dat bij een 2-8 verhouding de pesters nog niet de overhand hadden en zich nog relatief fatsoenlijk gedroegen, echter toen het 3-6 werd, kregen de pesters de overhand... en gingen het spel bepalen.
Ik denk dat Jaap er juist ingezet is omdat hij iemand is die vroeger gepest werd en wel even de boel op scherp zou gaan zetten... dat Jaap zich daarom bij Huub zou aansluiten was niet meer dan logisch, helaas kwam zijn angst voor de pester gelijk al boven drijven en maakte hij Huub immuun, waardoor er uit BAN niemand weggestemd kon worden.
Ik heb dat dronkenmansgelul idd meegekregen, maar dat was pas na een flink tijdje treiteren... hij is toen gewoon geknapt volgens mij.quote:Op maandag 25 juni 2007 03:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Pffff ik weet niet of je dat dronkemans gelul van hem in het begon tegen NL heb meegekregen
Hij was zo vol van zichzelf hij wist zeker dat hij iedereen de baas kon zijn en er nooit uitgestemd ging wordeb enz enz....
Hij is vanaf het begin al heel sneaky bezig geweest met manipuleren en heeft zelf toegegeven dat hij met guard down naar binnen ging en dus doelbewust alles over zich heen liet gaan....
Hij is toch ook niet dom??? hij had bart NL en brian toen ook van repliek kunnen dienen toen??
Daar wachtte hij dus bewust mee....
[..]
Jaap moest volgens mij gestuurd backup van brian en natas worden
En ik dacht dat mijn dag- en nachtritme verstoord wasquote:Op maandag 25 juni 2007 03:20 schreef Soury het volgende:
Tis half 4 en ik ben gewoon piepers aan het bakken![]()
Hoiquote:Op maandag 25 juni 2007 03:35 schreef mootie het volgende:
Wat een kutuser!
Ach ja... kutnewbies hèquote:Op maandag 25 juni 2007 03:35 schreef mootie het volgende:
Wat een kutuser!
quote:Op maandag 25 juni 2007 03:20 schreef Soury het volgende:
Tis half 4 en ik ben gewoon piepers aan het bakken![]()
Wie?quote:Op maandag 25 juni 2007 03:35 schreef mootie het volgende:
Wat een kutuser!
Met mayoquote:
Wat een leuke FOK!kers bewoners hadden we nog in de eerste 100 COSsen hè....quote:
Ik denk niet dat het voor niks was dat er voordat hij de kooi inging er al een interwiew van hem in de media kwam, waarin hij vertelde dat hij brian en natas mocht en huub niet, terwijl hij veel meer raakvakken met huub had....quote:Op maandag 25 juni 2007 03:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom Jaap er ingezet is als back-up voor Brian en Natasia?? Die hadden dat niet nodig.
quote:Op maandag 25 juni 2007 03:41 schreef Leandra het volgende:
Wat een leuke FOK!kers bewoners hadden we nog in de eerste 100 COSsen hè....
Het lijk hier idd wel een afspiegeling van de bewoners te worden...![]()
![]()
![]()
Ik zie een hoofdletterquote:
Ik zeg dat niet zomaar hoorquote:
Je zat mn nemesis te steunen!!!!quote:Op maandag 25 juni 2007 03:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zeg dat niet zomaar hoor![]()
Ik kreeg ook al op mijn kop van moots![]()
![]()
Je ben net opquote:
Ooi.... Releendquote:Op maandag 25 juni 2007 03:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zeg dat niet zomaar hoor![]()
Ik kreeg ook al op mijn kop van moots![]()
![]()
En uiteindelijk wordquote:
Een eend kan heul nooit een zwaan wordenquote:Op maandag 25 juni 2007 03:59 schreef Soury het volgende:
[..]
En uiteindelijk word
je een mooie zwaan![]()
Weet je wel hoe lelijk ik benquote:Op maandag 25 juni 2007 03:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Een eend kan heul nooit een zwaan worden![]()
Ik geloof(de) nog in sprookjesquote:Op maandag 25 juni 2007 03:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Een eend kan heul nooit een zwaan worden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |