Gefeliciteerdquote:Op zondag 1 juli 2007 11:44 schreef Zonnestraaltje het volgende:
* Zonnestraaltje finaleplaats veroverd heeft.
Gewoon lekker gespeeld vanochtend. Tegenstandster was ook prettig om tegen te spelen, ze sloeg lekker door, aanvallend, niet van die pisballen... Ging redelijk gelijk op, was leuke wedstirjd.
6-3 7-6 gewonnen!
quote:Op zondag 1 juli 2007 11:44 schreef Zonnestraaltje het volgende:
* Zonnestraaltje finaleplaats veroverd heeft.
Gewoon lekker gespeeld vanochtend. Tegenstandster was ook prettig om tegen te spelen, ze sloeg lekker door, aanvallend, niet van die pisballen... Ging redelijk gelijk op, was leuke wedstirjd.
6-3 7-6 gewonnen!
Zolang je er plezier in hebt, is het belangrijkstequote:Op maandag 2 juli 2007 11:26 schreef TubewayDigital het volgende:
je hebt een enkel finale gewonnen? heel goed
ik ben al blij als ik de 1e ronde overleef
Volhouden!quote:Op maandag 2 juli 2007 13:36 schreef Norrage het volgende:
Ik ben een ronde verder in de 6, met 6-3 6-0...Er schijnt iets geklikt te zijn bij mij, want ik speel eindelijk ook geniaal tijdens officiele wedstrijden, en niet alleen in oefenpotjes!
Nu eens kijken vanavond...2e ronde 6 tegen een 5.5 jeugdspelertje...Als ik zo speel als gister (en eergister) kan ik iedereen hebben
Dispensatie aanvragen kan niet. Leeftijd gebonden competities werken nou eenmaal zo.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:35 schreef GoodGawd het volgende:
Ik heb een vraagje: Ik ben nu 17 maar volgend jaar juni word ik 18. Dit betekent dat ik niet meer met de junioren kan meedoen. Aangezien ik bijna de enige ben die net senior word heb ik geen team genoten meer...ik zou dan met oudere mensen van een jaar of 40 moeten spelen. ( dat lijkt me dus 3x niks).
Nu luid de vraag, kan ik om deze rede dispensatie aanvragen? Anders moet kan ik 1 jaar geen competitie doen en dat vind ik doodzonde.
Ja, ik speel nog op K-swiss. maar ik vind ze niet echt heel fijn spelen. Ik wil over op nikes volgend seizoen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:50 schreef TubewayDigital het volgende:
hebben jullie speciale gravelschoenen?
Oh waarom is het leuker?quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:07 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dispensatie aanvragen kan niet. Leeftijd gebonden competities werken nou eenmaal zo.
Maar je kunt wel met z'n allen volwassen competitie gaan spelen. Mits de club hier accoord mee gaat natuurlijk. Daarnaast is volwassenen competitie ook veel leuker (vond ik).
ff testen, tochquote:Op donderdag 5 juli 2007 13:22 schreef Chriz2k het volgende:
Ik zit er ook aan te denken dat racket aan te schaffen, Daklem.
Ik twijfel alleen nog een beetje tussen de Mid en de Mid Plus.
Ik speede eerst met een blad van 660cm2. De midplus heeft een oppervlakte van 630cm2. Het scheelt dus niet veel.quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:22 schreef Chriz2k het volgende:
in werkelijkheid is hij 613 cm2. Leg maar eens op een 613 cm2 van een wilson of een 630 cm2 van een ander willekeurig merk.quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:42 schreef Daklem het volgende:
[..]
Ik speede eerst met een blad van 660cm2. De midplus heeft een oppervlakte van 630cm2. Het scheelt dus niet veel.
Das een goeie tip. Ik wil dus meer spin hebben. Een dunnere snaar moet ik dan nemen ?quote:Je moet eens een dunnere snaar pakken op je racket. Dit heeft enorm veel invloed. Met wat voor snaar speel je nu? Ik heb speciaal gevraagd voor een goede controle snaar ipv een power snaar. Toch heb ik meer dan genoeg power met het racket. Dat valt me niet tegen!
Zal je toch ook je slag moeten aanpassen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:47 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
in werkelijkheid is hij 613 cm2. Leg maar eens op een 613 cm2 van een wilson of een 630 cm2 van een ander willekeurig merk.
[..]
Das een goeie tip. Ik wil dus meer spin hebben. Een dunnere snaar moet ik dan nemen ?
Als je met de flexpoint prestige speelt, heb je al denk ik wel de juiste slag in huis om met topspin te slaan. Het is een racket voor lange slag.quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:09 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Zal je toch ook je slag moeten aanpassen.
mocht je je midplus weg doen, heb ik wel interessequote:Op donderdag 5 juli 2007 19:06 schreef TubewayDigital het volgende:
iig demoen
waar speel je nu mee?quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:22 schreef Chriz2k het volgende:
ik zou voor de Mid Plus gaan. Mede omdat je van een Pure Drive komt. Dat is echt een totaal ander racket. Waarom maak je die overstap? Dik frame dat niet heel stijf is naar een heel erg stijf racket met een heel smal frame. Vriend van mij heeft de omgekeerde overstap gemaakt en is er heel blij mee omdat hij veel makkelijker slaat met de Pure Drive.quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:22 schreef Chriz2k het volgende:
Bij de head prestige rackets heb je een mid en een midplus. Het verschil is in bladgrootte. De mid heeft 600cm2 oppervlakte, en de midplus 630cm2 (volgens de specificaties van Head.com)quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:54 schreef GoodGawd het volgende:
Wat betekent het als een racket mid plus is?
maar die specs van Head wijken dus enigzins af van wat andere fabrikanten doenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:02 schreef Daklem het volgende:
[..]
Bij de head prestige rackets heb je een mid en een midplus. Het verschil is in bladgrootte. De mid heeft 600cm2 oppervlakte, en de midplus 630cm2 (volgens de specificaties van Head.com)
Goed op je techniek blijven letten, want anders krijgt de wind teveel vat op je ballen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:26 schreef Norrage het volgende:
Ik moet straks de kwartfinale spelen in windkracht 10
Echt ziek...Wat voor tactieken raden jullie me aan? Gewoon weinig risico nemen en de bal inhouden?
Rekening houden met de windquote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:26 schreef Norrage het volgende:
Ik moet straks de kwartfinale spelen in windkracht 10
Echt ziek...Wat voor tactieken raden jullie me aan? Gewoon weinig risico nemen en de bal inhouden?
Achter het net mag ik hopen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:15 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Rekening houden met de windLekker strak over het net slaan en geen pis balletjes.
Tenzij je wind tegen hebt dan kan een drop shot vlak voor het net aardig effectief zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |