abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50893948
Het komt er op neer dat de klasses 4-5-6 een goeie weergave zijn van sterkte. Daar buiten valt er geen touw op te trekken.
pi_50894009
Wat ook irritant is is als tegen iemand speelt die sterker is. Dan sta ik echt gigantisch goed te slaan maar toch verlies ik dan. Geen HE6 dus voor mij.
pi_50894222
Ik speel liever een wedstrijd waar ik lekker sta te slaan maar die ik verlies, dan dat ik een wedstrijdje 6-0 6-0 win en niet lekker gespeeld heb...Laat staan al de boogballetjes personen die je in 7 en 8 nog tegenkomt die je geen leuke wedstrijd geven...
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_50894372
ik win toch nog altijd liever dan dat ik verlies.
pi_50895913
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 12:14 schreef TubewayDigital het volgende:
De HE3 is trouwens ook zo'n klasse.
Als je in de drie meespeelt kan je gewoon tennissen, en wil je misschien niet zo snel naar de 2, want daar begint het wel erg zwaar te worden.
Geen referral hier.
pi_50896736
Het probleem van de HE3 is dat als je 2 wordt je niet meer aan "normale" toernooien mag meedoen en je aan 1 toernooitjes moet gaan meedoen..De kans dat je er dan nonstop in de eerste ronde uitvliegt is té groot

MAar verder qua niveau in de 3 is het altijd wel redelijk goed. Je ziet zelden iemand het toernooi op zijn sloffen winnen, of het moet een 2tje zijn die er net voor gezorgd heeft dat hij geen 2 werd...en dan nog, die spelers zijn dan gewoon geplaatst en dan kan je dat verwachten. In de 7 en zo heb je gewoon 9tjes of 8jes die gewoon veels te goed zijn.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_50896801
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 12:27 schreef TubewayDigital het volgende:
ik win toch nog altijd liever dan dat ik verlies.
Ik wil alleen winnen omdat je dan tenminste niet na 1 ronde uit een toernooi ligt. Verder kan het me niet bijzonder veel schelen...Uiteraard wil ik alle wedstrijden winnen, maar als ik een toernooi win door alleen maar 8jes met 6-06-0 geveegd te hebben had ik liever één kraker willen spelen in de 1e ronde die ik verloor.
pi_50902871
Vanavond weer een HE spelen, tegenstander stelt niets voor, voetballertje, dus veel loopwerk van hem is het enige wat ik hoef te overwinnen. Easy as pie.
Geen referral hier.
pi_50904738
Wat is het onbespannen gewicht van jullie racket? Ik zelf speel met 320 gram en dat bevalt best goed.
pi_50908903
Bespannen gewicht: 309 gram.
Onbespannen weet ik zo even niet.

http://www.tennisworld.nl/head/htr-lmradicalmp-0104.htm
Geen referral hier.
pi_50911514
de radical is 295 gram
pi_50912905
Ik speel met 318 gram bespannen (304 on-)...Zwaarder hoeft niet van mij! En lichter zeker ook niet.
  woensdag 27 juni 2007 @ 22:31:03 #63
75556 erkel
back from Dagestan
pi_50918122
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 13:34 schreef Norrage het volgende:
Het probleem van de HE3 is dat als je 2 wordt je niet meer aan "normale" toernooien mag meedoen en je aan 1 toernooitjes moet gaan meedoen..De kans dat je er dan nonstop in de eerste ronde uitvliegt is té groot

MAar verder qua niveau in de 3 is het altijd wel redelijk goed. Je ziet zelden iemand het toernooi op zijn sloffen winnen, of het moet een 2tje zijn die er net voor gezorgd heeft dat hij geen 2 werd...en dan nog, die spelers zijn dan gewoon geplaatst en dan kan je dat verwachten. In de 7 en zo heb je gewoon 9tjes of 8jes die gewoon veels te goed zijn.
Het is natuurlijk vervelend dat er spelers tussen zitten die te goed zijn voor de categorie waarin ze spelen en dat is soms ook frustrerend, maar aan het eind van het jaar (als je tenminste genoeg wedstrijden hebt gespeeld) is je rating wat je op dat moment waard bent. Als je goed genoeg bent voor een categorie hoger dan wat op je pasje staat, dan wordt je dat echt wel aan het einde van het jaar.

Feit blijft natuurlijk wel dat spelers die onder hun niveau spelen frustrerend kan werken, maar hun denken waarschijnlijk: easy money
Weisst
pi_50931532
Ik ken iemand die ondertussen tegen de top 100 staat. Hij speelt echter ook heel veel toernooien. Zo'n 15 per jaar en dat dan al sinds zijn 10e denk ik. Is die gast nou een groot talent of is hij gewoon goed geworden door het spelen van zoveel toernooien?
pi_50931583
Ik heb vroeger wel eens indoor op kunstgravel gespeelt. Van rubber hadden ze dan allemaal kleine korreltjes gemaakt en dat utigesmeert over een laag tapijt denk ik. Best gaaf.
pi_50931769
http://www.tenniskamp.nl/

Tenniskamp van Elting en Haarhuis. Jammer alleen dat ik hiervoor te oud ben.
pi_50931882
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 11:29 schreef TubewayDigital het volgende:
Ik heb vroeger wel eens indoor op kunstgravel gespeelt. Van rubber hadden ze dan allemaal kleine korreltjes gemaakt en dat utigesmeert over een laag tapijt denk ik. Best gaaf.
Lijkt wel een beetje op smashcourt dat idee.

Single viel gisteren trouwens zwaar tegen, hij was best goed. Kon mijn spel niet oppakken. Met moeite binnengehaald 6-4 6-4.
Geen referral hier.
pi_50932221
maar toch gewonnen
was het die voetballer
pi_50932346
geen smashcourt. Dit waren relatief grote groene rubberen korrels. Zal die hal eens een bezoekje brengen als het kan
  donderdag 28 juni 2007 @ 15:33:00 #70
75556 erkel
back from Dagestan
pi_50940143
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 11:49 schreef TubewayDigital het volgende:
geen smashcourt. Dit waren relatief grote groene rubberen korrels. Zal die hal eens een bezoekje brengen als het kan
Misschien French Court? Dat speelt echt zo beroerd
Weisst
  donderdag 28 juni 2007 @ 17:03:02 #71
14389 Daklem
What the deuce?!
pi_50942924
ff nieuwe outfit gekocht snel.

De outfit van federer op roland garros 2007. kon zo snel niks anders vinden.
World domination is my middle name.
pi_50949941
ik loop gewoon in een t-shirt en een algemeen sportbroekje rond. heel geil hoor
pi_50952789
De speler die mij afgelopen dinsdag met 6-1 6-0 van de baan mepte heeft trouwens ook zijn tweede pot gewonnen: 6-0 6-1... serieus, wat is de lol ervan om zo laag in te schrijven als je veel beter bent
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 28 juni 2007 @ 22:32:34 #74
14389 Daklem
What the deuce?!
pi_50953718
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 22:07 schreef TheVulture het volgende:
De speler die mij afgelopen dinsdag met 6-1 6-0 van de baan mepte heeft trouwens ook zijn tweede pot gewonnen: 6-0 6-1... serieus, wat is de lol ervan om zo laag in te schrijven als je veel beter bent
Het vervelende is ook als ik weer opnieuw ga beginnen. Volgens mijn trainer zit ik nu op niveau 7 / 6. Toch moet ik onderaan beginnen hoe vervelend het ook is.

Voor een goede speler lijkt het mij ook niet leuk als je telkens met 6-0 6-1 wint. Een beetje tegenstand maakt het juist extra leuk
pi_50954197
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 22:32 schreef Daklem het volgende:

[..]

Het vervelende is ook als ik weer opnieuw ga beginnen. Volgens mijn trainer zit ik nu op niveau 7 / 6. Toch moet ik onderaan beginnen hoe vervelend het ook is.

Voor een goede speler lijkt het mij ook niet leuk als je telkens met 6-0 6-1 wint. Een beetje tegenstand maakt het juist extra leuk
Je hoeft helemaal niet onderaan te beginnen, als je niveau 6/7 haalt moet je daar gewoon op inschrijven, hoger inschrijven dan je pasje mag en je verneukt ook de lagere categorieën niet
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_50956364
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 11:46 schreef TubewayDigital het volgende:
maar toch gewonnen
was het die voetballer
Ja, en kon nog best aardig tennissen.

Vandaag kwart finale gespeeld in single en dubbel.

Single, relatief makkelijk gewonnen, 6-1 6-3

Dubbel, begin beetje geklooi, daarna goed gespeeld. 7-6 6-2

Zaterdag twee halve finales .
Geen referral hier.
  vrijdag 29 juni 2007 @ 00:27:20 #77
14389 Daklem
What the deuce?!
pi_50957340
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 22:46 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Je hoeft helemaal niet onderaan te beginnen, als je niveau 6/7 haalt moet je daar gewoon op inschrijven, hoger inschrijven dan je pasje mag en je verneukt ook de lagere categorieën niet
Ik dacht dat dat niet mogelijk was. Dat zou wel fijn zijn als dat kan, en ook wel zo eerlijk.
pi_50957803
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 00:27 schreef Daklem het volgende:

[..]

Ik dacht dat dat niet mogelijk was. Dat zou wel fijn zijn als dat kan, en ook wel zo eerlijk.
Ik weet zéker dat het WEL mogelijk is.

Morgenavond eerste wedstrijd van mijn toernooi!
  vrijdag 29 juni 2007 @ 01:20:07 #79
75556 erkel
back from Dagestan
pi_50958326
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 22:46 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Niks moet Maar niveau 7 is dan denk ik een goede startcategorie. Als je merkt dat je te sterk voor deze categorie, kun je altijd nog bij het volgende toernooi inschrijven voor een hogere categorie. Wedstrijden spelen is altijd nog heel wat anders dan leuke ballen slaan tijdens de training.
Weisst
pi_50967377
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 01:20 schreef erkel het volgende:

[..]

Wedstrijden spelen is altijd nog heel wat anders dan leuke ballen slaan tijdens de training.
ben ik ook achter gekomen
pi_50968562
HE7 over een paar dagen. Ben benieuwd. Tegenstander heeft een goeie rating.
pi_50969009

wat is dit nou weer

lag er vorige week in de 1e ronde uit bij de HE7. Ik vond mijn tegenstande opvallend goed. Mijn tegenstander heeft in de 2e ronde echter ook weer verloren. Van iemand die dus weer beter was. Hoe kan het dat er in de HE7 zulke sterke mensen rond lopen.
pi_50971211
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 13:47 schreef TubewayDigital het volgende:

wat is dit nou weer

lag er vorige week in de 1e ronde uit bij de HE7. Ik vond mijn tegenstande opvallend goed. Mijn tegenstander heeft in de 2e ronde echter ook weer verloren. Van iemand die dus weer beter was. Hoe kan het dat er in de HE7 zulke sterke mensen rond lopen.
3/4 posts achter elkaar wordt een beetje irritant.

In de 7 kan je van alles tegenkomen, zelf op mn pasje ook 7, maar kan goed meekomen in de 5, waar ik meestal ook in meespeel. Als ik echter weer eens zin heb om wat te winnen doe ik gewoon een 7/6 toernooitje. Actuele rating is nu 5.5 ofzo, maar kan nog mooi meedoen in de hogere klasses aangezien dat op mn pasje staat.
Geen referral hier.
pi_50972742
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 13:47 schreef TubewayDigital het volgende:

wat is dit nou weer

Dat heb ik ook wel vaak...maar meer omdat ze dan tegen mij de sterren van de hemel spelen (en dat zelf ook zeggen, dat is niet wat ik denk) en dan daarna verliezen...
Ik ben een tegenstander zelfs wel eens later tegengekomen en gevraagd waarom hij daarna zo slecht speelde...Omdat hij óf veel gezopen had de avond van tevoren óf tegen een of andere boogballetjes pauper speelde waardoor hij geen zin meer had
pi_50980798
ik heb een slecht DSS resultaat alleen dat is niet in mijn huidige rating verwerkt. Hoe kan dat? De partij staat wel al op de site van de knltb.
pi_50985269
Nou..Ik heb eens een wedstrijdje gewonnen hoor....6-0 6-0
Mijn tegenstander was niet eens zo bijzonder slecht. we hadden redelijk vaak deuce, maar ik speelde vandaag geconcentreerd en goed....

En ja hoor, in het speelschema zit er weer eentje hoor: een 8je dat iedereen 6-0 6-0 veegt. Dit 8je, waar ik in de halve finale tegen zou moeten (mocht ik de kwartfinale morgenochtend gaan winnen) heeft trouwens vorig week 2 toernooien gewonnen. In de 6 en de 7. Zelfs in de 6 heeft hij geen set verloren. Gelukkig heeft hij nu een actuele rating van 4.9....Leuk als dat in de 7 meedoet, of niet?

Ach...Even punten scoren voor mij dan maar morgen! Als ik hem tegenkom
pi_50988327
Pfff... door het oog van de naald gekropen!
Wedstrijden begonnen bij 2-2 stand, deuce = winnend punt, derde set tiebreak ipv een set, dat soort onzin.

Eerste set verloren, 2-6. Tweede gelukkig wel gewonnen met 6-4. Tiebreak, kwam met 5-2 achter!!! Nog wel gewonnen met 8-6 ... Het enige waar ik enigsinds trots op kan zijn, is dat ik de wedstrijd UITEINDELIJK wel naar me toe heb weten te trekken.. maar ppfff.. voelde me serieus meer opgelucht dan blij toen ik gewonnen had.

Zondagochtend weer (halve finale), 09.00 uur. Altijd leuke tijd.
  zaterdag 30 juni 2007 @ 00:10:01 #88
14389 Daklem
What the deuce?!
pi_50988952
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 23:45 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Pfff... door het oog van de naald gekropen!
Wedstrijden begonnen bij 2-2 stand, deuce = winnend punt, derde set tiebreak ipv een set, dat soort onzin.

Eerste set verloren, 2-6. Tweede gelukkig wel gewonnen met 6-4. Tiebreak, kwam met 5-2 achter!!! Nog wel gewonnen met 8-6 ... Het enige waar ik enigsinds trots op kan zijn, is dat ik de wedstrijd UITEINDELIJK wel naar me toe heb weten te trekken.. maar ppfff.. voelde me serieus meer opgelucht dan blij toen ik gewonnen had.

Zondagochtend weer (halve finale), 09.00 uur. Altijd leuke tijd.
Dat zijn inderdaad slopende wedstrijden! Een gefeliciteerd is wel op zijn plaats!

pff, zondag 9 uur is wel erg vroeg!
pi_50989263
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 00:10 schreef Daklem het volgende:

[..]

Dat zijn inderdaad slopende wedstrijden! Een gefeliciteerd is wel op zijn plaats!

pff, zondag 9 uur is wel erg vroeg!
Dankje.

En zondag 9 uur vind ik eigenlijk niet erg. Ben ik héél gemakkelijk in hoor, niet stappen dag van tevoren, geen alchol en ik ben zo fit als een hoentje zondag. Kwestie van prioriteiten en die keuze is dan heel gemakkelijk voor mij.

@ Norrage en eigenlijk ook aan de rest :
Heb jullie discussie gevolgd over achtjes die beter zijn, maar zich niet hoger inschreven. Had er tot nu toe nog niet op gereageerd.

Vorig jaar was ik, na een 'break' van drie jaar (niet getennist die tijd) ook acht. Niet dat ik ooit hoger heb gestaan dan D2 'vroeger', maar was dus een acht vorig seizoen met redelijk wat ervaring. Heb paar toernooien gewonnen, in zowel de enkel als de dubbel. Vorig jaar heb ik ook slechts één toernooitje in de zeven meegespeeld, en toen ik dat deed, wist ik meteen weer waarom ik dat niet vaker deed. Trillend op m'n benen stond ik op de baan...

Tevens dacht ik me te moeten bewijzen, dat anderen uit de 7 gedacht zouden hebben: bewijs maar eens dat je hier thuis hoort.. naja had dat toernooi de 8 gemakkelijk gewonnen en in de 7 ook één wedstrijd, maar toch. (de eerlijkheid gebied mij te zeggen, dat ik zulke gedachten ook wel eens heb... dan zie ik iemand tennissen, vliegt er in zowel DE8 als in DE7 er keihard uit in de eerste ronde, dan vraag ik me wel af waarom iemand zich dan inschreef in de DE7.. )

Zo had ik op een gegeven moment twee toernooien achter elkaar, vorig jaar. Ene week DE8 en DE7 (DE8 gewonnen, DE7 1 wedstrijd gewonnen).. Stond na dat toernooi voor enkelspel 6.7, en dus bij de aanvang van dat tweede toernooi ook 6.7...
En had de week er op nog een toernooi DE8 en DD8 (beiden gewonnen).. Maar toen ik me daar dus voor op gaf, toen stond ik nog 7.8.. Had ook niet verwacht dat ik toen door één toernooi zóveel zou stijgen!

Maar inderdaad, als iemand de ene week een toernooi in de HE6 en HE7 wint, een actuele rating heeft van 4.nogwat, dan wordt het een compleet ander verhaal.
  zaterdag 30 juni 2007 @ 07:27:05 #90
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_50993575
Kan je je grip eigenlijk vergroten?
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
  zaterdag 30 juni 2007 @ 07:59:22 #91
14389 Daklem
What the deuce?!
pi_50993635
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 07:27 schreef GoodGawd het volgende:
Kan je je grip eigenlijk vergroten?
Ja, maar niet onbeperkt.

Je kan een overgrip over je normale grip heenzetten. Hiervan kan je van L2 naar L3 gaan. 2 overgrips overelkaar werkt niet fijn omdat je grip dan te soft wordt, en weinig grip meer hebt met je handen.
  zaterdag 30 juni 2007 @ 08:16:50 #92
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_50993695
OK tnx
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
pi_51006245
Morgen twee finales .

HE was echt makkelijk, 6-1 6-0

HD ook een pot die we zeker gingen winnen, 6-3 6-3.
Geen referral hier.
pi_51006440
Vandaag twee wedstrijden mogen spelen (kwart en halve finale)...
Tijdens de kwart 6-2 6-1 gewonnen tegen een redelijke speler die het nogal vervelend vond dat ik twee keer zo goed speelde als gister (toen had hii kennelijk even zijn tegenstander gechecked )...Maar gister speelde ik 6-0 6-0 dus hoefde me natuurlijk niet van mijn beste kant te laten zien Maar deze vent was echt naar, en hij dacht volgens mij mij wel even van de baan te gaan timmeren

Ik ben erg blij dat ik nu eindelijk dit soort mensen hard heb kunnen wegzetten. Speelde vandaag echt heerlijk...
Maar goed, nu komt het verhaal. Ik mocht dus tegen deze 4.9 (bij nader inzien, was hij máár 5.6, mijn tegenstander had anders gezegd, nog steeds wel erg sterk voor een HE7 schema...)

Ik heb zelfs een set gepakt tegen hem! En ik had zelfs kunnen winnen. Eerste set won ik in een tiebreak (geniaal) en op 4-4 2e set stond ik 40-15 voor en ik had die game moeten winnen...En aangezien zijn service niet liep was de kans groot dat ik wel 6-4 had kunnen maken...Die set vervolgens 6-4 verloren....De laatste set verloor ik 6-3 , maar elke game was deuce en het had net zo goed andersom geweest kunnen zijn....

Ik kwam gewoon net te kort tegen deze speler die vroeger A-speler was...Wegens een gebroken pols had hij 20 jaar niet getennist en was vorig jaar weer begonnne....Ondertussen is hij al hard op weg in ieder geval niveau 5 te worden

P.S. Waarom reageert bijna iedereen op "wedstrijdverslagen" van anderen, maar niet op die van miJ???
pi_51008289
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 18:20 schreef Norrage het volgende:
Tijdens de kwart 6-2 6-1 gewonnen tegen een redelijke speler die het nogal vervelend vond dat ik twee keer zo goed speelde als gister (toen had hii kennelijk even zijn tegenstander gechecked )...Maar gister speelde ik 6-0 6-0 dus hoefde me natuurlijk niet van mijn beste kant te laten zien Maar deze vent was echt naar, en hij dacht volgens mij mij wel even van de baan te gaan timmeren

Ik ben erg blij dat ik nu eindelijk dit soort mensen hard heb kunnen wegzetten. Speelde vandaag echt heerlijk...
Maar goed, nu komt het verhaal. Ik mocht dus tegen deze 4.9 (bij nader inzien, was hij máár 5.6, mijn tegenstander had anders gezegd, nog steeds wel erg sterk voor een HE7 schema...)

Ik heb zelfs een set gepakt tegen hem! En ik had zelfs kunnen winnen. Eerste set won ik in een tiebreak (geniaal) en op 4-4 2e set stond ik 40-15 voor en ik had die game moeten winnen...En aangezien zijn service niet liep was de kans groot dat ik wel 6-4 had kunnen maken...Die set vervolgens 6-4 verloren....De laatste set verloor ik 6-3 , maar elke game was deuce en het had net zo goed andersom geweest kunnen zijn....

Ik kwam gewoon net te kort tegen deze speler die vroeger A-speler was...Wegens een gebroken pols had hij 20 jaar niet getennist en was vorig jaar weer begonnne....Ondertussen is hij al hard op weg in ieder geval niveau 5 te worden

P.S. Waarom reageert bijna iedereen op "wedstrijdverslagen" van anderen, maar niet op die van miJ???
*Reactie: Tof joh.
Geen referral hier.
pi_51010836
quote:
Ik had toch op jouw 'wedstrijdverslag' gereageerd, door te zeggen wat ik er van vond, dat je tegen een veels te hoge speler moest in de 7? Naja dat was je aanstaande tegenstander, maar het idee is hetzelfde toch?
Iedereen kan niet telkens op elk bericht reageren, dat is niet te doen.

Heeft verder ook niemand op m'n uitleg gereageerd waarom ik niet zo snel in 'n hogere categorie mee zou doen, ondanks dat ik misschien wat sterk ben voor m'n eigen categorie (vooral vorig jaar ook). Jammer, maar ga er van uit dat wel wat mensen het gelezen hebben. En anders... tja dan niet!
  zaterdag 30 juni 2007 @ 20:49:45 #97
14389 Daklem
What the deuce?!
pi_51011177
quote:

God joh!
pi_51011622
Je had ook gewoon moeten winnen.
Geen referral hier.
pi_51015030
Kijk...Daar hou ik nou van! Hier heb ik wat aan! Geweldig!

Het was ook niet heel serieus bedoeld hoor, ik reageer meestal ook niet en lees het vooral. En vind het meestal erg interessant andere verslagen te lezen
pi_51022953
* Zonnestraaltje finaleplaats veroverd heeft.

Gewoon lekker gespeeld vanochtend. Tegenstandster was ook prettig om tegen te spelen, ze sloeg lekker door, aanvallend, niet van die pisballen... Ging redelijk gelijk op, was leuke wedstirjd.

6-3 7-6 gewonnen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')