Als je in de drie meespeelt kan je gewoon tennissen, en wil je misschien niet zo snel naar de 2, want daar begint het wel erg zwaar te worden.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:14 schreef TubewayDigital het volgende:
De HE3 is trouwens ook zo'n klasse.
Ik wil alleen winnen omdat je dan tenminste niet na 1 ronde uit een toernooi ligt. Verder kan het me niet bijzonder veel schelen...Uiteraard wil ik alle wedstrijden winnen, maar als ik een toernooi win door alleen maar 8jes met 6-06-0 geveegd te hebben had ik liever één kraker willen spelen in de 1e ronde die ik verloor.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:27 schreef TubewayDigital het volgende:
ik win toch nog altijd liever dan dat ik verlies.
Het is natuurlijk vervelend dat er spelers tussen zitten die te goed zijn voor de categorie waarin ze spelen en dat is soms ook frustrerend, maar aan het eind van het jaar (als je tenminste genoeg wedstrijden hebt gespeeld) is je rating wat je op dat moment waard bent. Als je goed genoeg bent voor een categorie hoger dan wat op je pasje staat, dan wordt je dat echt wel aan het einde van het jaar.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:34 schreef Norrage het volgende:
Het probleem van de HE3 is dat als je 2 wordt je niet meer aan "normale" toernooien mag meedoen en je aan 1 toernooitjes moet gaan meedoen..De kans dat je er dan nonstop in de eerste ronde uitvliegt is té groot
MAar verder qua niveau in de 3 is het altijd wel redelijk goed. Je ziet zelden iemand het toernooi op zijn sloffen winnen, of het moet een 2tje zijn die er net voor gezorgd heeft dat hij geen 2 werd...en dan nog, die spelers zijn dan gewoon geplaatst en dan kan je dat verwachten. In de 7 en zo heb je gewoon 9tjes of 8jes die gewoon veels te goed zijn.
Lijkt wel een beetje op smashcourt dat idee.quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:29 schreef TubewayDigital het volgende:
Ik heb vroeger wel eens indoor op kunstgravel gespeelt. Van rubber hadden ze dan allemaal kleine korreltjes gemaakt en dat utigesmeert over een laag tapijt denk ik. Best gaaf.
Misschien French Court? Dat speelt echt zo beroerdquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:49 schreef TubewayDigital het volgende:
geen smashcourt. Dit waren relatief grote groene rubberen korrels. Zal die hal eens een bezoekje brengen als het kan
Het vervelende is ook als ik weer opnieuw ga beginnen. Volgens mijn trainer zit ik nu op niveau 7 / 6. Toch moet ik onderaan beginnen hoe vervelend het ook is.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:07 schreef TheVulture het volgende:
De speler die mij afgelopen dinsdag met 6-1 6-0 van de baan mepte heeft trouwens ook zijn tweede pot gewonnen: 6-0 6-1... serieus, wat is de lol ervan om zo laag in te schrijven als je veel beter bent
Je hoeft helemaal niet onderaan te beginnen, als je niveau 6/7 haalt moet je daar gewoon op inschrijven, hoger inschrijven dan je pasje mag en je verneukt ook de lagere categorieën nietquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:32 schreef Daklem het volgende:
[..]
Het vervelende is ook als ik weer opnieuw ga beginnen. Volgens mijn trainer zit ik nu op niveau 7 / 6. Toch moet ik onderaan beginnen hoe vervelend het ook is.![]()
Voor een goede speler lijkt het mij ook niet leuk als je telkens met 6-0 6-1 wint. Een beetje tegenstand maakt het juist extra leuk![]()
Ja, en kon nog best aardig tennissen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:46 schreef TubewayDigital het volgende:
maar toch gewonnen
was het die voetballer
Ik dacht dat dat niet mogelijk was. Dat zou wel fijn zijn als dat kan, en ook wel zo eerlijk.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je hoeft helemaal niet onderaan te beginnen, als je niveau 6/7 haalt moet je daar gewoon op inschrijven, hoger inschrijven dan je pasje mag en je verneukt ook de lagere categorieën niet
Ik weet zéker dat het WEL mogelijk is.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:27 schreef Daklem het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat niet mogelijk was. Dat zou wel fijn zijn als dat kan, en ook wel zo eerlijk.![]()
Niks moetquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je hoeft helemaal niet onderaan te beginnen, als je niveau 6/7 haalt moet je daar gewoon op inschrijven, hoger inschrijven dan je pasje mag en je verneukt ook de lagere categorieën niet
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:20 schreef erkel het volgende:
[..]
Wedstrijden spelen is altijd nog heel wat anders dan leuke ballen slaan tijdens de training.
3/4 posts achter elkaar wordt een beetje irritant.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:47 schreef TubewayDigital het volgende:
wat is dit nou weer
lag er vorige week in de 1e ronde uit bij de HE7. Ik vond mijn tegenstande opvallend goed. Mijn tegenstander heeft in de 2e ronde echter ook weer verloren. Van iemand die dus weer beter was. Hoe kan het dat er in de HE7 zulke sterke mensen rond lopen.
Dat heb ik ook wel vaak...maar meer omdat ze dan tegen mij de sterren van de hemel spelen (en dat zelf ook zeggen, dat is niet wat ik denk) en dan daarna verliezen...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:47 schreef TubewayDigital het volgende:
wat is dit nou weer
lag er vorige week in de 1e ronde uit bij de HE7. Ik vond mijn tegenstande opvallend goed. Mijn tegenstander heeft in de 2e ronde echter ook weer verloren. Van iemand die dus weer beter was. Hoe kan het dat er in de HE7 zulke sterke mensen rond lopen.
Dat zijn inderdaad slopende wedstrijden! Een gefeliciteerd is wel op zijn plaats!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:45 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Pfff... door het oog van de naald gekropen!![]()
Wedstrijden begonnen bij 2-2 stand, deuce = winnend punt, derde set tiebreak ipv een set, dat soort onzin.
Eerste set verloren, 2-6. Tweede gelukkig wel gewonnen met 6-4. Tiebreak, kwam met 5-2 achter!!!Nog wel gewonnen met 8-6
... Het enige waar ik enigsinds trots op kan zijn, is dat ik de wedstrijd UITEINDELIJK wel naar me toe heb weten te trekken.. maar ppfff.. voelde me serieus meer opgelucht dan blij toen ik gewonnen had.
Zondagochtend weer (halve finale), 09.00 uur. Altijd leuke tijd.
Dankje.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:10 schreef Daklem het volgende:
[..]
Dat zijn inderdaad slopende wedstrijden! Een gefeliciteerd is wel op zijn plaats!
pff, zondag 9 uur is wel erg vroeg!![]()
Ja, maar niet onbeperkt.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 07:27 schreef GoodGawd het volgende:
Kan je je grip eigenlijk vergroten?
*Reactie: Tof joh.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:20 schreef Norrage het volgende:
Vandaag twee wedstrijden mogen spelen (kwart en halve finale)...
Tijdens de kwart 6-2 6-1 gewonnen tegen een redelijke speler die het nogal vervelend vond dat ik twee keer zo goed speelde als gister (toen had hii kennelijk even zijn tegenstander gechecked)...Maar gister speelde ik 6-0 6-0 dus hoefde me natuurlijk niet van mijn beste kant te laten zien
Maar deze vent was echt naar, en hij dacht volgens mij mij wel even van de baan te gaan timmeren
Ik ben erg blij dat ik nu eindelijk dit soort mensen hard heb kunnen wegzetten. Speelde vandaag echt heerlijk...
Maar goed, nu komt het verhaal. Ik mocht dus tegen deze 4.9 (bij nader inzien, was hij máár 5.6, mijn tegenstander had anders gezegd, nog steeds wel erg sterk voor een HE7 schema...)
Ik heb zelfs een set gepakt tegen hem! En ik had zelfs kunnen winnen. Eerste set won ik in een tiebreak (geniaal) en op 4-4 2e set stond ik 40-15 voor en ik had die game moeten winnen...En aangezien zijn service niet liep was de kans groot dat ik wel 6-4 had kunnen maken...Die set vervolgens 6-4 verloren....De laatste set verloor ik 6-3, maar elke game was deuce en het had net zo goed andersom geweest kunnen zijn....
Ik kwam gewoon net te kort tegen deze speler die vroeger A-speler was...Wegens een gebroken pols had hij 20 jaar niet getennist en was vorig jaar weer begonnne....Ondertussen is hij al hard op weg in ieder geval niveau 5 te worden
P.S. Waarom reageert bijna iedereen op "wedstrijdverslagen" van anderen, maar niet op die van miJ???![]()
![]()
Ik had toch op jouw 'wedstrijdverslag' gereageerd, door te zeggen wat ik er van vond, dat je tegen een veels te hoge speler moest in de 7?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:20 schreef Norrage het volgende:
P.S. Waarom reageert bijna iedereen op "wedstrijdverslagen" van anderen, maar niet op die van miJ???![]()
![]()
God joh!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:20 schreef Norrage het volgende:
Vandaag twee wedstrijden mogen spelen (kwart en halve finale)...
Tijdens de kwart 6-2 6-1 gewonnen tegen een redelijke speler die het nogal vervelend vond dat ik twee keer zo goed speelde als gister (toen had hii kennelijk even zijn tegenstander gechecked)...Maar gister speelde ik 6-0 6-0 dus hoefde me natuurlijk niet van mijn beste kant te laten zien
Maar deze vent was echt naar, en hij dacht volgens mij mij wel even van de baan te gaan timmeren
Ik ben erg blij dat ik nu eindelijk dit soort mensen hard heb kunnen wegzetten. Speelde vandaag echt heerlijk...
Maar goed, nu komt het verhaal. Ik mocht dus tegen deze 4.9 (bij nader inzien, was hij máár 5.6, mijn tegenstander had anders gezegd, nog steeds wel erg sterk voor een HE7 schema...)
Ik heb zelfs een set gepakt tegen hem! En ik had zelfs kunnen winnen. Eerste set won ik in een tiebreak (geniaal) en op 4-4 2e set stond ik 40-15 voor en ik had die game moeten winnen...En aangezien zijn service niet liep was de kans groot dat ik wel 6-4 had kunnen maken...Die set vervolgens 6-4 verloren....De laatste set verloor ik 6-3, maar elke game was deuce en het had net zo goed andersom geweest kunnen zijn....
Ik kwam gewoon net te kort tegen deze speler die vroeger A-speler was...Wegens een gebroken pols had hij 20 jaar niet getennist en was vorig jaar weer begonnne....Ondertussen is hij al hard op weg in ieder geval niveau 5 te worden
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |