quote:
Op donderdag 5 juli 2007 13:22 schreef Chriz2k het volgende:Ik zit er ook aan te denken dat racket aan te schaffen, Daklem.
Ik twijfel alleen nog een beetje tussen de Mid en de Mid Plus.
ik zou voor de Mid Plus gaan. Mede omdat je van een Pure Drive komt. Dat is echt een totaal ander racket. Waarom maak je die overstap? Dik frame dat niet heel stijf is naar een heel erg stijf racket met een heel smal frame. Vriend van mij heeft de omgekeerde overstap gemaakt en is er heel blij mee omdat hij veel makkelijker slaat met de Pure Drive.
Maar goed, dat is voor iedereen anders natuurlijk.
Btw gisteren weer gewonnen in het toernooi
![]()
Echt stom, ik verloor de eerste set met 7-6 terwijl ik eigenlijk meer kansen gehad heb en dus op de beslissende punten niet goed genoeg was.
Daarna stond ik met 2-1 voor en brak me snaar. Aangezien dat van de week ook al met me andere 2 rackets gebeurd is, had ik geen racket meer (heb altijd 3 rackets bij me). Ik had nog geen tijd gehad om een racket te bespannen maar ja, ik zat zonder racket.
Dus ik naar de wedstrijdleiding gelopen met de vraag of ze toevallig nog een racket hadden liggen. Niet dus en ik nog een paar mensen vragen maar wilden allemaal niet uitlenen (logisch natuurlijk, maar moest wat proberen). Toen kwam toevallig een oud teamgenoot het park opgelopen met 2 rackets. Hij heeft een Dunlop. (Die van een paar jaar terug met geel en zwart)
Toen heb ik daar de wedstrijd mee uitgespeeld. Het was wel mooi want hij heeft daarna nog 4 games gehaald. Gewonnen met 6-4 6-1
![]()
Ik heb nu de 2 vervelende hindernissen genomen. 2 6jes waar ik natuurlijk niet van mag verliezen. Nu tegen een 5e die er wel goed voor staat. Hopelijk gaat dat een beetje. Als ik win maak ik een goeie stap
![]()
Wel balen want ik sta nu 5.16667 ofzo en dat ventje van gisteren 6.0688. Kortom, ik krijg er precies een uitslag bij waar ik niets aan heb. Ik heb liever geen resultaat dan dit. Dit werkt alleen maar in mijn nadeel
![]()
Ben wel weer moe geworden gisteren. Kan toch merken dat ik minder tennis dan vroeger en dat ik tegenwoordig weer full time werk.
Gisteren heb ik wel beter gespeeld trouwens dan tot nu toe in het seizoen. Kon er soms alweer een versnelling uit gooien. Punten soms ook redelijk opgebouwd en minder onnodige fouten. Vooral minder fouten door gewoon beter voor de bal te gaan staan en beter te bewegen.
Het meest irritante van veel fouten vond ik tot nu toe dat ik echt een belachelijke beweging maakte met me lichaam waardoor de bal niet fatsoenlijk van me racket kwam. je kent het wel, achterover hangen, lichaam helemaal meedraaien met de beweging, etc. Dat was veel minder nu dus dat was wel positief
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"