Ieder half jaar is er een nieuwe competitie. Het half jaar is bijna om. Daarna beginnen we allemaal met 0.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:31 schreef Borizzz het volgende:
Hoezo, het einde in zicht?
1 juli begint de nieuwe ronde.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:31 schreef Borizzz het volgende:
Hoezo, het einde in zicht?
Ik denk dat ik alleen maar verder weg zal zakkenquote:
Zelfde soort humor denk ik..quote:
Volgens mij heeft net je broer onder jouw account ingelogd en je Johan Cruyff- onderschrift gewijzigd.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:09 schreef Beschouw het volgende:
Kloons
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:11 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Volgens mij heeft net je broer onder jouw account ingelogd en je Johan Cruyff- onderschrift gewijzigd.![]()
Als jury zo doorgaat welquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:16 schreef Borizzz het volgende:
OOh... lijkt er op dat ik iets minder vaak meedoe, dat ik dit dus niet wist.
Was ff bang voor het einde van dit topic
Het is juist aan het opbloeienquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:16 schreef Borizzz het volgende:
OOh... lijkt er op dat ik iets minder vaak meedoe, dat ik dit dus niet wist.
Was ff bang voor het einde van dit topic
Zo lang op vakantie?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:17 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Het is juist aan het opbloeien![]()
Alleen beetje jammer dat ik de volgende ronde al met minstens 31 punten achterstand begin![]()
Diploma onderschriften verzinnen?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:19 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Een hele maandheb niet voor niets mijn diploma gisteren opgehaald
![]()
Voor MBO infratechniek doe ik het ook.quote:
Zoek iemand die niets beters te doen heeftquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:20 schreef Thelonious het volgende:
Ik ben er wel voorstander van dat de stand vanaf de nieuwe ronde wat gedetailleerder word bijgehouden. Hoe vaak iemand mee heeft gedaan, hoeveel eerste, tweede, derde, en poedelplaatsen iemand heeft gehad.
Maar ik kan me voorstellen dat Beschouw wel wat beters te doen heeft.
Ik zou het niet willen doen, maar het lijkt me wel geinig.
Hoort gedetailleerd standen bijhouden daarbij, of is dat meer HBO-niveau?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:21 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Voor MBO infratechniek doe ik het ook.
Maar als ik dat diploma onderschriften verzinnen had gehaald, dan had ik misschien wat hoger in het klassement gestaan![]()
Je geeft zelf het antwoord alquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:23 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Hoort gedetailleerd standen bijhouden daarbij, of dat is meer HBO-niveau.![]()
Jij hebt je diploma, maar als je dit een half jaar doet heb je pas iets om in je CV te zetten.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:22 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Zoek iemand die niets beters te doen heeft![]()
Iig nog gefeliciteerd. En ga je nog verder studeren?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:21 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Voor MBO infratechniek doe ik het ook.
Maar als ik dat diploma onderschriften verzinnen had gehaald, dan had ik misschien wat hoger in het klassement gestaan![]()
Daar zullen er genoeg van zijn in dit topic.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:22 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Zoek iemand die niets beters te doen heeft![]()
Niet full-time in ieder geval. Eerst werken, en dan misschien nog duaal of intern.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:24 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Iig nog gefeliciteerd. En ga je nog verder studeren?
Cadeautje voor aan de muur van je slaapkamer:quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:26 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Niet full-time in ieder geval. Eerst werken, en dan misschien nog duaal of intern.![]()
Dus als je je nog eens ergert aan wegwerkers, dan weet je in elk geval al iemand om op te schelden![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:29 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Cadeautje voor aan de muur van je slaapkamer:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:33 schreef Borizzz het volgende:
[afbeelding]
Hoeveel poten heeft deze olifant 'Beschouw'
Dit is al de nieuwe rondequote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:44 schreef Borizzz het volgende:
Was het niet ooit eens om 20.00 uitslag?!
Met een slechte foto, achja, we zijn nu begonnen he.quote:
3,5quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:33 schreef Borizzz het volgende:
[afbeelding]
Hoeveel poten heeft deze olifant 'Beschouw'
Kutjuryquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:56 schreef gebruikersnaam het volgende:
whahaha zie nu pas dat ik derde ben geworden.
zal beschouw leuk vinden.
quote:
Proficiat kerel.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:19 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Een hele maandheb niet voor niets mijn diploma gisteren opgehaald
![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:21 schreef Blawh het volgende:
[afbeelding]
Feyenoord hoopt met nieuw visnet deze zomer een aantal grote vissen binnen te halen.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:10 schreef BonJovi het volgende:
[afbeelding]
"Feyenoord probeert De Cler binnen te vissen met een netje"
zou mooi zijnquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:53 schreef Lionheaad het volgende:
[afbeelding]
man in het blauw: Vandaag de Cler, morgen Gio en overmorgen Makaay....Walk on, Walk on.....
Vergeven en vergeten.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:55 schreef BonJovi het volgende:
[..]
sorry ik keek niet naar de vorige pagina
die wilde ik ook postenquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:46 schreef Bayswater het volgende:
[afbeelding]
Na onderbroek weigeren Feyenoorderspelers nu ook hun topje af te doen
Het is wel de bedoeling dat je in dit topic alle posts bijhoudt.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:55 schreef BonJovi het volgende:
[..]
sorry ik keek niet naar de vorige pagina
quote:-vrolijke-frits-
-De Cler houdt zich op de been aan de hand van de TT van dit topic -
quote:-Blawh-
-Feyenoord hoopt met nieuw visnet deze zomer een aantal grote vissen binnen te halen. -
quote:-Maikalo -
-Waar het hart van de Cler echt ligt, is voor velen nog een raadsel. -
De opmaak is hier te vinden.quote:-Thomas87-
-Ryan Babel weet, na vele mooie plaatjes te hebben geschoten in het oranjekamp, onopgemerkt een foto te maken van Tim de Cler die een naveltruitje draagt -
Vond het wel leuk omdat ie op de loopband staat, daarnaast ken ik de bedenker van de TT goed. Maar daar heb ik natuurlijk geen rekening mee gehoudenquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:31 schreef TheVulture het volgende:
Vind de nummer 3 niet bepaald sterk maar goed, who cares
Ik had ook niet op punten gerekend vanavond, vond mezelf ook geen podium waard....quote:
Je staat straks een half jaar op het podium.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik had ook niet op punten gerekend vanavond, vond mezelf ook geen podium waard....
Als ik denk van wel is het niet zo, en is TheVulture jury dan weer wel.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:40 schreef BonJovi het volgende:
Ja soms heb ik ook een gevoel dat ik in de top 3 zal komen, soms twijfel ik en soms weet ik zeker omdat er gewoon betere zijn of inspiratie loos.
Da's waarquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:39 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Je staat straks een half jaar op het podium.
Jaja, jullie zijn dikke mik.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:42 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Als ik denk van wel is het niet zo, en is TheVulture jury dan weer wel.![]()
Een sterk jaar bedoel je. Vorige keer ook al tweede. Lijk verdomme wel Poulidor.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Da's waar![]()
Maar niet zo minderwaardig he, jij hebt er ook een sterk half jaar opzitten
Ik heb geen vriendenquote:
Waar wij iets met vrienden doen, print jij de foto uit en heb je de hele tijd om er een geweldig onderschrift bij te bedenken. Tactiek ontdektquote:
We lopen op schema iig, Hofland wordt gekeurd as we type dus nu "alleen" Makaay nog.quote:
Dat doet de jury goedquote:
Dat hoeft ook niet meer, je had de punten immers alquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:18 schreef Blawh het volgende:
[..]
En het was niet eens bedoeld als veren in de reet.![]()
Hey, wat een goed idee.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:38 schreef TheVulture het volgende:
Komt er nog een foto?
Ik hoop voor jou dat je nog wel een keer wint, dus wellicht zouden veren dan nog een beetje kunnen werken met het oog op de toekomst.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:24 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet meer, je had de punten immers al
Heb die gozert al een tijd hier niet gezien. Zou kunnen. Of zaltie een ban hebben?quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:17 schreef gebruikersnaam het volgende:
zou vitessezuid tegenwoordig het pseudoniem thomas87 hebben?
hij kloont wat af, is telkens een periode dat er iemand een paar keer achter elkaar met de poedel vandoor gaatquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:17 schreef gebruikersnaam het volgende:
zou vitessezuid tegenwoordig het pseudoniem thomas87 hebben?
nee, ik zag hem net nog postenquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:18 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Heb die gozert al een tijd hier niet gezien. Zou kunnen. Of zaltie een ban hebben?
quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:03 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik hoop voor jou dat je nog wel een keer wint, dus wellicht zouden veren dan nog een beetje kunnen werken met het oog op de toekomst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |