Ieder half jaar is er een nieuwe competitie. Het half jaar is bijna om. Daarna beginnen we allemaal met 0.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:31 schreef Borizzz het volgende:
Hoezo, het einde in zicht?
1 juli begint de nieuwe ronde.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:31 schreef Borizzz het volgende:
Hoezo, het einde in zicht?
Ik denk dat ik alleen maar verder weg zal zakkenquote:
Zelfde soort humor denk ik..quote:
Volgens mij heeft net je broer onder jouw account ingelogd en je Johan Cruyff- onderschrift gewijzigd.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:09 schreef Beschouw het volgende:
Kloons
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:11 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Volgens mij heeft net je broer onder jouw account ingelogd en je Johan Cruyff- onderschrift gewijzigd.![]()
Als jury zo doorgaat welquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:16 schreef Borizzz het volgende:
OOh... lijkt er op dat ik iets minder vaak meedoe, dat ik dit dus niet wist.
Was ff bang voor het einde van dit topic
Het is juist aan het opbloeienquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:16 schreef Borizzz het volgende:
OOh... lijkt er op dat ik iets minder vaak meedoe, dat ik dit dus niet wist.
Was ff bang voor het einde van dit topic
Zo lang op vakantie?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:17 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Het is juist aan het opbloeien![]()
Alleen beetje jammer dat ik de volgende ronde al met minstens 31 punten achterstand begin![]()
Diploma onderschriften verzinnen?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:19 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Een hele maandheb niet voor niets mijn diploma gisteren opgehaald
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |