Proficiat kerel.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:19 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Een hele maandheb niet voor niets mijn diploma gisteren opgehaald
![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:21 schreef Blawh het volgende:
[afbeelding]
Feyenoord hoopt met nieuw visnet deze zomer een aantal grote vissen binnen te halen.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:10 schreef BonJovi het volgende:
[afbeelding]
"Feyenoord probeert De Cler binnen te vissen met een netje"
zou mooi zijnquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:53 schreef Lionheaad het volgende:
[afbeelding]
man in het blauw: Vandaag de Cler, morgen Gio en overmorgen Makaay....Walk on, Walk on.....
Vergeven en vergeten.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:55 schreef BonJovi het volgende:
[..]
sorry ik keek niet naar de vorige pagina
die wilde ik ook postenquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:46 schreef Bayswater het volgende:
[afbeelding]
Na onderbroek weigeren Feyenoorderspelers nu ook hun topje af te doen
Het is wel de bedoeling dat je in dit topic alle posts bijhoudt.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:55 schreef BonJovi het volgende:
[..]
sorry ik keek niet naar de vorige pagina
quote:-vrolijke-frits-
-De Cler houdt zich op de been aan de hand van de TT van dit topic -
quote:-Blawh-
-Feyenoord hoopt met nieuw visnet deze zomer een aantal grote vissen binnen te halen. -
quote:-Maikalo -
-Waar het hart van de Cler echt ligt, is voor velen nog een raadsel. -
De opmaak is hier te vinden.quote:-Thomas87-
-Ryan Babel weet, na vele mooie plaatjes te hebben geschoten in het oranjekamp, onopgemerkt een foto te maken van Tim de Cler die een naveltruitje draagt -
Vond het wel leuk omdat ie op de loopband staat, daarnaast ken ik de bedenker van de TT goed. Maar daar heb ik natuurlijk geen rekening mee gehoudenquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:31 schreef TheVulture het volgende:
Vind de nummer 3 niet bepaald sterk maar goed, who cares
Ik had ook niet op punten gerekend vanavond, vond mezelf ook geen podium waard....quote:
Je staat straks een half jaar op het podium.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik had ook niet op punten gerekend vanavond, vond mezelf ook geen podium waard....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |