quote:Op zondag 24 juni 2007 20:49 schreef Doofiej het volgende:
Het spijt me jongens maar ik vond deze zonde om niet te posten![]()
[img=578xnull]http://images.sugababes.nl/user_pics/1170/1170054_62bffb6d79.jpg[/img]
Een Nudie broekquote:
Smaken verschillen... treehuggerquote:Op zondag 24 juni 2007 21:21 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Een Nudie broekMede door de broek kan het meisje er mee door
![]()
ja een lekker buikjequote:Op zondag 24 juni 2007 21:31 schreef Marioow het volgende:
[..]
Wel een sletje maar ze heeft toch wel wat
Wat zit daar in het water johquote:
Hoe ze allemaal aan die jetsers komenquote:
Ik denk dat de kou in dat land het sperma op en top houd, waardoor er lekkerdere chicks zijnquote:Op zondag 24 juni 2007 21:48 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Hoe ze allemaal aan die jetsers komen
Het maakt me niet uit hoe, het bevalt me welquote:Op zondag 24 juni 2007 21:49 schreef Doofiej het volgende:
[..]
Ik denk dat de kou in dat land het sperma op en top houd, waardoor er lekkerdere chicks zijn
Volgens mij was jij diegene die de vraag stelde??quote:Op zondag 24 juni 2007 21:54 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Het maakt me niet uit hoe, het bevalt me wel![]()
Het zijn net Denen, maar dan met grotere jetsers.
Achja, laat ik maar eens ontopic gaan.quote:Op zondag 24 juni 2007 21:55 schreef Doofiej het volgende:
[..]
Volgens mij was jij diegene die de vraag stelde??![]()
Het waterquote:Op zondag 24 juni 2007 22:14 schreef Mopst3r het volgende:
JEZUS waarom hebben die zweedse chickies altijd van die grote tieten? Hoe komt dat toch?
Niet echt een betrouwbaar onderzoek als ik snyggast bekijk.quote:Op zondag 24 juni 2007 22:48 schreef Cerubo het volgende:
Onderzoek had pas uitgewezen dat Zweedse dames de kleinste borsten hadden! Dus dat water werkt averechts
.
Ever heard of a push up bra?quote:Op zondag 24 juni 2007 22:50 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Niet echt een betrouwbaar onderzoek als ik snyggast bekijk.
No, tell me all about itquote:
Als ik weer eens jury wordquote:Op zondag 24 juni 2007 22:54 schreef BonJovi het volgende:
Ja wazigmaar Gordon scoor ik nu extra punten bij onze competitie
Waarschijnlijk niks. Waarom gebruik jij msn emoticons op FOK! ?quote:Op maandag 25 juni 2007 00:04 schreef Linky het volgende:
Mja, beetje kansloos om te showen dat je een zweeds chick in je lijstje hebt staan, wat hope je ermee te bereiken? :S
Dat ze zich uitkleden en keihard in de KUT vingeren, nou goedquote:Op maandag 25 juni 2007 00:04 schreef Linky het volgende:
Mja, beetje kansloos om te showen dat je een zweeds chick in je lijstje hebt staan, wat hope je ermee te bereiken? :S
Ik kan geen smilies kiezen in een quikreply, en ik ken geen fok smilies uit mijn hoofdquote:Op maandag 25 juni 2007 00:06 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niks. Waarom gebruik jij msn emoticons op FOK! ?
Dat klinkt leuk!quote:Op maandag 25 juni 2007 00:07 schreef Dibble het volgende:
[..]
Dat ze zich uitkleden en keihard in de KUT vingeren, nou goed![]()
Ga dan maar weer snel wegquote:Op maandag 25 juni 2007 00:12 schreef Linky het volgende:
[..]
Ik kan geen smilies kiezen in een quikreply, en ik ken geen fok smilies uit mijn hoofd
scherp van jequote:Op maandag 25 juni 2007 00:14 schreef Houtspeer het volgende:
Wie is die mooie meid op je bureaublad?
Zij jou jammer genoeg niet (meer?)quote:Op maandag 25 juni 2007 01:08 schreef 2Mini het volgende:
Ik heb... jawel.. Isabella Hamilton in mijn lijst
Kunnen ze die inportbruiden niet beter uit Zweden halen i.p.v. Rusland dan ga ik nu nog beginnen met sparenquote:Op zondag 24 juni 2007 19:58 schreef BonJovi het volgende:
Vervolg van Br33z4H t0p!C #90: En nu wil ik eens blote tieten zien!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
More to come
Maar Fok! kiest ook alleen plaatjes van chicks met o.a dikke/lekkere tieten, dus 0,1% ervan?quote:Op zondag 24 juni 2007 22:50 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Niet echt een betrouwbaar onderzoek als ik snyggast bekijk.
nee hoorquote:
Ja maar dan gewoon kontjes en zeg maar niet van die Sugababes slettenquote:Op maandag 25 juni 2007 11:09 schreef saaw het volgende:
die kunnen ook prima hier
meer topics met foto's van geile meiden lijkt me niet nodig
quote:Op maandag 25 juni 2007 14:12 schreef don-diablo het volgende:
prima post jortk ik moest wel ff lachen, wat een kutkoppen
welk lettertype gebruik jij daar?quote:Op zondag 24 juni 2007 23:56 schreef Cerubo het volgende:
Hee, ik heb ook zweedse op MSN! :
[afbeelding]
Met gratis spyware toolbar? Nice!quote:Op zondag 24 juni 2007 23:56 schreef Cerubo het volgende:
Hee, ik heb ook zweedse op MSN! :
[img=578xnull]http://i14.tinypic.com/53scaax.png[/img]
quote:Op zondag 24 juni 2007 20:49 schreef Doofiej het volgende:
Het spijt me jongens maar ik vond deze zonde om niet te posten![]()
[afbeelding]
Die rechtse bedoel jequote:Op maandag 25 juni 2007 14:41 schreef MrFl0ppY het volgende:
[img=578xnull]http://members.lycos.nl/ijsdeken/1/9.jpg[/img]
Die linkse is wel een varken
Komt nog meer aan momentquote:Op maandag 25 juni 2007 14:50 schreef don-diablo het volgende:
kijk das zekers een betere post van je JortK
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |