quote:Op zondag 24 juni 2007 20:49 schreef Doofiej het volgende:
Het spijt me jongens maar ik vond deze zonde om niet te posten![]()
[img=578xnull]http://images.sugababes.nl/user_pics/1170/1170054_62bffb6d79.jpg[/img]
Een Nudie broekquote:
Smaken verschillen... treehuggerquote:Op zondag 24 juni 2007 21:21 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Een Nudie broekMede door de broek kan het meisje er mee door
![]()
ja een lekker buikjequote:Op zondag 24 juni 2007 21:31 schreef Marioow het volgende:
[..]
Wel een sletje maar ze heeft toch wel wat
Wat zit daar in het water johquote:
Hoe ze allemaal aan die jetsers komenquote:
Ik denk dat de kou in dat land het sperma op en top houd, waardoor er lekkerdere chicks zijnquote:Op zondag 24 juni 2007 21:48 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Hoe ze allemaal aan die jetsers komen
Het maakt me niet uit hoe, het bevalt me welquote:Op zondag 24 juni 2007 21:49 schreef Doofiej het volgende:
[..]
Ik denk dat de kou in dat land het sperma op en top houd, waardoor er lekkerdere chicks zijn
Volgens mij was jij diegene die de vraag stelde??quote:Op zondag 24 juni 2007 21:54 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Het maakt me niet uit hoe, het bevalt me wel![]()
Het zijn net Denen, maar dan met grotere jetsers.
Achja, laat ik maar eens ontopic gaan.quote:Op zondag 24 juni 2007 21:55 schreef Doofiej het volgende:
[..]
Volgens mij was jij diegene die de vraag stelde??![]()
Het waterquote:Op zondag 24 juni 2007 22:14 schreef Mopst3r het volgende:
JEZUS waarom hebben die zweedse chickies altijd van die grote tieten? Hoe komt dat toch?
Niet echt een betrouwbaar onderzoek als ik snyggast bekijk.quote:Op zondag 24 juni 2007 22:48 schreef Cerubo het volgende:
Onderzoek had pas uitgewezen dat Zweedse dames de kleinste borsten hadden! Dus dat water werkt averechts
.
Ever heard of a push up bra?quote:Op zondag 24 juni 2007 22:50 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Niet echt een betrouwbaar onderzoek als ik snyggast bekijk.
No, tell me all about itquote:
Als ik weer eens jury wordquote:Op zondag 24 juni 2007 22:54 schreef BonJovi het volgende:
Ja wazigmaar Gordon scoor ik nu extra punten bij onze competitie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |