Welke? En welke MSN gebruik je? Bij mij werken ze allemaal goed. (Alleen 13.gif heeft een witte achtergrond ipv transparant)quote:Op zondag 24 juni 2007 19:32 schreef Houniet het volgende:
sommige zijn van hun achtergrond grijs
quote:Op zondag 24 juni 2007 19:36 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Welke? En welke MSN gebruik je? Bij mij werken ze allemaal goed. (Alleen 13.gif heeft een witte achtergrond ipv transparant)
die werkt perfectquote:Op zondag 24 juni 2007 19:44 schreef Sanderrrr het volgende:
[afbeelding] Werkt deze wel goed? Zo ja dan fix ik de andere ook even.
quote:Op zondag 24 juni 2007 19:48 schreef MrX1982 het volgende:
Cool.
Stuk beter dan die bagger standaard MSN smileys.
quote:
wordt aan gewerktquote:Op zondag 24 juni 2007 19:59 schreef Amadeo het volgende:
Vele van die smilies vervormen bij mij toch nog hoor :s En een aantal hebben nog steeds een grijze achterrond.
quote:Op zondag 24 juni 2007 20:11 schreef Sanderrrr het volgende:
Raar dan, bij mij werken ze wel allemaal goed. Zeg maar welke er niet werken dan maak ik ze ff opnieuw.
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding] Deze wel?
quote:Op zondag 24 juni 2007 20:15 schreef -Strawberry- het volgende:
en
grijze achtergrond.
,
en
te groot en niet mooi.
die bedoel ikquote:
quote:
NU wel.quote:Op zondag 24 juni 2007 20:31 schreef RacerDKB het volgende:
zijn die laatste veranderingen al in de .zip?
Nee, werkt niet...quote:Op zondag 24 juni 2007 20:33 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
[afbeelding] die zou moeten werken.
[..]
quote:Op zondag 24 juni 2007 20:27 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding] nu wel?
quote:
3 van de 4 links zijn dood, ze staan er niet allemaal tussen, en sommigen zijn misvormt of hebben een grijze achtergrond. (alhoewel sommige dat bij die van mij ook hebben maar ik zelf niet)quote:Op zondag 24 juni 2007 20:51 schreef Jump het volgende:
Waarom opnieuw maken als die al bestaan
FAQ - Algemene kleine vragen. Part 2.
Bij mij werken ze allemaal perfect.quote:Op zondag 24 juni 2007 20:58 schreef Jump het volgende:
Die bestanden in dat zipje/rarretje, zijn die allemaal in de correcte grootte en dergelijke? Anders gooi ik het even op files.fok.nl
bij mij ook ; maar vooral datquote:Op zondag 24 juni 2007 19:59 schreef Amadeo het volgende:
Vele van die smilies vervormen bij mij toch nog hoor :s En een aantal hebben nog steeds een grijze achterrond.
quote:
Heb je die nog? Want de smileys van Sanderrr willen niet echt bij mijquote:Op woensdag 4 juli 2007 00:59 schreef Unrealist- het volgende:
Urenlang zit ik die smilys om te zetten voor msn voor mij een voor een kennis, komt hij er express pas later mee dat dit topic bestond![]()
Inderdaad, maar mooi in ieder geval en hartelijk bedankt!quote:Op zondag 24 juni 2007 20:50 schreef Piles het volgende:
Ze moeten nu echt nog iets maken om alles sneller te kunnen importeren
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 | Description=FOK! smileys. Icon=emo.gif # FOK! smilies uit http://forum.fok.nl/topic/1043278 GAIM theme file Author=nylz [MSN] 13.gif [13] 14.gif [14] biggrin.gif :D bye.gif :W confused.gif :? cool.gif B) cool2.gif (8> chick.gif oO< clown.gif :+ coffee.gif c_/ cow.gif ):O cry.gif :'( devil.gif }) eerie.gif }:| emo.gif :') fork.gif :Y) frown.gif :( frusty.gif |:( heart.gif O+ hypocrite.gif O-) inlove.gif *; kiss.gif :* kwijl.gif :~ marry.gif ^) no.gif :N nopompom.gif -O- nosmile.gif :( omigosh.gif :o pompom.gif *O* puh.gif :6 puke.gif :r santa.gif ~:) rudolf.gif >:O shadey.gif B-) shiney.gif :*) shutup.gif :X shy.gif :@ smile.gif :) thumbsup.gif ^O^ tongue.gif :P whatever.gif :{w whehehe.gif _O- whip.gif ~O> wink.gif ;) worship.gif _O_ yes.gif :Y yummie.gif :9 |
dat ligt aan jezelf want bij mij werken ze perfect aka je lult zonder er verstand van te hebben.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:50 schreef misteriks het volgende:
m'n chatgenoten zien die smiley's in getallen aka kuttopic
Daar ben ik ook benieuwd naar.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:57 schreef Heatseeker het volgende:
Is er al een oplossing voor de grijze smiley probleem?
quote:Op zondag 22 juli 2007 17:02 schreef Sanderrrr het volgende:
voor degene waarbij ze niet werken, je kan me toevoegen en dan type ik de smilies die je wilt, als je hem dan opslaat werken ze waarschijnlijk wel gewoon goed, jullie msn zal ze wel verkeerd converteren nu. sander punt bongers @ gmail punt com
kun je het niet gewoon ff centraal uitleggenquote:
Dat gaat moeilijk als de ene MSN ze wel goed kan importeren en de andere ze vervormd.. En de nee-schud-smiley zit erbij ja, er staat toch (compleet)?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:18 schreef morgane het volgende:
Komt er weer een keer een nieuwe collectie aan? Ben toch wel benieuwd of iemand ze misschien niet-vervormd heeft.En kan iemand me vertellen of de nee-schud-smiley erbij zit? Die mis ik nl. nog
Inderdaad. Het moet nog steeds een keer herzien worden.quote:Op donderdag 27 september 2007 21:42 schreef Dibble het volgende:
nog lang niet alles is geresized bij mij![]()
quote:Op zondag 11 november 2007 11:34 schreef classpc het volgende:
Heeft iemand misschien die cheerie ( [afbeelding] ) voor mij met phil hoofd?
In ieder geval niet zonder aparte software. Best achterlijk dat dat niet kanquote:Op maandag 3 december 2007 17:01 schreef Chandler het volgende:
Is het niet mogelijk om deze icons automatisch te installeren met de bepaalde extensieszo nee, stomme MSN!
Ligt aan je versie, elke nieuwe grote patch importeert ze blijkbaar net iets anders..quote:Op zaterdag 8 december 2007 14:46 schreef FranticDJ het volgende:
Balen dat ze hier ook nog steeds vervormen..
Ligt dat mogelijk aan een ge apatchte msn?
is a-patch beter dan mess patch?quote:Op zaterdag 8 december 2007 14:46 schreef FranticDJ het volgende:
Balen dat ze hier ook nog steeds vervormen..
Ligt dat mogelijk aan een ge apatchte msn?
Ben hier ook niet achter hoe dit komt of hoe dit te fixen is. Anyone?quote:Op zaterdag 8 december 2007 13:33 schreef Un-X-PecteD het volgende:
sommige hebben nog steeds een grijze achtergrond, terwijl hij in photoshop wel een transparante achtergrond heeft. Vervormingen geen last van, nice job [ afbeelding ]
idd.. Iemand backup?quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:27 schreef hierissieweer het volgende:
ik kan het pakket niet meer downloaden....
Bedankt!quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:58 schreef kamustra het volgende:
http://rapidshare.com/files/75889910/FOK__smilies.zip.html
Hierzo ;-)
Vond niet dadelijk iets beter dan rapidshare, als ik iets vind re-up ik het wel![]()
Een voor eenquote:Op zondag 30 maart 2008 22:38 schreef rudedeltadude het volgende:
kan je die smilies eigenlijk in 1 map toevoegen?
of moet het 1 voor 1 per afbeelding?
Nee hoor zo'n 9 anderen in dit topic hebben het ook.quote:Op maandag 7 april 2008 23:26 schreef NJ het volgende:
Weet iemand trouwens waarom sommige smilies een grijze achtergrond hebben en andere niet?
Of ben ik de enige met dit probleem?.
Welke hebben bij jou een grijze achtergrond ?quote:Op maandag 7 april 2008 23:26 schreef NJ het volgende:
Weet iemand trouwens waarom sommige smilies een grijze achtergrond hebben en andere niet?
Bij mij helpt het als ik in bv photofiltre, een nieuwe afbeelding van 19px op 19px, met een transparante achtergrond plak, en daar de gif over plak, en dan die opslaan en gebruiken...quote:Op maandag 7 april 2008 23:26 schreef NJ het volgende:
Dan ken je het net zo goed allemaal zelf maken.quote:Op dinsdag 15 april 2008 18:41 schreef kamustra het volgende:
[..]
Bij mij helpt het als ik in bv photofiltre, een nieuwe afbeelding van 19px op 19px, met een transparante achtergrond plak, en daar de gif over plak, en dan die opslaan en gebruiken...
Als je zo dom bent dat je dit niet snapt kan je beter je PC uit zetten.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 21:48 schreef joeyyy het volgende:
hey slimmerik hoe werkt het ik snap er geen zak van
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 23:35 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Als je zo dom bent dat je dit niet snapt kan je beter je PC uit zetten.
Er is een ander topic, waar alle smileys als het goed is goed in zitten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |