jaap bied zijn hulp aan hoorquote:Op zondag 24 juni 2007 19:04 schreef riri het volgende:
Dennis heeft nu al steeds Jaap zijn hulp nodig....
Dat hij in zn jeugd in goede conditie was wil toch niet zeggen dat hij dat nu ook is?quote:Op zondag 24 juni 2007 18:55 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Dit stukje zegt toch genoeg?? :
In zijn jongere jaren speelde Dennis zowel in de jeugdopleiding van Feyenoord als van Ajax en met spelers als Wesley Sneijder en John Heitinga heeft de 24-jarige Alphenaar nog steeds geregeld contact. Bij Alphense Boys zal men wellicht minder blij zijn met Dennis als nieuwe ‘tv-held’, want als hij het een tijd uithoudt in de Kooi kan het betekenen dat hij komend seizoen nauwelijks in actie zal komen op de groene velden.
Huub heeft het gehoord en al doorbesproken met Liekequote:Op zondag 24 juni 2007 19:04 schreef akveor het volgende:
Dat lijkt me wel wat; Lieke als inzet.... hahaha
Als ie Huub of Lieke meegenomen had dan zou BAN 100% tegen hem zijn. Zou Natasja of Brian meegegaan zijn, dan zouden Huub en Lieke tegen hem zijn. Amanda en Jaap waren de enige twee "een beetje neutrale" personen waar Brian, Natasja, Huub en Lieke wel mee kunnen leven. Dus ik geloof absoluut niet dat het een dis naar Brian was, het was gewoon de enige neutrale keus.quote:Op zondag 24 juni 2007 18:59 schreef easysatellite het volgende:
en gister dan??? amanda mee naar rotterdam dat was ook een diss naar brian
Met als gevolg dat huj nu een pussy lijkt die niet een gokje durft te wagen.quote:Op zondag 24 juni 2007 19:04 schreef Katewalker het volgende:
Het gaat er bij Dennis helemaal niet om of hij wel of niet een weddenschap durft aan te gaan..hij wil gewoon persee niet iets doen wat Huub voor stelt...![]()
Ik begin een beetje een hekel aan huub te krijgen.... Verwend pestjong is het !quote:Op zondag 24 juni 2007 19:05 schreef uniekhoorn het volgende:
Huub wordt er alleen maar sterker door
Gun hem nog wat tijd.quote:Op zondag 24 juni 2007 19:06 schreef riri het volgende:
Dennis kan niet eens zelf iets bedenken....heeft die daar ook al een jaar voor nodig of zoiets
Precies en ik denk dat Jaap ook wel doorheeft dat deze jongen iig beter te vertrouwen is als Huub, zeker omdat ze elkaar dan kunnen steunen en geen hulp van de rest nodig hebben een goede keuze van Jaap.quote:
Nu pas?quote:Op zondag 24 juni 2007 19:06 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik begin een beetje een hekel aan huub te krijgen.... Verwend pestjong is het !
En Huub dan ? Het hondje van Jaap! Moooooooi , fockking niet normaal!quote:Op zondag 24 juni 2007 19:06 schreef riri het volgende:
Dennis kan niet eens zelf iets bedenken....heeft die daar ook al een jaar voor nodig of zoiets
Neequote:Op zondag 24 juni 2007 19:08 schreef Marieke_B het volgende:
Jaap stelt voor als weddenschap dat dennis 3 nachten naast Lieke gaat slapen..
Rare renenatie
Heeft Lieke daar zelf nog iets over te zeggen??
ja inderdaad laffe hap dat weekdier ik zeg terror tegen dat jong en opzoutenquote:Op zondag 24 juni 2007 19:08 schreef blomst het volgende:
Dat Dennis Jaap al nodig heeft om iets te bedenken zegt al genoeg.
Hij moet gewoon even acclimatiseren. Kijk hoe mensen Jaap uitscholden hier in het begin, maar toen hij met zijn Terror begon was het hosannaquote:Op zondag 24 juni 2007 19:08 schreef blomst het volgende:
en de rest ruikt dat ook...quote:Op zondag 24 juni 2007 19:09 schreef waxmask het volgende:
I smell weakness....
Ik kan me herrinneren dat Huub in het begin ook een watje was, en de hele dag achter Syl aan huppelde.quote:Op zondag 24 juni 2007 19:08 schreef blomst het volgende:
ja zwakte en bloed arhhhhhhhhgggggggggquote:
Tis nou eenmaal Jaap zijn passie, alles van zich afschrijven. Hij denkt dan niet zo snel aan de interesses van anderenquote:Op zondag 24 juni 2007 19:11 schreef Marieke_B het volgende:
Jaap heeft wel rare voorstellen vind ik..
3 dagen verplicht teksten van Dennis op z'n weblog posten..
???
Volgens mij is Dennis geen tekstschrijver
Jaap begon met terror toen de toneelhaak in zijn nek ademde. Waar is zijn terror nu eigenlijk?quote:Op zondag 24 juni 2007 19:10 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Hij moet gewoon even acclimatiseren. Kijk hoe mensen Jaap uitscholden hier in het begin, maar toen hij met zijn Terror begon was het hosanna![]()
Huub met zijn trillende beentjes die Nathanael een rechtzaak wilde aandoen, en Nathanael die hem uitlachte. Het was een onzeker mannetje.quote:Op zondag 24 juni 2007 19:10 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik kan me herrinneren dat Huub in het begin ook een watje was, en de hele dag achter Syl aan huppelde.
Dus lijkt me een beetje vroeg om nu al te oordelen over dennis. Jaap was eerst ook niks aan.
precies....dat is dus ook niet slim van jaap...kan hem zijn kop kostenquote:Op zondag 24 juni 2007 19:12 schreef jacqjacq het volgende:
ik vind jaap niet leuk op deze manier, gevaarlijk spel ook trouwens.
als dennis wel voortijdig sneuvelt, dan wordt hij uitgekotst door de rest, als zijnde onbetrouwbaar
ja en terecht ,eigen schuld dikke bultquote:Op zondag 24 juni 2007 19:12 schreef jacqjacq het volgende:
als dennis wel voortijdig sneuvelt, dan wordt hij uitgekotst door de rest, als zijnde onbetrouwbaar
jaap kent 2 soorten van 'terror': goorheid en teksten. (en een combi daarvan)quote:Op zondag 24 juni 2007 19:12 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Tis nou eenmaal Jaap zijn passie, alles van zich afschrijven. Hij denkt dan niet zo snel aan de interesses van anderen![]()
Het is nu 3-2-2 met een nieuwe miljonair opkomst... als die iemand imuum mag maken ligt Lieke eruit.quote:Op zondag 24 juni 2007 19:12 schreef jacqjacq het volgende:
Nou, ik zie Brian en Jaap best wel weer een alliantie vormen als de tijd rijp is hoor. Jaap weet ook wel dat hij op het mentale vlak van Huub de meeste tegenstand kan verwachten en heeft nog steeds in zijn achterhoofd zitten dat Brian hem als enige normaal behandelde (belangrijker: hem erin hield) in de beginfase. Bovendien: als hij Brian zou wegpesten zou Huub hem meteen wegstemmen en zou hij alleen nieuweling Dennis aan zijn zijde hebben....quote:Op zondag 24 juni 2007 19:12 schreef jacqjacq het volgende:
Helemaal mee eens...Het lijkt wel of die vriendschap van Jaap naar Huub toe niks voorstelde..quote:Op zondag 24 juni 2007 19:12 schreef jacqjacq het volgende:
Niet gezien: Iets in de richting van drugs?quote:Op zondag 24 juni 2007 19:13 schreef beequeen het volgende:
Huub wil niet drinken i.v.m. pokeren, maar vraagt aan Melisa: Ik il wel iets anders, heb je dat?
Melis: Misschien.![]()
Dat is ook niet heel het voorstel. Het voorstel is dat Huub niet mag posten op zn weblog , en daar kan Huub niet tegen.quote:Op zondag 24 juni 2007 19:11 schreef Marieke_B het volgende:
3 dagen verplicht teksten van Dennis op Huub z'n weblog posten..
???
Overigens,
Kan iemand me vertellen wat 'tvp' betekent?
Ik zie het heel vaak staan maar snap er niks van.![]()
Misschien, maar hij loopt er niet voor weg.quote:Op zondag 24 juni 2007 19:15 schreef Peter6000 het volgende:
Huub heeft toen die hardloopwedstrijd met Bart ook verloren.
Het is een loser.
Jij hebt echt een hekel aan Brian heh. Alles aangrijpen om een toneelhaak voor hem te verzinnen, beetje triest. Doe ik zelfs met Huub niet, die gaat toch nog nergens voor een lange tijdquote:Op zondag 24 juni 2007 19:15 schreef Mika25 het volgende:
Arme Brian. Hij heeft 2 verhaaltjes in DGK: seks met Amanda en z`n ruzie met Huub. Maar nu het er naar uitziet dat Dennis en Huub ruzie gaan krijgen kan je Brian net zo goed afvoeren. Zelfs Sylvia, Ilona en Eric zorgden nog voor meer actie dan hem... Waar blijft die toneelhaak?
hij durft te wedden en accepteert een verlies.quote:Op zondag 24 juni 2007 19:15 schreef Peter6000 het volgende:
Het is een loser.
i second that!quote:Op zondag 24 juni 2007 19:15 schreef Peter6000 het volgende:
Het is een loser.
A: Jaap heeft een pesthekel aan Brian. Denk aan de adresaffaire.quote:Op zondag 24 juni 2007 19:14 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Nou, ik zie Brian en Jaap best wel weer een alliantie vormen als de tijd rijp is hoor. Jaap weet ook wel dat hij op het mentale vlak van Huub de meeste tegenstand kan verwachten en heeft nog steeds in zijn achterhoofd zitten dat Brian hem als enige normaal behandelde (belangrijker: hem erin hield) in de beginfase. Bovendien: als hij Brian zou wegpesten zou Huub hem meteen wegstemmen en zou hij alleen nieuweling Dennis aan zijn zijde hebben....
Een loser omdat je minder bent op hardloopvlak, haha..quote:Op zondag 24 juni 2007 19:15 schreef Peter6000 het volgende:
Het is een loser.
Het verschil met Huub en Dennis is, dat Huub niet bang is om te verliezenquote:Op zondag 24 juni 2007 19:15 schreef Peter6000 het volgende:
Het is een loser.
Tuurlijk, dat doen ze regelmatig.quote:Op zondag 24 juni 2007 19:15 schreef akveor het volgende:
[..]
Niet gezien: Iets in de richting van drugs?
dat zou ik niet erg vinden.quote:Op zondag 24 juni 2007 19:15 schreef Mika25 het volgende:
Arme Brian. Hij heeft 2 verhaaltjes in DGK: seks met Amanda en z`n ruzie met Huub. Maar nu het er naar uitziet dat Dennis en Huub ruzie gaan krijgen kan je Brian net zo goed afvoeren. Zelfs Sylvia, Ilona en Eric zorgden nog voor meer actie dan hem... Waar blijft die toneelhaak?
Tja, al die alcohol en geen beweging (behalve in bed misschien) doen een mens ook geen goedquote:Op zondag 24 juni 2007 19:15 schreef Peter6000 het volgende:
Het is een loser.
terug vind postquote:Op zondag 24 juni 2007 19:11 schreef Marieke_B het volgende:
3 dagen verplicht teksten van Dennis op Huub z'n weblog posten..
???
Overigens,
Kan iemand me vertellen wat 'tvp' betekent?
Ik zie het heel vaak staan maar snap er niks van.![]()
quote:Op zondag 24 juni 2007 19:18 schreef Katewalker het volgende:
Jaap is een lafbek....een schijtlijster die op zijn dikke bibberende beentjes Dennis voor zijn vette karretje spant...![]()
Eensch.quote:Op zondag 24 juni 2007 19:17 schreef noekje het volgende:
Jaap heeft maar één doel en dat is Huub verslaan. Dat werd wel duidelijk na de laatste poll. Jaap zal nooit een echte vriend van Huub worden, is hij ook nooit geweest. Jaap heeft maar één vriend daar en dat is hijzelf.
Nee, Huub wil niet verliezen, maar hij is ook niet bang om te verliezen.quote:Op zondag 24 juni 2007 19:17 schreef Peter6000 het volgende:
Huub vind het meteen goed.![]()
Dat is dan wel weer sportief, al zal het ook wel door zijn zelfoverschatting komen.
hij was wel zo sportief om de uitdaging aan te nemen met de kans dat hij zou verliezen en dat getuigt niet van een losermentaliteitquote:Op zondag 24 juni 2007 19:15 schreef Peter6000 het volgende:
Het is een loser.
ok ik snap het..quote:Op zondag 24 juni 2007 19:15 schreef Lobasca het volgende:
TVP = terug Vind Post. Kan een user makkelijk zijn/haar laatste post terug vinden.
Maar een TVP wordt hiet niet gewaardeerd. En terecht.
nee, gewoon eerlijk spelen....quote:Op zondag 24 juni 2007 19:14 schreef SiRojK het volgende:
Als Jaap slim is gaat hij Dennis helpen.. Gaat er bij zitten bij pokeren en laat Dennis winnen (als het gaat om grootste stack)
Denk aan Nena en Huub, die namen regelmatig een blowtje bij de buren, algemeen bekend.quote:
brian mag dennis niet na wat hij gister heeft gefliktquote:Op zondag 24 juni 2007 19:20 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Brian is trouwens ook dom bezig , nu kan hij iemand aan zijn kant krijgen en dan gaat hij Huub helpen??
Hij probeert de toneelhaak te ontwijken door zichzelf met Huub te associeren, want alle verhaal-lijnen gaan immers om Huub, dat ziet Brian ook wel in.quote:Op zondag 24 juni 2007 19:20 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Brian is trouwens ook dom bezig , nu kan hij iemand aan zijn kant krijgen en dan gaat hij Huub helpen??
Hmm ja, maar ivm concentratie verwach ik wat andere drugs.quote:Op zondag 24 juni 2007 19:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Denk aan Nena en Huub, die namen regelmatig een blowtje bij de buren, algemeen bekend.
Precies.... hij zal ook wel toestemming van achter hebben om Dennis voor z'n karretje te mogen spannen...quote:Op zondag 24 juni 2007 19:18 schreef Katewalker het volgende:
Jaap is een lafbek....een schijtlijster die op zijn dikke bibberende beentjes Dennis voor zijn vette karretje spant...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |