terug vind postquote:Op zondag 24 juni 2007 19:11 schreef Marieke_B het volgende:
Jaap heeft wel rare voorstellen vind ik..
3 dagen verplicht teksten van Dennis op Huub z'n weblog posten..
???
Volgens mij is Dennis geen tekstschrijver
Overigens,
Kan iemand me vertellen wat 'tvp' betekent?
Ik zie het heel vaak staan maar snap er niks van.![]()
quote:Op zondag 24 juni 2007 19:18 schreef Katewalker het volgende:
Jaap is een lafbek....een schijtlijster die op zijn dikke bibberende beentjes Dennis voor zijn vette karretje spant...![]()
Eensch.quote:Op zondag 24 juni 2007 19:17 schreef noekje het volgende:
Jaap heeft maar één doel en dat is Huub verslaan. Dat werd wel duidelijk na de laatste poll. Jaap zal nooit een echte vriend van Huub worden, is hij ook nooit geweest. Jaap heeft maar één vriend daar en dat is hijzelf.
Nee, Huub wil niet verliezen, maar hij is ook niet bang om te verliezen.quote:Op zondag 24 juni 2007 19:17 schreef Peter6000 het volgende:
Huub vind het meteen goed.![]()
Dat is dan wel weer sportief, al zal het ook wel door zijn zelfoverschatting komen.
hij was wel zo sportief om de uitdaging aan te nemen met de kans dat hij zou verliezen en dat getuigt niet van een losermentaliteitquote:Op zondag 24 juni 2007 19:15 schreef Peter6000 het volgende:
Huub heeft toen die hardloopwedstrijd met Bart ook verloren.
Het is een loser.
ok ik snap het..quote:Op zondag 24 juni 2007 19:15 schreef Lobasca het volgende:
TVP = terug Vind Post. Kan een user makkelijk zijn/haar laatste post terug vinden.
Maar een TVP wordt hiet niet gewaardeerd. En terecht.
nee, gewoon eerlijk spelen....quote:Op zondag 24 juni 2007 19:14 schreef SiRojK het volgende:
Als Jaap slim is gaat hij Dennis helpen.. Gaat er bij zitten bij pokeren en laat Dennis winnen (als het gaat om grootste stack)
Denk aan Nena en Huub, die namen regelmatig een blowtje bij de buren, algemeen bekend.quote:
brian mag dennis niet na wat hij gister heeft gefliktquote:Op zondag 24 juni 2007 19:20 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Brian is trouwens ook dom bezig , nu kan hij iemand aan zijn kant krijgen en dan gaat hij Huub helpen??
Hij probeert de toneelhaak te ontwijken door zichzelf met Huub te associeren, want alle verhaal-lijnen gaan immers om Huub, dat ziet Brian ook wel in.quote:Op zondag 24 juni 2007 19:20 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Brian is trouwens ook dom bezig , nu kan hij iemand aan zijn kant krijgen en dan gaat hij Huub helpen??
Hmm ja, maar ivm concentratie verwach ik wat andere drugs.quote:Op zondag 24 juni 2007 19:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Denk aan Nena en Huub, die namen regelmatig een blowtje bij de buren, algemeen bekend.
Precies.... hij zal ook wel toestemming van achter hebben om Dennis voor z'n karretje te mogen spannen...quote:Op zondag 24 juni 2007 19:18 schreef Katewalker het volgende:
Jaap is een lafbek....een schijtlijster die op zijn dikke bibberende beentjes Dennis voor zijn vette karretje spant...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |