Dat is ook niet heel het voorstel. Het voorstel is dat Huub niet mag posten op zn weblog , en daar kan Huub niet tegen.quote:Op zondag 24 juni 2007 19:11 schreef Marieke_B het volgende:
Jaap heeft wel rare voorstellen vind ik..
3 dagen verplicht teksten van Dennis op Huub z'n weblog posten..
???
Volgens mij is Dennis geen tekstschrijver
Overigens,
Kan iemand me vertellen wat 'tvp' betekent?
Ik zie het heel vaak staan maar snap er niks van.![]()
Misschien, maar hij loopt er niet voor weg.quote:Op zondag 24 juni 2007 19:15 schreef Peter6000 het volgende:
Huub heeft toen die hardloopwedstrijd met Bart ook verloren.
Het is een loser.
Jij hebt echt een hekel aan Brian heh. Alles aangrijpen om een toneelhaak voor hem te verzinnen, beetje triest. Doe ik zelfs met Huub niet, die gaat toch nog nergens voor een lange tijdquote:Op zondag 24 juni 2007 19:15 schreef Mika25 het volgende:
Arme Brian. Hij heeft 2 verhaaltjes in DGK: seks met Amanda en z`n ruzie met Huub. Maar nu het er naar uitziet dat Dennis en Huub ruzie gaan krijgen kan je Brian net zo goed afvoeren. Zelfs Sylvia, Ilona en Eric zorgden nog voor meer actie dan hem... Waar blijft die toneelhaak?
hij durft te wedden en accepteert een verlies.quote:Op zondag 24 juni 2007 19:15 schreef Peter6000 het volgende:
Het is een loser.
i second that!quote:Op zondag 24 juni 2007 19:15 schreef Peter6000 het volgende:
Het is een loser.
A: Jaap heeft een pesthekel aan Brian. Denk aan de adresaffaire.quote:Op zondag 24 juni 2007 19:14 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Nou, ik zie Brian en Jaap best wel weer een alliantie vormen als de tijd rijp is hoor. Jaap weet ook wel dat hij op het mentale vlak van Huub de meeste tegenstand kan verwachten en heeft nog steeds in zijn achterhoofd zitten dat Brian hem als enige normaal behandelde (belangrijker: hem erin hield) in de beginfase. Bovendien: als hij Brian zou wegpesten zou Huub hem meteen wegstemmen en zou hij alleen nieuweling Dennis aan zijn zijde hebben....
Een loser omdat je minder bent op hardloopvlak, haha..quote:Op zondag 24 juni 2007 19:15 schreef Peter6000 het volgende:
Het is een loser.
Het verschil met Huub en Dennis is, dat Huub niet bang is om te verliezenquote:Op zondag 24 juni 2007 19:15 schreef Peter6000 het volgende:
Het is een loser.
Tuurlijk, dat doen ze regelmatig.quote:Op zondag 24 juni 2007 19:15 schreef akveor het volgende:
[..]
Niet gezien: Iets in de richting van drugs?
dat zou ik niet erg vinden.quote:Op zondag 24 juni 2007 19:15 schreef Mika25 het volgende:
Arme Brian. Hij heeft 2 verhaaltjes in DGK: seks met Amanda en z`n ruzie met Huub. Maar nu het er naar uitziet dat Dennis en Huub ruzie gaan krijgen kan je Brian net zo goed afvoeren. Zelfs Sylvia, Ilona en Eric zorgden nog voor meer actie dan hem... Waar blijft die toneelhaak?
Tja, al die alcohol en geen beweging (behalve in bed misschien) doen een mens ook geen goedquote:Op zondag 24 juni 2007 19:15 schreef Peter6000 het volgende:
Het is een loser.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |