Je kan dus gewoonvoor iedere speelronde je voorspellingen doen. Dat vergroot je kans tot instromen. Je doet dan ook gewoon mee voor de weekoverwinningen ranglijst.quote:Op zondag 24 juni 2007 16:11 schreef Kadoc het volgende:
Ik doe mee als reserve.
Voor de lijst van weekwinnaars:quote:Op zondag 24 juni 2007 16:11 schreef Kadoc het volgende:
Ik doe mee als reserve.
Nu moet je het over een heel seizoen bewijzen.quote:Op zondag 24 juni 2007 16:10 schreef VoreG het volgende:
De kampioen doet uiteraard mee.
Op dit moment is er geen plaats om een club te vertegenwoordigen. Maar je mag gewoon je voorspellingen hier plaatsen. Dan doe je sowieso mee voor de weekoverwinningen en maak je kans om in de competitie in te stromen als een deelnemer daarvan zegt te stoppen en/of regelmatig vergeet in te vullen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 07:58 schreef amsterdammertje113 het volgende:
Ik zou ook mee willen doen. Hoe meld ik mij aan. Duitse competitie boeit me altijd wel.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | Bayern München - Hansa Rostock 1 Bayer Leverkusen - Energie Cottbus 1 VfL Bochum - Werder Bremen 2 Hannover 96 - Hamburger SV 2 Eintracht Frankfurt - Hertha BSC X VfL Wolfsburg - Arminia Bielefeld 1 1. FC Nürnberg - Karlsruher SC 1 Borussia Dortmund - MSV Duisburg 1 |
In september zit ik nog een tijdje zonder computer. Dus dan kan het hachelijk worden.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:19 schreef borisz het volgende:
ga je het ook volhouden de vrijdagavond wedstrijd invullen
Je kan dan eventueel alvast van te voren voorspellen. Dan wel graag per mail of PM.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:35 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
In september zit ik nog een tijdje zonder computer. Dus dan kan het hachelijk worden.
Ik ga wel naar een Internetcafe of het kan eigenlijk ook wel op werk!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je kan dan eventueel alvast van te voren voorspellen. Dan wel graag per mail of PM.
kloptquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:43 schreef VoreG het volgende:
Wat een vertrouwen in dat nietige Schalke. Het moge duidelijk zijn dat Stuttgart veel beter is.
Ondertussen staan ze wel voor, mwuah ah ah aaahhh!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:43 schreef VoreG het volgende:
Wat een vertrouwen in dat nietige Schalke. Het moge duidelijk zijn dat Stuttgart veel beter is.
Hier ook.quote:
Zijn er zo veel reserves dan?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:50 schreef Aanvoerder het volgende:
Regel was na 5 keer niet invullen lig je eruit? Ik vind dat je na de eerste 2e rondes zonder invullen er ook wel uit mag.
Dat is in principe de ongeschreven regel bij Dndiek. Maar 5 keer in een competitie vind ik wel goed om er uit geschopt te worden. Ook heb ik iets van 2 weekendrondes in een opeenvolgende week niet invullen of niks van je laten horen ook genoeg om vervangen te worden. Maar dat is mijn persoonlijke mening.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:50 schreef Aanvoerder het volgende:
Regel was na 5 keer niet invullen lig je eruit? Ik vind dat je na de eerste 2e rondes zonder invullen er ook wel uit mag.
Dat is wel een goed ideequote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:06 schreef borisz het volgende:
Ik zou eerst een PM richting die persoon sturen als éénmalige waarschuwing na 2 keer achter elkaar, mocht hij die negeren bij nummer drie schrappen
Dat wel en daar zal ik ook rekening meehouden. Maar dit topic is al ruim van te voren geopend, ook al kon men al een paar weken hun voorspellingen plaatsen, dus hadden de mensen die nu op vakantie zijn en niet voorspeld hebben wel de kans gekregen om te voorspellen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:10 schreef VoreG het volgende:
Het is nu wel vakantieperiode dus het kan logisch zijn dat men er niet is.
Je gaat hoogstwaarschijn verliezen hoorquote:Op zondag 12 augustus 2007 18:23 schreef RayMania het volgende:
Ook hier gestart met een gelijkspel, of Dortmund moet nog drie keer scoren.
Ik heb nog eens gekeken bij beide en na gisteren stond MethodMich met 3-2 voor. De wedstrijd van Karlsruhe hadden jullie alletwee hetzelfde voorspeld en geen van beide had een 2 bij Dortmundquote:
Ik zal het aanpassen.quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:00 schreef Beschouw het volgende:
Hier ook een puntje, hoewel dat bij de wedstrijden niet te zien is
Chiel-Montagne tegen Chiel-Montagne![]()
Wat een kenners zijn wij tochquote:Op zondag 12 augustus 2007 19:51 schreef Aanvoerder het volgende:
NIemand had er meer dan 3 goed voorspeld.
edit: behalve de reservespieler. wat een grap!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | FC Schalke 04 - Borussia Dortmund 1 Werder Bremen - Bayern München 1 Hertha BSC - VfB Stuttgart 1 Arminia Bielefeld - Eintracht Frankfurt 1 Hansa Rostock - 1. FC Nürnberg 1 MSV Duisburg - VfL Wolfsburg 1 Hamburger SV - Bayer Leverkusen 1 Energie Cottbus - VfL Bochum 1 |
Ach competitie is net bezig. Nog alle kans dat hij nog veel punten gaat laten liggen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:47 schreef RayMania het volgende:
Gewonnen van VoreG![]()
!
Wie pakt BliksemSchigt eens aan. Hier eerste, in België eerste.
Prutste ik ook maar met je mee bij de eredivisie- en eerstedivisietoto.quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:25 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ben met je mee aan het prutsen.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | VfB Stuttgart - MSV Duisburg 1 Bayern München - Hannover 96 1 1. FC Nürnberg - Werder Bremen X Bayer Leverkusen - Karlsruher SC 1 Borussia Dortmund - Energie Cottbus 1 Arminia Bielefeld - Hertha BSC X Eintracht Frankfurt - Hansa Rostock 1 VfL Wolfsburg - FC Schalke 04 2 |
Twee keer gelijkspel, bitte.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:22 schreef RayMania het volgende:
Kan al niet meer verliezen. Hopen dat morgen niet gelijk wordt gespeeld (één van de twee), want dan win ik.
Poeh, dat was nog een close callquote:
Scheissequote:Op zondag 26 augustus 2007 18:51 schreef RayMania het volgende:
[..]
Poeh, dat was nog een close call.
quote:
Eerst het gescoorde en geincasseerde doelpunten. Dan de punten. Zoals men dat in Duitsland doet. Het laatste is het saldo. Wat ik normaal gesproken weglaat als ik het hier post. Gisteren vergeten.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat is die stand raar? Doelsaldo, aantal punten en dan ?
vul dan niets inquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:36 schreef Aanvoerder het volgende:
FC Schalke 04 : Bayer Leverkusen 1
De rest komt vanavond, ik heb haast namelijk. Sorry.
Hoe bedoel je? Stuur jij mij een PM, of moet ik jou PM-en met de speelrondes?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:36 schreef amsterdammertje113 het volgende:
Nog net op tijd om mee te doen. Bos81 stuur morgen even PM aangezien ik paar weken op vakantie ga!
Eigenlijk begreep ik zelf even niet wat ik bedoelde maar ik heb jouw inmiddels een PM gestuurd.quote:Op zaterdag 1 september 2007 10:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Stuur jij mij een PM, of moet ik jou PM-en met de speelrondes?
Thanks je zal zo snel mogelijk antwoord krijgen met de voorspellingen. Pas 4 uit 7 goed. Mijn hoop is op morgen. Gaat niet al te best.quote:Op zaterdag 1 september 2007 16:38 schreef Bos81 het volgende:
Okee, je hebt inmiddels een PM terug
Je bent ook al zeker van de weekwinst. Het hangt van KSC - Stuttgart af, of je het alleen wordt of je gezelschap krijgt van Vaduz en mij.quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:22 schreef RayMania het volgende:
Keiharde eerste nederlaag voor de nummer twee Wolfsburg.
Al zes punten. BS, hier kom ik!
quote:Op zondag 2 september 2007 20:22 schreef Beschouw het volgende:
Om het compleet te maken:
[afbeelding]
quote:Op zondag 2 september 2007 20:22 schreef Beschouw het volgende:
Om het compleet te maken:
[afbeelding]
Danke schönquote:Op zaterdag 15 september 2007 19:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Van harte Beschouw, je hebt verdiend gewonnen.
UIteraard. Dat leek me eigenlijk wel logisch, maar bij deze dus.quote:Op donderdag 20 september 2007 15:47 schreef -Vaduz- het volgende:
21.09.07 20:30 VfL Bochum : Eintracht Frankfurt X
22.09.07 15:30 FC Schalke 04 : Arminia Bielefeld 1
22.09.07 15:30 Werder Bremen : VfB Stuttgart X
22.09.07 15:30 Hamburger SV : 1. FC Nürnberg 1
22.09.07 15:30 Hertha BSC : Borussia Dortmund 1
22.09.07 15:30 Energie Cottbus : VfL Wolfsburg X
22.09.07 15:30 Hansa Rostock : MSV Duisburg 1
23.09.07 17:00 Hannover 96 : Bayer Leverkusen X
23.09.07 17:00 Karlsruher SC : Bayern München 2
Het mag in 2en neem ik aan?
zal ik doen. ook omda ik nu doorheb dat ik te laat ben met de rest...quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:03 schreef Bos81 het volgende:
Toch heb ik liever dat je alles in 1 post doet. Dat is voor mij ook veel makkelijr nakijken.
Kan ik doen maar Amsterdammertje is momenteel op vakantie. Realiseer ik me nu.quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Even PM'en misschien?
Groeten aan Aanvoerder overigens.quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Tuurlijk is dat de goede gang van zaken.
Amsterdammertje mag met schalke spelenquote:Op dinsdag 25 september 2007 22:34 schreef Bos81 het volgende:
Kan ik doen maar Amsterdammertje is momenteel op vakantie. Realiseer ik me nu.
Deze ronde heeft hij mij op tijd ge-pmed, maar ik heb hem vergeten te posten:
Dus ik ga er vanuit dat hij gewoon mee wil doen met Schalke, mocht hij niet willen gaat daarna gewoon Vitessezuid onder Schalke spelen.
Zie boven je.quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:15 schreef RayMania het volgende:
Volgens mij heb ik geen tegenstander, want ik zie geen voorspellingen van Amsterdammertje.
Dat is toeval, zelfde minuutquote:Op vrijdag 28 september 2007 19:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zie boven je.
Hij is bijna heel september op vakantie geweest en heeft mij de rondes gepm-ed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |