Scheissequote:Op zondag 26 augustus 2007 18:51 schreef RayMania het volgende:
[..]
Poeh, dat was nog een close call.
quote:
Eerst het gescoorde en geincasseerde doelpunten. Dan de punten. Zoals men dat in Duitsland doet. Het laatste is het saldo. Wat ik normaal gesproken weglaat als ik het hier post. Gisteren vergeten.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat is die stand raar? Doelsaldo, aantal punten en dan ?
vul dan niets inquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:36 schreef Aanvoerder het volgende:
FC Schalke 04 : Bayer Leverkusen 1
De rest komt vanavond, ik heb haast namelijk. Sorry.
Hoe bedoel je? Stuur jij mij een PM, of moet ik jou PM-en met de speelrondes?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:36 schreef amsterdammertje113 het volgende:
Nog net op tijd om mee te doen. Bos81 stuur morgen even PM aangezien ik paar weken op vakantie ga!
Eigenlijk begreep ik zelf even niet wat ik bedoelde maar ik heb jouw inmiddels een PM gestuurd.quote:Op zaterdag 1 september 2007 10:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Stuur jij mij een PM, of moet ik jou PM-en met de speelrondes?
Thanks je zal zo snel mogelijk antwoord krijgen met de voorspellingen. Pas 4 uit 7 goed. Mijn hoop is op morgen. Gaat niet al te best.quote:Op zaterdag 1 september 2007 16:38 schreef Bos81 het volgende:
Okee, je hebt inmiddels een PM terug
Je bent ook al zeker van de weekwinst. Het hangt van KSC - Stuttgart af, of je het alleen wordt of je gezelschap krijgt van Vaduz en mij.quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:22 schreef RayMania het volgende:
Keiharde eerste nederlaag voor de nummer twee Wolfsburg.
Al zes punten. BS, hier kom ik!
quote:Op zondag 2 september 2007 20:22 schreef Beschouw het volgende:
Om het compleet te maken:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |