Je kan dus gewoonvoor iedere speelronde je voorspellingen doen. Dat vergroot je kans tot instromen. Je doet dan ook gewoon mee voor de weekoverwinningen ranglijst.quote:Op zondag 24 juni 2007 16:11 schreef Kadoc het volgende:
Ik doe mee als reserve.
Voor de lijst van weekwinnaars:quote:Op zondag 24 juni 2007 16:11 schreef Kadoc het volgende:
Ik doe mee als reserve.
Nu moet je het over een heel seizoen bewijzen.quote:Op zondag 24 juni 2007 16:10 schreef VoreG het volgende:
De kampioen doet uiteraard mee.
Op dit moment is er geen plaats om een club te vertegenwoordigen. Maar je mag gewoon je voorspellingen hier plaatsen. Dan doe je sowieso mee voor de weekoverwinningen en maak je kans om in de competitie in te stromen als een deelnemer daarvan zegt te stoppen en/of regelmatig vergeet in te vullen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 07:58 schreef amsterdammertje113 het volgende:
Ik zou ook mee willen doen. Hoe meld ik mij aan. Duitse competitie boeit me altijd wel.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | Bayern München - Hansa Rostock 1 Bayer Leverkusen - Energie Cottbus 1 VfL Bochum - Werder Bremen 2 Hannover 96 - Hamburger SV 2 Eintracht Frankfurt - Hertha BSC X VfL Wolfsburg - Arminia Bielefeld 1 1. FC Nürnberg - Karlsruher SC 1 Borussia Dortmund - MSV Duisburg 1 |
In september zit ik nog een tijdje zonder computer. Dus dan kan het hachelijk worden.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:19 schreef borisz het volgende:
ga je het ook volhouden de vrijdagavond wedstrijd invullen
Je kan dan eventueel alvast van te voren voorspellen. Dan wel graag per mail of PM.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:35 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
In september zit ik nog een tijdje zonder computer. Dus dan kan het hachelijk worden.
Ik ga wel naar een Internetcafe of het kan eigenlijk ook wel op werk!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je kan dan eventueel alvast van te voren voorspellen. Dan wel graag per mail of PM.
kloptquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:43 schreef VoreG het volgende:
Wat een vertrouwen in dat nietige Schalke. Het moge duidelijk zijn dat Stuttgart veel beter is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |