Ondertussen staan ze wel voor, mwuah ah ah aaahhh!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:43 schreef VoreG het volgende:
Wat een vertrouwen in dat nietige Schalke. Het moge duidelijk zijn dat Stuttgart veel beter is.
Hier ook.quote:
Zijn er zo veel reserves dan?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:50 schreef Aanvoerder het volgende:
Regel was na 5 keer niet invullen lig je eruit? Ik vind dat je na de eerste 2e rondes zonder invullen er ook wel uit mag.
Dat is in principe de ongeschreven regel bij Dndiek. Maar 5 keer in een competitie vind ik wel goed om er uit geschopt te worden. Ook heb ik iets van 2 weekendrondes in een opeenvolgende week niet invullen of niks van je laten horen ook genoeg om vervangen te worden. Maar dat is mijn persoonlijke mening.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:50 schreef Aanvoerder het volgende:
Regel was na 5 keer niet invullen lig je eruit? Ik vind dat je na de eerste 2e rondes zonder invullen er ook wel uit mag.
Dat is wel een goed ideequote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:06 schreef borisz het volgende:
Ik zou eerst een PM richting die persoon sturen als éénmalige waarschuwing na 2 keer achter elkaar, mocht hij die negeren bij nummer drie schrappen
Dat wel en daar zal ik ook rekening meehouden. Maar dit topic is al ruim van te voren geopend, ook al kon men al een paar weken hun voorspellingen plaatsen, dus hadden de mensen die nu op vakantie zijn en niet voorspeld hebben wel de kans gekregen om te voorspellen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:10 schreef VoreG het volgende:
Het is nu wel vakantieperiode dus het kan logisch zijn dat men er niet is.
Je gaat hoogstwaarschijn verliezen hoorquote:Op zondag 12 augustus 2007 18:23 schreef RayMania het volgende:
Ook hier gestart met een gelijkspel, of Dortmund moet nog drie keer scoren.
Ik heb nog eens gekeken bij beide en na gisteren stond MethodMich met 3-2 voor. De wedstrijd van Karlsruhe hadden jullie alletwee hetzelfde voorspeld en geen van beide had een 2 bij Dortmundquote:
Ik zal het aanpassen.quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:00 schreef Beschouw het volgende:
Hier ook een puntje, hoewel dat bij de wedstrijden niet te zien is
Chiel-Montagne tegen Chiel-Montagne![]()
Wat een kenners zijn wij tochquote:Op zondag 12 augustus 2007 19:51 schreef Aanvoerder het volgende:
NIemand had er meer dan 3 goed voorspeld.
edit: behalve de reservespieler. wat een grap!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |