abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 juni 2007 @ 14:11:12 #51
164106 Bullebak
Omdat bier.
pi_50786130
wat een nerd

Je bent gewoon een loser, incluis strafblad
Geef mij maar Amsterdam
  zondag 24 juni 2007 @ 14:11:19 #52
130955 Floripas
Blast from the past
pi_50786132
quote:
Op zondag 24 juni 2007 14:09 schreef Juzme het volgende:
Ja maar zoals jij het probeert te brengen JoPiDo, wil je het doen overkomen alsof je geen strafbaar feit bent begaan. En dat ben je wel. Het valt nooit goed te praten dat je een fiets overkoopt van een zwerver. Das gewoon hetzelfde als de fiets zelf stelen, maar dan wat luier. En de zwerver steelt de fiets omdat jij hem koopt.
Het is balen en erg klote als je fiets je voor de zoveelste keer is ontvreemd, maar het geeft je nog geen recht om iemand anders dan maar hetzelfde gevoel te geven.
En ja, het is misschien wat verregaand om iemand een nacht in de cel te laten zitten voor het helen van een fiets, maar het werkt wel. Of ben je nu weer van plan een fiets over te kopen?
Wat hij zegt, maar dan met roestige kettingen en scherpe punten eraan.
pi_50786137
quote:
Op zondag 24 juni 2007 14:09 schreef Juzme het volgende:
Ja maar zoals jij het probeert te brengen JoPiDo, wil je het doen overkomen alsof je geen strafbaar feit bent begaan. En dat ben je wel. Het valt nooit goed te praten dat je een fiets overkoopt van een zwerver. Das gewoon hetzelfde als de fiets zelf stelen, maar dan wat luier. En de zwerver steelt de fiets omdat jij hem koopt.
Het is balen en erg klote als je fiets je voor de zoveelste keer is ontvreemd, maar het geeft je nog geen recht om iemand anders dan maar hetzelfde gevoel te geven.
En ja, het is misschien wat verregaand om iemand een nacht in de cel te laten zitten voor het helen van een fiets, maar het werkt wel. Of ben je nu weer van plan een fiets over te kopen?
dat er gestraft wordt snap ik wel, maar de manier waarop vind ik nergens over gaan, omdat het heel het probleem nooit zou oplossen en bovendien een bak geld en tijd kost
  zondag 24 juni 2007 @ 14:12:22 #54
130955 Floripas
Blast from the past
pi_50786156
quote:
Op zondag 24 juni 2007 14:10 schreef JoPiDo het volgende:

[..]

dan ben je helemaal een dombo
Mensen die zich wel aan de wet houden zijn dombo's?

Tough on crime kun je niet selectief zijn, hoor.
pi_50786173
wat een ONZIN allemaal!

het is zo simpel:
joPiDo ISfout door het kopen,
maar hij heeft de fiets NIET gestolen. dat is die zwerver. als de politie dan al wist dat ze eraan kwamen, hadden ze beter de zwerver kunnen pakken en hun met een boete naar huis kunnen laten gaan.
r.e.d.h.e.a.d.
ready, erotic, desirable, horny, excellent, attractive, damn good
  zondag 24 juni 2007 @ 14:13:18 #56
130955 Floripas
Blast from the past
pi_50786192
quote:
Op zondag 24 juni 2007 14:11 schreef JoPiDo het volgende:

[..]

dat er gestraft wordt snap ik wel, maar de manier waarop vind ik nergens over gaan, omdat het heel het probleem nooit zou oplossen en bovendien een bak geld en tijd kost
Wat mij betreft hadden ze jullie ook niet zoveel tijd gegund - maar gewoon met een bericht dat je volgende maand moet voorkomen voor de snelrechter weer op straat geflikkerd. En dan na een maand te horen krijgen dat je een maandje moet brommen.
  zondag 24 juni 2007 @ 14:13:40 #57
130955 Floripas
Blast from the past
pi_50786202
quote:
Op zondag 24 juni 2007 14:12 schreef smammela het volgende:
wat een ONZIN allemaal!

het is zo simpel:
joPiDo ISfout door het kopen,
maar hij heeft de fiets NIET gestolen. dat is die zwerver. als de politie dan al wist dat ze eraan kwamen, hadden ze beter de zwerver kunnen pakken en hun met een boete naar huis kunnen laten gaan.
Helen is net zo erg als stelen.
pi_50786230
quote:
Op zondag 24 juni 2007 14:12 schreef Floripas het volgende:

[..]

Mensen die zich wel aan de wet houden zijn dombo's?

Tough on crime kun je niet selectief zijn, hoor.
en wat ben jij dan....
moeder theresa?!!

flikker toch op geld geven aan junkies is ook net zo slecht!

help ze vooral nog meer aan die rotzooi!.

want jij geeft z geld, zodat een of andere dealer (wel te verstaan ook een crimineel) weer centjes krijgt om nog meer mensen verslaafd te krijgen ;
r.e.d.h.e.a.d.
pi_50786240
quote:
Op zondag 24 juni 2007 14:11 schreef JoPiDo het volgende:

[..]

En als jullie nu met zn allen tegelijkertijd waren opgepakt, dus inclusief de zwerver die je de fiets heeft verkocht, was je dan tevreden geweest? Want dan had het in jouw ogen wel zin gehad.
Ik denk dat je dan nog steeds van mening was geweest dat je onrechtvaardig bent behandeld.
Anyway, het is je overkomen en het is klote en het heeft je geld gekost en en en... Maar het is nu toch achteraf. Gewoon niet meer doen en je hebt er ook geen last meer van
Allejezus
pi_50786248
Iedereen gaat er van uit dat die zwerver die fiets had gestolen. Beetje vreemd vind ik dat. Ik dacht dat je eerst het ene moest bewijzen voordat je iemand van het andere zou kunnen beschuldigen. Ach ja beginselen van de rechtsstaat zijn zoo 1848.
  zondag 24 juni 2007 @ 14:16:24 #61
130955 Floripas
Blast from the past
pi_50786278
quote:
Op zondag 24 juni 2007 14:14 schreef smammela het volgende:

[..]

en wat ben jij dan....
moeder theresa?!!

flikker toch op geld geven aan junkies is ook net zo slecht!

help ze vooral nog meer aan die rotzooi!.

want jij geeft z geld, zodat een of andere dealer (wel te verstaan ook een crimineel) weer centjes krijgt om nog meer mensen verslaafd te krijgen ;
Mensen die verslaafd zijn in Nederland zijn of schizofreen of geimporteerd. Die mensen kicken niet af als ik ze geen geld geef. Die mensen gaan stelen als ik ze geen geld geef.
  zondag 24 juni 2007 @ 14:17:51 #62
130955 Floripas
Blast from the past
pi_50786310
quote:
Op zondag 24 juni 2007 14:15 schreef erasmusman het volgende:
Iedereen gaat er van uit dat die zwerver die fiets had gestolen. Beetje vreemd vind ik dat. Ik dacht dat je eerst het ene moest bewijzen voordat je iemand van het andere zou kunnen beschuldigen. Ach ja beginselen van de rechtsstaat zijn zoo 1848.
Kom op, redelijkheid en billijkheid. Als iemand om twee uur 's nachts de achterklep van een auto opent en er komt een laptop uit, denk je dan: "ja, tof, die zal hij wel gewoon hebben gekocht om hem nu voor de helft van de marktwaarde aan mij door te verkopen!"
pi_50786325
quote:
Op zondag 24 juni 2007 14:15 schreef erasmusman het volgende:
een fiets verkopen om 2 uur 's nachts op straat is sowieso onverstandig en volgens mij ook verboden
pi_50786338
quote:
Op zondag 24 juni 2007 14:16 schreef Floripas het volgende:

[..]

Mensen die verslaafd zijn in Nederland zijn of schizofreen of geimporteerd. Die mensen kicken niet af als ik ze geen geld geef. Die mensen gaan stelen als ik ze geen geld geef.
en als je ze wel geld geeft kan een dealer, in mijn ogen een grotere crimineel dan een dief, weer meer mensen aan de shit helpen.

en plus misschien word ie er ook nog wel opgepakt voor diefstal

het gaat idd niet om die ene kerel. die is al naar de klote, maar hoe meer geld een dealer krijgt hoe meer mensen die kan/gaat vergadigen
r.e.d.h.e.a.d.
pi_50786340
Als jullie nou slim waren geweest dan hadden jullie alledrie niet toegegeven dat je die fiets had gekocht. Het Om kan dan niet bewijzen wie het gedaan heeft dus dan volgt vrijspraak. Maar goed, waarschijnlijk heb je je vrienden flink verraden.
  zondag 24 juni 2007 @ 14:19:59 #66
125878 Gabry
Lento Violento
pi_50786382
Tussen 00.00 en 09.00 uur moet je maar lekker een tukkie doen in je cel.
Dan hoopt gij vurige kolen op zijn hoofd.
pi_50786398
quote:
Op zondag 24 juni 2007 14:18 schreef Fastmatti het volgende:
Als jullie nou slim waren geweest dan hadden jullie alledrie niet toegegeven dat je die fiets had gekocht. Het Om kan dan niet bewijzen wie het gedaan heeft dus dan volgt vrijspraak. Maar goed, waarschijnlijk heb je je vrienden flink verraden.
Ze stonden op film dacht ik zo?
Allejezus
pi_50786404
quote:
Op zondag 24 juni 2007 14:18 schreef Fastmatti het volgende:
niemand heeft iemand verraden, het stond op video

en als we die boete niet hadden betaald, ging het naar de rechter en moesten we bovendien 48 uur zitten ipv 17

geloof me; na 17 uur wil je wel weg daar
pi_50786409
quote:
Op zondag 24 juni 2007 14:11 schreef Bullebak het volgende:
wat een nerd

Je bent gewoon een loser, incluis strafblad
Onzin. Net een transactievoorstel krijg je geen strafblad. Hoewel dat gaat veranderen, dan mag de OvJ zelf voor rechter gaan spelen en als je het daar niet mee eens bent dan mag hij zelf bepalen of je het voor een rechter mag laten komen. Welkom in rechtstaat Nederland.
  zondag 24 juni 2007 @ 14:21:38 #70
130955 Floripas
Blast from the past
pi_50786445
quote:
Op zondag 24 juni 2007 14:18 schreef smammela het volgende:

[..]

en als je ze wel geld geeft kan een dealer, in mijn ogen een grotere crimineel dan een dief, weer meer mensen aan de shit helpen.

en plus misschien word ie er ook nog wel opgepakt voor diefstal

het gaat idd niet om die ene kerel. die is al naar de klote, maar hoe meer geld een dealer krijgt hoe meer mensen die kan/gaat vergadigen
Wat mij betreft krijgt iedere junk een afkickprogramma plus psychische begeleiding, of gratis heroine, de rest van zijn leven.
Maar dat is nu eenmaal niet zo in Nederland. Dus ik geef hem geld, dan hoeft-ie geen fietsen te jatten - het geld daarvan gaat natuurlijk ook naar de dealer.
pi_50786475
quote:
Op zondag 24 juni 2007 14:20 schreef JoPiDo het volgende:

[..]

niemand heeft iemand verraden, het stond op video
Wie heeft dan die fiets gekocht. Jullie allerdrie?
quote:
en als we die boete niet hadden betaald, ging het naar de rechter en moesten we bovendien 48 uur zitten ipv 17

geloof me; na 17 uur wil je wel weg daar
Wat een walgelijk dwangmiddel gebruiken die eikels. Je moet schuld bekennen anders houden we je nog een paar dagen vast.

Nou, goed misschien was het toch de best optie om maar gewoon te betalen.
  zondag 24 juni 2007 @ 14:24:00 #72
130955 Floripas
Blast from the past
pi_50786517
quote:
Op zondag 24 juni 2007 14:22 schreef Fastmatti het volgende:
Wat een walgelijk dwangmiddel gebruiken die eikels. Je moet schuld bekennen anders houden we je nog een paar dagen vast.
Dat is zero tolerance.
Niet alleen toe te passen op Marokkaanse hangjongeren.
pi_50786564
quote:
Op zondag 24 juni 2007 14:22 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Wie heeft dan die fiets gekocht. Jullie allerdrie?
[..]

Nou, goed misschien was het toch de best optie om maar gewoon te betalen.
dat maakt het inderdaad ook belachelijk; je mag blijkbaar op elk moment opgepakt worden op verdenking van wat ook en dan 48 uur vast gehouden worden in zo'n kankercel, waar je niet anders kunt dan tegels tellen

stel ik stond er bij en ik keek er naar, dan nog zou ik waarschijnlijk betaald hebben omdat ik daar weg wilde
pi_50786569
quote:
Op zondag 24 juni 2007 14:24 schreef Floripas het volgende:

[..]

Dat is zero tolerance.
Niet alleen toe te passen op Marokkaanse hangjongeren.
Nee, dit is het uitkleden van de rechtstaat.
  zondag 24 juni 2007 @ 14:26:03 #75
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_50786593
quote:
Op zondag 24 juni 2007 13:55 schreef erasmusman het volgende:
Haha, ik wist niet eens dat ze zich hiermee bezighielden in Rotjeknor.
Ik stond er laatst op het station te wachten op een metro, stonden er een tiental klerurrijken te roken en blowen op het station . 8 hadden er een gloednieuwe gazelle/ batavus zonder slot... Daar moesten ze wat aan doen..

Maar de RET deed net ff heel druk met iets anders zijn...
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')