Ik moet wel zeggen dat Rijnmond het de laatste tijd wat vaker fout heeft dan anders hoorquote:Op maandag 25 juni 2007 19:24 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Sukkel. AD en Rijnmond zijn zo ongeveer de betrouwbaarste bronnen... Zitten er ook wel eens naast, maar voor de rest klopt bijna alles wat ze melden.
quote:Diege Biseswar keert terug bij Feyenoord. Het afgelopen seizoen werd de aanvaller verhuurd aan Heracles Almelo. Hij speelde 26 wedstrijden en maakte 2 doelpunten. De in amsterdam geboren Feyenoorder meldt zich net als de rest van de selectie op 7 juli in de Kuip. Onlangs werd in maart zijn contract nog verlengd tot juli 2009 en in mei werd hij toegevoegd aan de Feyenoord Talent Pool.
Rijnmond is totaal niet betrouwbaar. Gio neemt maandag zijn besluit, Hofland tekent morgen, oh wacht de club wil niet praten, Van Marwijk tekent vrijdag, ohnee wacht toch volgende week.quote:Op maandag 25 juni 2007 19:24 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Sukkel. AD en Rijnmond zijn zo ongeveer de betrouwbaarste bronnen... Zitten er ook wel eens naast, maar voor de rest klopt bijna alles wat ze melden.
quote:Op maandag 25 juni 2007 20:29 schreef TC03 het volgende:
[..]
Rijnmond is totaal niet betrouwbaar. Gio neemt maandag zijn besluit, Hofland tekent morgen, oh wacht de club wil niet praten, Van Marwijk tekent vrijdag, ohnee wacht toch volgende week.
Als je hebt opgelet zitten ze er constant naast. Ik geloof ze iig niet meer.
Jeuh, weer een jood gelinkt aan Feijenoord.quote:www.europesoccer.nl
''DE RIDDER NAAR FEYENOORD''
25-06-2007 || Bron: || Aantal keren bekeken: 931 || Auteur: Goudlok
Het is goed mogelijk dat Daniël de Ridder volgend seizoen bij Feyenoord speelt. Hij wordt dan de opvolger van de waarschijnlijk vertrekende Romeo Castelen. Castelen staat nadrukkelijk in de belangstelling van Middlesbrough.
De Ridder mag transfervrij weg door de degradatie van zijn club Celta de Vigo. Dit was een clausule in zijn contract. De rechtsbuiten heeft in twee seizoenen Celta de Vigo, 20 wedstrijden gespeeld. Ook speelde de Amstedammer voor Ajax, waarvoor hij drie seizoen in actie kwam. De snelle rechtsbuiten scoorde als aanvaller weinig, in 50 wedstrijden wist hij maar 4 keer te scoren.
quote:Op maandag 25 juni 2007 20:45 schreef Happel het volgende:
[..]
Jeuh, weer een jood gelinkt aan Feijenoord.
Dit is dus wel een echtequote:Op maandag 25 juni 2007 20:45 schreef Happel het volgende:
[..]
Roep dat niet te hard! Straks vinden ze nog een voetballer uit Tel Aviv met een zwarte baard, een hoedje en twee vlechtjesquote:Op maandag 25 juni 2007 20:52 schreef Fetai het volgende:
Volgens mij proberen ze ons alleen op stang te jagen, ik kan me echt niet voorstellen dat hij naar Feyenoord zou willen. Veel joodser vind je ze niet![]()
quote:Op maandag 25 juni 2007 21:08 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Ik weet ook zeker dat als dit fabeltje toch waar blijkt te zijn, dat hij niet eens naar Feyenoord zou willen.
Dat laatste ben ik volledig met je eensquote:Op maandag 25 juni 2007 21:08 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Roep dat niet te hard! Straks vinden ze nog een voetballer uit Tel Aviv met een zwarte baard, een hoedje en twee vlechtjes![]()
Nee, serieus. Ten eerste mag het feit dat een speler echt joods is nooit een bezwaar zijn. Maar deze jongen is van binnen en buiten Ajacied. Ik weet ook zeker dat als dit fabeltje toch waar blijkt te zijn, dat hij niet eens naar Feyenoord zou willen.
Precies, daar heb ik ooit eens een topic over gemaakt.quote:Op maandag 25 juni 2007 20:52 schreef Fetai het volgende:
Volgens mij proberen ze ons alleen op stang te jagen, ik kan me echt niet voorstellen dat hij naar Feyenoord zou willen. Veel joodser vind je ze niet![]()
quote:Op maandag 25 juni 2007 21:14 schreef Happel het volgende:
Iedereen die in een wit-rood-wit shirt heeft gespeeld is een jood. Daar zit geen onderscheid in.
Jaja, ik geloof der in ieder geval niets van. Ik weet niet welke idioot al die geruchten op gang brengt, maar dit lijkt me volslagen onzin.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:34 schreef NJ het volgende:
Och jezus, toch niet zo iemand als de Ridder. Dan kan je Kluivert net zo goed gaan polsen.
misschien istie wel hele goeie vriendjes met drenthe gewordenquote:Op maandag 25 juni 2007 21:08 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Roep dat niet te hard! Straks vinden ze nog een voetballer uit Tel Aviv met een zwarte baard, een hoedje en twee vlechtjes![]()
Nee, serieus. Ten eerste mag het feit dat een speler echt joods is nooit een bezwaar zijn. Maar deze jongen is van binnen en buiten Ajacied. Ik weet ook zeker dat als dit fabeltje toch waar blijkt te zijn, dat hij niet eens naar Feyenoord zou willen.
quote:Op maandag 25 juni 2007 20:45 schreef Happel het volgende:
[..]
Voor jij en voor mij niet, maar velen hier wel, daarom vind ik die reacties wel lachwekkend, toen De Cler tekende was hetquote:Op maandag 25 juni 2007 21:14 schreef Happel het volgende:
Iedereen die in een wit-rood-wit shirt heeft gespeeld is een jood. Daar zit geen onderscheid in.
Het verschil tussen een speler als De Cler en De Ridder lijkt me evident.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:25 schreef Luni het volgende:
[..]
Voor jij en voor mij niet, maar velen hier wel, daarom vind ik die reacties wel lachwekkend, toen De Cler tekende was heten nu de ridder aan Feyenoord gelinkt word is het
![]()
Zit geen verschil in.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:28 schreef TC03 het volgende:
[..]
Het verschil tussen een speler als De Cler en De Ridder lijkt me evident.
Mij ook.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:28 schreef TC03 het volgende:
[..]
Het verschil tussen een speler als De Cler en De Ridder lijkt me evident.
De Ridder is wel een paar klassen beter dan Vincken hoor.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:33 schreef TJDoornbos het volgende:
De Ridder wellicht vervanger van Castelen??
VINCKEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
het hoeft niet altijd geld te kosten Boszzzzzzz
De Ridder was basisspeler bij Jong Oranje. Vincken zat op de bank bij het Toulon-team en was uit de basis gespeeld door een speler van een Jong-Ajax (Javier Martina).quote:Op maandag 25 juni 2007 22:51 schreef TJDoornbos het volgende:
Kom toch op zeg met je De Ridder beter dan Vincken, als je Tim een heel jaar regelmatig laat spelen (vanaf minuut 1) dan leert die snel bij en is het in 2008 een andere Vincken
omg.!!quote:Op maandag 25 juni 2007 20:45 schreef Happel het volgende:
[..]
Vincken kwam gewoon ritme te kort en had last van div kleine kwetsuren volgens mij!!quote:Op maandag 25 juni 2007 22:56 schreef koningdavid het volgende:
[..]
De Ridder was basisspeler bij Jong Oranje. Vincken zat op de bank bij het Toulon-team en was uit de basis gespeeld door een speler van een Jong-Ajax (Javier Martina).
ik las Grieks forum en dacht: die is wegquote:Op maandag 25 juni 2007 23:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik las op een Grieks forum dat Manchester City van Samaras af wil.
Feyenoord, Betis, Heerenveen en Olympiakos zouden interesse hebben.
quote:Op maandag 25 juni 2007 22:58 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Vincken kwam komt gewoon ritme kwaliteit te kort en had last van div kleine kwetsuren volgens mij!!
Goede speler, halen!quote:Op maandag 25 juni 2007 23:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik las op een Grieks forum dat Manchester City van Samaras af wil.
Feyenoord, Betis, Heerenveen en Olympiakos zouden interesse hebben.
Houd toch op, joh. Vincken is gewoon een matige vleugelspeler die niet verder zal komen dan het spelen voor ploegen als RKC.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:58 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Vincken kwam gewoon ritme te kort en had last van div kleine kwetsuren volgens mij!!
Jij hebt hem natuurlijk al zijn jaren bij Manchester City gevolgd.quote:
het gaat er hopelijk wel om dat hij een ajax verleden heeft en niet omdat hij van het joodse ras isquote:Op maandag 25 juni 2007 22:49 schreef koningdavid het volgende:
[..]
De Ridder is wel een paar klassen beter dan Vincken hoor.
Maar ja, een Amsterdammer met een Israelische moeder... joodser krijg je ze niet natuurlijk.![]()
Inderdaad. Wij Feijenoorders zijn pro-Palestina.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:14 schreef evert het volgende:
[..]
en omdat iemand van het joodse ras is, zou hij niet mogen komen?
Vond het bij Heerenveen een uitstekende speler. Dat jaartje bij Man. City zegt me niet zoveel, aangezien ook Trabelsi daar geflopt is.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:13 schreef Happel het volgende:
[..]
Houd toch op, joh. Vincken is gewoon een matige vleugelspeler die niet verder zal komen dan het spelen voor ploegen als RKC.
[..]
Jij hebt hem natuurlijk al zijn jaren bij Manchester City gevolgd.
nee hoor, ik, feijenoorder, ben pro-israelquote:Op maandag 25 juni 2007 23:15 schreef Happel het volgende:
[..]
Inderdaad. Wij Feijenoorders zijn pro-Palestina.
Dat hij daar weg zou mogen zegt mij genoeg.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:15 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Vond het bij Heerenveen een uitstekende speler. Dat jaartje bij Man. City zegt me niet zoveel, aangezien ook Trabelsi daar geflopt is.
Dan ben je jood, geen Feijenoorder.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:16 schreef evert het volgende:
[..]
nee hoor, ik, feijenoorder, ben pro-israel
nee hoor, ik weet politiek tenminste te scheiden van voetbal. wellicht zou jij dat ook eens moeten doen.quote:
Misschien moet jij niet zo serieus zijn.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:25 schreef evert het volgende:
[..]
nee hoor, ik weet politiek tenminste te scheiden van voetbal. wellicht zou jij dat ook eens moeten doen.
Shalom.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:15 schreef Happel het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 juni 2007 23:15 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat ben jij toch een blinde Vinckquote:Op maandag 25 juni 2007 22:58 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Vincken kwam gewoon ritme te kort en had last van div kleine kwetsuren volgens mij!!
Vincken, ja idd echt een matige spelert. Die toplinksback van jullie zag alle hoeken van het veld tegen hemquote:Op maandag 25 juni 2007 22:49 schreef koningdavid het volgende:
[..]
De Ridder is wel een paar klassen beter dan Vincken hoor.
Maar ja, een Amsterdammer met een Israelische moeder... joodser krijg je ze niet natuurlijk.![]()
Bron?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:44 schreef FrankyMcG het volgende:
Ah, dus Samaras is het gerucht van de dag vandaag...
Ik had het op een forum gelezen.quote:
quote:Perez sluit Feyenoord niet meer uit
In het Algemeen Dagblad laat Kenneth Perez doorschemeren dat Feyenoord weer een optie voor hem wordt, als PSV er niet uitkomt met Ajax op korte termijn.
"Ik heb ooit met Feyenoord gesproken, dat was echt een goed gesprek. Maar op dat moment was er nog helemaal geen sprake van belangstelling vanuit Eindhoven. Toen PSV eenmaal belde, kwam ik in de situatie terecht dat ik moest kiezen uit twee mooie clubs. Feyenoord had op dat moment geen trainer en nog geen nieuwe spelers, terwijl PSV landskampioen is en Champions League speelt. Bovendien belde de trainer me dat hij mij graag wil hebben. Misschien was het de veilige weg, maar is het nou zo gek dat ik op dat moment een voorkeur voor PSV heb uitgesproken?"
"Ik hoop nog altijd dat het rond komt. Als dat niet lukt, ontstaat er wat mij betreft een nieuwe situatie en is alles weer open."
Bron: AD
Hij gooit zelf in ieder geval de deur weer wagenwijd open idd.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:29 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Die komt dus gegarandeert onze kant op als het met Psv niet doorgaat
quote:hoi vrienden
Heel raar, maar heden ochtend was GIO hier bij Dr.Heijboer !!
Kan niet zien of het keuring is of controle/blessure.
later meer
quote:GIO is heden ochtend gekeurd.
althans, zelfde onderzoek als Tim
Vullen jullie het zelf maar in,dus nogmaals, ik zeg NIET dat ie komt. Maar als dit een keuring is geweest vanochtend dan komt ie. ik neem alle verantwoordelijkheid, maar volgens mijn mening komt GIO
quote:KAKA was zeker niet de enige, kreeg net hetzelfde nieuws over GIO te horen van een andere insider
quote:Ik ook ja..
Grote kans dat ik het goed heb, dus ik durf net als jou de gok ook wel aan
Heeft feyenoord geen psychiater rondlopen? Al zal die al wel bommetje vol zittenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:30 schreef TerroRobbie het volgende:
Hij kan beter naar een Psychiater gaan dan naar Feyenoord.
Dat ze het nog niet in het journaal hebben genoemd zeg...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:34 schreef NJ het volgende:
Klinkt betrouwbaar, allemaal.
Voor 3 miljoen wil ik wel denk ik, dan wel eerst Charisteas verkopen voor 3 mln. 2 vliegen in 1 klapquote:Nürnberg biedt drie miljoen op Koevermans
1.FC Nürnberg blijkt Danny Koevermans niet zomaar uit het hoofd te willen zetten. De Duitse club heeft het bod op de AZ-spits verhoogt tot zo'n drie miljoen euro, schrijft De Telegraaf.
Of het daarmee daadwerkelijk Koevermans weet los te weken, is zeer de vraag. AZ liet namelijk weten eerst een vervanger te willen contracteren, alvorens de Schiedammer te verkopen. Daarbij viel al eens de naam van Glen Salmon, die transfervrij kan vertrekken bij FC Groningen.
Eerder toonde ook Feyenoord belangstelling voor Koevermans, die weinig trek heeft om bij AZ te concurreren met vier of vijf topaanvallers. Vanuit Rotterdam is het de afgelopen dagen stil. Mogelijk omdat de club ook geïnteresseerd is in Roy Makaay.
Hij zou dus zijn gekeurd in het EMC. Nou geloof ik er verder geen klote van enzo. Maar gebeurt een keuring niet gewoon in de Kuip? Of hebben ze daar de apperatuur er niet voor? Hartmeting enzo...quote:kreeg net ook een smsje van een maat van me die co-schappen loopt in het ziekenhuis, gio is idd gesignaleerd..
ff ter bevestiging van het verhaal van kaka
Wanneer ga jij nou eens inzien dat Vincken een kutspeler is die de rest van zijn carriere beter af is bij clubs als NEC en Sparta...quote:Op maandag 25 juni 2007 22:58 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
joh.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:44 schreef Jenga het volgende:
Giovanni van Bronckhorst heeft vanochtend een medische keuring ondergaan in het Erasmus in Rotterdam. Het betreft dezelfde keuring als Tim de Cler vorige week onderging.
Dit is bevestigd door meerdere verpleegkundigen, zie http://feyenoord.netwerk.to/forums/HTML/forum16/501-170.php
Eerst zien, dan geloven... zoveel geruchten geweest de laatste tijd.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:44 schreef Jenga het volgende:
Giovanni van Bronckhorst heeft vanochtend een medische keuring ondergaan in het Erasmus in Rotterdam. Het betreft dezelfde keuring als Tim de Cler vorige week onderging.
Dit is bevestigd door meerdere verpleegkundigen, zie http://feyenoord.netwerk.to/forums/HTML/forum16/501-170.php
Voor de 263857341ste keer, Giovanni gaat geen linksback spelen als ie komt. Dus die hadden we dan nog steeds niet gehad.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:57 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Geloof er niks van. Waarom heeft Feyenoord dan De Cler zo duur gekocht?
Beter zetten we dat voortaan in de OP ofzoquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:59 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Voor de 263857341ste keer, Giovanni gaat geen linksback spelen als ie komt. Dus die hadden we dan nog steeds niet gehad.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:56 schreef hello_moto1992 het volgende:
Samaras, the greek Ronaldinho & Angelos Charisteas!
Inderdaad. Wat een wereldspits is het ook hé.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:00 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
![]()
Die goal in de finale is het enige wat ze van hem hebbenDe held
Hij is niet degene die iets moet inzien hoor.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:44 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Wanneer ga jij nou eens inzien dat Vincken een kutspeler is die de rest van zijn carriere beter af is bij clubs als NEC en Sparta...![]()
Harry naar Nurnberg en Koevermans naar Feyenoord.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:41 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Voor 3 miljoen wil ik wel denk ik, dan wel eerst Charisteas verkopen voor 3 mln. 2 vliegen in 1 klap![]()
En nog 1 van FN:
[..]
Hij zou dus zijn gekeurd in het EMC. Nou geloof ik er verder geen klote van enzo. Maar gebeurt een keuring niet gewoon in de Kuip? Of hebben ze daar de apperatuur er niet voor? Hartmeting enzo...
Voetbalprimeur. Denk gewoon dat ie blijft eigenlijk.quote:Interesse Real Madrid in Drenthe wordt concreet
Real Madrid heeft Royston Drenthe hoog op het lijstje staan om deze zomer al te strikken. De Spaanse grootmacht verwacht dat de druistige middenvelder van Feyenoord een interessante versterking voor de toekomst is, zo meldt de krant AS.
De scouts van Real Madrid waren happig met het noteren van de naam van Drenthe, toen hij op het EK-21 een overweldigende indruk achterliet. Het dagblad AS adviseerde De Koninklijke om snel te handelen, aangezien ook Arsenal en Chelsea verregaande belangstelling in de Rotterdammer hebben.
Hebben ze allemaal daar. Ook die club van Co. Supergroot complex indoorsporthal, groot zwembad met clublogo op de bodem etc. etc.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:14 schreef Tomasso het volgende:
Shaktar Donetsk heeft trouwens ook een top faciliteit ! TV Rijnmond heeft er een reportage over gemaakt waarbij Henk van Stee de rondleiding gaf, man, dat is een 5 sterren hotel!
Mja, ff tussendoor he. Het ging namelijk over de middelen van Feyenoord qua medische keuring.
Nee, hoor. Denk eerder dat de Vinckenlovers hun ogen moeten openen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:04 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Hij is niet degene die iets moet inzien hoor.
wow dan is het echt luxe idd.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:18 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
groot zwembad met clublogo op de bodem
Hij moet gewoon bij een Willem II of VVV gaan voetballen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:20 schreef Happel het volgende:
[..]
Nee, hoor. Denk eerder dat de Vinckenlovers hun ogen moeten openen.
FC Den Boschquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:23 schreef Grulez het volgende:
[..]
Hij moet gewoon bij een Willem II of VVV gaan voetballen.
Afblijven.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:16 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Voetbalprimeur. Denk gewoon dat ie blijft eigenlijk.
We wachten het weer af.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:44 schreef Jenga het volgende:
quote:bevestigt door RR, Gio in ziekenhuis
?quote:RR meldt Gio fit was, dus dat hij niet daarom bij de dokter was.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:04 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Hij is niet degene die iets moet inzien hoor.
Logisch...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:39 schreef TJDoornbos het volgende:Ik geloof niet dat er hier veel Vincken fans zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |