Nou is het genoeg geweest! Jij vraagt er gewoon om!quote:
Gefixt!quote:Op zondag 24 juni 2007 11:30 schreef kleinzusje het volgende:
Ik zie niks![]()
Fok heeft ruzie met die kikkersite![]()
quote:Op zondag 24 juni 2007 11:53 schreef Talitha het volgende:
[..]
Gefixt!
En je wilt niet weten hoeveel moeite me dat heeft gekost.
quote:
quote:Op zondag 24 juni 2007 11:40 schreef hardromacore het volgende:
Had net bedacht een hele goede mod te zijn.. maar slijmen nee.. ze zullen inzien.. dat ze me nodig hebben
quote:Op zondag 24 juni 2007 12:11 schreef hardromacore het volgende:
[..]
dit topic had niet lang meer bestaan
![]()
Wakker worden , het topic wordt aangevallenquote:Op zondag 24 juni 2007 05:24 schreef Leandra het volgende:
En verder... maar zonder mij (voor nu), want ik ben m'n bed in![]()
quote:Op zondag 24 juni 2007 12:14 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Wakker worden , het topic wordt aangevallen![]()
![]()
![]()
![]()
Wat ? lief eendje ? sexen na lange tijd ?quote:
quote:
Was jij dat?quote:Op zondag 24 juni 2007 15:41 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Wat ? lief eendje ? sexen na lange tijd ?
Ik herkende je bijna nietquote:Op zondag 24 juni 2007 17:03 schreef Lobasca het volgende:
Middag!
quote:Op zondag 24 juni 2007 17:03 schreef Lobasca het volgende:
Middag!
quote:Op zondag 24 juni 2007 16:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Was jij dat?![]()
Kan me er weinig van herinneren
Ik rot niet zo snelquote:Op zondag 24 juni 2007 17:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik herkende je bijna niet![]()
Had je bijna verrot gescholden omdat ik dacht dat je disana was![]()
![]()
Irritant rotjoch is dat.. maar gedraagt zich normaler sinds hij met Agassi heeft gesproken..quote:
Echt nietquote:Op zondag 24 juni 2007 18:13 schreef hardromacore het volgende:
[..]
Irritant rotjoch is dat.. maar gedraagt zich normaler sinds hij met Agassi heeft gesproken..
Desaln... Federer slacht hem af..![]()
Ik heb nog niet naar de draw gekeken, maar acht de kans niet groot dat zij tegen elkaar zullen spieln.quote:Op zondag 24 juni 2007 18:13 schreef hardromacore het volgende:
[..]
Irritant rotjoch is dat.. maar gedraagt zich normaler sinds hij met Agassi heeft gesproken..
Desaln... Federer slacht hem af..![]()
Nog niet... maar als het zover komtquote:Op zondag 24 juni 2007 18:29 schreef Lobasca het volgende:
Ik heb nog niet naar de draw gekeken, maar acht de kans niet groot dat zij tegen elkaar zullen spieln.
Je vindt het hier best leuk hequote:
Nou en of!!!quote:Op zondag 24 juni 2007 18:32 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Je vindt het hier best leuk he![]()
Echt een warm bad, vol met leuke vriendjes en vriendinnetjes![]()
tuuuuurlijk..quote:
Coole sigquote:Op zondag 24 juni 2007 18:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb nog niet naar de draw gekeken, maar acht de kans niet groot dat zij tegen elkaar zullen spieln.
Hij kan me niet irritant genoeg zijn.![]()
Ik had al een slotje aangeboden..quote:
quote:Op zondag 24 juni 2007 20:15 schreef hardromacore het volgende:
[..]
Hij raakt tenminste toch nog ballen..![]()
Geen slotjesquote:Op zondag 24 juni 2007 19:57 schreef hardromacore het volgende:
Ik had al een slotje aangeboden..
ps. jij bent drie jaar en een dag ouder.. dannn ik
voor wat het waard is
![]()
![]()
Ze zitten je toch niet te negeren he?quote:
Avonne, weten jullie of die Miekemoes een echte user is of een kloon?quote:Op zondag 24 juni 2007 20:52 schreef avonne het volgende:
naja, tis wel leuk, of sow...
Voor iemand die pas een paar uur geregistreerd is, maakt Miekemoes wel een erg ervaren OPquote:Op zondag 24 juni 2007 20:56 schreef Veulen het volgende:
[..]
Avonne, weten jullie of die Miekemoes een echte user is of een kloon?
irlquote:Op zondag 24 juni 2007 20:25 schreef Veulen het volgende:
[..]
Geen slotjes![]()
Enne bedoel je irl of in fok life?
Ik dacht dat APK al een kloon hadquote:Op zondag 24 juni 2007 21:00 schreef avonne het volgende:
Voor iemand die pas een paar uur geregistreerd is, maakt Miekemoes wel een erg ervaren OP
Ik zeg kloon
APK misschien? Kort, bondig, en niet beroerd om meten
te strooien?
APK zou mij nooit een FBhoer noemen, deze kloon gelukkig welquote:Op zondag 24 juni 2007 21:00 schreef avonne het volgende:
[..]
Voor iemand die pas een paar uur geregistreerd is, maakt Miekemoes wel een erg ervaren OP
Ik zeg kloon
APK misschien? Kort, bondig, en niet beroerd om meten
te strooien?
(ik ga geen check aanvragen als men zich keurig gedraagt)
Oh kunnen modjes dat niet automatisch zien? Dacht ik.quote:Op zondag 24 juni 2007 21:00 schreef avonne het volgende:
(ik ga geen check aanvragen als men zich keurig gedraagt)
Neeeh.. tis gewoon een teken van dominantie.. of het jeukt gewoon en hij wint ook vaker dan hij verliest, dus reden tot dominantiequote:
ah... "FBhoer" ...quote:Op zondag 24 juni 2007 21:03 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
APK zou mij nooit een FBhoer noemen, deze kloon gelukkig wel![]()
quote:Op zondag 24 juni 2007 21:03 schreef hardromacore het volgende:
[..]
Neeeh.. tis gewoon een teken van dominantie.. of het jeukt gewoon en hij wint ook vaker dan hij verliest, dus reden tot dominantie
Gertquote:Op zondag 24 juni 2007 21:04 schreef avonne het volgende:
[..]
ah... "FBhoer" ...
Dus het lijkt mij APK
Iemand een andere gok?
Ik weet zeker wie het isquote:Op zondag 24 juni 2007 21:04 schreef avonne het volgende:
[..]
ah... "FBhoer" ...
Dus het lijkt mij APK
Iemand een andere gok?
quote:
quote:Op zondag 24 juni 2007 21:10 schreef kleinzusje het volgende:
![]()
1 hint: hij / zij staat in het filmpje![]()
nou, dat sluit mij dus al uitquote:Op zondag 24 juni 2007 21:10 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
WTF: Ik dacht dat je er in stondquote:Op zondag 24 juni 2007 21:11 schreef avonne het volgende:
[..]
nou, dat sluit mij dus al uit![]()
geintjei don't care
Man of vrouw?
Ik?quote:Op zondag 24 juni 2007 21:10 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
niet huilen, schatje... GEEF NOU EENS EEN HINTquote:Op zondag 24 juni 2007 21:13 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
WTF: Ik dacht dat je er in stondecht
![]()
quote:Op zondag 24 juni 2007 21:13 schreef kleinzusje het volgende:
Ik zeg niks en nee ik ben het niet. Ik heb geen kloon![]()
Okee Peter6000 danquote:Op zondag 24 juni 2007 21:13 schreef kleinzusje het volgende:
quote:Op zondag 24 juni 2007 21:14 schreef avonne het volgende:
[..]
niet huilen, schatje... GEEF NOU EENS EEN HINT![]()
een hele mooie aanwijzingquote:Op zondag 24 juni 2007 21:19 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat 'FB-hoer' was voor mij een mogelijk aanwijzing.
Goeie kerstman, matige foto, ofzoietsquote:
Je hebt geen kloon zeg je. Dus je bent een kloon?quote:Op zondag 24 juni 2007 21:13 schreef kleinzusje het volgende:
Maar ik zou haar nooit meer zo durven noemenquote:Op zondag 24 juni 2007 21:19 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat 'FB-hoer' was voor mij een mogelijk aanwijzing.
Scherp donniequote:Op zondag 24 juni 2007 21:21 schreef Talitha het volgende:
[..]
Je hebt geen kloon zeg je. Dus je bent een kloon?
quote:Op zondag 24 juni 2007 21:21 schreef Talitha het volgende:
[..]
Je hebt geen kloon zeg je. Dus je bent een kloon?
OMG je gaat me toch niet vertellen dat je weet waar ik het over hebquote:
quote:Op zondag 24 juni 2007 21:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar ik zou haar nooit meer zo durven
Slowchatslet daarentegen....![]()
Druk met werk en een brakke pcquote:Op zondag 24 juni 2007 21:42 schreef avonne het volgende:
Waar is Ian eigenlijk? Op vakantie?
quote:Op zondag 24 juni 2007 21:55 schreef Vislip_de_gekste het volgende:
Dat topic is ten onrechte gesloten in onz, het was een leuke mop.![]()
Ons snappen het hoor!quote:Op zondag 24 juni 2007 22:00 schreef Vislip_de_gekste het volgende:
Aan een toverdosis.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Snappen je het?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heel erg bedankt, nu snap ik hemquote:Op zondag 24 juni 2007 22:04 schreef Vislip_de_gekste het volgende:
Ik leg het toch maar ff uit.
Hans Klok is een illusionist, en soms noemen ze dat goochelaar of tovenaar.
Junks overlijden wel eens aan een overdosis.
Van de woorden: toveren en overdosis is een combinatie gemaakt: toverdosis.
Dat geeft een humoristisch effect.
Wow! Dat is zo diep! Wel begrijpelijk dat mensen dat niet snappen.quote:Op zondag 24 juni 2007 22:04 schreef Vislip_de_gekste het volgende:
Ik leg het toch maar ff uit.
Hans Klok is een illusionist, en soms noemen ze dat goochelaar of tovenaar.
Junks overlijden wel eens aan een overdosis.
Van de woorden: toveren en overdosis is een combinatie gemaakt: toverdosis.
Dat geeft een humoristisch effect.
Het was niet mijn eigen mop, maar fijn dat je het nu snapt.quote:Op zondag 24 juni 2007 22:05 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Heel erg bedankt, nu snap ik hem![]()
Geniaal gevonden![]()
dank je![]()
Ik was wel erg geschrokkenquote:Op zondag 24 juni 2007 22:08 schreef Vislip_de_gekste het volgende:
[..]
Het was niet mijn eigen mop, maar fijn dat je het nu snapt.
Tevens hoop ik dat je niet geschokken bent van het valse overlijdensbericht.
Mocht dat wel zo zijn, mag je het eerlijk vertellen, dan houd ik er met de volgende mop rekening mee.
De tijd leek even stil te staanquote:Op zondag 24 juni 2007 22:17 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik was wel erg geschrokken[afbeelding]
Wil je hem uitleggen ???quote:Op zondag 24 juni 2007 22:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
De tijd leek even stil te staan![]()
![]()
![]()
begrijp je hem of moet ik het uitleggen![]()
Peterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:
Ben jij een leek op groupie gebied ?quote:Op zondag 24 juni 2007 22:56 schreef Peter6000 het volgende:
Wat is dat pokeren werkelijk onbegrijpelijk.
Gelukkig is de groupie-avond dinsdag wel te volgen voor leken.
Ja, maar ik snap wel hoe het moet.quote:Op zondag 24 juni 2007 22:58 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ben jij een leek op groupie gebied ?
Hoe wat moetquote:
Van wie ben jij dan helegaar een groepie ?quote:Op zondag 24 juni 2007 23:00 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Wat de functie van de groupies is, en dergelijke.
Nee, zeg maar de meisjes op de streams dinsdag.quote:Op zondag 24 juni 2007 23:01 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Van wie ben jij dan helegaar een groepie ?
Zijn dat jouw groepies Peter ?quote:Op zondag 24 juni 2007 23:02 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee, zeg maar de meisjes op de streams dinsdag.
Nee, dat zijn de groupies van Jaap en Huub.quote:
Daar geloof ik helegaar niets van.quote:Op zondag 24 juni 2007 23:05 schreef kleinzusje het volgende:
Peet, ik ben heel even op een ander topic aan het koekeloeren, kom zo terug hoor
Tot morgen,quote:Op zondag 24 juni 2007 23:08 schreef kleinzusje het volgende:
Ik moet weer heel even er van tussen, tot zo![]()
Hoe kun je nou heel ernstig uitslapen?quote:Op zondag 24 juni 2007 23:58 schreef Leandra het volgende:
Goed... lekker uitgeslapen (heel ernstig) en toen met de kid naar de bioscoop geweest: Ocean's 13
Ik kan niet pokeren.quote:Op zondag 24 juni 2007 23:59 schreef Soury het volgende:
G'navond, hopelijk geen poker freaks hier...
Dat is onbeperkt uitslapen... tot zo'n tijdstip dat je het niet meer durft te noemen enzoquote:Op zondag 24 juni 2007 23:59 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hoe kun je nou heel ernstig uitslapen?
Wat is dat?
Souryquote:Op zondag 24 juni 2007 23:59 schreef Soury het volgende:
G'navond, hopelijk geen poker freaks hier...
Naah huub schaamt zich er niet voor om tot een uur of 4 in z'n bed te liggen.quote:Op maandag 25 juni 2007 00:00 schreef Leandra het volgende:
Dat is onbeperkt uitslapen... tot zo'n tijdstip dat je het niet meer durft te noemen enzo![]()
![]()
We waren hier poker vrij tot jij er over begonquote:Op maandag 25 juni 2007 00:03 schreef Soury het volgende:
Pffff .. Die de avond blijkt poker vullend te zijn.
Ik bluf wel vaak is dat erg![]()
quote:Op maandag 25 juni 2007 00:04 schreef Veulen het volgende:
[..]
Naah huub schaamt zich er niet voor om tot een uur of 4 in z'n bed te liggen.
Zo erg zal het toch niet zien![]()
Ik zelf haal 1 uur nog wel
Heb het een heeeeele week volgehouden.quote:Op maandag 25 juni 2007 00:04 schreef Leandra het volgende:
Ik ben overigens al 3 weken zonder streams
Ik al 7quote:Op maandag 25 juni 2007 00:04 schreef Leandra het volgende:
Ik ben overigens al 3 weken zonder streams
Ik keek sowieso al weinig meer toen ze nog gratis waren, toen dat maandje cadeau van Tien... toen keek ik in het begin nog wel omdat ik me bijna verplicht voelde te kijken (en de COS bij te houden) omdat ik één van de 100 was... maar toen bleek dat de COS toch wel goed bijgehouden werd was ik er ook zo weer klaar mee... alleen bij bijzondere dingen keek ik nog.quote:
quote:Op zondag 24 juni 2007 23:27 schreef hardromacore het volgende:
[..]
Tot morgen,
geluk met Andy.. miss geeft hij morgen wel een beetje effect aan de ballen..
Leuke gif ik heb het al van je gepikt.quote:Op maandag 25 juni 2007 00:07 schreef kleinzusje het volgende:
Ik heb al maanden alles gratis [afbeelding]
Zowaar een topdrukte ineensquote:
Ik jat mn plaatjes van VOL en Peterquote:Op maandag 25 juni 2007 00:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Leuke gif ik heb het al van je gepikt.![]()
Zag het op me werk net met die super mop(en de verhelderende uitleg hahahaha.. die klopte zelfs niet)
Zo te zien zit het leven nog maar net in Leandraquote:
Ik pas maar net in haar hoefquote:
Ssssssssssssssttttttttquote:Op maandag 25 juni 2007 00:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo te zien zit het leven nog maar net in Leandra![]()
Ik typte blind dus dacht ik dat niemand het zagquote:
Ola... : ) Welke engel nou weer is je tijd gekomenquote:Op maandag 25 juni 2007 00:19 schreef PC eend het volgende:
Ik word wel een beetje gek van die kut engel
Jaapquote:Op maandag 25 juni 2007 00:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ola... : ) Welke engel nou weer is je tijd gekomen![]()
Peeeeetraquote:Op maandag 25 juni 2007 00:22 schreef petraa het volgende:
Souryyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy Eendjuhhhhhhhhhhhhhh
Want engelen bestaan nietquote:Op maandag 25 juni 2007 00:19 schreef PC eend het volgende:
Ik word wel een beetje gek van die kut engel
Kan me voorstellen dat dat zwaar isquote:
Dat schijnt idd een beetje lastig te zijn.... en de OP is ook niet altijd een verhelderingquote:Op maandag 25 juni 2007 00:21 schreef petraa het volgende:
Waarom hou gvd niemand die KLote Updates bij, moet alle cossen doorlezen nu.
Ik word er zo moedeloos vanquote:Op maandag 25 juni 2007 00:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat schijnt idd een beetje lastig te zijn.... en de OP is ook niet altijd een verheldering![]()
Anders kijk je bij villa vandaag? Het is een beetje gekleurt, maar de hoofdlijnen staan er in.quote:Op maandag 25 juni 2007 00:21 schreef petraa het volgende:
Waarom hou gvd niemand die KLote Updates bij, moet alle cossen doorlezen nu.
Dus volgens jou heb ikstemmen in mijn hoofd?quote:Op maandag 25 juni 2007 00:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Want engelen bestaan niet
maar een bruidspaar zoals zij.
Vind je eenmaal in leven
en daar blijft het dan wel bij.
Ik ruik de rozengeuren
en zie de maneschijn.
Een geheel toch vele kleuren.
Nee een paar zoals zij
zal er nooit en te nimmer meer zijn.
Wat rook je in godsnaam.. Rooibosquote:
Mazzelquote:
quote:Op maandag 25 juni 2007 00:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dus volgens jou heb ikstemmen in mijn hoofd?
Er zitten geen 4 jokers in een kaartspelquote:
Jaap engel zit al uren in mijn oor te tetterenquote:
Ik heb 2 kaartspellen gemixtquote:Op maandag 25 juni 2007 00:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Er zitten geen 4 jokers in een kaartspel![]()
OMG... moeten we nu ook in meerdere rijen gaan staan??quote:Op maandag 25 juni 2007 00:34 schreef petraa het volgende:
Je hebt gewoon een meervoudige persoonlijkheid eendjuh
Waar heb je het toch overquote:Op maandag 25 juni 2007 00:32 schreef PC eend het volgende:
Jaap engel zit al uren in mijn oor te tetteren![]()
Moet je mij hebben?quote:Op maandag 25 juni 2007 00:34 schreef petraa het volgende:
Je hebt gewoon een meervoudige persoonlijkheid eendjuh
Voordringer..quote:Op maandag 25 juni 2007 00:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG... moeten we nu ook in meerdere rijen gaan staan??
Damn, ik sta niet in de rij... sta ik nu ongewild toch in een rij omdat ik naast de rij stond, maar een van zijn andere persoonlijkheden toevallig een rij heeft waar ik stond??![]()
We willen gewoon uitleg over die Engel Jaapquote:
Ik stond niet in de rijquote:
Het poker op de streams wordt becommentarieerd door Jaap Engel en daar luister ik nu dus al uren naarquote:
Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op maandag 25 juni 2007 00:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het poker op de streams wordt becommentarieerd door Jaap Engel en daar luister ik nu dus al uren naar![]()
Lijkt me wel handig in de supermarkt..quote:Op maandag 25 juni 2007 00:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik stond niet in de rij![]()
Kan ik er wat aan doen dat hij MPS blijkt te hebben en een van zijn andere persoonlijkheden toevallig zat waar ik naast de rij stond?!![]()
Daar hebben ze iets voor uitgevondenquote:Op maandag 25 juni 2007 00:39 schreef PC eend het volgende:
Het poker op de streams wordt becommentarieerd door Jaap Engel en daar luister ik nu dus al uren naar![]()
Ja valt mee he, word hier al gelijk tot schizofreen bestempeltquote:Op maandag 25 juni 2007 00:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Ik dacht echt dat jij anti rij was. En wat doe sta je toch in de rij. Had dan ook wat verder weg gaan staan!!!!quote:Op maandag 25 juni 2007 00:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik stond niet in de rij![]()
Kan ik er wat aan doen dat hij MPS blijkt te hebben en een van zijn andere persoonlijkheden toevallig zat waar ik naast de rij stond?!![]()
En de 3de maakt je uit voor assoquote:Op maandag 25 juni 2007 00:42 schreef Soury het volgende:
Lijkt me wel handig in de supermarkt..
Een ik gaat alvast in de rij staan de andere vult de kar![]()
Zet een lekker muziekje op. Eend she lovely Eend she wonderfullquote:Op maandag 25 juni 2007 00:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
quote:
Mensen dit loopt volledig uit de handquote:Op maandag 25 juni 2007 00:43 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat jij anti rij was. En wat doe sta je toch in de rij. Had dan ook wat verder weg gaan staan!!!!
Leandra staat ook altijd vooraan in de filequote:Op maandag 25 juni 2007 00:43 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat jij anti rij was. En wat doe sta je toch in de rij. Had dan ook wat verder weg gaan staan!!!!
Ik dacht aan de MUTE-knop, jammer u heeft geen hoofdprijs gewonnen...quote:
Ik heb wel een vreemde rijstijl hoorquote:Op maandag 25 juni 2007 00:48 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik dacht aan de MUTE-knop, jammer u heeft geen hoofdprijs gewonnen...
Gelukkig heeft onze sponsor nog eeen leuke troostprijs geregeld... En het is
*tromgeroffel*
Een dagje in de rij met Soury![]()
Gefeliciteerd, ben je er blij mee?
Ik haat Rijen en ga er per definitie ABSOLUUT niet in staan.quote:Op maandag 25 juni 2007 00:48 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik dacht aan de MUTE-knop, jammer u heeft geen hoofdprijs gewonnen...
Gelukkig heeft onze sponsor nog eeen leuke troostprijs geregeld... En het is
*tromgeroffel*
Een dagje in de rij met Soury![]()
Gefeliciteerd, ben je er blij mee?
Ik ook niet haal altijd 1 item bij de super en dan laat iedereen me voor (omdat zo lief lachquote:Op maandag 25 juni 2007 00:49 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik haat Rijen en ga er per definitie ABSOLUUT niet in staan.![]()
Nou zegquote:Op maandag 25 juni 2007 00:49 schreef petraa het volgende:
Ik haat Rijen en ga er per definitie ABSOLUUT niet in staan.![]()
Tot 7 artikelen mag je gewoon naar de snelkassaquote:Op maandag 25 juni 2007 00:50 schreef Soury het volgende:
Ik ook niet haal altijd 1 item bij de super en dan laat iedereen me voor (omdat zo lief lach) en dat herhaal ik 23 keer
Leandraaaaaaaaaaquote:Op maandag 25 juni 2007 00:51 schreef Veulen het volgende:
[..]
Nou zeg![]()
Je kiest er dus voor om hem weg te geven... Wie is de gelukkige plaatsvervanger?![]()
Of je had me even verteld dat eend meerdere eenden wasquote:Op maandag 25 juni 2007 00:43 schreef petraa het volgende:
[..]
Een RIJke graagquote:Op maandag 25 juni 2007 00:51 schreef Veulen het volgende:
[..]
Nou zeg![]()
Je kiest er dus voor om hem weg te geven... Wie is de gelukkige plaatsvervanger?![]()
quote:Op maandag 25 juni 2007 00:52 schreef Veulen het volgende:
[..]
Tot 7 artikelen mag je gewoon naar de snelkassa![]()
Bestaan die eigenlijk nog wel?
Hee.... ik was de eerste die een "ik sta NIET in de rij" statement maakte, dus ga mij nou ook niet ff alsnog in de rij zetten hèquote:
Jaaaah, Leandraaaaaaaaaaaaaaaaaa kom maar naar vorenquote:
quote:Kent u dat je koopt gehaast iets bij de supermarkt
't is niet zo druk dus een cassiere zit al klaar
maar bij de kassa staat een heer en die legt zoveel pakjes neer alsof het lijkt alsof ie inslaat voor een jaar
en net als alles is geteld is er gebrek aan wisselgeld dus de cassiere weggesneld
en jij kunt wachten tot je smelt.
Dan zou je toch wel even graag heel beschaafd willen zeggen:
Hee, hoerenjager donder op met je verlopen pooierskop, met je pokdalige gezicht,
bezopen patser, vieze nicht, kinderverkrachter,
infantiele, impotente ouwe piel!
Robert Long
I don't get in line.... period.quote:Op maandag 25 juni 2007 00:54 schreef Veulen het volgende:
[..]
Jaaaah, Leandraaaaaaaaaaaaaaaaaa kom maar naar voren![]()
Jij krijgt van petraa die geweldige ervaring van in-de-rij-staan-met-soury![]()
Nou dan geef jij hem weg aan pc eend. Die gaat wel in de rij staan met een knappe vrouw als souryquote:Op maandag 25 juni 2007 00:56 schreef Leandra het volgende:
I don't get in line.... period.
quote:Op maandag 25 juni 2007 00:58 schreef Leandra het volgende:
Eigenlijk is het jammer dat bereikbaar met ei geschreven wordt...
Tegenwoordig sta je vrijwel overal voor in de file dus ik vind dat het berijkbaar moet worden![]()
Met de fiets rij je overal langs, hoef je onderweg ook niet (per ongeluk) een eend aan je gril te rijgenquote:Op maandag 25 juni 2007 00:58 schreef Leandra het volgende:
Tegenwoordig sta je vrijwel overal voor in de file dus ik vind dat het berijkbaar moet worden![]()
quote:Op maandag 25 juni 2007 00:58 schreef Leandra het volgende:
Ik was al bang dat fatsoenlijk Engels hier weer verneukt zou worden....quote:
Headlinesquote:
Wat moet ze daar nou weer meequote:Op maandag 25 juni 2007 01:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Headlines
Dan kan ik je corduroy kussenslopen aanbevelen![]()
quote:Op maandag 25 juni 2007 01:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Headlines
Worden ze daar niet nog erger van??quote:Op maandag 25 juni 2007 01:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Headlines
Cord du Roi?quote:Op maandag 25 juni 2007 01:01 schreef PC eend het volgende:
Headlines
Nou volgens mij trekt dat ook niet meer weg, als je zo lelijk blijft kijken.quote:Op maandag 25 juni 2007 01:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Worden ze daar niet nog erger van??
Ik heb tegenwoordig ook zo'n Harry Potter litteken als ik wakker word![]()
Pas op ander brijf je erinquote:
HAHAHAHA ........ Ben blij dat ik geen nootje in me mond hebquote:Op maandag 25 juni 2007 01:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Worden ze daar niet nog erger van??
Ik heb tegenwoordig ook zo'n Harry Potter litteken als ik wakker word![]()
Hij zit meer naar linksquote:Op maandag 25 juni 2007 01:04 schreef petraa het volgende:
[..]
Nou volgens mij trekt dat ook niet meer weg, als je zo lelijk blijft kijken.![]()
Goffer ik heb slaap, dus ik ga me nest maar in.quote:
Truste Petraaquote:Op maandag 25 juni 2007 01:09 schreef petraa het volgende:
[..]
Goffer ik heb slaap, dus ik ga me nest maar in.Truste
Mijn hond heeft een grijzequote:Op maandag 25 juni 2007 01:06 schreef Veulen het volgende:
Overigens dacht ik dat alleen hondenkussen daar tegenwoordig nog van gemaakt werden![]()
Truste petraaquote:Op maandag 25 juni 2007 01:09 schreef petraa het volgende:
Dag dag pas op voor kreukels in je sloopquote:Op maandag 25 juni 2007 01:09 schreef petraa het volgende:
[..]
Dit weekend gewerkt en morgenavond nog ... Lekker soms een paar dagen vrij (ipv altijd zaterdag en zondag)quote:Op maandag 25 juni 2007 01:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
En morgen wel werken?? Of heb je dit weekend ook gewerkt??
quote:
Dat verklaart een hoopquote:Op maandag 25 juni 2007 01:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Dit weekend gewerkt en morgenavond nog ... Lekker soms een paar dagen vrij (ipv altijd zaterdag en zondag)![]()
Ze krijgen er maar geen genoeg vanquote:
Yepquote:Op maandag 25 juni 2007 01:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat verklaart een hoop
Verschoven weekend dus...
Eigenlijk welquote:
Blijkbaar niet zal ik er eentje startenquote:Op maandag 25 juni 2007 01:19 schreef Veulen het volgende:
[..]
Eigenlijk wel![]()
Zeg is er nog ergens een leuke rel gaande Eend?
Waar?quote:Op maandag 25 juni 2007 01:19 schreef Veulen het volgende:
[..]
Eigenlijk wel![]()
Zeg is er nog ergens een leuke rel gaande Eend?
Doe je best isquote:Op maandag 25 juni 2007 01:22 schreef Soury het volgende:
Blijkbaar niet zal ik er eentje starten![]()
Alhoewel ben niet in een relmood
Jij hoeft er je hand niet voor om te draaien volgens mijquote:Op maandag 25 juni 2007 01:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Blijkbaar niet zal ik er eentje starten![]()
Alhoewel ben niet in een relmood
Zeg ga is in de COS spelenquote:Op maandag 25 juni 2007 01:24 schreef Soury het volgende:
Dennis heeft het poker gewonnen...Even ter info.
Deuk in Huub's ego.
Zet de streams maar weer ff aan![]()
![]()
Welnee je mist nix aleen de rel die straks ontstaat inde COSquote:Op maandag 25 juni 2007 01:25 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zeg ga is in de COS spelenMij beetje jaloers zitten maken.
Neuhquote:Op maandag 25 juni 2007 01:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij hoeft er je hand niet voor om te draaien volgens mij
COS rellen zijn stomzinnig, zwak gezeur over lievelingetjes enzo. Is gewoon zielig.quote:Op maandag 25 juni 2007 01:28 schreef Soury het volgende:
Welnee je mist nix aleen de rel die straks ontstaat inde COS![]()
WTS?quote:Op maandag 25 juni 2007 01:29 schreef Leandra het volgende:
En zo hier verder: [DGK SC # 162] Ian WTS is going on?!
quote:Op maandag 25 juni 2007 01:29 schreef Veulen het volgende:
[..]
COS rellen zijn stomzinnig, zwak gezeur over lievelingetjes enzo. Is gewoon zielig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |