Mijn klacht. IT nerds die mod willen worden en slijmtopics openen om dit te bereiken.quote:Ik ebn ongeveer de enige die nooit MOD wil worden.
Dus niet echt van toepassing
ooh, wat heb je dat goed omschrevenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:58 schreef Lucille het volgende:
Slijmen bij mods helpt niet veel, aangezien die geen crew aannemen. Dat is de taak van FA's/Admins. Daar moet je dus bij gaan slijmen.
how you doin?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:58 schreef Lucille het volgende:
Slijmen bij mods helpt niet veel, aangezien die geen crew aannemen. Dat is de taak van FA's/Admins. Daar moet je dus bij gaan slijmen.
Doe eens namen en linjkes, zeikstengel.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:56 schreef Buschetta het volgende:
Een bepaalde mod verwijderde een link die ik plaatste. (huilhuil) De link was copyright vrij en geen spam maar goed. Dan wil je natuurlijk weten wie je berichten mod en ik spitte door de postgeschiedenis van de betreffende mod.
Een hoop slijmtopics naar modjes voor de betreffende persoon mod werd.
In een van die slijmtopics de zin....
[..]
Mijn klacht. IT nerds die mod willen worden en slijmtopics openen om dit te bereiken.![]()
De betreffende persoon slijmde ook bij Site admin's /.././ Tellen die ook ?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:58 schreef Lucille het volgende:
Het zijn altijd dezelfde machtsgeile mensen die niets voorstellen in het dagelijks leven en hun frustraties botvieren op onschuldige usersquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:09 schreef wise het volgende:
eh, wie wil er eigenlijk MOD worden.
Gewoon normale user met alleen wat meer rechten. Zo bijzonder is dat niet.
Heb je weer door m'n psychiatrische rapporten zitten snuffelen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:11 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Het zijn altijd dezelfde machtsgeile mensen die niets voorstellen in het dagelijks leven en hun frustraties botvieren op onschuldige usersdoor hun berichten nutteloos te modden.
Heb ik net een nieuwe hardeschijf gekocht voor alle tietenfoto's post je ditquote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:58 schreef Lucille het volgende:
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Heb ik net een nieuwe hardeschijf gekocht voor alle tietenfoto's post je dit![]()
Wat zit je haar leuk.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:58 schreef Lucille het volgende:
Had er zelfs een nieuwe PC voorgekocht.....quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Heb ik net een nieuwe hardeschijf gekocht voor alle tietenfoto's post je dit![]()
Wheehehe wtf?quote:Op zondag 24 juni 2007 12:32 schreef Maikuuul het volgende:
Das net zoiets als bij de glasfabriek gaan werken om vervolgens verjaardagskaarten naar je vriendin te sturen
Ik zal me nooit beschikbaar stellen. Of als ik mod word, dan houd ik een grote schoonmaak onder de baggeraars. Schelden met ziekten zou ik meteen bestraffen met een week.quote:Op zondag 24 juni 2007 11:40 schreef hardromacore het volgende:
Had net bedacht een hele goede mod te zijn.. maar slijmen nee.. ze zullen inzien.. dat ze me nodig hebben
En dan een topic uit 2004 pakkenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:08 schreef Buschetta het volgende:
[..]
De betreffende persoon slijmde ook bij Site admin's /.././ Tellen die ook ?
Knut is goed bezig!
Pffrrrt.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:56 schreef Buschetta het volgende:
(huilhuil)
quote:Op zondag 24 juni 2007 12:32 schreef Maikuuul het volgende:
Das net zoiets als bij de glasfabriek gaan werken om vervolgens verjaardagskaarten naar je vriendin te sturen
Hoi.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:58 schreef Lucille het volgende:
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Maar goed dat jij geen mod ben dan dat zou nogal verkankerd zijn.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:05 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik zal me nooit beschikbaar stellen. Of als ik mod word, dan houd ik een grote schoonmaak onder de baggeraars. Schelden met ziekten zou ik meteen bestraffen met een week.
quote:Op maandag 25 juni 2007 13:05 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik zal me nooit beschikbaar stellen. Of als ik mod word, dan houd ik een grote schoonmaak onder de baggeraars. Schelden met ziekten zou ik meteen bestraffen met een week.
Ofterwel: het slaat nergens op.quote:
Pak je dit keer zelf de dweil luus?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:58 schreef Lucille het volgende:
Of doos.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |