Ik zal me nooit beschikbaar stellen. Of als ik mod word, dan houd ik een grote schoonmaak onder de baggeraars. Schelden met ziekten zou ik meteen bestraffen met een week.quote:Op zondag 24 juni 2007 11:40 schreef hardromacore het volgende:
Had net bedacht een hele goede mod te zijn.. maar slijmen nee.. ze zullen inzien.. dat ze me nodig hebben
En dan een topic uit 2004 pakkenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:08 schreef Buschetta het volgende:
[..]
De betreffende persoon slijmde ook bij Site admin's /.././ Tellen die ook ?
Knut is goed bezig!
Pffrrrt.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:56 schreef Buschetta het volgende:
(huilhuil)
quote:Op zondag 24 juni 2007 12:32 schreef Maikuuul het volgende:
Das net zoiets als bij de glasfabriek gaan werken om vervolgens verjaardagskaarten naar je vriendin te sturen
Hoi.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:58 schreef Lucille het volgende:
Slijmen bij mods helpt niet veel, aangezien die geen crew aannemen. Dat is de taak van FA's/Admins. Daar moet je dus bij gaan slijmen.
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Heb ik net een nieuwe hardeschijf gekocht voor alle tietenfoto's post je dit![]()
Maar goed dat jij geen mod ben dan dat zou nogal verkankerd zijn.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:05 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik zal me nooit beschikbaar stellen. Of als ik mod word, dan houd ik een grote schoonmaak onder de baggeraars. Schelden met ziekten zou ik meteen bestraffen met een week.
quote:Op maandag 25 juni 2007 13:05 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik zal me nooit beschikbaar stellen. Of als ik mod word, dan houd ik een grote schoonmaak onder de baggeraars. Schelden met ziekten zou ik meteen bestraffen met een week.
Ofterwel: het slaat nergens op.quote:
Pak je dit keer zelf de dweil luus?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:58 schreef Lucille het volgende:
Slijmen bij mods helpt niet veel, aangezien die geen crew aannemen. Dat is de taak van FA's/Admins. Daar moet je dus bij gaan slijmen.
Of doos.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |