Anders kijk je bij villa vandaag? Het is een beetje gekleurt, maar de hoofdlijnen staan er in.quote:Op maandag 25 juni 2007 00:21 schreef petraa het volgende:
Waarom hou gvd niemand die KLote Updates bij, moet alle cossen doorlezen nu.
Dus volgens jou heb ikstemmen in mijn hoofd?quote:Op maandag 25 juni 2007 00:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Want engelen bestaan niet
maar een bruidspaar zoals zij.
Vind je eenmaal in leven
en daar blijft het dan wel bij.
Ik ruik de rozengeuren
en zie de maneschijn.
Een geheel toch vele kleuren.
Nee een paar zoals zij
zal er nooit en te nimmer meer zijn.
Wat rook je in godsnaam.. Rooibosquote:
Mazzelquote:
quote:Op maandag 25 juni 2007 00:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dus volgens jou heb ikstemmen in mijn hoofd?
Er zitten geen 4 jokers in een kaartspelquote:
Jaap engel zit al uren in mijn oor te tetterenquote:
Ik heb 2 kaartspellen gemixtquote:Op maandag 25 juni 2007 00:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Er zitten geen 4 jokers in een kaartspel![]()
OMG... moeten we nu ook in meerdere rijen gaan staan??quote:Op maandag 25 juni 2007 00:34 schreef petraa het volgende:
Je hebt gewoon een meervoudige persoonlijkheid eendjuh
Waar heb je het toch overquote:Op maandag 25 juni 2007 00:32 schreef PC eend het volgende:
Jaap engel zit al uren in mijn oor te tetteren![]()
Moet je mij hebben?quote:Op maandag 25 juni 2007 00:34 schreef petraa het volgende:
Je hebt gewoon een meervoudige persoonlijkheid eendjuh
Voordringer..quote:Op maandag 25 juni 2007 00:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG... moeten we nu ook in meerdere rijen gaan staan??
Damn, ik sta niet in de rij... sta ik nu ongewild toch in een rij omdat ik naast de rij stond, maar een van zijn andere persoonlijkheden toevallig een rij heeft waar ik stond??![]()
We willen gewoon uitleg over die Engel Jaapquote:
Ik stond niet in de rijquote:
Het poker op de streams wordt becommentarieerd door Jaap Engel en daar luister ik nu dus al uren naarquote:
Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op maandag 25 juni 2007 00:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het poker op de streams wordt becommentarieerd door Jaap Engel en daar luister ik nu dus al uren naar![]()
Lijkt me wel handig in de supermarkt..quote:Op maandag 25 juni 2007 00:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik stond niet in de rij![]()
Kan ik er wat aan doen dat hij MPS blijkt te hebben en een van zijn andere persoonlijkheden toevallig zat waar ik naast de rij stond?!![]()
Daar hebben ze iets voor uitgevondenquote:Op maandag 25 juni 2007 00:39 schreef PC eend het volgende:
Het poker op de streams wordt becommentarieerd door Jaap Engel en daar luister ik nu dus al uren naar![]()
Ja valt mee he, word hier al gelijk tot schizofreen bestempeltquote:Op maandag 25 juni 2007 00:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Ik dacht echt dat jij anti rij was. En wat doe sta je toch in de rij. Had dan ook wat verder weg gaan staan!!!!quote:Op maandag 25 juni 2007 00:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik stond niet in de rij![]()
Kan ik er wat aan doen dat hij MPS blijkt te hebben en een van zijn andere persoonlijkheden toevallig zat waar ik naast de rij stond?!![]()
En de 3de maakt je uit voor assoquote:Op maandag 25 juni 2007 00:42 schreef Soury het volgende:
Lijkt me wel handig in de supermarkt..
Een ik gaat alvast in de rij staan de andere vult de kar![]()
Zet een lekker muziekje op. Eend she lovely Eend she wonderfullquote:Op maandag 25 juni 2007 00:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
quote:
Mensen dit loopt volledig uit de handquote:Op maandag 25 juni 2007 00:43 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat jij anti rij was. En wat doe sta je toch in de rij. Had dan ook wat verder weg gaan staan!!!!
Leandra staat ook altijd vooraan in de filequote:Op maandag 25 juni 2007 00:43 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat jij anti rij was. En wat doe sta je toch in de rij. Had dan ook wat verder weg gaan staan!!!!
Ik dacht aan de MUTE-knop, jammer u heeft geen hoofdprijs gewonnen...quote:
Ik heb wel een vreemde rijstijl hoorquote:Op maandag 25 juni 2007 00:48 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik dacht aan de MUTE-knop, jammer u heeft geen hoofdprijs gewonnen...
Gelukkig heeft onze sponsor nog eeen leuke troostprijs geregeld... En het is
*tromgeroffel*
Een dagje in de rij met Soury![]()
Gefeliciteerd, ben je er blij mee?
Ik haat Rijen en ga er per definitie ABSOLUUT niet in staan.quote:Op maandag 25 juni 2007 00:48 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik dacht aan de MUTE-knop, jammer u heeft geen hoofdprijs gewonnen...
Gelukkig heeft onze sponsor nog eeen leuke troostprijs geregeld... En het is
*tromgeroffel*
Een dagje in de rij met Soury![]()
Gefeliciteerd, ben je er blij mee?
Ik ook niet haal altijd 1 item bij de super en dan laat iedereen me voor (omdat zo lief lachquote:Op maandag 25 juni 2007 00:49 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik haat Rijen en ga er per definitie ABSOLUUT niet in staan.![]()
Nou zegquote:Op maandag 25 juni 2007 00:49 schreef petraa het volgende:
Ik haat Rijen en ga er per definitie ABSOLUUT niet in staan.![]()
Tot 7 artikelen mag je gewoon naar de snelkassaquote:Op maandag 25 juni 2007 00:50 schreef Soury het volgende:
Ik ook niet haal altijd 1 item bij de super en dan laat iedereen me voor (omdat zo lief lach) en dat herhaal ik 23 keer
Leandraaaaaaaaaaquote:Op maandag 25 juni 2007 00:51 schreef Veulen het volgende:
[..]
Nou zeg![]()
Je kiest er dus voor om hem weg te geven... Wie is de gelukkige plaatsvervanger?![]()
Of je had me even verteld dat eend meerdere eenden wasquote:Op maandag 25 juni 2007 00:43 schreef petraa het volgende:
[..]
Een RIJke graagquote:Op maandag 25 juni 2007 00:51 schreef Veulen het volgende:
[..]
Nou zeg![]()
Je kiest er dus voor om hem weg te geven... Wie is de gelukkige plaatsvervanger?![]()
quote:Op maandag 25 juni 2007 00:52 schreef Veulen het volgende:
[..]
Tot 7 artikelen mag je gewoon naar de snelkassa![]()
Bestaan die eigenlijk nog wel?
Hee.... ik was de eerste die een "ik sta NIET in de rij" statement maakte, dus ga mij nou ook niet ff alsnog in de rij zetten hèquote:
Jaaaah, Leandraaaaaaaaaaaaaaaaaa kom maar naar vorenquote:
quote:Kent u dat je koopt gehaast iets bij de supermarkt
't is niet zo druk dus een cassiere zit al klaar
maar bij de kassa staat een heer en die legt zoveel pakjes neer alsof het lijkt alsof ie inslaat voor een jaar
en net als alles is geteld is er gebrek aan wisselgeld dus de cassiere weggesneld
en jij kunt wachten tot je smelt.
Dan zou je toch wel even graag heel beschaafd willen zeggen:
Hee, hoerenjager donder op met je verlopen pooierskop, met je pokdalige gezicht,
bezopen patser, vieze nicht, kinderverkrachter,
infantiele, impotente ouwe piel!
Robert Long
I don't get in line.... period.quote:Op maandag 25 juni 2007 00:54 schreef Veulen het volgende:
[..]
Jaaaah, Leandraaaaaaaaaaaaaaaaaa kom maar naar voren![]()
Jij krijgt van petraa die geweldige ervaring van in-de-rij-staan-met-soury![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |