Je hebt geen kloon zeg je. Dus je bent een kloon?quote:Op zondag 24 juni 2007 21:13 schreef kleinzusje het volgende:
Ik zeg niks en nee ik ben het niet. Ik heb geen kloon![]()
Maar ik zou haar nooit meer zo durven noemenquote:Op zondag 24 juni 2007 21:19 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat 'FB-hoer' was voor mij een mogelijk aanwijzing.
Scherp donniequote:Op zondag 24 juni 2007 21:21 schreef Talitha het volgende:
[..]
Je hebt geen kloon zeg je. Dus je bent een kloon?
quote:Op zondag 24 juni 2007 21:21 schreef Talitha het volgende:
[..]
Je hebt geen kloon zeg je. Dus je bent een kloon?
OMG je gaat me toch niet vertellen dat je weet waar ik het over hebquote:
quote:Op zondag 24 juni 2007 21:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar ik zou haar nooit meer zo durven
Slowchatslet daarentegen....![]()
Druk met werk en een brakke pcquote:Op zondag 24 juni 2007 21:42 schreef avonne het volgende:
Waar is Ian eigenlijk? Op vakantie?
quote:Op zondag 24 juni 2007 21:55 schreef Vislip_de_gekste het volgende:
Dat topic is ten onrechte gesloten in onz, het was een leuke mop.![]()
Ons snappen het hoor!quote:Op zondag 24 juni 2007 22:00 schreef Vislip_de_gekste het volgende:
Aan een toverdosis.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Snappen je het?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heel erg bedankt, nu snap ik hemquote:Op zondag 24 juni 2007 22:04 schreef Vislip_de_gekste het volgende:
Ik leg het toch maar ff uit.
Hans Klok is een illusionist, en soms noemen ze dat goochelaar of tovenaar.
Junks overlijden wel eens aan een overdosis.
Van de woorden: toveren en overdosis is een combinatie gemaakt: toverdosis.
Dat geeft een humoristisch effect.
Wow! Dat is zo diep! Wel begrijpelijk dat mensen dat niet snappen.quote:Op zondag 24 juni 2007 22:04 schreef Vislip_de_gekste het volgende:
Ik leg het toch maar ff uit.
Hans Klok is een illusionist, en soms noemen ze dat goochelaar of tovenaar.
Junks overlijden wel eens aan een overdosis.
Van de woorden: toveren en overdosis is een combinatie gemaakt: toverdosis.
Dat geeft een humoristisch effect.
Het was niet mijn eigen mop, maar fijn dat je het nu snapt.quote:Op zondag 24 juni 2007 22:05 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Heel erg bedankt, nu snap ik hem![]()
Geniaal gevonden![]()
dank je![]()
Ik was wel erg geschrokkenquote:Op zondag 24 juni 2007 22:08 schreef Vislip_de_gekste het volgende:
[..]
Het was niet mijn eigen mop, maar fijn dat je het nu snapt.
Tevens hoop ik dat je niet geschokken bent van het valse overlijdensbericht.
Mocht dat wel zo zijn, mag je het eerlijk vertellen, dan houd ik er met de volgende mop rekening mee.
De tijd leek even stil te staanquote:Op zondag 24 juni 2007 22:17 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik was wel erg geschrokken[afbeelding]
Wil je hem uitleggen ???quote:Op zondag 24 juni 2007 22:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
De tijd leek even stil te staan![]()
![]()
![]()
begrijp je hem of moet ik het uitleggen![]()
Peterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:
Ben jij een leek op groupie gebied ?quote:Op zondag 24 juni 2007 22:56 schreef Peter6000 het volgende:
Wat is dat pokeren werkelijk onbegrijpelijk.
Gelukkig is de groupie-avond dinsdag wel te volgen voor leken.
Ja, maar ik snap wel hoe het moet.quote:Op zondag 24 juni 2007 22:58 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ben jij een leek op groupie gebied ?
Hoe wat moetquote:
Van wie ben jij dan helegaar een groepie ?quote:Op zondag 24 juni 2007 23:00 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Wat de functie van de groupies is, en dergelijke.
Nee, zeg maar de meisjes op de streams dinsdag.quote:Op zondag 24 juni 2007 23:01 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Van wie ben jij dan helegaar een groepie ?
Zijn dat jouw groepies Peter ?quote:Op zondag 24 juni 2007 23:02 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee, zeg maar de meisjes op de streams dinsdag.
Nee, dat zijn de groupies van Jaap en Huub.quote:
Daar geloof ik helegaar niets van.quote:Op zondag 24 juni 2007 23:05 schreef kleinzusje het volgende:
Peet, ik ben heel even op een ander topic aan het koekeloeren, kom zo terug hoor
Tot morgen,quote:Op zondag 24 juni 2007 23:08 schreef kleinzusje het volgende:
Ik moet weer heel even er van tussen, tot zo![]()
Hoe kun je nou heel ernstig uitslapen?quote:Op zondag 24 juni 2007 23:58 schreef Leandra het volgende:
Goed... lekker uitgeslapen (heel ernstig) en toen met de kid naar de bioscoop geweest: Ocean's 13
Ik kan niet pokeren.quote:Op zondag 24 juni 2007 23:59 schreef Soury het volgende:
G'navond, hopelijk geen poker freaks hier...
Dat is onbeperkt uitslapen... tot zo'n tijdstip dat je het niet meer durft te noemen enzoquote:Op zondag 24 juni 2007 23:59 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hoe kun je nou heel ernstig uitslapen?
Wat is dat?
Souryquote:Op zondag 24 juni 2007 23:59 schreef Soury het volgende:
G'navond, hopelijk geen poker freaks hier...
Naah huub schaamt zich er niet voor om tot een uur of 4 in z'n bed te liggen.quote:Op maandag 25 juni 2007 00:00 schreef Leandra het volgende:
Dat is onbeperkt uitslapen... tot zo'n tijdstip dat je het niet meer durft te noemen enzo![]()
![]()
We waren hier poker vrij tot jij er over begonquote:Op maandag 25 juni 2007 00:03 schreef Soury het volgende:
Pffff .. Die de avond blijkt poker vullend te zijn.
Ik bluf wel vaak is dat erg![]()
quote:Op maandag 25 juni 2007 00:04 schreef Veulen het volgende:
[..]
Naah huub schaamt zich er niet voor om tot een uur of 4 in z'n bed te liggen.
Zo erg zal het toch niet zien![]()
Ik zelf haal 1 uur nog wel
Heb het een heeeeele week volgehouden.quote:Op maandag 25 juni 2007 00:04 schreef Leandra het volgende:
Ik ben overigens al 3 weken zonder streams
Ik al 7quote:Op maandag 25 juni 2007 00:04 schreef Leandra het volgende:
Ik ben overigens al 3 weken zonder streams
Ik keek sowieso al weinig meer toen ze nog gratis waren, toen dat maandje cadeau van Tien... toen keek ik in het begin nog wel omdat ik me bijna verplicht voelde te kijken (en de COS bij te houden) omdat ik één van de 100 was... maar toen bleek dat de COS toch wel goed bijgehouden werd was ik er ook zo weer klaar mee... alleen bij bijzondere dingen keek ik nog.quote:
quote:Op zondag 24 juni 2007 23:27 schreef hardromacore het volgende:
[..]
Tot morgen,
geluk met Andy.. miss geeft hij morgen wel een beetje effect aan de ballen..
Leuke gif ik heb het al van je gepikt.quote:Op maandag 25 juni 2007 00:07 schreef kleinzusje het volgende:
Ik heb al maanden alles gratis [afbeelding]
Zowaar een topdrukte ineensquote:
Ik jat mn plaatjes van VOL en Peterquote:Op maandag 25 juni 2007 00:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Leuke gif ik heb het al van je gepikt.![]()
Zag het op me werk net met die super mop(en de verhelderende uitleg hahahaha.. die klopte zelfs niet)
Zo te zien zit het leven nog maar net in Leandraquote:
Ik pas maar net in haar hoefquote:
Ssssssssssssssttttttttquote:Op maandag 25 juni 2007 00:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo te zien zit het leven nog maar net in Leandra![]()
Ik typte blind dus dacht ik dat niemand het zagquote:
Ola... : ) Welke engel nou weer is je tijd gekomenquote:Op maandag 25 juni 2007 00:19 schreef PC eend het volgende:
Ik word wel een beetje gek van die kut engel
Jaapquote:Op maandag 25 juni 2007 00:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ola... : ) Welke engel nou weer is je tijd gekomen![]()
Peeeeetraquote:Op maandag 25 juni 2007 00:22 schreef petraa het volgende:
Souryyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy Eendjuhhhhhhhhhhhhhh
Want engelen bestaan nietquote:Op maandag 25 juni 2007 00:19 schreef PC eend het volgende:
Ik word wel een beetje gek van die kut engel
Kan me voorstellen dat dat zwaar isquote:
Dat schijnt idd een beetje lastig te zijn.... en de OP is ook niet altijd een verhelderingquote:Op maandag 25 juni 2007 00:21 schreef petraa het volgende:
Waarom hou gvd niemand die KLote Updates bij, moet alle cossen doorlezen nu.
Ik word er zo moedeloos vanquote:Op maandag 25 juni 2007 00:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat schijnt idd een beetje lastig te zijn.... en de OP is ook niet altijd een verheldering![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |