Soms!quote:Op zondag 24 juni 2007 01:23 schreef k_man het volgende:
[..]
Bupa heeft sowieso geen smaak. Die schijnt ook te denken dat Koefnoen leuk is.
Dat is het altijd.quote:Op zondag 24 juni 2007 02:22 schreef broer het volgende:
Het is wel een volstrekt zinloze slowchat vannacht, vind je ook niet?
Ja, dat is ook wel weer zo. Wat doen we dan hier?quote:Op zondag 24 juni 2007 02:23 schreef wyccie het volgende:
Dat is het altijd.
Nee, maar een stomme PCD-parodie vind je dan wél weer leuk.quote:Op zondag 24 juni 2007 01:36 schreef wyccie het volgende:
Ik heb het één keer gezien, of in ieder geval 1 scène. Vond het ook niks.
Vergis ik me nog in de plaats, die Romeinse ruïnes zijn bij Larache.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:59 schreef sigme het volgende:
[..]
Oualidia. Prachtig plaatsje, buiten het seizoen. Volubilis ben ik niet geweest, ik mijd attracties.
Is het een beetje te doen? Ik kom wel graag bij de Romeinse ruïnes bij El Jadida, daar is geen kip te bekennen, wel vaak wat schapen en geiten.
Bijbaantjes zijn prima, hoezo?quote:Op zondag 24 juni 2007 13:02 schreef Lienekien het volgende:
Pope, wat dacht je van een bijbaantje?
En dan zodanig dat de huur op tijd voldaan kan worden.quote:Op zondag 24 juni 2007 13:21 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Bijbaantjes zijn prima, hoezo?
Ik wel. Het was een mooie zondagmiddag.quote:Op zondag 24 juni 2007 18:31 schreef broer het volgende:
Hoezo 'al zeg ik het zelf'? Had je er een aandeel in?
Ik ben een goed misantroop.quote:Op zondag 24 juni 2007 12:59 schreef fptz het volgende:
Ruïnes zijn om te huilen. Alleen mens-haters kunnen genieten van de teloorgang van de prestaties van de mens.
quote:
Excuses. Ik hou mijn mond al.quote:Op maandag 25 juni 2007 02:33 schreef Bupatih het volgende:Kunnen jullie niet wat zachter praten. Nu ben ik ook weer wakker!
Ja.quote:Op maandag 25 juni 2007 02:32 schreef broer het volgende:
Heb je iets leuks gedaan?
Niet nu. Voordat we je wakker maakten.quote:Op maandag 25 juni 2007 02:40 schreef Bupatih het volgende:
En dat terwijl ik klaarwakker ben.
Integendeel, ik sta altijd weer op een prettige wijze versteld van het vernuft en het doorzettingsvermogen van de mens. Kijk, het staat nog!quote:Op zondag 24 juni 2007 12:59 schreef fptz het volgende:
Ruïnes zijn om te huilen. Alleen mens-haters kunnen genieten van de teloorgang van de prestaties van de mens.
Dan nog ga je er van uit dat het er ook niet meer had kunnen of zelfs hoeven staan - dat de mensen er niet toe in staat zouden zijn. Dat je vervolgens een positief gevoel krijgt bij het restantje dat er nog is... Maakt je alsnog een misantroopquote:Op maandag 25 juni 2007 08:26 schreef Gellius het volgende:
[..]
Integendeel, ik sta altijd weer op een prettige wijze versteld van het vernuft en het doorzettingsvermogen van de mens. Kijk, het staat nog!
Hé Augustina! Alles goed?quote:Op maandag 25 juni 2007 11:52 schreef Augustina het volgende:
Was je gegaan als je ze gewonnen had?
Ik heb er in totaal zelf hooguit een paar minuten naar gekeken: twee keer voor de tussenstand en na afloop een klein stukje van de ceremonie.quote:
Ja, alles goed.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hé Augustina! Alles goed?
Mijn moeder had ze gewonnen. Maar inderdaad, ik weet niet of ik wel gegaan was. Nu zijn mijn oudste broer en zijn jongste zoon (voetballertje in de dop) geweest en die hebben 't erg leuk gehad.
Ja, best. Stage gaat goed?quote:Op maandag 25 juni 2007 11:59 schreef Augustina het volgende:
[..]
Ja, alles goed.![]()
Hoe is het met jou?
Pagina 3 is nog maar net beginnen.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:50 schreef Bupatih het volgende:
Ik vond pagina 2 van dit topic toch leuker.
Nee, zo'n vaart loopt het niet. Ik kan het wachtwoord niet opvragen (zo'n (GiU*(pL wachtwoord was het, ik had het nooit gewijzigd). Nu wordt het wel opgestuurd, maar die mailaccount heeft ook zo'n wachtwoord. Heel veel gedoe in ieder geval.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:58 schreef wyccie het volgende:
Ben je geband?
Ik ga dat nu doen! Welterusten!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 03:10 schreef wyccie het volgende:
Lastig.
En ik zou eigenlijk moeten slapen.
Nee, een stukke vis drijft met de buik omhoog. Deze doet het nog. Of deed het nog, ten tijde van het maken van die foto, in elk geval.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:45 schreef Gellius het volgende:
Hm, is die vis stuk?
Vind jij dat vrolijke plaatjes?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:56 schreef Frollo het volgende:
Tellen sigmes vogel & vis dan niet?
Járen lopen zoeken naar die vogel.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:12 schreef Gellius het volgende:
Is dàt nu een wielewaal!
Enge snavel. Die kutbeesten zijn voortdurend op mijn ogen uit.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:12 schreef Gellius het volgende:
Is dàt nu een wielewaal!
Wel om er weer tegen te kunnen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:01 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dat een voorwaarde was.
Strikt genomen wel, maar 'gedweest' lijkt net 'geweest' met een typefout.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:24 schreef Lienekien het volgende:
Volgens mij is het gedwee, gedweeër en gedweest.
Strikt genomen heb je gelijk. Maar ze heeft een goed leven gehad.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:41 schreef Frollo het volgende:
Wat sielugggg!!
Daar geloof ik niks van. Volgens mij was het zelfmoord.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Strikt genomen heb je gelijk. Maar ze heeft een goed leven gehad.
Dat spreekt vanzelf, k_man. 'Meest goede' heb ik zelfs al eens gezien.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:16 schreef k_man het volgende:
Het modeverschijnsel om bij de overtreffende trap simpelweg 'meest' te gebruiken moet te vuur en te zwaard bestreden worden.
Het is idioterie om te spreken van 'meest grote', 'meest mooie', 'meest leuke', terwijl er niks mis is met grootste, mooiste en leukste.
Ze woonde op Texel. Elke dag vakantie!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:45 schreef Frollo het volgende:
[..]
Daar geloof ik niks van. Volgens mij was het zelfmoord.
Kan best zijn, maar op die andere Waddeneilanden heb ik geen heerlijke vakanties beleefd tussen mijn tiende en mijn twaalfde. Zoiets scheelt wel hoor, voor de beeldvorming in het latere leven!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:33 schreef Z het volgende:
Texel is de minst toffe () van de Waddeneilanden
Voor mij ook.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:40 schreef Lienekien het volgende:
Vlieland is voor mij het echte eilandgevoel.
Ja, jij bent naar Oerol geweest. Dat had je ook wel eens mogen vertellen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:24 schreef broer het volgende:
Ik vond Terschelling afgelopen week wel een mooi eilandgevoel hebben.
Pf... Je mag pas boos worden als ik vier maanden wegblijf zonder bericht vooraf.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:31 schreef Lienekien het volgende:
Ja, jij bent naar Oerol geweest. Dat had je ook wel eens mogen vertellen.
Tijdens Oerol merk je daar bijzonder weinig van. Dan is het - voor mij, in ieder geval - strand, camping, muziek en theater. Meer niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:29 schreef Z het volgende:
Terschelling is leuk maar wel enorm antonpiekerig aan het worden ...
Nou, niet omdat je weg was, maar gewoon... Dat je erheen ging, dat je er vandaan kwam en hoe ver het was en hoe warm. En zo. Gewoon, aardig, weet je wel.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:32 schreef broer het volgende:
[..]
Pf... Je mag pas boos worden als ik vier maanden wegblijf zonder bericht vooraf.
Ja, dat was misschien wel wat aardiger geweest, inderdaad. Laat ik de gelegenheid dan te baat nemen om te melden dat ik de komende dagen naar Noord-Duitsland en naar Praag ga.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:33 schreef Lienekien het volgende:
Nou, niet omdat je weg was, maar gewoon... Dat je erheen ging, dat je er vandaan kwam en hoe ver het was en hoe warm. En zo. Gewoon, aardig, weet je wel.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:36 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, dat was misschien wel wat aardiger geweest, inderdaad. Laat ik de gelegenheid dan te baat nemen om te melden dat ik de komende dagen naar Noord-Duitsland en naar Praag ga.
Wat fijn dat je alles zo positief interpreteert.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:39 schreef broer het volgende:
Wat fijn dat je blij voor me bent dat ik ook eens op vakantie ga.
Ik hoop dat je veerboot zinkt, broer.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:46 schreef broer het volgende:
Het is mijn tweede natuur. Soms word ik wel gek van al die positiviteit, hoor.
Hoi.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:53 schreef Lienekien het volgende:
Hoi.
En Spinvis?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:33 schreef broer het volgende:
[..]
Tijdens Oerol merk je daar bijzonder weinig van. Dan is het - voor mij, in ieder geval - strand, camping, muziek en theater. Meer niet.
Mijn grap, wat doe je!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:58 schreef wyccie het volgende:
Ligt Kiel op een eiland?
Ik ben broer ter wille. Die kan niet tegen al die positiviteit. Alle dagen regen, wyccie!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:10 schreef wyccie het volgende:
Het zou wel erg gemeen zijn, dat ben je niet, hè? En broer heeft niet eens een veerboot.
Alledrie, wyccie!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:13 schreef wyccie het volgende:
En een lekke band!
En daarom hou ik van je, Lienekien.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:11 schreef Lienekien het volgende:
Ik ben broer ter wille.
Iedereen houdt van Lienekien.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:15 schreef broer het volgende:
En daarom hou ik van je, Lienekien.
Zal ik zeker doen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:40 schreef Lienekien het volgende:
Kom weer heelhuids thuis, broer.
Ja, vind je?quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:30 schreef wyccie het volgende:
Eigenlijk ben ik altijd wel lief tegen jou.
Daar zullen verschillende mensen in mijn omgeving nog raar van opkijken.quote:
Terecht, zonder twijfel.quote:In Film, TV en Radio had ik vorig jaar de Liefste user award gewonnen![]()
Gelukkig hebben we Lienekien om ons in de gaten te houden.quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:19 schreef wyccie het volgende:
Jij bent afgelopen week nog buiten geweest, helemaal naar Oerol! Zonder ons op de hoogte te brengen.![]()
Nou, dan ga je toch?quote:Ik heb weer zin om te reizen.![]()
Was het maar zo makkelijk.quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:20 schreef broer het volgende:
Nou, dan ga je toch?
En als je terugkomt zijn er weer mensen boos omdat je niks hebt gezegd.quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:26 schreef broer het volgende:
en opeens ben je weg.
Wat fijn, JAM!quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:25 schreef JAM het volgende:
Ik ga vanaf morgen in een heel leuk huisje met een heel lief, mooi, onbaatzuchtig, rank meisje wonen.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:32 schreef Frollo het volgende:
Goed bezig, JAM.
Komt ze in jouw huisje wonen, ga jij in haar huisje wonen of gaan jullie samen in een nieuw huisje wonen?
Vragen, vragen, zoals je ziet.
Tokay?!quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:35 schreef hummus het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wordt het zo'n leuk huisje?
Kan er weer niet eens iemand sterven die zo al die zondes op zich neemt? Dan kunnen we weer fris beginnen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:37 schreef Gellius het volgende:
Kijk, omdat wij allen slechte en zondige mensen zijn, JAM niet uitgezonderd, verdient natuurlijk eigenlijk niemand een heel lief, mooi, onbaatzuchtig, rank meisje in een heel leuk huisje, dus het is mooi als je het dan tòch krijgt.
Doe niet zo mal joh. Zo'n persoon zou zo'n beetje God zelf moeten zijn, maar ja, dan kan hij weer niet sterven. Kortom, dat kan helemaal niet!quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:40 schreef Z het volgende:
[..]
Kan er weer niet eens iemand sterven die zo al die zondes op zich neemt? Dan kunnen we weer fris beginnen.
Mag ik even TJEBBE HETTINGA zeggen?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:40 schreef Lienekien het volgende:
Vlieland is voor mij het echte eilandgevoel.
Zoals ik JAM zijn post begrijp, zou het meisje hem inderdaad eerst in een kraakpand dumpen, maar kon hij even later in haar eigen huis terecht.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:36 schreef Gellius het volgende:
't Is een kraakster, Frollo. Die hebben niks en dat dan nog in gemeenschappelijk bezit.
Wie zegt dat het meisje zelf een kraker is?quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:42 schreef Gellius het volgende:
Krakers met eigen woningen. In wat voor tijd leven we?
Ik ook. En dat ze gingen samenwonen en dat ze voor altijd hier zou blijven.quote:Enfin, ik dacht dat JAM zijn lieve, ranke,onbaatzuchtige Japanse weer kwam.
Misschien zijn het wel lege aardappelkisten.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:48 schreef Gellius het volgende:
Dan is het weldra gedaan met de leegte, lijkt me.
't Is een Friese dichter/saxofonist. Maar het verband met Vlieland heb ik nog niet gevonden. Hij was toch niet de zoon van de vuurtorenwachter, hè?quote:
Beter mee verlegen dan om verlegen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:09 schreef Gellius het volgende:
Tsja! Ik zou er niet te zwaar aan tillen, hoor.
Die zijn tenminste aardig, Frollo.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:10 schreef Frollo het volgende:
Want die weten alles van Friese dichters/saxofonisten?
Ja, dan ga jij Lapsen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:27 schreef Lienekien het volgende:
Je weet wat er gebeurt als wij discussiëren, Gellius.
Dat was niet aardig tegenover dat aardige meisje.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:03 schreef Frollo het volgende:
[..]
Vet man, dan kun je d'r huis leegroven!
Ja, en jij bent de enige die weet wat dat is.quote:
Ja, en je verloofde?quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:28 schreef JAM het volgende:
Tjebbe Hettinga heeft het de hele tijd over het eilandergevoel, Lien, vandaar..
In ieder geval; het meisje is zelf geen kraakster. Moge dat duidelijk zijn. Nee, het is een RESPECTABEL lief, mooi, onbaatzuchtig, rank meisje met twee part-time baantjes en een klein flatje in het centrum. Betty Boop II, zeg maar..
Nou, daar ga ik twee augustus naartoe.quote:
Nee, tenminste, ik weet niet of je dat wonen kan noemen. In de twee maanden dat ik daar blijf slaap ik wel bij haar ja, maar daarna ga ik weer terug naar het Haagse.quote:
En dan komt je vrouw mee?quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:34 schreef JAM het volgende:
[..]
Nee, tenminste, ik weet niet of je dat wonen kan noemen. In de twee maanden dat ik daar blijf slaap ik wel bij haar ja, maar daarna ga ik weer terug naar het Haagse.
Niet gelijk. Ik moet dan eerst zelf weer een huis zoeken (daar heb ik dan geen geld voor dus ik moet dan ook weer even wat werken) een hoop papieren regelen en etc. etc. Waarschijnlijk (hoe het er nu allemaal uitziet) komt ze rond mei 2008.quote:
Omdat we van elkaar houden.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:39 schreef Lienekien het volgende:
Ik ben wel benieuwd waarom jullie dan dit jaar al trouwen, maar dat is misschien wel te privé.
Ja, en het jaar daarop ook nog wel. En het jaar daarop ook. Nee, het moest er maar gewoon eens van komen. 't Is een mooie tijd om te trouwen, dachten we zo.quote:
De jeugd wordt ook steeds ouder.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:54 schreef Gellius het volgende:
Volle aardappelkisten kun je ook best met de hand stapelen eigenlijk, maar ja, dàt is de hedendaagse jeugd: zuipen en dan ook nog gemotoriseerde katers willen hebben. Tsk.
Lamstralen.
Omdat JAM weer even weg is, ja, hij gaat trouwen in Japan.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:48 schreef Z het volgende:
Ga je in Japan trouwen? Of was dat al gevraagd/duidelijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |