Ik wel. Het was een mooie zondagmiddag.quote:Op zondag 24 juni 2007 18:31 schreef broer het volgende:
Hoezo 'al zeg ik het zelf'? Had je er een aandeel in?
Ik ben een goed misantroop.quote:Op zondag 24 juni 2007 12:59 schreef fptz het volgende:
Ruïnes zijn om te huilen. Alleen mens-haters kunnen genieten van de teloorgang van de prestaties van de mens.
quote:
Excuses. Ik hou mijn mond al.quote:Op maandag 25 juni 2007 02:33 schreef Bupatih het volgende:Kunnen jullie niet wat zachter praten. Nu ben ik ook weer wakker!
Ja.quote:Op maandag 25 juni 2007 02:32 schreef broer het volgende:
Heb je iets leuks gedaan?
Niet nu. Voordat we je wakker maakten.quote:Op maandag 25 juni 2007 02:40 schreef Bupatih het volgende:
En dat terwijl ik klaarwakker ben.
Integendeel, ik sta altijd weer op een prettige wijze versteld van het vernuft en het doorzettingsvermogen van de mens. Kijk, het staat nog!quote:Op zondag 24 juni 2007 12:59 schreef fptz het volgende:
Ruïnes zijn om te huilen. Alleen mens-haters kunnen genieten van de teloorgang van de prestaties van de mens.
Dan nog ga je er van uit dat het er ook niet meer had kunnen of zelfs hoeven staan - dat de mensen er niet toe in staat zouden zijn. Dat je vervolgens een positief gevoel krijgt bij het restantje dat er nog is... Maakt je alsnog een misantroopquote:Op maandag 25 juni 2007 08:26 schreef Gellius het volgende:
[..]
Integendeel, ik sta altijd weer op een prettige wijze versteld van het vernuft en het doorzettingsvermogen van de mens. Kijk, het staat nog!
Hé Augustina! Alles goed?quote:Op maandag 25 juni 2007 11:52 schreef Augustina het volgende:
Was je gegaan als je ze gewonnen had?
Ik heb er in totaal zelf hooguit een paar minuten naar gekeken: twee keer voor de tussenstand en na afloop een klein stukje van de ceremonie.quote:
Ja, alles goed.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hé Augustina! Alles goed?
Mijn moeder had ze gewonnen. Maar inderdaad, ik weet niet of ik wel gegaan was. Nu zijn mijn oudste broer en zijn jongste zoon (voetballertje in de dop) geweest en die hebben 't erg leuk gehad.
Ja, best. Stage gaat goed?quote:Op maandag 25 juni 2007 11:59 schreef Augustina het volgende:
[..]
Ja, alles goed.![]()
Hoe is het met jou?
Pagina 3 is nog maar net beginnen.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:50 schreef Bupatih het volgende:
Ik vond pagina 2 van dit topic toch leuker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |