Gelukkig hebben we Lienekien om ons in de gaten te houden.quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:19 schreef wyccie het volgende:
Jij bent afgelopen week nog buiten geweest, helemaal naar Oerol! Zonder ons op de hoogte te brengen.![]()
Nou, dan ga je toch?quote:Ik heb weer zin om te reizen.![]()
Was het maar zo makkelijk.quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:20 schreef broer het volgende:
Nou, dan ga je toch?
En als je terugkomt zijn er weer mensen boos omdat je niks hebt gezegd.quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:26 schreef broer het volgende:
en opeens ben je weg.
Wat fijn, JAM!quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:25 schreef JAM het volgende:
Ik ga vanaf morgen in een heel leuk huisje met een heel lief, mooi, onbaatzuchtig, rank meisje wonen.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:32 schreef Frollo het volgende:
Goed bezig, JAM.
Komt ze in jouw huisje wonen, ga jij in haar huisje wonen of gaan jullie samen in een nieuw huisje wonen?
Vragen, vragen, zoals je ziet.
Tokay?!quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:35 schreef hummus het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wordt het zo'n leuk huisje?
Kan er weer niet eens iemand sterven die zo al die zondes op zich neemt? Dan kunnen we weer fris beginnen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:37 schreef Gellius het volgende:
Kijk, omdat wij allen slechte en zondige mensen zijn, JAM niet uitgezonderd, verdient natuurlijk eigenlijk niemand een heel lief, mooi, onbaatzuchtig, rank meisje in een heel leuk huisje, dus het is mooi als je het dan tòch krijgt.
Doe niet zo mal joh. Zo'n persoon zou zo'n beetje God zelf moeten zijn, maar ja, dan kan hij weer niet sterven. Kortom, dat kan helemaal niet!quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:40 schreef Z het volgende:
[..]
Kan er weer niet eens iemand sterven die zo al die zondes op zich neemt? Dan kunnen we weer fris beginnen.
Mag ik even TJEBBE HETTINGA zeggen?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:40 schreef Lienekien het volgende:
Vlieland is voor mij het echte eilandgevoel.
Zoals ik JAM zijn post begrijp, zou het meisje hem inderdaad eerst in een kraakpand dumpen, maar kon hij even later in haar eigen huis terecht.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:36 schreef Gellius het volgende:
't Is een kraakster, Frollo. Die hebben niks en dat dan nog in gemeenschappelijk bezit.
Wie zegt dat het meisje zelf een kraker is?quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:42 schreef Gellius het volgende:
Krakers met eigen woningen. In wat voor tijd leven we?
Ik ook. En dat ze gingen samenwonen en dat ze voor altijd hier zou blijven.quote:Enfin, ik dacht dat JAM zijn lieve, ranke,onbaatzuchtige Japanse weer kwam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |