Pagina 3 is nog maar net beginnen.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:50 schreef Bupatih het volgende:
Ik vond pagina 2 van dit topic toch leuker.
Nee, zo'n vaart loopt het niet. Ik kan het wachtwoord niet opvragen (zo'n (GiU*(pL wachtwoord was het, ik had het nooit gewijzigd). Nu wordt het wel opgestuurd, maar die mailaccount heeft ook zo'n wachtwoord. Heel veel gedoe in ieder geval.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:58 schreef wyccie het volgende:
Ben je geband?
Ik ga dat nu doen! Welterusten!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 03:10 schreef wyccie het volgende:
Lastig.
En ik zou eigenlijk moeten slapen.
Nee, een stukke vis drijft met de buik omhoog. Deze doet het nog. Of deed het nog, ten tijde van het maken van die foto, in elk geval.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:45 schreef Gellius het volgende:
Hm, is die vis stuk?
Vind jij dat vrolijke plaatjes?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:56 schreef Frollo het volgende:
Tellen sigmes vogel & vis dan niet?
Járen lopen zoeken naar die vogel.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:12 schreef Gellius het volgende:
Is dàt nu een wielewaal!
Enge snavel. Die kutbeesten zijn voortdurend op mijn ogen uit.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:12 schreef Gellius het volgende:
Is dàt nu een wielewaal!
Wel om er weer tegen te kunnen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:01 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dat een voorwaarde was.
Strikt genomen wel, maar 'gedweest' lijkt net 'geweest' met een typefout.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:24 schreef Lienekien het volgende:
Volgens mij is het gedwee, gedweeër en gedweest.
Strikt genomen heb je gelijk. Maar ze heeft een goed leven gehad.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:41 schreef Frollo het volgende:
Wat sielugggg!!
Daar geloof ik niks van. Volgens mij was het zelfmoord.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Strikt genomen heb je gelijk. Maar ze heeft een goed leven gehad.
Dat spreekt vanzelf, k_man. 'Meest goede' heb ik zelfs al eens gezien.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:16 schreef k_man het volgende:
Het modeverschijnsel om bij de overtreffende trap simpelweg 'meest' te gebruiken moet te vuur en te zwaard bestreden worden.
Het is idioterie om te spreken van 'meest grote', 'meest mooie', 'meest leuke', terwijl er niks mis is met grootste, mooiste en leukste.
Ze woonde op Texel. Elke dag vakantie!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:45 schreef Frollo het volgende:
[..]
Daar geloof ik niks van. Volgens mij was het zelfmoord.
Kan best zijn, maar op die andere Waddeneilanden heb ik geen heerlijke vakanties beleefd tussen mijn tiende en mijn twaalfde. Zoiets scheelt wel hoor, voor de beeldvorming in het latere leven!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:33 schreef Z het volgende:
Texel is de minst toffe () van de Waddeneilanden
Voor mij ook.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:40 schreef Lienekien het volgende:
Vlieland is voor mij het echte eilandgevoel.
Ja, jij bent naar Oerol geweest. Dat had je ook wel eens mogen vertellen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:24 schreef broer het volgende:
Ik vond Terschelling afgelopen week wel een mooi eilandgevoel hebben.
Pf... Je mag pas boos worden als ik vier maanden wegblijf zonder bericht vooraf.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:31 schreef Lienekien het volgende:
Ja, jij bent naar Oerol geweest. Dat had je ook wel eens mogen vertellen.
Tijdens Oerol merk je daar bijzonder weinig van. Dan is het - voor mij, in ieder geval - strand, camping, muziek en theater. Meer niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:29 schreef Z het volgende:
Terschelling is leuk maar wel enorm antonpiekerig aan het worden ...
Nou, niet omdat je weg was, maar gewoon... Dat je erheen ging, dat je er vandaan kwam en hoe ver het was en hoe warm. En zo. Gewoon, aardig, weet je wel.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:32 schreef broer het volgende:
[..]
Pf... Je mag pas boos worden als ik vier maanden wegblijf zonder bericht vooraf.
Ja, dat was misschien wel wat aardiger geweest, inderdaad. Laat ik de gelegenheid dan te baat nemen om te melden dat ik de komende dagen naar Noord-Duitsland en naar Praag ga.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:33 schreef Lienekien het volgende:
Nou, niet omdat je weg was, maar gewoon... Dat je erheen ging, dat je er vandaan kwam en hoe ver het was en hoe warm. En zo. Gewoon, aardig, weet je wel.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:36 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, dat was misschien wel wat aardiger geweest, inderdaad. Laat ik de gelegenheid dan te baat nemen om te melden dat ik de komende dagen naar Noord-Duitsland en naar Praag ga.
Wat fijn dat je alles zo positief interpreteert.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:39 schreef broer het volgende:
Wat fijn dat je blij voor me bent dat ik ook eens op vakantie ga.
Ik hoop dat je veerboot zinkt, broer.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:46 schreef broer het volgende:
Het is mijn tweede natuur. Soms word ik wel gek van al die positiviteit, hoor.
Hoi.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:53 schreef Lienekien het volgende:
Hoi.
En Spinvis?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:33 schreef broer het volgende:
[..]
Tijdens Oerol merk je daar bijzonder weinig van. Dan is het - voor mij, in ieder geval - strand, camping, muziek en theater. Meer niet.
Mijn grap, wat doe je!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:58 schreef wyccie het volgende:
Ligt Kiel op een eiland?
Ik ben broer ter wille. Die kan niet tegen al die positiviteit. Alle dagen regen, wyccie!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:10 schreef wyccie het volgende:
Het zou wel erg gemeen zijn, dat ben je niet, hè? En broer heeft niet eens een veerboot.
Alledrie, wyccie!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:13 schreef wyccie het volgende:
En een lekke band!
En daarom hou ik van je, Lienekien.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:11 schreef Lienekien het volgende:
Ik ben broer ter wille.
Iedereen houdt van Lienekien.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:15 schreef broer het volgende:
En daarom hou ik van je, Lienekien.
Zal ik zeker doen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:40 schreef Lienekien het volgende:
Kom weer heelhuids thuis, broer.
Ja, vind je?quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:30 schreef wyccie het volgende:
Eigenlijk ben ik altijd wel lief tegen jou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |