Zoals ze nu lekker aan haar glimmende bolletje ligt te frutten?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:45 schreef tipsch het volgende:
Ik vind Natasia stiekem best een leuke dame![]()
Wat zeg je nu, ben je dronken?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:45 schreef tipsch het volgende:
Het voetbal kan je erg aangrijpen, he?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:45 schreef tipsch het volgende:
Ze KAN heel leuk en lief zijn, maar dan bedenk ik me dat ze haar kinderen psychisch heeft gesloopt, Wilgo heeft gebruikt, dreigt met aanslagen...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:45 schreef tipsch het volgende:
denk dat als zij samen gaat spannen met huub mensen haar sympathieker vinden, het is echt hokjes-geest-mentaliteit, is natuurlijk mens-eigenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:45 schreef tipsch het volgende:
Ik heb geen streams aan, ik ben wel even een filmpje aan het bekijken waarin ze aan rat haar ongenoegen uit over z'n dominante gedrag richting snollie.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Zoals ze nu lekker aan haar glimmende bolletje ligt te frutten?
Ieder zijn meug.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:47 schreef tipsch het volgende:
[..]
Nee - ik meen het, vind haar gewoon eigenlijk best leuk![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:48 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ze KAN heel leuk en lief zijn, maar dan bedenk ik me dat ze haar kinderen psychisch heeft gesloopt, Wilgo heeft gebruikt, dreigt met aanslagen...
Hoe goed de redactie ook probeert haar tot een 'respectabele dame' om te vormen..ze vervalt telkens in haar oude patroon en roept vol trots dat ze er al 9 maanden zit...terwijl er nu weer een vader bij de kinderen wegvalt.
Schat, als het maandag is, dan kom je gewoon even hier en dan hebben we het er over........... geeft niksquote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:47 schreef tipsch het volgende:
[..]
Nee - ik meen het, vind haar gewoon eigenlijk best leuk![]()
In dat filmpje had ze ook zeker een goed punt!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:48 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik heb geen streams aan, ik ben wel even een filmpje aan het bekijken waarin ze aan rat haar ongenoegen uit over z'n dominante gedrag richting snollie.
Dat ben ik ook aan het bekijken (overigens nog bedankt aan degene die het posttequote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:48 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik heb geen streams aan, ik ben wel even een filmpje aan het bekijken waarin ze aan rat haar ongenoegen uit over z'n dominante gedrag richting snollie.
Vooralsnog is ze absoluut niet hecht met Huub. Ik vind het wel bijzonder prettig hoe ze rat zo nu en dan terecht wijst. Ik vind overigens de beschuldigingen van Huub dat zij ziekelijk vals zou zijn onterecht. Huub vind ik de afgelopen maanden juist erg vervelend gewordenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:48 schreef robert2006 het volgende:
[..]
denk dat als zij samen gaat spannen met huub mensen haar sympathieker vinden, het is echt hokjes-geest-mentaliteit, is natuurlijk mens-eigen
ik ook, maar iedereen die met hem ruzie heeft, mag ik automatisch [ for the timebeing]quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat ben ik ook aan het bekijken (overigens nog bedankt aan degene die het postte)
Maar bij mij werkt dat toch anders![]()
Je bedoelt dat de hoerenmadame haar protegé Amanda een vrijbrief geeft om los te gaan.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:48 schreef tipsch het volgende:
[..]
Hoidiehoi, ben net binnen. Zou je om mij te plezieren, die link nog een keer kunnen vermelden?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:51 schreef tipsch het volgende:
[..]
Vooralsnog is ze absoluut niet hecht met Huub. Ik vind het wel bijzonder prettig hoe ze rat zo nu en dan terecht wijst. Ik vind overigens de beschuldigingen van Huub dat zij ziekelijk vals zou zijn onterecht. Huub vind ik de afgelopen maanden juist erg vervelend geworden![]()
Waarin Natasia verwoordt op haar manier, wat wij denken; Brian praat voor Amanda en dwingt haar om te doen wat hij wil.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je bedoelt dat de hoerenmadame haar protegé Amanda een vrijbrief geeft om los te gaan.
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:36 schreef beequeen het volgende:
Natasja: Ik heb met Clarence Seedorf in de klas gezeten.
Huub: Nu blijkt maar weer dat je als voetballer geen academische opleiding hoeft te hebben.
oei kanjer, hij is al onder m'n plakbord vandaanquote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hoidiehoi, ben net binnen. Zou je om mij te plezieren, die link nog een keer kunnen vermelden?![]()
Heb ik pech, wacht wel tot íe in het Yoy-tube-topic staat. Thank you anyway!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:57 schreef tipsch het volgende:
[..]
oei kanjer, hij is al onder m'n plakbord vandaan
Sport!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:58 schreef beequeen het volgende:
Geweldig, nu gaan ze een K1 tournooi kijken.![]()
Daar vond ik haar ook best wel leukquote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:48 schreef tipsch het volgende:
[..]
mwa, best leukquote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:58 schreef beequeen het volgende:
Geweldig, nu gaan ze een K1 tournooi kijken.![]()
hier hier hier:quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Heb ik pech, wacht wel tot íe in het Yoy-tube-topic staat. Thank you anyway!![]()
Mijn hemel, wat is er aan de hand met de die-hard Natasja haters? Ze pakt WB aan en iedereen is om?quote:
Neeeeee ik haat haar nog steeds, maar daar vond ik haar wel goed !!!!! Vooral omdat ze zei, wat ik en ik denk velen met mij dachten.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mijn hemel, wat is er aan de hand met de die-hard Natasja haters? Ze pakt WB aan en iedereen is om?![]()
ho ho, ik ben nooit een die-hard Natasia hater geweest!!!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mijn hemel, wat is er aan de hand met de die-hard Natasja haters? Ze pakt WB aan en iedereen is om?![]()
Dat zag er behoorlijk ongezond uitquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De tik was meteen de KO
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:01 schreef marrietje het volgende:
KO
Zeker van die Brian types???quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:04 schreef beequeen het volgende:
Wat een enge gasten zeg, die K1 boksers.
Het zijn de borsten en het gestylde haarquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
In combinatie met een grote dosis anabole.quote:
Ik vind je liefquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:05 schreef tipsch het volgende:
[..]
knock-out - een mooie eerste combinatie was voldoende![]()
Haar haar is echt superleukquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:05 schreef Prospera het volgende:
[..]
Het zijn de borsten en het gestylde haar![]()
Nou hee toe, niet zo hoor - of wel kleinzussie?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zou zeggen.
[Loverscorner#4] Kwaliteitsknuffelhoek voor FOK!kers
Wanneer?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:10 schreef riri het volgende:
waarschijnlijk laat Jaap Dennis dan weer als een baksteen vallen
Volgens mij moet Dennis dan eerst iets bij Jaap verkeerd doen wil hij hem laten vallen eerder niet.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:10 schreef riri het volgende:
waarschijnlijk laat Jaap Dennis dan weer als een baksteen vallen
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:11 schreef tipsch het volgende:
[..]
Nou hee toe, niet zo hoor - of wel kleinzussie?
Weet ik lieverd, maar ik heb wel daar gepostquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:15 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik kan niet - sorry
maar ik vind je wel écht lief
![]()
Sorry hoor, maarquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:15 schreef Taurus het volgende:
Dat laatste lijkt me niet, want ze screenen zo netjes, dan zijn ze bij zowel Mitch als Melissa de fout in gegaan.
LoveProfusion zou ze toch opzoeken voor een fotootje? Heeft hij zich al gemeld hier?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:23 schreef Starlie het volgende:
Toch jammer dat we geen lijntje met R'dam hebben, hadden we ff kunnen zien of Amanda al andere mannen en/of aan het bewerkstelligen was/is!
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:25 schreef Gert het volgende:
[..]
LoveProfusion zou ze toch opzoeken voor een fotootje? Heeft hij zich al gemeld hier?
Dank je, dank je, dank je, heb het gezien. Ze willen allebei graag het laatste woord hebben.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:02 schreef tipsch het volgende:
[..]
hier hier hier:
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=26999&sess=664
Je zegt, ''ze screenen zo netjes''. Misschien voor een Tokkieprogramma, maar dit moeten miljonairs in spé voorstellen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:25 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ja het spijt mij ook?Wat is hier precies
![]()
![]()
aan?
![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:25 schreef Gert het volgende:
[..]
LoveProfusion zou ze toch opzoeken voor een fotootje? Heeft hij zich al gemeld hier?
Ow ik bedoel niet netjes als in dat ze nette mensen kiezen. Ze scréénen netjes. Ik bedoel ze zoeken dus uit of het spraakmakende mensen zijn. Dat zijn het. Maar die butlers totaal niet.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je zegt, ''ze screenen zo netjes''. Misschien voor een Tokkieprogramma, maar dit moeten miljonairs in spé voorstellen.
Los van Mitch, Melisa en zeker Elly, kan ik me niet voorstellen dat JdM dit voor ogen had bij de start van DGK.
Precies. Huub komt er echt wel achter. Dat schijnt hier vergeten te worden.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:08 schreef riri het volgende:
Kan nog wel eens zijn dat Jaap doordat hij Dennis gebruikt om Huub te neppen die twee hun eigen graf graven,dus een grote inschattingsfout maken....De andere bewoners kunnen nog weleens zich tegen die twee gaan keren en samen gaan werken
Ow en trouwens, ik denk dat JdM dit precies voor ogen had. Kan hem het schelen dat er straks 'n dwaze miljonair rond looptquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je zegt, ''ze screenen zo netjes''. Misschien voor een Tokkieprogramma, maar dit moeten miljonairs in spé voorstellen.
Los van Mitch, Melisa en zeker Elly, kan ik me niet voorstellen dat JdM dit voor ogen had bij de start van DGK.
Ik denk dat ze nu Brians advies opvolgt en 3 glazen water drinkt.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:37 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Die heeft haar benen al uit elkaar en loopt vast topless rond
Het is een mellow avondje vanavond, normaal gesproken stoken en flirten Melisa en Mitch zich te pletter.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:34 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ow ik bedoel niet netjes als in dat ze nette mensen kiezen. Ze scréénen netjes. Ik bedoel ze zoeken dus uit of het spraakmakende mensen zijn. Dat zijn het. Maar die butlers totaal niet.![]()
Netjes als in zorgvuldig![]()
Ik ben voor !!!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:39 schreef Starlie het volgende:
Ik stem voor live streams vanuit Rotterdam!! Want deze streams zijn wat mij betreft dodelijk saai....![]()
Bronvermelding zou je netjes staan Peter.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:36 schreef Peter6000 het volgende:
Zozo, de heren zien er goed uit.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik volg het helemaal niet vanavond. Ik vind dat Melissa en Mitch niets doen, ook niet echt stoken. De meeste clashes zijn buiten hun om geweest en hebben sowieso niets met hen te maken.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is een mellow avondje vanavond, normaal gesproken stoken en flirten Melisa en Mitch zich te pletter.
En Elly zuipt zich te pletter.
Ja he.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bronvermelding zou je netjes staan Peter.
Ik denk dat ze Brian op dit moment totaal vergeten isquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:38 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze nu Brians advies opvolgt en 3 glazen water drinkt.
(om de alcohol uit haar maag te spoelen)
Jij iig niet.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:41 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja he.
Dat iedereen weet wie er zo inventief op de Printscreen heeft gedrukt.
Wilgo??quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:45 schreef agter het volgende:
hey, is dat niet de ex van natasia die nu aan het K-1-en is?
kanjert, een postje terug voor jouquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:20 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Weet ik lieverd, maar ik heb wel daar gepost![]()
Nee, ene Milton Felter. Je weet wel, die zijn achternaam aan de kindjes van Natasia gegeven heeft.quote:
Dat komt doordat het zo donker is.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:48 schreef Peter6000 het volgende:
Carlos schijnt ook in het publiek te zitten, maar ik zie hem helemaal niet.
Dáár zou ik nou ook een dagtaak aan hebben - wat een kútkrantquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:53 schreef Peter6000 het volgende:
Brian heeft De Telegraaf nòg steeds niet uit.
Ja wist wel wie je bedoelde, die man wiens naam niet genoemd mag wordenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:49 schreef agter het volgende:
[..]
Nee, ene Milton Felter. Je weet wel, die zijn achternaam aan de kindjes van Natasia gegeven heeft.
Logisch, dat zijn heel veel lettertjes ...... En veel lange woordjes van wel 6 letters, da's knap moelijkquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:53 schreef Peter6000 het volgende:
Je avatarquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Vier streams op een bank met hangende miljonairs... mooier kan toch niet?![]()
Mooie zomerse avatar, beetje dollen op het hoornse meer ?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Vier streams op een bank met hangende miljonairs... mooier kan toch niet?![]()
Moet je hem een NRC geven, kan hij een jaar op teren, maar dan is zijn nederlands vast verbeterdquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:53 schreef Peter6000 het volgende:
Hij heeft ook een hotmail-emailadresquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:55 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ja wist wel wie je bedoelde, die man wiens naam niet genoemd mag worden![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:53 schreef Peter6000 het volgende:
Ja, demins komt zo ook, die zat nog even in de Euroborgquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:58 schreef Prospera het volgende:
[..]
Mooie zomerse avatar, beetje dollen op het hoornse meer ?![]()
Ja, het uitje duurt van 6 tot 3, dus of ze komen dan thuis, of ze gaan dan onderweg naar huis (zelf denk ik het eerste).quote:Op zondag 24 juni 2007 00:02 schreef Taurus het volgende:
Komen ze echt pas rond 3 uur ofzo weer terug? Is het niet gewoon uit eten en dan wat leuks doen ofzo..Ik wil zien hoe ze thuis komen..
Beetje kromme zinquote:Op zondag 24 juni 2007 00:02 schreef avonne het volgende:
Toch knap van Lieke.
Ik hou totaal niet van wat ze TV aan het kijken zijn, en toch presteert Lieke het om mij nog veel meer te ergeren met haar gezemel
Of ze gaan naar 'de Witte Bergen'quote:Op zondag 24 juni 2007 00:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, het uitje duurt van 6 tot 3, dus of ze komen dan thuis, of ze gaan dan onderweg naar huis (zelf denk ik het eerste).
Dat volgt pas als Amanda terug is.quote:
Zou verstandig zijn....quote:Op zondag 24 juni 2007 00:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, maar de rechter lijkt met de dag te slinken... wil hij misschien vluchten???
Dat zou ik ook wel willen weten en het liefst met een filmpje erbij hoe schoon Amanda haar witte jurkje heeft gehouden, want spermvlekken zie je daar minder opquote:Op zondag 24 juni 2007 00:08 schreef STAP01 het volgende:
Is er bekent of er mensen van FOK! (of eventueel van VOL of Nowlive) naar Rotterdam zijn gegaan?
uit de oude doosquote:Op zondag 24 juni 2007 00:05 schreef beequeen het volgende:
Natasja voelt zich helemaal thuis. Niet zo'n heel goede cap, sorry.
[afbeelding]
Kan je zien wat er gebeurt als deze 4 als laatsten er in zitten, net zo boring als de BB's.quote:Op zondag 24 juni 2007 00:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het heeft allemaal wat veel van een avond bankhangen in een Big Brother huis .....
[afbeelding]
Op 23 sept. zal er zeker iets moeten veranderen in de spelregels, anders dreigt een hele stille dood in het eindspel. Ik ben benieuwd, maar je ziet nu al dat ze iets zullen moeten doen.quote:Op zondag 24 juni 2007 00:17 schreef Prospera het volgende:
[..]
Kan je zien wat er gebeurt als deze 4 als laatsten er in zitten, net zo boring als de BB's.
Eerst voetballen, toen boksen op de plasma.quote:Op zondag 24 juni 2007 00:20 schreef getl0st het volgende:
HOI schatten!
Niet veel boeiends in de kooi dus?
Berserk, me, the queen of calm?quote:Op zondag 24 juni 2007 00:27 schreef demins het volgende:
Disana's gone completely bezerk!!!![]()
![]()
![]()
Familie van Deirdre, soms? Leuke A-cup overigens!
Het is wel een beroemdheid geworden hier op fokquote:Op zondag 24 juni 2007 00:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
In de blauwe hoek Hans Nijman
Tegen die tijd hebben ze een butler, nagelstyliste, schoonmaakster, kapster, tuinman, poolboy en paardenmeisje die allemaal 24 uur beschikbaar zijn in het huisquote:Op zondag 24 juni 2007 00:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Op 23 sept. zal er zeker iets moeten veranderen in de spelregels, anders dreigt een hele stille dood in het eindspel. Ik ben benieuwd, maar je ziet nu al dat ze iets zullen moeten doen.
Vooral omdat Natasia zojuist zei dat DIE (.....) in diezelfde hoek zal zittenquote:Op zondag 24 juni 2007 00:30 schreef Prospera het volgende:
[..]
Het is wel een beroemdheid geworden hier op fok![]()
Hans nijman vocht zelfquote:Op zondag 24 juni 2007 00:36 schreef Mika25 het volgende:
K1![]()
Maar de pupil van Hans Nijman in elkaar geslagen zien worden is dan wel weer leuk...
Huuhhhhquote:Op zondag 24 juni 2007 00:35 schreef Peter6000 het volgende:
Oh wacht, heeft Hans een rode broek aan.
Dus die agressieve lul die topsporter heeft nog gewonnen ook.
Nu snap ik het helemaal niet meer.quote:Op zondag 24 juni 2007 00:36 schreef Mika25 het volgende:
Maar de pupil van Hans Nijman in elkaar geslagen zien worden is dan wel weer leuk...
Wel nee, zie cap hierboven. Hij staat buiten de ring, in de blauwe hoek.quote:
Ah, dat maakt het nog leuker natuurlijkquote:Op zondag 24 juni 2007 00:36 schreef Ning het volgende:
Hans nijman vocht zelf
Het klopte niet idd.quote:
die jongen was niet goed getrained. door die Hans worst!quote:Op zondag 24 juni 2007 00:36 schreef Mika25 het volgende:
K1![]()
quote:Op zondag 24 juni 2007 00:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wel nee, zie cap hierboven. Hij staat buiten de ring, in de blauwe hoek.
quote:Op zondag 24 juni 2007 00:39 schreef Mika25 het volgende:
Blauwe broek, rode broek, zwart t-shirt met gele letters?
Volgens mij heeft niemand hier het gezien en zit iedereen gewoon langs elkaar heen te lullen
Ik noteerde wat Huub zei.quote:Op zondag 24 juni 2007 00:39 schreef Mika25 het volgende:
Blauwe broek, rode broek, zwart t-shirt met gele letters?
Volgens mij heeft niemand hier het gezien en zit iedereen gewoon langs elkaar heen te lullen
Als hij hier meeleest mag ie mij aanklagen.quote:Op zondag 24 juni 2007 00:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG... kan dr Clavan haar nu aanklagen wegens smaad??![]()
Je had twee kansen ...... Antwoord fout, U mag het nog EEN keer proberen .....!quote:Op zondag 24 juni 2007 00:39 schreef Peter6000 het volgende:
Oh, dus die lafbek stond in zijn blauwe broek buiten de ring, en zijn pupil in de ring met een rode broek.
Ik snap het.![]()
![]()
![]()
Dan had de pupil een zwart t-shirt met gele letters.quote:Op zondag 24 juni 2007 00:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Je had twee kansen ...... Antwoord fout, U mag het nog EEN keer proberen .....!
Oh... het was een fotosoepje?? Leukquote:Op zondag 24 juni 2007 00:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Als hij hier meeleest mag ie mij aanklagen.
quote:Op zondag 24 juni 2007 00:46 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dan had de pupil een zwart t-shirt met gele letters.
Toch.
....... "Het nummer dat U belt is op dit moment niet bereikbaar"quote:Op zondag 24 juni 2007 00:56 schreef petraa het volgende:
Huub gaat bellen ?? Om deze tijd ?
Wat zie je er nakende uit!!!quote:Op zondag 24 juni 2007 00:58 schreef Disana het volgende:
Het nummer dat u belt is op dit moment niet bereikbaar.
Hoezo druk je me weg... ben je aan het neuken of zo.
Teringlijer.
Met Amanda.quote:Op zondag 24 juni 2007 01:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub : "Ik verveel me de pleuris vanavond. En ik denk niet dat ik de enig ben"
Nou, dat heb je goed gezien Huub, jouw Pa heeft waarschijnlijk de meeste lol vanavond (met Amanda)
Nee, de aanblik van Huubje houdt me warmquote:Op zondag 24 juni 2007 01:06 schreef petraa het volgende:
[..]
Nee niet TE. Maar hebbie het niet koud ?
Hij zou 1 tot 2 uur per dag oefenen, had hij zijn leraar beloofd...quote:Op zondag 24 juni 2007 01:09 schreef yellowfirst het volgende:
Brian achter de draaitafel.............dadelijk gaat hij er ook nog bij rappen![]()
Gelukkig heb ik dat totnogtoe dan nog gemist.quote:Op zondag 24 juni 2007 01:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij zou 1 tot 2 uur per dag oefenen, had hij zijn leraar beloofd...
Ja, die beloftes van Brian.................quote:Op zondag 24 juni 2007 01:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij zou 1 tot 2 uur per dag oefenen, had hij zijn leraar beloofd...
En daarom is je gehoor nu nog intact....quote:Op zondag 24 juni 2007 01:14 schreef petraa het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik dat totnogtoe dan nog gemist.
Ja, tis echt een ouwe zeikerd. Huub neemt toch verantwoording voor zijn daden tegen Brain... Wrijf het er nog ff lekker in! Ik zou pislink zijn op haar! Ben ik ook btw! Wat een oud wijf! Tis net zn moeder!quote:Op zondag 24 juni 2007 01:11 schreef yellowfirst het volgende:
In het begin vond ik Lieke niks..toen een beetje ivm haar tegengas tegen Palma....de laatste tijd is het gewoon een zeur......
Z'n raplessen zijn anders bijna net zo grappig als z'n zanglessen (heeft ie trouwens afgezegd) hoor. Uit de maat, vals, te lange zinnen, verkeerd ademhalen, piepstem...quote:Op zondag 24 juni 2007 01:14 schreef petraa het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik dat totnogtoe dan nog gemist.
Rust............quote:Op zondag 24 juni 2007 01:15 schreef lorence1 het volgende:
wat moeten wij met een slapende tas?
Ik zou dat niet trekken, maar alles voor een back-up kennelijk...........quote:Op zondag 24 juni 2007 01:15 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ja, tis echt een ouwe zeikerd. Huub neemt toch verantwoording voor zijn daden tegen Brain... Wrijf het er nog ff lekker in! Ik zou pislink zijn op haar! Ben ik ook btw! Wat een oud wijf! Tis net zn moeder!
misschien hebben ze een babbeltje met achter.... of zijn ze bang dat er dingen gezegd worden die wij niet mogen horen.... maar het is voor ons uiterst saai.quote:Op zondag 24 juni 2007 01:15 schreef petraa het volgende:
Betalen we hiervoor. Eerst hele avond de meest saaie streams zodat je ze uitzet en dan kan je interessante streams hebben en dan staan ze op een slapend persoon.
Ik denk meer aan een Oedipus-complex...quote:Op zondag 24 juni 2007 01:17 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Ik zou dat niet trekken, maar alles voor een back-up kennelijk...........
quote:Op zondag 24 juni 2007 01:18 schreef SiRojK het volgende:
Huub heeft dus net zijn pa gebeld en sindsdien is uit de streams verdwenen?
Pa gaf geen gehoor. Daarna zag je Lieke en Huub nog een tijdje in de keuken. Brian wordt kennelijk interessanter voor ons geacht.quote:Op zondag 24 juni 2007 01:18 schreef SiRojK het volgende:
Huub heeft dus net zijn pa gebeld en sindsdien is uit de streams verdwenen?
hahahaahahahaquote:Op zondag 24 juni 2007 01:18 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik denk meer aan een Oedipus-complex...
Het is zo saai op de stream dat ik tijd had om je sig te lezen. Wat bedoel je daarmee ?quote:Op zondag 24 juni 2007 01:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Pa gaf geen gehoor. Daarna zag je Lieke en Huub nog een tijdje in de keuken. Brian wordt kennelijk interessanter voor ons geacht.
De beste oplossing inderdaad.....beveiliging in roepen voor een bewoner is de druppel...klaar ermee dusquote:Op zondag 24 juni 2007 01:22 schreef SiRojK het volgende:
Klopt, Huub heeft een punt.. Eerder vandaag werd het ook al gezegd.. Als Brian los gaat komt er beveiliging zit hij lang achter, wordt in een hotel gestopt etc... Als Brian zich niet kan beheersen moet hij maar weg!
Ik hoop dat ze gaan slaan, maar dat zal wel niet.quote:Op zondag 24 juni 2007 01:24 schreef Disana het volgende:
Brian is een focking crybaby. Fuck jong. [ ] Ik haat hem.
Huub is boos.
Jah, ik dacht dat na 23948023948 keer de emmer ook wel vol zou zijn, maar nee dus... En telkens is het Brian die achter zit of beheerst moet worden en niet Huub, die staat er dan gewoon weerquote:Op zondag 24 juni 2007 01:24 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
De beste oplossing inderdaad.....beveiliging in roepen voor een bewoner is de druppel...klaar ermee dus
Wij hebben niet kunnen zien hoe het knokken tussen Huub en Brian begon. Maar Huub heeft al eerder gezegd dat hij de boete niet rechtvaardig vond.quote:Op zondag 24 juni 2007 01:24 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze gaan slaan, maar dat zal wel niet.
In een spel heb je spelregels en die gelden voor de zwakste én voor de sterkstequote:Op zondag 24 juni 2007 01:22 schreef Disana het volgende:
Lieke: men steunt altijd de zwakste. Omdat men denkt dat de sterkere zich wel kan redden.
fout, het is best saai zonder Jaap...quote:Op zondag 24 juni 2007 01:24 schreef Prospera het volgende:
toch best saai zo zonder Jaap en Amanda
Ik zeg hou ze erin![]()
Niet in DGK. Veel mensen hier zien dat Brian wordt gepampered en Huub hard wordt aangepakt.quote:Op zondag 24 juni 2007 01:26 schreef Sug4r het volgende:
[..]
In een spel heb je spelregels en die gelden voor de zwakste én voor de sterkste
Die worden idd niet gelijk toegepast!quote:Op zondag 24 juni 2007 01:26 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Maar in dit geval voor de zwakste dus..quote:Op zondag 24 juni 2007 01:26 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Dat is echt flauwekul.quote:Op zondag 24 juni 2007 01:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Niet in DGK. Veel mensen hier zien dat Brian wordt gepampered en Huub hard wordt aangepakt.
Ben je er echt geweest of is dit nu een schets van de situatie als dat jij denkt dat hij is?quote:Op zondag 24 juni 2007 01:28 schreef mazaru het volgende:
In Rotterdam is het geloof ik veel leuker dan hier op de streams
Hallo, zij staan boven net wat ik dacht ik mag niet naar boven, ze worden redelijk afgeschermd. Amanda danst, ze lijkt me best al aangeschoten. Jaap loopt foto’s te maken van Amanda als ze geil aan het dansen is met Dennis. Hij staat achter haar te schuren, en Amanda gaat er helemaal in op. Dennis zijn haden zitten overal, en hij lijkt maling aan Brian te hebben.
I wishquote:Op zondag 24 juni 2007 01:28 schreef mazaru het volgende:
Hallo, zij staan boven net wat ik dacht ik mag niet naar boven, ze worden redelijk afgeschermd. Amanda danst, ze lijkt me best al aangeschoten. Jaap loopt foto’s te maken van Amanda als ze geil aan het dansen is met Dennis. Hij staat achter haar te schuren, en Amanda gaat er helemaal in op. Dennis zijn haden zitten overal, en hij lijkt maling aan Brian te hebben.
Was je erbij, bedoel je?quote:Op zondag 24 juni 2007 01:28 schreef mazaru het volgende:
Dit is een verslag van iemand die daar isquote:Op zondag 24 juni 2007 01:29 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Ben je er echt geweest of is dit nu een schets van de situatie als dat jij denkt dat hij is?
Een inkakker helaas itt Jaapquote:Op zondag 24 juni 2007 01:34 schreef Sug4r het volgende:
Ik moet ineens denken aan Huub en Nena samen, nu ik Lieke en Huub zo zie lopen. Hij was toen heel anders en veel vrolijker dan nu.
Wat is Huub veranderd sinds Lieke in het huis is zeg..
Het verschil tussen wat je wil hebben en wat je hebt.quote:Op zondag 24 juni 2007 01:34 schreef Sug4r het volgende:
Ik moet ineens denken aan Huub en Nena samen, nu ik Lieke en Huub zo zie lopen. Hij was toen heel anders en veel vrolijker dan nu.
Alleen daaraan? knap!quote:Op zondag 24 juni 2007 01:37 schreef lorence1 het volgende:
ik erger me aan de manier waarop lieke het woord 'groep' uitspreekt
Bemerk dat je oorzaak bij Lieke legt? Dat vind ik toch te ver gaan hoor. Ik denk dat de echte Huub nu gewoon boven komt drijven. Dit zijn de karaktertrekken dat ik altijd al in dat miezerig knulletje zag.quote:Op zondag 24 juni 2007 01:34 schreef Sug4r het volgende:
quote:Op zondag 24 juni 2007 01:37 schreef Anderkeertje het volgende:
Update 01:17 uur
Jaap ging naar de wc en ik ging erachter aan maar kon hem niet aanspreken, zelfs geen hand geven want hij had een portier bij hem. De portier dirigeerde hem naar boven.
update 01:34 uur
Amanda staat te dansen met een klant en lijkt erg dronken te zijn. Foto's maken lukt niet met de telefoon, het is daar te donker voor.
van Nowlive
Het kan zijn dat het door haar accent komt, maar ik erger me echt kapot aan dingen die Lieke uitspreektquote:Op zondag 24 juni 2007 01:37 schreef lorence1 het volgende:
ik erger me aan de manier waarop lieke het woord 'groep' uitspreekt
zonde dat het allemaal herhalingen zijnquote:Op zondag 24 juni 2007 01:39 schreef tipsch het volgende:
en de volgende detective gaat zo beginnen, ned2
het is idd voornamelijk haar R, maar groep vind ik echt het ergst en dat woord gebruikt ze helaas erg vaakquote:Op zondag 24 juni 2007 01:39 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Het kan zijn dat het door haar accent komt, maar ik erger me echt kapot aan dingen die Lieke uitspreekt
gesprek
broodje
ik heb ze nog niet gezien, nu komt dus "prime suspect" - daar gaat ie, ben benieuwd!quote:Op zondag 24 juni 2007 01:40 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
zonde dat het allemaal herhalingen zijn![]()
voor het teasersdansjequote:Op zondag 24 juni 2007 01:40 schreef demins het volgende:
Is Amanda al gearresteerd?
Ik zeg niet dat Lieke de oorzaak is maar wel dat sinds zij in het huis is Huub veranderd is (vind ik).quote:Op zondag 24 juni 2007 01:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Bemerk dat je oorzaak bij Lieke legt? Dat vind ik toch te ver gaan hoor. Ik denk dat de echte Huub nu gewoon boven komt drijven. Dit zijn de karaktertrekken dat ik altijd al in dat miezerig knulletje zag.
Oh, heerlijk! Je zou er wakker voor blijven, het gezicht van Brian.quote:Op zondag 24 juni 2007 01:37 schreef Anderkeertje het volgende:
Update 01:17 uur
Jaap ging naar de wc en ik ging erachter aan maar kon hem niet aanspreken, zelfs geen hand geven want hij had een portier bij hem. De portier dirigeerde hem naar boven.
update 01:34 uur
Amanda staat te dansen met een klant en lijkt erg dronken te zijn. Foto's maken lukt niet met de telefoon, het is daar te donker voor.
van Nowlive
wat denk je als je in plaats van Huub nu bijvoorbeeld Jaap in het huis zou zien....en de anderen zijn weg...die zit voortdurend achter de comp en zegt geen woord...mooie streams levert dat op...not dusquote:Op zondag 24 juni 2007 01:45 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat Lieke de oorzaak is maar wel dat sinds zij in het huis is Huub veranderd is (vind ik).
Dat zal ook wel komen door de popol denk ik..dat hij nog zo populair is maakt dat hij nogal arrogant overkomt. Misschien dat je gelijk hebt en dat dit de echte Huub is die we nu zien.
Ze kan nog een beetje ontnuchteren tijdens de rit naar huis en het geneuzel achter.quote:Op zondag 24 juni 2007 01:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, heerlijk! Je zou er wakker voor blijven, het gezicht van Brian.
Disana, wat bedoel je met je sig ?quote:Op zondag 24 juni 2007 01:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, heerlijk! Je zou er wakker voor blijven, het gezicht van Brian.
Dat jij eigenlijk een ban zou moeten hebben?quote:Op zondag 24 juni 2007 01:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Disana, wat bedoel je met je sig ?
Ik denk dat Brian het toch wel merkt, hoor. En anders kunnen we vast wel op de foto's van Jaap rekenenquote:Op zondag 24 juni 2007 01:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze kan nog een beetje ontnuchteren tijdens de rit naar huis en het geneuzel achter.![]()
Klopt.quote:Op zondag 24 juni 2007 01:50 schreef riri het volgende:
[..]
wat denk je als je in plaats van Huub nu bijvoorbeeld Jaap in het huis zou zien....en de anderen zijn weg...die zit voortdurend achter de comp en zegt geen woord...mooie streams levert dat op...not dus
En 3 glazen water drinkenquote:Op zondag 24 juni 2007 01:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze kan nog een beetje ontnuchteren tijdens de rit naar huis en het geneuzel achter.![]()
Maar gelukkig hebben we de foto's nog................quote:Op zondag 24 juni 2007 01:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan zie ik toch 10 keer liever Jaap dan Huub. Ook hier zie je dat Jaap gewoon veel leuker is, die vermaakt zich wel en doet z'n dingetjes. Huub daarentegen kan helemaal niets alleen en heeft altijd iemand nodig waar hij zich tegen af kan zetten om zo zelf te scoren.quote:Op zondag 24 juni 2007 01:50 schreef riri het volgende:
[..]
wat denk je als je in plaats van Huub nu bijvoorbeeld Jaap in het huis zou zien....en de anderen zijn weg...die zit voortdurend achter de comp en zegt geen woord...mooie streams levert dat op...not dus
Zo te zien is Disana gewoon bang om te antwoorden ...... Beetje lafquote:Op zondag 24 juni 2007 01:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat jij eigenlijk een ban zou moeten hebben?![]()
ik vond t eerst wel grappig met nico, lieke en jaap toen ze alleen thuis warequote:Op zondag 24 juni 2007 01:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dan zie ik toch 10 keer liever Jaap dan Huub. Ook hier zie je dat Jaap gewoon veel leuker is, die vermaakt zich wel en doet z'n dingetjes. Huub daarentegen kan helemaal niets alleen en heeft altijd iemand nodig waar hij zich tegen af kan zetten om zo zelf te scoren.
Ja, alleen toen kwam de domper, van Huub die er niets van begreep.quote:Op zondag 24 juni 2007 01:57 schreef easysatellite het volgende:
[..]
ik vond t eerst wel grappig met nico, lieke en jaap toen ze alleen thuis wareecht lache was dat
Klopt helemaal. Lieke en Jaap kunnen heel veel plezier hebben met onschuldige dingen. Dat is mooi aan hen. Oprechte lol om de grap die ze willen uithalen. Huub heeft alleen maar lol als hij anderen kan raken of kan "wegzetten". In vrolijkheid en boosheid van mensen zie je echt het verschil in karakter.quote:Op zondag 24 juni 2007 01:57 schreef easysatellite het volgende:
[..]
ik vond t eerst wel grappig met nico, lieke en jaap toen ze alleen thuis wareecht lache was dat
ja...dan Brian en Natasia.....dat is pas spannend op de streamsquote:Op zondag 24 juni 2007 01:58 schreef easysatellite het volgende:
ik denk dat als t nu februarie was en eric er nog was huub & eric echt wel dingetjes hadde uitgespookt bij dennis zn bed of bij jaap of iets dergelijks, maar huub&lieke zijn echt zo'n saai duo
Iedereen dunkt me...quote:Op zondag 24 juni 2007 01:56 schreef riri het volgende:
vind ik niet...jaap in zijn eentje is echt fucking saai
Ja, dan hadden ze met pannendeksels lawaai gemaakt bij een leeg bed! Oh, zo jammer dat Huub nooit meer van die geweldige terror pleegt. Weet je nog van toen hij allemaal herrie ging maken door de stereo vast te plakken in de slaapkamer? Men, mooiste wat ik ooit gezien heb na ons klasseuitje!!!!quote:Op zondag 24 juni 2007 01:58 schreef easysatellite het volgende:
ik denk dat als t nu februarie was en eric er nog was huub & eric echt wel dingetjes hadde uitgespookt bij dennis zn bed of bij jaap of iets dergelijks, maar huub&lieke zijn echt zo'n saai duo
die zijn nooit leuk geweest..quote:Op zondag 24 juni 2007 02:01 schreef riri het volgende:
[..]
ja...dan Brian en Natasia.....dat is pas spannend op de streams
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |