Dáár zou ik nou ook een dagtaak aan hebben - wat een kútkrantquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:53 schreef Peter6000 het volgende:
Brian heeft De Telegraaf nòg steeds niet uit.
Ja wist wel wie je bedoelde, die man wiens naam niet genoemd mag wordenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:49 schreef agter het volgende:
[..]
Nee, ene Milton Felter. Je weet wel, die zijn achternaam aan de kindjes van Natasia gegeven heeft.
Logisch, dat zijn heel veel lettertjes ...... En veel lange woordjes van wel 6 letters, da's knap moelijkquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:53 schreef Peter6000 het volgende:
Je avatarquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Vier streams op een bank met hangende miljonairs... mooier kan toch niet?![]()
Mooie zomerse avatar, beetje dollen op het hoornse meer ?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Vier streams op een bank met hangende miljonairs... mooier kan toch niet?![]()
Moet je hem een NRC geven, kan hij een jaar op teren, maar dan is zijn nederlands vast verbeterdquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:53 schreef Peter6000 het volgende:
Hij heeft ook een hotmail-emailadresquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:55 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ja wist wel wie je bedoelde, die man wiens naam niet genoemd mag worden![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:53 schreef Peter6000 het volgende:
Ja, demins komt zo ook, die zat nog even in de Euroborgquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:58 schreef Prospera het volgende:
[..]
Mooie zomerse avatar, beetje dollen op het hoornse meer ?![]()
Ja, het uitje duurt van 6 tot 3, dus of ze komen dan thuis, of ze gaan dan onderweg naar huis (zelf denk ik het eerste).quote:Op zondag 24 juni 2007 00:02 schreef Taurus het volgende:
Komen ze echt pas rond 3 uur ofzo weer terug? Is het niet gewoon uit eten en dan wat leuks doen ofzo..Ik wil zien hoe ze thuis komen..
Beetje kromme zinquote:Op zondag 24 juni 2007 00:02 schreef avonne het volgende:
Toch knap van Lieke.
Ik hou totaal niet van wat ze TV aan het kijken zijn, en toch presteert Lieke het om mij nog veel meer te ergeren met haar gezemel
Of ze gaan naar 'de Witte Bergen'quote:Op zondag 24 juni 2007 00:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, het uitje duurt van 6 tot 3, dus of ze komen dan thuis, of ze gaan dan onderweg naar huis (zelf denk ik het eerste).
Dat volgt pas als Amanda terug is.quote:
Zou verstandig zijn....quote:Op zondag 24 juni 2007 00:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, maar de rechter lijkt met de dag te slinken... wil hij misschien vluchten???
Dat zou ik ook wel willen weten en het liefst met een filmpje erbij hoe schoon Amanda haar witte jurkje heeft gehouden, want spermvlekken zie je daar minder opquote:Op zondag 24 juni 2007 00:08 schreef STAP01 het volgende:
Is er bekent of er mensen van FOK! (of eventueel van VOL of Nowlive) naar Rotterdam zijn gegaan?
uit de oude doosquote:Op zondag 24 juni 2007 00:05 schreef beequeen het volgende:
Natasja voelt zich helemaal thuis. Niet zo'n heel goede cap, sorry.
[afbeelding]
Kan je zien wat er gebeurt als deze 4 als laatsten er in zitten, net zo boring als de BB's.quote:Op zondag 24 juni 2007 00:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het heeft allemaal wat veel van een avond bankhangen in een Big Brother huis .....
[afbeelding]
Op 23 sept. zal er zeker iets moeten veranderen in de spelregels, anders dreigt een hele stille dood in het eindspel. Ik ben benieuwd, maar je ziet nu al dat ze iets zullen moeten doen.quote:Op zondag 24 juni 2007 00:17 schreef Prospera het volgende:
[..]
Kan je zien wat er gebeurt als deze 4 als laatsten er in zitten, net zo boring als de BB's.
Eerst voetballen, toen boksen op de plasma.quote:Op zondag 24 juni 2007 00:20 schreef getl0st het volgende:
HOI schatten!
Niet veel boeiends in de kooi dus?
Berserk, me, the queen of calm?quote:Op zondag 24 juni 2007 00:27 schreef demins het volgende:
Disana's gone completely bezerk!!!![]()
![]()
![]()
Familie van Deirdre, soms? Leuke A-cup overigens!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |