Gaan ze nu ook al provincies opkopen?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:19 schreef BB-King het volgende:
De Belgen zeggen dat Chelsea Drenthe wil hebben voor 25 miljoen euro.
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:21 schreef DeHovenier het volgende:
Als we deze winnen zijn we dan voor de 1e keer Europees Kampioen?
Jammer, je was niet de eerste met deze grap.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Gaan ze nu ook al provincies opkopen?
Welke kracht heeft die Pokemon?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:21 schreef BonJovi het volgende:
PICHICHI
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:22 schreef Ambrosius het volgende:
Drenthe, eigendom van PSV, aldus Sporza.
Zie mijn laatste postquote:
zo?quote:
Oekraïne, met een geweldige KJH.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:23 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Tegen wie was de finale vorig jaar dan?
3-1
God wijst terug en lacht hem keihard uitquote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:23 schreef BonJovi het volgende:
check hem naar god wijzen alsof ze kampioen zijn
echt nietquote:
Die van Donk was eerder een wereldkans knuppelquote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:24 schreef Ambrosius het volgende:
Tweede wereldkans van Babel om zeep.
Kan 'ie alleen als 'ie eerst naar binnenkomt.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:25 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Hij kan toch zo hard schieten, doe dat dan eens op de nuttige momenten![]()
Ukrainequote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:23 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Tegen wie was de finale vorig jaar dan?
Ja, want het is zo makkelijk om zo'n bal in een keer uit de lucht met 200km/h de netten in te rammenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:25 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Hij kan toch zo hard schieten, doe dat dan eens op de nuttige momenten![]()
Stel je niet zo aan, het is de emotie van de wedstrijdquote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:25 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, want het is zo makkelijk om zo'n bal in een keer uit de lucht met 200km/h de netten in te rammenKom op joh, koop eens wat voetbalverstand in...
Filip Joos...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:26 schreef Logician het volgende:
weet iemand hoe die man van sporza heet? volgens mij ben ik verliefd![]()
da's dan wel weer een afknapperquote:
Eerst Marco van Basten eruit flikkerenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:29 schreef teamlead het volgende:
De eerste keer dat het thuisland kampioen wordt![]()
De tweede keer op rij dat Foppe ons kampioen maakt
we gaan mooie voetbaltijden tegemoet![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:29 schreef vitessezuid113 het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:29 schreef teamlead het volgende:
De eerste keer dat het thuisland kampioen wordt![]()
De tweede keer op rij dat Foppe ons kampioen maakt
we gaan mooie voetbaltijden tegemoet![]()
alleen als we Foppe er voor terug krijgenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Eerst Marco van Basten eruit flikkeren
die penalty was mis hoorquote:
Want Servie gaat nu winnenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:32 schreef Martijn_fijn het volgende:
Beerens, ei!
Dat tweede klinkt aannemelijkerquote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:33 schreef Ambrosius het volgende:
Vuurwerk hier in de straat.
Of er wordt iemand doorzeeft met kogels.
2 minuten voor tijd met deze stand rood geven.. er zijn maar weinig scheidsrechters die dat doenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:33 schreef Heero87 het volgende:
Ongelooflijk... Ofwel geef je niks, ofwel geef je rood. Maar twee keer geel?![]()
waar woon je?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:33 schreef Ambrosius het volgende:
Mischien een servier losgeslagen?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:33 schreef Ambrosius het volgende:
Raar. Volgens het boekje fluiten en dan nu ineens in de geest van de wedstrijd fluiten. Toch wat MPS bij de scheidsrechters van tegenwoordig.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:33 schreef Heero87 het volgende:
Ongelooflijk... Ofwel geef je niks, ofwel geef je rood. Maar twee keer geel?![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:35 schreef Dos37 het volgende:
Volgend jaar goud dat kan nie missen
Hoeft niet, zetten ze zometeen op in het stadion verwacht ik.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:35 schreef Bruce117 het volgende:
* Bruce117 luistert naar: Queen - We Are The Champions.
kampione, kampione, ole ole olequote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:35 schreef Bruce117 het volgende:
* Bruce117 luistert naar: Queen - We Are The Champions.
Had de scheids eigenlijk gewoon moeten doen, maar die overtreding op hem was ook dik rood waard. Duidelijk schoppen op de benen, geen intentie om de bal te raken.quote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:35 schreef DeHovenier het volgende:
Is er ieder jaar een EK under 21 ofzo?
ik hoop dat je in Groningen woont?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:35 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Ik kan de Euroborg vanuit mijn balkon wel horen!
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:35 schreef Meddo het volgende:
[afbeelding]FOPPE BEDANKT[afbeelding][afbeelding]FOPPE FOPPE[afbeelding][afbeelding]FOPPE BEDANKT[afbeelding]
[afbeelding]FOPPE BEDANKT[afbeelding][afbeelding]FOPPE FOPPE[afbeelding][afbeelding]FOPPE BEDANKT[afbeelding]
EK voor onder de 21 is naar oneven jaren geplaatst omdat WK even jaren worden gespeeld is dit toernooi in de schaduw van het WK dus..quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:35 schreef DeHovenier het volgende:
Hij heeft ook veel mindere spelers tot z'n beschikkingquote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:36 schreef Vierkantblokje het volgende:
Dit zie ik van basten met groot oranje niet doen hoor!
Nee ze hebben het geswitched enzoquote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:35 schreef DeHovenier het volgende:
Haha, ja hoorquote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik hoop dat je in Groningen woont?
mwah.. op v Basten is een heleboel aan te merken...maar de tegenstanders van groot oranje zijn natuurlijk ook wel wat anders dan de tegenstanders van jong oranjequote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:36 schreef Vierkantblokje het volgende:
Dit zie ik van basten met groot oranje niet doen hoor!
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:35 schreef DeHovenier het volgende:
Nee, ze willen het nu in een oneven jaar doen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:35 schreef DeHovenier het volgende:
dat jaquote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:37 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Nee, ze willen het nu in een oneven jaar doen.
Nou, lekker feesten dan, moet lukken in Groningenquote:
Precies, de keeper had hem helemaal niet goedquote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:38 schreef twi het volgende:
Nee Babel, hij was gewoon niet goed in de hoek geschoten.
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:39 schreef dronkeykong het volgende:
Ik zie een mooie toekomst voor het Nederlandse voetbal
Yep. Dit schept perspectief.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:39 schreef dronkeykong het volgende:
Ik zie een mooie toekomst voor het Nederlandse voetbal
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:42 schreef Stereotomy het volgende:
Lekker ding... die Pieter v Vollenhoven
Echt triest indd.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:41 schreef vitessezuid113 het volgende:
Hier ook al een erehaag , hoezo na-apen![]()
Dat wel maar het lijkt tegenwoordig wel een protocol van de Uefa ofzoquote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:42 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Doen ze toch mooi op deze manier met die erehaag
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:41 schreef vitessezuid113 het volgende:
Hier ook al een erehaag , hoezo na-apen![]()
gemist, vertelquote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:43 schreef BonJovi het volgende:
Check die donkere man met Servische vlag
klopt mede mogelijk gemaakt door Platiniquote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:43 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Dat wel maar het lijkt tegenwoordig wel een protocol van de Uefa ofzo![]()
En vorig jaar stonden er ook een boel andere spelers in de basis, zoals Huntelaar, Schaars en Tiendalli onder andere. Kortom, we zijn de beste.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:41 schreef BonJovi het volgende:
JONG ORANJE duidelijk beste jeugd team! Ze kunnen zeggen wat ze willen maar 2 keer winnen
Winston zal trots zijn.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:43 schreef Bos81 het volgende:
BELACHELIJK die SUrinaamse vlag. Kom dan niet uit voor Oranje maar voor SUriname
Inderdaad, flikker op met die vlak. Alle respect voor Suriname, maar het zijn gewoon Nederlanders.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:43 schreef Bos81 het volgende:
BELACHELIJK die SUrinaamse vlag. Kom dan niet uit voor Oranje maar voor SUriname
Belachelijk, dan moeten ze maar voor Suriname gaan spelenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:44 schreef vitessezuid113 het volgende:
De surinaamse vlaggen zijn ook al snel gevonden![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:43 schreef Bos81 het volgende:
gohquote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:44 schreef vitessezuid113 het volgende:
De surinaamse vlaggen zijn ook al snel gevonden![]()
Hoezo? Je moet nooit je afkomst verloochenen, vind ik.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:43 schreef Bos81 het volgende:
Juistquote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:45 schreef Againzender het volgende:
De Surinaamse straatvoetballers houden al jaren het Nederlandse voetbal op de kaart
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:45 schreef BonJovi het volgende:
Zijn ze kampioen hier en gaan ze zeiken over Surinaamse vlaggen tering zeg wees blij dat je hebt gewonnen.
Dat zal me een zorg zijn, maar zulke spelers hoeven mij niet meer worden uitgenodigd voor een interland in welke leeftijdscategorie dan ook.quote:
Hoezo? Zag jij Henry, Vieira, Thuram en al die anderen wapperen met een vlaggetje van het land van origine? Heb jij Zidane ooit zien wapperen met een Algerijnse vlag toen ze wereldkampioen werden? Ik niet in elk geval. Medunjanin heeft ook geen Bosnische vlag, De Ridder heeft geen Israelische vlag. Ophoeren met die dingen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:45 schreef ASroma het volgende:
misschien jammer die surinaamse vlaggen, maar jah je mag je roots ook niet vergeten he
Helemaal mee eens, maar....quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:46 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Hoezo? Je moet nooit je afkomst verloochenen, vind ik.
huilliequote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat zal me een zorg zijn, maar zulke spelers hoeven mij niet meer worden uitgenodigd voor een interland in welke leeftijdscategorie dan ook.
suriprofs - serviequote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:47 schreef DarkShine het volgende:
Is de finale Nederland - Servië of Suriname - Servië?
Nee, dat is een provincie van NL.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:47 schreef teamlead het volgende:
[..]
huillie
zou je dat ook zeggen als Foppe nu een Friese vlag vast houdt?
Tuurlijk ze zijn trots op hun afkomst!. Maar ze zijn ook gewoon Nederlanders hoor, anders hadden ze niet voor dit team gespeeld. Het is Nederland dat wint. Ga ze maar vragen en ze zullen zeker zeggen dat ze zich net zoveel Nederlander voelen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:46 schreef Wooldoor het volgende:
Nee maar moet je dat dan zo laten zien?
Zit wel iets in ja , maar laten we blij zijn dat we dat kleine cuppie weer hebbenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:45 schreef XrAiDeN het volgende:
[..]
Belachelijk, dan moeten ze maar voor Suriname gaan spelen
Wat een kromme vergelijking. Friesland is toch geen onafhankelijk land.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:47 schreef teamlead het volgende:
[..]
huillie
zou je dat ook zeggen als Foppe nu een Friese vlag vast houdt?
nog niet zo lang geleden was Suriname dat ook.....quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:48 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Nee, dat is een provincie van NL.
Nou, nou, nou, en dat voor een vlaggetje. En wat als ze bij Suriname een Nederlandse vlag zouden tonen, mogen ze dan ook niet daarvoor uitkomen?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat zal me een zorg zijn, maar zulke spelers hoeven mij niet meer worden uitgenodigd voor een interland in welke leeftijdscategorie dan ook.
wat mij betreft hoeft hij nooit meer bondschoach te worden van welke leeftijdscategorie dan ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |