Inderdaad, flikker op met die vlak. Alle respect voor Suriname, maar het zijn gewoon Nederlanders.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:43 schreef Bos81 het volgende:
BELACHELIJK die SUrinaamse vlag. Kom dan niet uit voor Oranje maar voor SUriname
Belachelijk, dan moeten ze maar voor Suriname gaan spelenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:44 schreef vitessezuid113 het volgende:
De surinaamse vlaggen zijn ook al snel gevonden![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:43 schreef Bos81 het volgende:
BELACHELIJK die SUrinaamse vlag. Kom dan niet uit voor Oranje maar voor SUriname
gohquote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:44 schreef vitessezuid113 het volgende:
De surinaamse vlaggen zijn ook al snel gevonden![]()
Hoezo? Je moet nooit je afkomst verloochenen, vind ik.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:43 schreef Bos81 het volgende:
Juistquote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:45 schreef Againzender het volgende:
De Surinaamse straatvoetballers houden al jaren het Nederlandse voetbal op de kaart
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:45 schreef BonJovi het volgende:
Zijn ze kampioen hier en gaan ze zeiken over Surinaamse vlaggen tering zeg wees blij dat je hebt gewonnen.
Dat zal me een zorg zijn, maar zulke spelers hoeven mij niet meer worden uitgenodigd voor een interland in welke leeftijdscategorie dan ook.quote:
Hoezo? Zag jij Henry, Vieira, Thuram en al die anderen wapperen met een vlaggetje van het land van origine? Heb jij Zidane ooit zien wapperen met een Algerijnse vlag toen ze wereldkampioen werden? Ik niet in elk geval. Medunjanin heeft ook geen Bosnische vlag, De Ridder heeft geen Israelische vlag. Ophoeren met die dingen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:45 schreef ASroma het volgende:
misschien jammer die surinaamse vlaggen, maar jah je mag je roots ook niet vergeten he
Helemaal mee eens, maar....quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:46 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Hoezo? Je moet nooit je afkomst verloochenen, vind ik.
huilliequote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat zal me een zorg zijn, maar zulke spelers hoeven mij niet meer worden uitgenodigd voor een interland in welke leeftijdscategorie dan ook.
suriprofs - serviequote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:47 schreef DarkShine het volgende:
Is de finale Nederland - Servië of Suriname - Servië?
Nee, dat is een provincie van NL.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:47 schreef teamlead het volgende:
[..]
huillie
zou je dat ook zeggen als Foppe nu een Friese vlag vast houdt?
Tuurlijk ze zijn trots op hun afkomst!. Maar ze zijn ook gewoon Nederlanders hoor, anders hadden ze niet voor dit team gespeeld. Het is Nederland dat wint. Ga ze maar vragen en ze zullen zeker zeggen dat ze zich net zoveel Nederlander voelen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:46 schreef Wooldoor het volgende:
Nee maar moet je dat dan zo laten zien?
Zit wel iets in ja , maar laten we blij zijn dat we dat kleine cuppie weer hebbenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:45 schreef XrAiDeN het volgende:
[..]
Belachelijk, dan moeten ze maar voor Suriname gaan spelen
Wat een kromme vergelijking. Friesland is toch geen onafhankelijk land.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:47 schreef teamlead het volgende:
[..]
huillie
zou je dat ook zeggen als Foppe nu een Friese vlag vast houdt?
nog niet zo lang geleden was Suriname dat ook.....quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:48 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Nee, dat is een provincie van NL.
Nou, nou, nou, en dat voor een vlaggetje. En wat als ze bij Suriname een Nederlandse vlag zouden tonen, mogen ze dan ook niet daarvoor uitkomen?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat zal me een zorg zijn, maar zulke spelers hoeven mij niet meer worden uitgenodigd voor een interland in welke leeftijdscategorie dan ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |